Hmm nou ik heb wel een 'hanger' eigenlijk, stom gezeikquote:Op dinsdag 7 september 2010 22:23 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
[..]
Zullen we proberen iemand in te huren?
quote:Op dinsdag 7 september 2010 22:28 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hmm nou ik heb wel een 'hanger' eigenlijk, stom gezeik
Wie zei dat?quote:Op dinsdag 7 september 2010 22:25 schreef Bellatrix het volgende:
Waarvoor kunnen ze je wakker maken? Een goed gesprek met een lekker glas wijn.__! Fuck ik krijg hier pittige vrouw associaties mee.
quote:Op dinsdag 7 september 2010 22:26 schreef Dr_Flash het volgende:
na zo'n kontwedstrijd "We are the champions" gaan draaien in de Kuip. Welke dwaas
Frank profielquote:
Ik vind Frank een eikel, amar waarschijnlijk hebben we het niet over dezelfdequote:
http://boerzoektvrouw.kro.nl/boeren/2010/frank/profiel.aspxquote:Op dinsdag 7 september 2010 22:29 schreef -Miauw- het volgende:
Wie zijn Frank en Gijsje? Klinkt als een dier, Gijsje
Boerzoektvrouwquote:Op dinsdag 7 september 2010 22:29 schreef -Miauw- het volgende:
Ik zou Aruba doen.quote:
Ik zei al tegen iemand dat het me niet zou verbazen als hij zou hockeyen.quote:Op dinsdag 7 september 2010 22:29 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
http://boerzoektvrouw.kro.nl/boeren/2010/frank/profiel.aspx
Hoe oud ben jij?quote:
Ik ben denk ik te jong. En te jong om mijn leven te vernueken met totale vernedering in een tv show.quote:Op dinsdag 7 september 2010 22:30 schreef Cee het volgende:
[..]
Pen + Papier + postzegel = Schrijven
Of laptop + vingers + website = Typen
Is ook een beest.quote:Op dinsdag 7 september 2010 22:29 schreef -Miauw- het volgende:
Ga je ook mee?quote:
quote:Op dinsdag 7 september 2010 22:31 schreef JJH het volgende:
Bzv.![]()
[..]
Ga je ook mee?![]()
Maken we er een TAL Arubameet van. Van tweede week oktober tot begin maart.:D
Ach jonge is toch leuk voor een keertjequote:
Ik zit er ook totaal niet op te wachten. Maar ach, waarom niet strijdend ten onder?quote:Op dinsdag 7 september 2010 22:30 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik ben denk ik te jong. En te jong om mijn leven te vernueken met totale vernedering in een tv show.
En dan op FOK! al die reacties over mij.quote:Op dinsdag 7 september 2010 22:32 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik zit er ook totaal niet op te wachten. Maar ach, waarom niet strijdend ten onder?
Na 2 weken heb je het wel gezien daar hoorquote:Op dinsdag 7 september 2010 22:31 schreef JJH het volgende:
Bzv.![]()
[..]
Ga je ook mee?![]()
Maken we er een TAL Arubameet van. Van tweede week oktober tot begin maart.:D
Haha ja krijg jij je eigen topics. "Heb je heur haar gezien?"quote:Op dinsdag 7 september 2010 22:32 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
En dan op FOK! al die reacties over mij.
En dan weer terug naar dat graftakkentyfesweer hier in Nederland.quote:Op dinsdag 7 september 2010 22:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Na 2 weken heb je het wel gezien daar hoor![]()
Ik vond Curacao heerlijk maar na een kleine 3 weken had ik het hele eiland gehad.
Jaquote:Op dinsdag 7 september 2010 22:33 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Haha ja krijg jij je eigen topics. "Heb je heur haar gezien?"
quote:Op dinsdag 7 september 2010 22:33 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh ja als je daar niet tegen kan is het wel lekkerquote:Op dinsdag 7 september 2010 22:33 schreef JJH het volgende:
[..]
En dan weer terug naar dat graftakkentyfesweer hier in Nederland.
Ik kom er helaas niet meer onder uit denk ik.quote:Op dinsdag 7 september 2010 22:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ach jonge is toch leuk voor een keertje![]()
En dan wil hij je niet en dan begint het pas. Dan schrijven de kijkers waaruit jij iets kan zoeken.quote:Op dinsdag 7 september 2010 22:32 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
En dan op FOK! al die reacties over mij.
Als je de klink niet voelt kom je geeneens binnen.quote:Op dinsdag 7 september 2010 22:34 schreef -Miauw- het volgende:
Gijs vind ik wel leuk ja maar ik voel de klink niet, net iets te rustig ofzo en hij lijkt me niet het type waarvan ik rollend over de vloer ga
quote:Op dinsdag 7 september 2010 22:34 schreef -Miauw- het volgende:
Gijs vind ik wel leuk ja maar ik voel de klink niet, net iets te rustig ofzo en hij lijkt me niet het type waarvan ik rollend over de vloer ga
zozo, een heel elftal afgaan vind jij voor amateurs?quote:Op dinsdag 7 september 2010 22:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Na 2 weken heb je het wel gezien daar hoor![]()
Ik vond Curacao heerlijk maar na een kleine 3 weken had ik het hele eiland gehad.
Of dan ziet ie m'n brief en dan kraakt ie me keihard af op tv, en Yvon grinnikt er dan bij.quote:Op dinsdag 7 september 2010 22:34 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
En dan wil hij je niet en dan begint het pas. Dan schrijven de kijkers waaruit jij iets kan zoeken.
klink voelde em vandaag zelf ook nietquote:Op dinsdag 7 september 2010 22:34 schreef -Miauw- het volgende:
[Vaduz] Dat heb je met open deuren. [/Vaduz]quote:Op dinsdag 7 september 2010 22:34 schreef -Miauw- het volgende:
Gijs vind ik wel leuk ja maar ik voel de klink niet
quote:Op dinsdag 7 september 2010 22:34 schreef JJH het volgende:
[..]
Als je de klink niet voelt kom je geeneens binnen.
Zoals Yvon dat kan. Dat is wel ultieme vernedering. Helemaal omdat jij zoveel moeite hebt gedaan om met die grote koe op de foto te gaan.quote:Op dinsdag 7 september 2010 22:35 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Of dan ziet ie m'n brief en dan kraakt ie me keihard af op tv, en Yvon grinnikt er dan bij.
quote:Op dinsdag 7 september 2010 22:35 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
klink voelde em vandaag zelf ook niet
En dan gaan ze screencaps maken en fotoshops en gaat Koefnoen je persifleren en kom je wekelijks in de TV Draait Door bij DWDD.quote:Op dinsdag 7 september 2010 22:33 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 7 september 2010 22:35 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Of dan ziet ie m'n brief en dan kraakt ie me keihard af op tv, en Yvon grinnikt er dan bij.
Yvon komt uit Boxtel, ik ken daar mensen die breken haar dan wel.quote:Op dinsdag 7 september 2010 22:36 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Zoals Yvon dat kan. Dat is wel ultieme vernedering. Helemaal omdat jij zoveel moeite hebt gedaan om met die grote koe op de foto te gaan.
Ja je weet hoe traag die kerels op Curacao zijn, versnelling 1quote:Op dinsdag 7 september 2010 22:35 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
zozo, een heel elftal afgaan vind jij voor amateurs?
jij begrijpt me in ieder gevalquote:Op dinsdag 7 september 2010 22:34 schreef JJH het volgende:
[..]
Als je de klink niet voelt kom je geeneens binnen.
Naar Aruba.quote:Op dinsdag 7 september 2010 22:36 schreef Cee het volgende:
[..]
En dan gaan ze screencaps maken en fotoshops en gaat Koefnoen je persifleren en kom je wekelijks in de TV Draait Door bij DWDD.
Maar je mag wel gratis op vakantie als je de Verkorene wordt.
En dan komt er een painttopic en oh my.quote:Op dinsdag 7 september 2010 22:36 schreef Cee het volgende:
[..]
En dan gaan ze screencaps maken en fotoshops en gaat Koefnoen je persifleren en kom je wekelijks in de TV Draait Door bij DWDD.
Maar je mag wel gratis op vakantie als je de Verkorene wordt.
De rook kwam er dus, zeg maar, niet vanaf?quote:Op dinsdag 7 september 2010 22:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja je weet hoe traag die kerels op Curacao zijn, versnelling 1
Boxtel ftwquote:Op dinsdag 7 september 2010 22:36 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Yvon komt uit Boxtel, ik ken daar mensen die breken haar dan wel.
Goede poging.quote:Op dinsdag 7 september 2010 22:35 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
[Vaduz] Dat heb je met open deuren. [/Vaduz]
Neequote:Op dinsdag 7 september 2010 22:37 schreef JJH het volgende:
[..]
De rook kwam er dus, zeg maar, niet vanaf?
Dat kunnen we ook wel zonder bzv organiseren.quote:Op dinsdag 7 september 2010 22:37 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
En dan komt er een painttopic en oh my.
quote:Op dinsdag 7 september 2010 22:38 schreef crv het volgende:
Ik heb gewoon echt nergens zin in vanavond, zelfs mijn wijn smaakt me niet
Wat kijk je?quote:Op dinsdag 7 september 2010 22:38 schreef Bellatrix het volgende:
Wat is je sterkste punt in het huishouden? Mijn aanrecht.____________________!
Wat een onzin. Je moet scheidsrechter worden.quote:Op dinsdag 7 september 2010 22:37 schreef iBenny het volgende:
Spoiler TT? Ik twijfel... heb het dus aangepast Flash
Jij bent echt lief voor alle mensen (alle klinkt veelquote:Op dinsdag 7 september 2010 22:37 schreef iBenny het volgende:
Spoiler TT? Ik twijfel... heb het dus aangepast Flash
hahaha ja! Boerin Bellaquote:Op dinsdag 7 september 2010 22:37 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
En dan komt er een painttopic en oh my.
Profiel Frankquote:
Je melde je net af?quote:Op dinsdag 7 september 2010 22:38 schreef crv het volgende:
Ik heb gewoon echt nergens zin in vanavond, zelfs mijn wijn smaakt me niet
quote:Op dinsdag 7 september 2010 22:38 schreef Bellatrix het volgende:
quote:Toekomstdroom: Oud worden met een leuk vrouwtje. Melkrobot die de koeien melkt.
ClaraBellaKoequote:
Thanks.quote:Op dinsdag 7 september 2010 22:38 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik moet nog steeds grinniken om je Lordi-tweet.
How 'bout mijn aanrecht.quote:Op dinsdag 7 september 2010 22:38 schreef Bellatrix het volgende:
Hij doet 't met paarden.quote:Hoe ziet jouw bruiloft eruit? Dat zien we tegen die tijd wel, maar wel iets met paarden (daar kom ik niet onderuit).
gaat wel, maar voornamelijk dus die vriendin van mijn vrouw waar het niet goed mee gaat.quote:
Ja. Je hebt nog 12 dagen!quote:Op dinsdag 7 september 2010 22:40 schreef Bellatrix het volgende:
Leukste klus? Selecteren fokmateriaal.
Is dit een voorteken?
quote:Op dinsdag 7 september 2010 22:40 schreef Bellatrix het volgende:
Is dit een voorteken?
Dat is boerencode voor jeweetwel.quote:Op dinsdag 7 september 2010 22:41 schreef -Miauw- het volgende:
Vervelendste klus? Met de beregeningshaspel beregen
Ik zie nu pas dat er Japan staat en geen Finlandquote:Op dinsdag 7 september 2010 22:38 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Jij bent echt lief voor alle mensen (alle klinkt veel) die straks nog onwetend naar de samenvatting op de Publieken gaat kijken.
Hij fokt ook! Misschien leest ie hier nu wel mee. Grijp je kans Bella.quote:Op dinsdag 7 september 2010 22:40 schreef Bellatrix het volgende:
Is dit een voorteken?
Ja dacht al dat je dat bedoelde, maar ik dacht ik vraag het voor de zekerheid.quote:Op dinsdag 7 september 2010 22:41 schreef crv het volgende:
[..]
gaat wel, maar voornamelijk dus die vriendin van mijn vrouw waar het niet goed mee gaat.
ben de halve avond ermee bezig geweest om e.e.a. te regelen en zo. Dat voelt goed, als je iets voor iemand kan doen. Maar je houdt toch een leeg gevoel en dat voelt klote. Net alsof je het idee hebt dat je machteloos bent
quote:Op dinsdag 7 september 2010 22:41 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik zie nu pas dat er Japan staat en geen Finland![]()
nee, ik zei dat ik me af ging melden. Niet bij wiequote:
Ja.quote:
nou ik moest het wel een paar keer lezen voor ik het begreep jaquote:
morgen zal het wel weer beter gaan. het zijn van die dingen die kun je gewoon niet even snel van je afzetten of schrijven / Praten.quote:Op dinsdag 7 september 2010 22:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja dacht al dat je dat bedoelde, maar ik dacht ik vraag het voor de zekerheid.
Machteloosheid
Jij bent meer van de boerencodes dus.quote:Op dinsdag 7 september 2010 22:43 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
nou ik moest het wel een paar keer lezen voor ik het begreep ja
Dat soort dingen blijven inderdaad vaak hangen, helaas.quote:Op dinsdag 7 september 2010 22:43 schreef crv het volgende:
[..]
morgen zal het wel weer beter gaan. het zijn van die dingen die kun je gewoon niet even snel van je afzetten of schrijven / Praten.
quote:
Ja het gaat je niet in de koude kleren zitten.quote:Op dinsdag 7 september 2010 22:43 schreef crv het volgende:
[..]
morgen zal het wel weer beter gaan. het zijn van die dingen die kun je gewoon niet even snel van je afzetten of schrijven / Praten.
OMGquote:Op dinsdag 7 september 2010 22:41 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik zie nu pas dat er Japan staat en geen Finland![]()
quote:
Ik ben een echte Drenthquote:Op dinsdag 7 september 2010 22:43 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Jij bent meer van de boerencodes dus.
Heb je er last van?quote:Op dinsdag 7 september 2010 22:43 schreef Koen66 het volgende:
owja BZV is ook weer begonnen las ik, joepie
dacht ff dat je je ergens voor schaamdequote:Op dinsdag 7 september 2010 22:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
gewoon
Ik wilde niet luid binnenvallen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |