Dat dusquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 7 september 2010 21:07 schreef 8108139dpths het volgende:
Net als deze TT trouwens...Dan zou je mijn prachtige fipo moeten quotenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 7 september 2010 21:07 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Dan zou je mijn prachtige fipo moeten quoten
quote:Op dinsdag 7 september 2010 21:10 schreef Monopoly het volgende:
[SEX] Vriendin wil haar spleet niet scheren
Zo, een matige vertaler (babelfish) gebruiktquote:
Want jouw vriend is samurai?quote:Op dinsdag 7 september 2010 21:40 schreef Holy_Goat het volgende:
[RP] mijn vriend dreigt met harakiri
[TV] Pleter l de Vlies hoe leuk je een alibiquote:Op dinsdag 7 september 2010 22:06 schreef naatje_1 het volgende:
[TV] Exclusief interview met Jolan op LTL5
intelview?quote:Op dinsdag 7 september 2010 22:06 schreef naatje_1 het volgende:
[TV] Exclusief interview met Jolan op LTL5
Iets met Nederlandse Spoorwegen ofzeau.quote:Op dinsdag 7 september 2010 21:09 schreef Netsplitter het volgende:
[R&P] Hoe kan ik Harakiri plegen? Tips iemand?
En om harikiri te plegen moet je ook echt een samurai zijnquote:
FOK! goes Japanese!quote:Op woensdag 8 september 2010 09:03 schreef internal het volgende:
WtfWaar komen al die [JAP] tags vandaan?
Dat verklaard al veelquote:
Harakiri is gewoon het opensijden van de buik, scheet. De rituele zelfmoord van de samurai heet seppuku. Als je nou doet of je ergens verstand van hebt, doe het dan goed.quote:
bij seppuku, snij je ook je buik open, het enige verschil is dat er bij seppuku iemand bij was om je hoofd af te hakken zodat je wat minder lang leed, tevens worden de beide termen gewoon door elkaar heen gebruiktquote:Op woensdag 8 september 2010 09:23 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Harakiri is gewoon het opensijden van de buik, scheet. De rituele zelfmoord van de samurai heet seppuku. Als je nou doet of je ergens verstand van hebt, doe het dan goed.
In navolging:quote:Op woensdag 8 september 2010 06:51 schreef DaMart het volgende:
[FOT] Het grote 'laten we massaal een foto van iets wat we niet kennen maken'-topic (deel 743)
Mag ik dan je auto?quote:Op dinsdag 7 september 2010 21:09 schreef Netsplitter het volgende:
[R&P] Hoe kan ik Harakiri plegen? Tips iemand?
En vervolgens:quote:Op woensdag 8 september 2010 10:12 schreef Maringo het volgende:
[..]
In navolging:
[TRV] Mijn wereldreis: 71 landen in 1 maand bezocht.
[GC] Krijg ik korting als ik 50 rolletjes met foto's in een keer inlever om te laten ontwikkelen?
quote:Op woensdag 8 september 2010 01:18 schreef Maringo het volgende:
[KLB] Gezoend met meisje die op m'n vriendin leek.
[ONZ] Tatoeages van Japanse tekens die niks of wat anders betekenen.
quote:Op woensdag 8 september 2010 10:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
En vervolgens:
[WGR] Fotowinkel maakt 189 foto's van wegslepen auto in Wenen zoek: smartengeld eisen?
quote:
wat betekent het nou !quote:
Moeten ze Japan maar niet bombarderenquote:
Is een Furby Japans? ;oquote:Op dinsdag 7 september 2010 21:07 schreef DaMart het volgende:
[R&P] Verliefd op mijn Tamagotchi.
[F&F] Hoe moet ik mijn Furby ontvlooien?
quote:Op woensdag 8 september 2010 12:40 schreef internal het volgende:
[..]
Moeten ze Japan maar niet bombarderen![]()
[ afbeelding ]
watquote:Op vrijdag 10 september 2010 09:18 schreef aussieaussie het volgende:
[ONZ] Addoreer hier Keeshaki San en zijn Stervende Geisha kankerkachel
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |