Dat soort dingen blijven inderdaad vaak hangen, helaas.quote:Op dinsdag 7 september 2010 22:43 schreef crv het volgende:
[..]
morgen zal het wel weer beter gaan. het zijn van die dingen die kun je gewoon niet even snel van je afzetten of schrijven / Praten.
quote:
Ja het gaat je niet in de koude kleren zitten.quote:Op dinsdag 7 september 2010 22:43 schreef crv het volgende:
[..]
morgen zal het wel weer beter gaan. het zijn van die dingen die kun je gewoon niet even snel van je afzetten of schrijven / Praten.
OMGquote:Op dinsdag 7 september 2010 22:41 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik zie nu pas dat er Japan staat en geen Finland![]()
quote:
Ik ben een echte Drenthquote:Op dinsdag 7 september 2010 22:43 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Jij bent meer van de boerencodes dus.
Heb je er last van?quote:Op dinsdag 7 september 2010 22:43 schreef Koen66 het volgende:
owja BZV is ook weer begonnen las ik, joepie
dacht ff dat je je ergens voor schaamdequote:Op dinsdag 7 september 2010 22:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
gewoon
Ik wilde niet luid binnenvallen
quote:
Sorry dat ik jullie er een beetje mee vermoeiquote:Op dinsdag 7 september 2010 22:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja het gaat je niet in de koude kleren zitten.
hihi nee hoor...quote:Op dinsdag 7 september 2010 22:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dacht ff dat je je ergens voor schaamde
Hoestie ?
Ik wacht op Travestieten boeren.quote:Op dinsdag 7 september 2010 22:46 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik wacht nog altijd op het seizoen dat mannen uit 11 boerinnen kunnen kiezen.
Zoiets jaquote:Op dinsdag 7 september 2010 22:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
is dat de alternatieve Benidorm Bastards ?
quote:
Met een vast 'even verkleden' blokje. Nahh, lijkt me niets.quote:Op dinsdag 7 september 2010 22:46 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik wacht op Travestieten boeren.
Er zit nu weer 1 vrouw bij. Verantwoord hoor.quote:Op dinsdag 7 september 2010 22:46 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik wacht nog altijd op het seizoen dat mannen uit 11 boerinnen kunnen kiezen.
Veel plezier.quote:Op dinsdag 7 september 2010 22:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ohja daar moet ik afl. 1 nog van zien
Nu wel.quote:
Vroeger had je de Travestieten Showquote:Op dinsdag 7 september 2010 22:46 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik wacht op Travestieten boeren.
Het eerste helemaal nietquote:Op dinsdag 7 september 2010 22:46 schreef crv het volgende:
[..]
[..]
Sorry dat ik jullie er een beetje mee vermoei![]()
Maar ook hier voelt een luisternd oor goed
QFTquote:Op dinsdag 7 september 2010 22:48 schreef -Vaduz- het volgende:
Mooie woorden van Cee richting crv. Daar sluit ik me graag bij aan.
quote:Op dinsdag 7 september 2010 22:48 schreef -Vaduz- het volgende:
Mooie woorden van Cee richting crv. Daar sluit ik me graag bij aan.
kan ik me wel vaag iets van herinnerenquote:Op dinsdag 7 september 2010 22:48 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Vroeger had je de Travestieten ShowDie werd gepresenteerd door Robert ten Brink
Ja, die maakte chocolademelk.quote:Op dinsdag 7 september 2010 22:48 schreef JJH het volgende:
Is er trouwens al eens een keer een negerboer geweest?
Die moet dan gelijk een eigen show krijgen.quote:Op dinsdag 7 september 2010 22:48 schreef JJH het volgende:
Nee, wel een Koreaan.quote:Op dinsdag 7 september 2010 22:48 schreef JJH het volgende:
Haha ik vond het echt leukquote:Op dinsdag 7 september 2010 22:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
kan ik me wel vaag iets van herinneren
was de ultieme pulp tv volgens mij
Bestaan die uberhaupt in NLquote:Op dinsdag 7 september 2010 22:48 schreef JJH het volgende:
Zoiets zou zomaar weer aan kunnen slaan.quote:Op dinsdag 7 september 2010 22:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
kan ik me wel vaag iets van herinneren
was de ultieme pulp tv volgens mij
Oh jaaaaaa, dat is echt lang geledenquote:Op dinsdag 7 september 2010 22:48 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Vroeger had je de Travestieten ShowDie werd gepresenteerd door Robert ten Brink
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |