Precies!quote:Op woensdag 8 september 2010 23:25 schreef Croupouque het volgende:
Het dieptepunt was nog wel het item over het zogenaamde 'Brussengate'. Toen Geert Wilders om een reactie gevraagd werd bleek hij niet eens te weten wie die Bert Brussen is! En geen kritisch woord van Powned, geen scherpe opmerking, niets van dat. Het presenteert zich tot nu toe louter als het zure PVV-schoothondje dat dagelijks een kwartiertje uitgelaten wordt.
Jammer, destijds konden ze nog meesterlijk uit de hoek komen. Helaas, alle leuke dingen gaan voorbijquote:1 april kikker in je bil! GeenStijl stuurt 6 bussen naar Den Haag om het kabinet omver te schoffelen. Netwerk –waar we nog een appeltje mee te schillen hadden- stond op zijn achterste benen. Een recordhoax op nationale televisie dus. Ook de rest van het journaille was aanwezig in de voicemail, met name onze vrienden van Radio1 en Trouw willen we u niet onthouden. Dan was daar natuurlijk nog het hoofdbestuur van Democraten 66 dat gisteravond, na een in aller haast ingelast spoedoverleg, besloot extra maatregelen te treffen tegen de roze invasie. Gelukkig is het vandaag 1 april. Hoogste tijd dus om te onthullen dat het hier een stijlloze grap betreft. Leve de kracht van het geschreven woord en de tiefus met die bussen! Waarom zouden wij Wouter de PvdA-kabouter extragratis aan 50+ zetels helpen? Iedereen die GeenStijl al wat langer volgt, weet dat we wars zijn van welke politieke stroming dan ook. We gaan namelijk zelf voor het pluche. Wat we wel aantoonden: D66 is irrelevant en nog gevaarlijk ook. De partij van de democratische vernieuwing blijkt de allerzwakste schakel in deze democratie. Tja, ondertussen klikken onze telefoons en staan er donkere Volvo's voor de deur want Remkes en Donner willen hun baantje blijkbaar niet kwijt. Zoek het maar lekker uit zaterdag daar in Den Haag. Dank voor de bloemen, wij leveren overigens de nieuwe paus! Iemand interesse voor een vraaggesprek?
Vind je? Ze proberen wat grappige uitspraken te ontlokken, maar inhoudelijk wordt het nergens.quote:Op donderdag 9 september 2010 09:41 schreef voederbak het volgende:
Vind de politieke stukjes wel leuk. Ze zijn toch de enige die Wilders op een wat andere manier voor de camera krijgen. Politieke deel voegt wel wat toe.
Weesie is ook nog lelijker dan Felix Rottenberg.quote:Op donderdag 9 september 2010 12:32 schreef marcodej het volgende:
Waarom wisselen ze presentatie niet af? Die Weessie is de grootste zwakte van het programma op dit moment.
Hmm dat is bijna onmogelijk. Toch vind ik Felix wel vervelender en arroganter. Die vent kan ik echt niet meer aanzien bij de DWDD.quote:Op donderdag 9 september 2010 14:16 schreef pberends het volgende:
[..]
Weesie is ook nog lelijker dan Felix Rottenberg.
Iddquote:Op donderdag 9 september 2010 14:16 schreef pberends het volgende:
Dat eindfilmpje over Uitzendinggemist.
Felix is zo erg dat het eigenlijk inmiddels een afgang is voor de VARA.quote:Op donderdag 9 september 2010 15:01 schreef Starkiller het volgende:
[..]
Hmm dat is bijna onmogelijk. Toch vind ik Felix wel vervelender en arroganter. Die vent kan ik echt niet meer aanzien bij de DWDD.
quote:Op donderdag 9 september 2010 09:46 schreef NotYou het volgende:
Dominique Weesie is dan ook een ontzettende prutser die zich met recht laat omschrijven als een van Jole 2.0. Zit er buiten de man zelf uberhaupt iemand te wachten op zijn verschijning op tv? Het lijkt mij onwaarschijnlijk. Het is hooguit één keer leuk hem een geenstijl item voor te zien lezen, omdat het de vaak stoere taal toch in context plaatst. Daarmee is eigenlijk alles ook wel gezegd.
Zowel qua format als qua uitvoering laat Pownews veel te wensen over en of de rest van de programma's die Powned in de planning heeft vernieuwing zullen brengen durf ik te betwijfelen.![]()
De enige manier waarop deze amateuristische bende het nog voor elkaar zal kunnen krijgen Hilversum op haar grondvesten te doen schudden is door Erika Terpstra in de studio uit te nodigen. Ook dat hebben we echter al vaak genoeg gezien, dus laat alsjeblieft maar zitten jongens.. echt.. we're good.
Gejat van RTL Boulevard.quote:Op donderdag 9 september 2010 17:14 schreef pberends het volgende:
Die cameraman shots zijn ook te debiel voor woorden trouwens.
Zie je die cameraman met z'n hand zwaaien dat ze zogenaamd in de lucht zijn![]()
.
Ze zitten er voor vijf jaarquote:Op donderdag 9 september 2010 15:56 schreef VeX- het volgende:
Ik niet.
Die jochies zijn volgend jaar gelukkig alweer weg.
Oh ja, daar is het van, maar bij PowNews komt het zo nep overquote:
Vier jaar, pik.quote:Op donderdag 9 september 2010 15:56 schreef VeX- het volgende:
Die jochies zijn volgend jaar gelukkig alweer weg.
"Geniaal" is iets wat je zelf bedenkt.quote:Op donderdag 9 september 2010 19:30 schreef RaymanNL het volgende:
(...)Moest gisteren trouwens echt hardop lachen om dat stukje aan het begin, en aan het eind van het programma over Uitzendinggemist. Geniaal (...)
Dat vinden ze bij Powned ook.quote:Op donderdag 9 september 2010 22:10 schreef VeX- het volgende:
Op tijdstippen dat ik (en de rest van Nederland) toch nooit kijk. Zal me verder dus worst wezen.
Jij betaalt tien keer zoveel voor omroep MAX. Keihard gerimd door bejaarden.quote:Op donderdag 9 september 2010 22:23 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Dat vinden ze bij Powned ook.
Jij betaalt.
Gebeten door de hond en de kat. #menogivenoshit.quote:Op donderdag 9 september 2010 22:29 schreef Sai het volgende:
Jij betaalt tien keer zoveel voor omroep MAX. Keihard gerimd door bejaarden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |