Misschien een adoptieboertje bij 2 blanke oudersquote:Op dinsdag 7 september 2010 22:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Bestaan die uberhaupt in NL
Nog nooit gespot
Koreanen kunnen toch helemaal niet boer zijn gekkie, die zijn toch allemaal communistisch.quote:
En die hield geen katten ofzo?quote:
Ik zou het niet weten. Er zal er vast wel eentje rondspoken.quote:Op dinsdag 7 september 2010 22:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Bestaan die uberhaupt in NL
Nog nooit gespot
ik had het gewoon effe moeilijkquote:Op dinsdag 7 september 2010 22:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hmmmmm
Nog geen ''nieuws'' te melden voorlopig
1996quote:Op dinsdag 7 september 2010 22:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh jaaaaaa, dat is echt lang geleden
Na 1 date was z'n "vrouwtje" zwangerquote:Op dinsdag 7 september 2010 22:50 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Koreanen kunnen toch helemaal niet boer zijn gekkie, die zijn toch allemaal communistisch.
En hij praatte kei-twents.quote:Op dinsdag 7 september 2010 22:50 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ja, die Chinees had al snel een kleine bami gemaakt.
Serieusquote:Op dinsdag 7 september 2010 22:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Na 1 date was z'n "vrouwtje" zwanger
Gossiequote:Op dinsdag 7 september 2010 22:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik had het gewoon effe moeilijk
Er liepen 2 kinderen rond, en er waren 3 zwangeren... die gezellig over de zwangerschap aan het praten waren
Vreselijkquote:
quote:Op dinsdag 7 september 2010 22:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Er liepen 2 kinderen rond, en er waren 3 zwangeren... die gezellig over de zwangerschap aan het praten waren
quote:
Gaan jullie je heel oud voelen als ik ga zeggen dat ik het helemaal niet ken?quote:Op dinsdag 7 september 2010 22:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh jaaaaaa, dat is echt lang geleden
Nee, je kan toch ook niet alle programma's gezien hebben vroeger?quote:Op dinsdag 7 september 2010 22:52 schreef JJH het volgende:
[..]
[..]
Gaan jullie je heel oud voelen als ik ga zeggen dat ik het helemaal niet ken?
Ik ook nietquote:Op dinsdag 7 september 2010 22:52 schreef JJH het volgende:
[..]
[..]
quote:Op dinsdag 7 september 2010 22:51 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Gossie![]()
* -Miauw-geeft C_A een knuffel
nou word ik weer verdrietigquote:
Nee, ik voel me ineens heel wijsquote:Op dinsdag 7 september 2010 22:52 schreef JJH het volgende:
[..]
[..]
Ohwquote:Op dinsdag 7 september 2010 22:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |