Dat soort dingen blijven inderdaad vaak hangen, helaas.quote:Op dinsdag 7 september 2010 22:43 schreef crv het volgende:
[..]
morgen zal het wel weer beter gaan. het zijn van die dingen die kun je gewoon niet even snel van je afzetten of schrijven / Praten.
quote:
Ja het gaat je niet in de koude kleren zitten.quote:Op dinsdag 7 september 2010 22:43 schreef crv het volgende:
[..]
morgen zal het wel weer beter gaan. het zijn van die dingen die kun je gewoon niet even snel van je afzetten of schrijven / Praten.
OMGquote:Op dinsdag 7 september 2010 22:41 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik zie nu pas dat er Japan staat en geen Finland![]()
quote:
Ik ben een echte Drenthquote:Op dinsdag 7 september 2010 22:43 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Jij bent meer van de boerencodes dus.
Heb je er last van?quote:Op dinsdag 7 september 2010 22:43 schreef Koen66 het volgende:
owja BZV is ook weer begonnen las ik, joepie
dacht ff dat je je ergens voor schaamdequote:Op dinsdag 7 september 2010 22:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
gewoon
Ik wilde niet luid binnenvallen
quote:
Sorry dat ik jullie er een beetje mee vermoeiquote:Op dinsdag 7 september 2010 22:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja het gaat je niet in de koude kleren zitten.
hihi nee hoor...quote:Op dinsdag 7 september 2010 22:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dacht ff dat je je ergens voor schaamde
Hoestie ?
Ik wacht op Travestieten boeren.quote:Op dinsdag 7 september 2010 22:46 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik wacht nog altijd op het seizoen dat mannen uit 11 boerinnen kunnen kiezen.
Zoiets jaquote:Op dinsdag 7 september 2010 22:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
is dat de alternatieve Benidorm Bastards ?
quote:
Met een vast 'even verkleden' blokje. Nahh, lijkt me niets.quote:Op dinsdag 7 september 2010 22:46 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik wacht op Travestieten boeren.
Er zit nu weer 1 vrouw bij. Verantwoord hoor.quote:Op dinsdag 7 september 2010 22:46 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik wacht nog altijd op het seizoen dat mannen uit 11 boerinnen kunnen kiezen.
Veel plezier.quote:Op dinsdag 7 september 2010 22:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ohja daar moet ik afl. 1 nog van zien
Nu wel.quote:
Vroeger had je de Travestieten Showquote:Op dinsdag 7 september 2010 22:46 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik wacht op Travestieten boeren.
Het eerste helemaal nietquote:Op dinsdag 7 september 2010 22:46 schreef crv het volgende:
[..]
[..]
Sorry dat ik jullie er een beetje mee vermoei![]()
Maar ook hier voelt een luisternd oor goed
QFTquote:Op dinsdag 7 september 2010 22:48 schreef -Vaduz- het volgende:
Mooie woorden van Cee richting crv. Daar sluit ik me graag bij aan.
quote:Op dinsdag 7 september 2010 22:48 schreef -Vaduz- het volgende:
Mooie woorden van Cee richting crv. Daar sluit ik me graag bij aan.
kan ik me wel vaag iets van herinnerenquote:Op dinsdag 7 september 2010 22:48 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Vroeger had je de Travestieten ShowDie werd gepresenteerd door Robert ten Brink
Ja, die maakte chocolademelk.quote:Op dinsdag 7 september 2010 22:48 schreef JJH het volgende:
Is er trouwens al eens een keer een negerboer geweest?
Die moet dan gelijk een eigen show krijgen.quote:Op dinsdag 7 september 2010 22:48 schreef JJH het volgende:
Nee, wel een Koreaan.quote:Op dinsdag 7 september 2010 22:48 schreef JJH het volgende:
Haha ik vond het echt leukquote:Op dinsdag 7 september 2010 22:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
kan ik me wel vaag iets van herinneren
was de ultieme pulp tv volgens mij
Bestaan die uberhaupt in NLquote:Op dinsdag 7 september 2010 22:48 schreef JJH het volgende:
Zoiets zou zomaar weer aan kunnen slaan.quote:Op dinsdag 7 september 2010 22:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
kan ik me wel vaag iets van herinneren
was de ultieme pulp tv volgens mij
Oh jaaaaaa, dat is echt lang geledenquote:Op dinsdag 7 september 2010 22:48 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Vroeger had je de Travestieten ShowDie werd gepresenteerd door Robert ten Brink
Misschien een adoptieboertje bij 2 blanke oudersquote:Op dinsdag 7 september 2010 22:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Bestaan die uberhaupt in NL
Nog nooit gespot
Koreanen kunnen toch helemaal niet boer zijn gekkie, die zijn toch allemaal communistisch.quote:
En die hield geen katten ofzo?quote:
Ik zou het niet weten. Er zal er vast wel eentje rondspoken.quote:Op dinsdag 7 september 2010 22:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Bestaan die uberhaupt in NL
Nog nooit gespot
ik had het gewoon effe moeilijkquote:Op dinsdag 7 september 2010 22:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hmmmmm
Nog geen ''nieuws'' te melden voorlopig
1996quote:Op dinsdag 7 september 2010 22:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh jaaaaaa, dat is echt lang geleden
Na 1 date was z'n "vrouwtje" zwangerquote:Op dinsdag 7 september 2010 22:50 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Koreanen kunnen toch helemaal niet boer zijn gekkie, die zijn toch allemaal communistisch.
En hij praatte kei-twents.quote:Op dinsdag 7 september 2010 22:50 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ja, die Chinees had al snel een kleine bami gemaakt.
Serieusquote:Op dinsdag 7 september 2010 22:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Na 1 date was z'n "vrouwtje" zwanger
Gossiequote:Op dinsdag 7 september 2010 22:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik had het gewoon effe moeilijk
Er liepen 2 kinderen rond, en er waren 3 zwangeren... die gezellig over de zwangerschap aan het praten waren
Vreselijkquote:
quote:Op dinsdag 7 september 2010 22:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Er liepen 2 kinderen rond, en er waren 3 zwangeren... die gezellig over de zwangerschap aan het praten waren
quote:
Gaan jullie je heel oud voelen als ik ga zeggen dat ik het helemaal niet ken?quote:Op dinsdag 7 september 2010 22:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh jaaaaaa, dat is echt lang geleden
Nee, je kan toch ook niet alle programma's gezien hebben vroeger?quote:Op dinsdag 7 september 2010 22:52 schreef JJH het volgende:
[..]
[..]
Gaan jullie je heel oud voelen als ik ga zeggen dat ik het helemaal niet ken?
Ik ook nietquote:Op dinsdag 7 september 2010 22:52 schreef JJH het volgende:
[..]
[..]
quote:Op dinsdag 7 september 2010 22:51 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Gossie![]()
* -Miauw-geeft C_A een knuffel
nou word ik weer verdrietigquote:
Nee, ik voel me ineens heel wijsquote:Op dinsdag 7 september 2010 22:52 schreef JJH het volgende:
[..]
[..]
Ohwquote:Op dinsdag 7 september 2010 22:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
quote:
Niet zo vreemd als het uit 1996 isquote:Op dinsdag 7 september 2010 22:52 schreef JJH het volgende:
[..]
[..]
Jong hapjequote:
quote:Op dinsdag 7 september 2010 22:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
[..]
nou word ik weer verdrietig
Hoi Ceequote:Op dinsdag 7 september 2010 22:47 schreef Cee het volgende:
Hallo binnenvallende poepies.
crv, het is kut. Kutziekte. Maar je bent een kanjer en ik wens jou en je vrouw en haar vriendin en iedereen in haar naaste omgeving veel sterkte en liefde en kracht en mooie momenten. Zo, dat wilde ik even zeggen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
* Koen66 geeft Miranda remote een lekkere knuffelquote:Op dinsdag 7 september 2010 22:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
[..]
*knuffel op afstand geeftquote:Op dinsdag 7 september 2010 22:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
[..]
Toen was ik 11...quote:Op dinsdag 7 september 2010 22:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Niet zo vreemd als het uit 1996 is
Ja toch. we zijn bevoorrecht dat we sommige dingen bewust hebben meegemaaktquote:
quote:Op dinsdag 7 september 2010 22:55 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja toch. we zijn bevoorrecht dat we sommige dingen bewust hebben meegemaakt
met mij gelukkig niets, echter de vriendin van mij n vrouw heeft het erg zwaar. zie eerdere postquote:
Ik ben geloof ik blij dat ik er geeneens naar kijk.quote:Op dinsdag 7 september 2010 22:55 schreef Cee het volgende:
Pff, heb Pownews nu al weer gezien. 't Is toch iedere keer het zelfde onderwerp dat al de hele dag herkauwd wordt maar dan met andere droeftoeters die er quasi-grappig over proberen te doen.
http://twitter.com/imBenny/status/23270016641quote:Op dinsdag 7 september 2010 22:54 schreef Bellatrix het volgende:
Benny tweet iets met #powned, misschien kom je erop
quote:Op dinsdag 7 september 2010 22:56 schreef iBenny het volgende:
[..]
http://twitter.com/imBenny/status/23270016641
quote:Op dinsdag 7 september 2010 22:54 schreef crv het volgende:
[..]
Hoi CeeEnorm bedankt
![]()
Overigens voor die het interesseert, dit is wat ik vanavond verstuurt heb.
Ik zal het in een spoiler zetten, misschien wat te ....Lief gebaar, dat je dingen probeert te doen die veel steun kunnen gevenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
Ik wil het ook geen kans geven, blaat-tvquote:Op dinsdag 7 september 2010 22:56 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik ben geloof ik blij dat ik er geeneens naar kijk.
hmmm is ook wel stressen voor jouquote:Op dinsdag 7 september 2010 22:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Het is zo kut, dat het geniaal isquote:Op dinsdag 7 september 2010 22:56 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik ben geloof ik blij dat ik er geeneens naar kijk.
Ja, dat vind ik ookquote:Op dinsdag 7 september 2010 22:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Lief gebaar, dat je dingen probeert te doen die veel steun kunnen geven
quote:
quote:Op dinsdag 7 september 2010 22:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
* Koen66 geeft Miranda remote een lekkere knuffel
Liefquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |