abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86221996
Goedenavond,

Ik wil hierbij klagen over het feit dat de kijkcijfers inkakken van de nieuwe programma's ( van WNL en POWNED ).

Beide programma's moeten duidelijk nog even inkomen om maar zo te zeggen. PowNED begon volgens mij wel goed alleen het camerawerk is een beetje druk en Dominique Weesie is nog niet helemaal in to het presenteren, maar dat is toch nog geen reden om gelijk erover te gaan zeiken?

Sommige mensen gaan alweer gelijk op twitter zeiken over hoe slecht alles wel niet is, net of LLiNK zo goed was :').
Prutsers zijn het, gun de nieuwe zenders eens 'n kans!
pi_86222164
Subsidie vangen en dan zo'n prul maken :')
pi_86222193
Maar, het zijn toch ook echt hele slechte programma's?
Niets mis met rechtse televisie hoor, ware het niet dat intellectueel rechts zon beetje uitgestorven lijkt. Dan krijg je dit soort pauper tv. Waarom, waarom kan dat niet gewoon bij de commerciële omroep?
"When Jesus promised us the resurrection of the dead....I thought he had something a little different in mind."
  woensdag 8 september 2010 @ 22:02:09 #4
297583 trolololo
Oh hahahaho! Hahaheho! Lololo!
pi_86222227
Terechte klacht.
Alsof het Polygoon zo top was toen het voor het eerst op de buis kwam :')
En LLiNK en Omroep MAX produceren in mijn ogen toch echt geen kwaliteitstelevisie.
Pedicabo ego vos et irrumabo.
pi_86222300
quote:
Op woensdag 8 september 2010 22:02 schreef trolololo het volgende:
Terechte klacht.
Alsof het Polygoon zo top was toen het voor het eerst op de buis kwam :')
En LLiNK en Omroep MAX produceren in mijn ogen toch echt geen kwaliteitstelevisie.
Het gaat niet om kwaliteit maar kijkcijfers.
Kun je wel bashen op MAX, maar we hebben gewoon een enorme (groeiende) groep ouderen in dit land .
pi_86222322
Alleen al het hoofd van die Weessie is honderd KLB-topics waard.
pi_86222375
quote:
Op woensdag 8 september 2010 22:01 schreef Compatibel het volgende:
Niets mis met rechtse televisie hoor, ware het niet dat intellectueel rechts zon beetje uitgestorven lijkt. Dan krijg je dit soort pauper tv. Waarom, waarom kan dat niet gewoon bij de commerciële omroep?
Ik vind dat PowNED weldegelijk wat toevoegt aan het publieke bestel. WNL op dit moment eigenlijk niet, maar daar kijk ik ook niet naar. Waarom moet het bij een commerciële omroep, dit is juist goed voor de diversiteit van de NPO.
Verder vind ik het geen hele slechte programma's, het concept is goed. Weesie moet gewoon even inkomen en wennen aan het live TV presenteren denk ik, het is teveel geforceerd ( vooral met die autocue ).
  woensdag 8 september 2010 @ 22:05:06 #8
297583 trolololo
pi_86222376
quote:
Op woensdag 8 september 2010 22:03 schreef Yosephine het volgende:

[..]

Het gaat niet om kwaliteit maar kijkcijfers.
Kun je wel bashen op MAX, maar we hebben gewoon een enorme (groeiende) groep ouderen in dit land .
Gedeeltelijk gelijk. GS kijkers gaan echt niet plotseling voor de buis zitten omdat GS een omroep heeft. Zij kijken nou eenmaal liever wat ze willen zien op internet. En de hilarische interviews van Rutger kan je toch leuk op de website kijken? Daarvan moeten ze het hebben.
pi_86222435
Ik heb er nog niets van gezien, wat moet ik kan ik van die programma's zoal verwachten?
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_86222468
TS vergeet even het feit dat PowNed een aantal weken/maanden geleden al 5 pilots op internet heeft gehad. In de huidige setting gaat het gewoon niet werken.
pi_86222524
quote:
Op woensdag 8 september 2010 22:06 schreef LudoSanders het volgende:
Ik heb er nog niets van gezien, wat moet ik kan ik van die programma's zoal verwachten?
Die show met Rutger lijk qua format wel héél erg veel op die gecancelde serie van Beau op veronica . :')
  woensdag 8 september 2010 @ 22:11:11 #12
246425 Penisbaard
We zijn binnen.
pi_86222638
quote:
Geen inhoud, spuuglelijke decors die de hele dag op je netvlies blijven staan, pijnlijke stiltes, vlassige baardjes, mensen die recht de camera in blijven kijken terwijl ze zenuwachtig met hun ogen blijven knipperen, stoere Geenstijl-woordjes op de televisie, weggegooide zendtijd.
  † In Memoriam † woensdag 8 september 2010 @ 22:18:33 #13
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_86222988
quote:
Pownews is een raar gemonteerde, tenenkrommend slecht gepresenteerde met matig tot best leuke onderwerpen die hun punt missen door veel te hoge snelheid.

Maar het is vooral Dominique Weesie die het een grote fail maakt (als presentator dan) :')
:')
pi_86223767
quote:
Op woensdag 8 september 2010 22:11 schreef Penisbaard het volgende:

[..]

Geen inhoud, spuuglelijke decors die de hele dag op je netvlies blijven staan, pijnlijke stiltes, vlassige baardjes, mensen die recht de camera in blijven kijken terwijl ze zenuwachtig met hun ogen blijven knipperen, stoere Geenstijl-woordjes op de televisie, weggegooide zendtijd.
De inhoud ( het nieuws dus ) vind ik wel prima. Het decor eigenlijk ook. Het is eigenlijk alleen Dominique Weesie die het een klein beetje verprutst, maar dat komt vanzelf wel goed denk ik.
pi_86224658
quote:
het komt mij over als een fucking one-manshow en dat is dan een hele omroep.
Ik weiger serieus om daar naar te kijken.
Juin uit Eigen Tuin!
  † In Memoriam † woensdag 8 september 2010 @ 23:18:30 #16
pi_86225363
quote:
Op woensdag 8 september 2010 22:58 schreef Symphonic het volgende:

[..]

Zonder Rutger hadden ze het inderdaad nooit zo ver geschopt.
pi_86225460
Ochtendspits is maar kut, die presentatrice moet echt natuurlijker gaan interviewen LUISTEREN naar wat iemand zegt. :X

PowNews is mwah, moet zijn draai nog vinden tussen cynisch en schoppen en beetje serieus. Ben eerder benieuwd naar hun andere programma's ^O^
  woensdag 8 september 2010 @ 23:22:43 #18
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_86225502
quote:
Op woensdag 8 september 2010 22:58 schreef Symphonic het volgende:

[..]

Ik heb het gisteren geprobeerd, het was net iets beter dan Hart van Nederland.
  woensdag 8 september 2010 @ 23:24:29 #19
297583 trolololo
pi_86225551
Ik vond hem vanavond nog best goed.
pi_86225605
Vind het maar niks :N Al is Rutger natuurlijk wel een held ;)
I never wanted to be the guy at the Melbourne-station, Am I ?
pi_86225642
Llink had een aantal prima programma's. Die nieuwe omroepen hebben nog niets gemaakt wat ook maar de potentie heeft om in de buurt te komen :).
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  woensdag 8 september 2010 @ 23:30:40 #22
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_86225766
Dé topicvraag:

Delen VARA, EO en WNL één studio voor het programma Uitgesproken of zijn het drie uitgesproken rivalen dat elke omroep over één identieke studio beschikt?
pi_86231179
quote:
Op woensdag 8 september 2010 22:05 schreef Hyundai het volgende:

[..]

Ik vind dat PowNED weldegelijk wat toevoegt aan het publieke bestel. WNL op dit moment eigenlijk niet, maar daar kijk ik ook niet naar. Waarom moet het bij een commerciële omroep, dit is juist goed voor de diversiteit van de NPO.
Verder vind ik het geen hele slechte programma's, het concept is goed. Weesie moet gewoon even inkomen en wennen aan het live TV presenteren denk ik, het is teveel geforceerd ( vooral met die autocue ).
Het moet bij de commerciële omroep omdat het platte nietszeggende pauper tv is. Dan denk ik eerder aan sbs6 dan aan ned3. Dan is er trouwens nog steeds diversiteit; intelligente kwaliteitstv die anders niet gemaakt kan worden bij de publieke omroep, pauper tv bij de commerciëlen.

Rutger bij Rutte was wel weer leuk gister, dan dan weer wel.
"When Jesus promised us the resurrection of the dead....I thought he had something a little different in mind."
pi_86231970
Het enige leuke is Rutger in Den Haag met politici. Maar is daar nou perse een omroep voor nodig?

Misschien dat het beter wordt, maar ik denk van niet.
I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.
  donderdag 9 september 2010 @ 09:12:29 #25
134630 aeque
Zijne draequeligheid
pi_86232459
Ik verbaas me wel over het feit dat deze discussies vaak alleen over Powned gaan. Waarschijnlijk alleen maar omdat het vanuit geenstijl is ontstaan. Als BNN een soort gelijk programma had gemaakt had niemand zo'n commentaar gehad.

En waarom BNN? Omdat dat naast powned toch ook een rebelzender is. Die de dingen net even anders doen dan gewend.

Ik vind ochtendspits van WNL juist nergens op slaan. Dat is gewoon Goedemorgen Nederland, maar dan bij een andere omroep.
Wakker Nederland was opgericht om Nederland wakker te schudden, maar ik wist niet dat ze het zo letterlijk bedoelden.

De enige van de twee die tot nu toe doet wat ze zeggen is Powned.
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
pi_86233137
Dominique Weesie is dan ook een ontzettende prutser die zich met recht laat omschrijven als een van Jole 2.0. Zit er buiten de man zelf uberhaupt iemand te wachten op zijn verschijning op tv? Het lijkt mij onwaarschijnlijk. Het is hooguit één keer leuk hem een geenstijl item voor te zien lezen, omdat het de vaak stoere taal toch in context plaatst. Daarmee is eigenlijk alles ook wel gezegd.

Zowel qua format als qua uitvoering laat Pownews veel te wensen over en of de rest van de programma's die Powned in de planning heeft vernieuwing zullen brengen durf ik te betwijfelen. :')

De enige manier waarop deze amateuristische bende het nog voor elkaar zal kunnen krijgen Hilversum op haar grondvesten te doen schudden is door Erika Terpstra in de studio uit te nodigen. Ook dat hebben we echter al vaak genoeg gezien, dus laat alsjeblieft maar zitten jongens.. echt.. we're good. :')
Je suis Charlie Sheen
pi_86233273
quote:
Op donderdag 9 september 2010 09:12 schreef aeque het volgende:
Ik verbaas me wel over het feit dat deze discussies vaak alleen over Powned gaan. Waarschijnlijk alleen maar omdat het vanuit geenstijl is ontstaan. Als BNN een soort gelijk programma had gemaakt had niemand zo'n commentaar gehad.

En waarom BNN? Omdat dat naast powned toch ook een rebelzender is. Die de dingen net even anders doen dan gewend.

Ik vind ochtendspits van WNL juist nergens op slaan. Dat is gewoon Goedemorgen Nederland, maar dan bij een andere omroep.
Wakker Nederland was opgericht om Nederland wakker te schudden, maar ik wist niet dat ze het zo letterlijk bedoelden.

Ik vond het item van Ochtendspits over acties op universiteiten ook bijzonder amateuristisch overkomen, de publieke omroep eigenlijk onwaardig. Ook vind ik de constructie waarmee WNL via abonnees van de Telegraaf heeft weten toe te treden tot het publieke bestel behoorlijk twijfelachtig, om niet te zeggen absurd. ^O^
Je suis Charlie Sheen
  donderdag 9 september 2010 @ 10:00:58 #28
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_86233438
Het leukste vind ik nog dat die madiwodovrkankershow van Paul de Leeuw weer aardig aan het floppen is. w/
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
pi_86251313
quote:
Op donderdag 9 september 2010 07:22 schreef Compatibel het volgende:

[..]

Het moet bij de commerciële omroep omdat het platte nietszeggende pauper tv is. Dan denk ik eerder aan sbs6 dan aan ned3. Dan is er trouwens nog steeds diversiteit; intelligente kwaliteitstv die anders niet gemaakt kan worden bij de publieke omroep, pauper tv bij de commerciëlen.

Rutger bij Rutte was wel weer leuk gister, dan dan weer wel.
Dat is jou mening. Ze moeten van jou wat, ze moeten niks in het algemeen.
pi_86251406
quote:
Op donderdag 9 september 2010 10:00 schreef Garisson72 het volgende:
Het leukste vind ik nog dat die madiwodovrkankershow van Paul de Leeuw weer aardig aan het floppen is. w/
Ik heb 2x fragmenten daarvan gezien, wat is de taak van Filemon daar eigenlijk? Wennemars had ik sowieso helemaal niet gezien.
I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.
  † In Memoriam † donderdag 9 september 2010 @ 20:02:38 #31
pi_86253313
quote:
Op donderdag 9 september 2010 09:12 schreef aeque het volgende:

Hilversum is flink dus flink opgeschut :{?
pi_86253641
PowNews! *O*
pi_86255917
quote:
Op donderdag 9 september 2010 20:02 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

Hilversum is flink dus flink opgeschut :{?
Als een dolle inderdaad :D
pi_86256096
Ik vind de studio en het camerawerk van PowNEWS trouwens wel gaaf. Het is weer eens wat anders :)
pi_86256315
Rechtse huilie topic.
pi_86256357
quote:
Op woensdag 8 september 2010 23:27 schreef du_ke het volgende:
Llink had een aantal prima programma's. Die nieuwe omroepen hebben nog niets gemaakt wat ook maar de potentie heeft om in de buurt te komen :).
En PowNed heeft niet eens op een eerlijke manier de leden verkregen.
pi_86256649
quote:
Op donderdag 9 september 2010 21:12 schreef IHVK het volgende:

[..]

Klopt die kwamen er enkel door lidmaatschappen weg te geven. En Llink had een stuk meer leden maar goed, blijkbaar was het tijd voor iets GS-achtigs op TV. Zie de toegevoegde waarde niet zo maar ze hebben een paar jaar om zich te bewijzen :s)
pi_86256656
quote:
Op donderdag 9 september 2010 21:12 schreef IHVK het volgende:

[..]

Want?
pi_86256829
Edit- Ze gaven dus gratis lidmaatschappen weg, waar de mensen het volgende jaar ineens wel automatisch een bedrag kregen afgeschreven.
pi_86257181
Hahahah die Dominique Weesie wat een slome drol, ga maar weer snel terug naar je website :')
Geen visum, geen paspoort, geen douane, geen grenzen, geen irritante verhalen van vervelende mensen.
  donderdag 9 september 2010 @ 21:32:12 #41
288966 Nitrouz
Voor die leventje
pi_86257301
Terechte klacht, zoiezo Twitter! :')

Ik zit nu lekker te fokken! Zometeen slapen
pi_86283096
Weesie deed het gisterenavond best goed, jammer dat de regie nog amateuristisch is. Ik blijf het zeker kijken.
pi_86286833
Dat wakker NL zuigt echt hard. :') Zo amateuristisch als de pest. POWNED kan nog wel wat worden.
pi_86287028
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 16:44 schreef Hyundai het volgende:
Weesie deed het gisterenavond best goed, jammer dat de regie nog amateuristisch is. Ik blijf het zeker kijken.
Weesie goed? :') Die stem wil je toch niet horen en die ingestudeerde grapjes maken het nog erger.
pi_86306272
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 18:36 schreef HenkieVdV het volgende:
Dat wakker NL zuigt echt hard. :') Zo amateuristisch als de pest. POWNED kan nog wel wat worden.
Dit. Ik wil mijn goedemorgen Nederland terug (met Sven 'altijd sarcastisch' Kokkelman, wat een eindbaas). Powned is op zich niet onaardig, zolang ze zichzelf maar niet te serieus nemen. Maargoed, ik houd altijd wel van ingestudeerde grapjes die recht in de camera worden verteld, ala 'dit was het nieuws'.
  † In Memoriam † zaterdag 11 september 2010 @ 10:33:45 #46
pi_86307114
Ik snap ook niet echt waarom powned niet via eerlijke regels leden heeft gewerft, de meeste mensen betaalden toch wel en als je kijkt naar BNN krijg je welkomscadeaus die dik meer waard zijn dan die 5 euro
pi_86309213
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 10:33 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik snap ook niet echt waarom powned niet via eerlijke regels leden heeft gewerft, de meeste mensen betaalden toch wel en als je kijkt naar BNN krijg je welkomscadeaus die dik meer waard zijn dan die 5 euro
Dat hebben ze gedaan omdat ze anders nooit voldoende leden zouden krijgen. Na een vrij snelle start zakte de groei dramatisch in.
  zaterdag 11 september 2010 @ 12:22:14 #48
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_86309388
quote:
Op woensdag 8 september 2010 22:01 schreef Compatibel het volgende:
Dit dus.
With my pack on my back, down the road I will stray.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')