Elders wel dan?quote:Op dinsdag 7 september 2010 21:01 schreef uniekhoorn het volgende:
Jeuh die augurk! Die verstop je niet zo snel in je nachtkastje
Hoeveel kcal dan LB?
We hebben een kelder waar we niks mee doenquote:
Omdat ze computerspelletjes in Japan gaan bekijken. Its a nerd thing.quote:Op dinsdag 7 september 2010 21:03 schreef XcUZ_Me het volgende:
FOK! goes Japanese!
Iemand een idee waarom?
'ze'?quote:Op dinsdag 7 september 2010 21:04 schreef neen het volgende:
[..]
Omdat ze computerspelletjes in Japan gaan bekijken. Its a nerd thing.
1384quote:Op dinsdag 7 september 2010 21:01 schreef uniekhoorn het volgende:
Jeuh die augurk! Die verstop je niet zo snel in je nachtkastje
Hoeveel kcal dan LB?
Nou?quote:Op dinsdag 7 september 2010 21:16 schreef DevilsAndDust het volgende:
Weet je waar ik me aan erger...?
Ja dat irriteert mij ook mateloos!quote:Op dinsdag 7 september 2010 21:16 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ja.quote:Op dinsdag 7 september 2010 21:16 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik weet hetquote:Op dinsdag 7 september 2010 21:16 schreef DevilsAndDust het volgende:
ik weet hetquote:Op dinsdag 7 september 2010 21:16 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb al sinds ik naar Londen ben geweest keelpijn. Dat is ruim een maand geleden.quote:Op dinsdag 7 september 2010 21:20 schreef LadyBlack het volgende:
Ohja uniek dat wou ik nog zeggen: ik word ook vaak ziek na vakantie, en ik wijt het aan de airco in vliegtuigen icm al die andere mensen die daar ook zitten te wasemen
quote:Op dinsdag 7 september 2010 21:21 schreef Razztwizzle het volgende:
De conciërge vandaag over de intercom: "Willen alle leerlingen hun eige even melden in de gymzaal voor de schoolfoto's"
Dus al mijn V6-bijdehandten: "Mevrouw, hier is me eige hoor!".
i rest my case your honourquote:Op dinsdag 7 september 2010 21:21 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik heb al sinds ik naar Londen ben geweest keelpijn. Dat is ruim een maand geleden.
Ja ik denk, ik onderstreep je bewering nog even.quote:
quote:*poef*weg*
Die liggen al in de schappen hè! Naast de (het?) marsepein. Heb ik tot nu toe kunnen weerstaanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.het lijkt niet wat het is
Wat nou sneu? Heerlijk toch!quote:Op dinsdag 7 september 2010 21:52 schreef Syrena het volgende:
Ohai. Ik lig al in bed, sneu
Donderdag bij Jysk flanellen overtrekken halen, mmmm.
Hoezo sneu, ik kruip er ook in zo, ben kapotquote:Op dinsdag 7 september 2010 21:52 schreef Syrena het volgende:
Ohai. Ik lig al in bed, sneu
Donderdag bij Jysk flanellen overtrekken halen, mmmm.
Jamaarjamaar, teh pressure om iets leuks te kopen enzo. It's too much.quote:Op dinsdag 7 september 2010 21:58 schreef Swietje het volgende:
LB, wil je het aan mij leren?
Syrena, dat is toch hartstikke leuk! Knutselen, dichten, kadootjes uitzoeken... ik hou ervanDoe het nog elk jaar met familie.. en ik hoop dit jaar ook met m'n studiegenootjes..
Morgenochtend is de bouwtechnische keuring, dan heb ik donderdagochtend het rapport daarvan binnen, en op basis daarvan beslis ik dan of ik inderdaad wil gaan kopen en zo ja hoeveel ik ervoor wil betalen. En dan kan het bieden beginnen. Maar ik vind het eng! Ik weet helemaal niet hoe je een huis hoort te kopen, welke stappen je moet nemen. Nou heb ik wel mensen die me met raad en daad bijstaan, maar toch. Het is onbekend terrein.quote:Op dinsdag 7 september 2010 22:13 schreef _Calimero_ het volgende:
Merel, wat spannend van je huis zeg!! Wanneer weet je meer?
Ik mis het fietsen naar werk wel heel erg wat dat betreft!quote:Op dinsdag 7 september 2010 22:55 schreef loveli het volgende:
[..]
Nee, je hebt juist extra sport nodig om je stress te ditchen.
Oh nu voel ik me stom. De trein had 20 min vertraging waardoor ik veel te laat zou komen. Dus ik heb niet gesportquote:Op dinsdag 7 september 2010 17:44 schreef XcUZ_Me het volgende:
We hebben beiden geen inspiratie. Dus het zal wel een maaltijdsalade worden. Sport ze Chico en GB!
oeh dat is inderdaad spannend zeg!quote:Op dinsdag 7 september 2010 22:25 schreef Merel het volgende:
[..]
Morgenochtend is de bouwtechnische keuring, dan heb ik donderdagochtend het rapport daarvan binnen, en op basis daarvan beslis ik dan of ik inderdaad wil gaan kopen en zo ja hoeveel ik ervoor wil betalen. En dan kan het bieden beginnen. Maar ik vind het eng! Ik weet helemaal niet hoe je een huis hoort te kopen, welke stappen je moet nemen. Nou heb ik wel mensen die me met raad en daad bijstaan, maar toch. Het is onbekend terrein.
En ik schiet nog heel erg heen en weer tussen "kijk mij stoer een huis gaan kopen" en "kijk hoe treurig ik ben dat ik dat alleen ga doen". In de ideale toekomstplanning zat ook iemand opgenomen met wie ik mijn eerste huis samen zou kopen zeg maar
*terugboks*!quote:Op dinsdag 7 september 2010 23:10 schreef Phaidra het volgende:
Hoi! *bokst naar Mini* Was het fijn met het vriendje?
Zo, bijgelezen, licht gaat uit! Truste Slankies!
quote:Op woensdag 8 september 2010 00:13 schreef motorbloempje het volgende:
o hai! koken was leuk! nu moe!
quote:Op woensdag 8 september 2010 07:30 schreef AKnynke het volgende:
ik moet wennen aan het leven met een kat. Om 5 uur sprong ze op m'n bed, en ging op het dekbed tussen m'n benen liggen, zodat ik me niet meer kon bewegen. En toen begon ze te snurken...Nu ben ik behoorlijk wakker!
Ik kan me wel voorstellen dat het weer even wennen is om samen te zijn ja. Maar fijn dat jullie het leuk hebben gehad! En de tijd gaat nu vast heel snel, als je al over de helft bent!quote:Op dinsdag 7 september 2010 23:43 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
*terugboks*!
Het was heel fijn.In het begin was het wel even raar, zo van "oja, zo zag hij er dus uit".
Het wende gelukkig wel heel snel. Ik heb nu wel steeds meer zin om terug te gaan naar Nederland. Maar goed, ik ben ook al over de helft dus dat komt snel genoeg, eerst nog maar genieten van de rest van mijn tijd hier.
Hoe is het met jou?
Ik heb nog wel wat ideeënquote:Op dinsdag 7 september 2010 21:04 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
We hebben een kelder waar we niks mee doen
Soms kunnen lln echt heel gevat uit de hoek komen.quote:Op dinsdag 7 september 2010 21:21 schreef Razztwizzle het volgende:
De conciërge vandaag over de intercom: "Willen alle leerlingen hun eige even melden in de gymzaal voor de schoolfoto's"
Dus al mijn V6-bijdehandten: "Mevrouw, hier is me eige hoor!".
ik mocht vanalles proberen en proeven en heb voor het eerst coquilles op! Súper lekker.quote:Shii-takes met gegratineerde geitenkaas met balsamico azijn
Soepje van tomaat met balsamicotomaat en kwartelboutjes met linguine
Op de huid gebakken zeebaars met coquilles op venkelpuree
Mousse van chocola in Cointreausoep met sinaasappel
quote:Op woensdag 8 september 2010 08:06 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mogge, redelijk geslapen, alleen blijf ik maar moe. Nouja, straks om 9:50 krijg ik bericht. Ik zou het liefst nu een struisvogeltje doen, maar ja...
Awww dat is kut idd, als je iets niet kunt eten wat je normaal wel eet, omdat je het niet hebt.quote:Op woensdag 8 september 2010 08:07 schreef Blurred86 het volgende:
Ik heb geen banaan voor in mijn havermout![]()
ben er serieus chagrijnig vanmooi begin van de dag!
Hahaha! +1 herkenbaarquote:Op woensdag 8 september 2010 08:13 schreef Viking84 het volgende:
Wat trouwens een enorm nadeel is van het werkende bestaan: de huisvrouwen roven overdag de supermarkt leeg, zodat je bijvoorbeeld helemaal geen fatsoenlijk brood meer kunt vinden om 17:30. Ik ga dus echt wel weekendboodschappen doen, want ik heb geen zin om elke dag na school óók nog eens naar de supermarkt te gaan.
heel nederland!quote:Op woensdag 8 september 2010 08:20 schreef Blurred86 het volgende:
brinta met banaan is ook lekker ja![]()
kan je inmiddels vertellen dat havermout met appelmoes en kaneel niet zo lekker is![]()
XM: succes, zal voor je duimen voor een goede uitslag!
Mo: klinkt goed! leuk zegis dat flex-uitzendbureau alleen voor klussen in Nijmegen? of heel NL?
Ik heb al werk, balen zeg!quote:Op woensdag 8 september 2010 08:20 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
heel nederland!![]()
en ze zoeken nog mensen!
ah leuk! misschien schrijf ik me dan ook nog wel in, al zal het werkaanbod in Wageningen wel weer tegenvallen.. maar goed, niet geschoten is altijd mis!quote:Op woensdag 8 september 2010 08:20 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
heel nederland!![]()
en ze zoeken nog mensen!
ben je 'verplaatsbaar'? Of alleen in Wageningen 'mobiel'?quote:Op woensdag 8 september 2010 08:23 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
ah leuk! misschien schrijf ik me dan ook nog wel in, al zal het werkaanbod in Wageningen wel weer tegenvallen.. maar goed, niet geschoten is altijd mis!
Afwassen is zeg maar, ook niet echt m'n dingquote:Op woensdag 8 september 2010 08:22 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
niet alleen om te koken hoor![]()
Ben afhankelijk van OV (en fiets natuurlijk) en Wageningen is behoorlijk slecht bereikbaar met OVquote:Op woensdag 8 september 2010 08:23 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ben je 'verplaatsbaar'? Of alleen in Wageningen 'mobiel'?
misschien wil ik me ook wel inschrijven om een beetje extra te werken zo nu en dan, kan dat? Welk bureau is het?quote:Op woensdag 8 september 2010 08:23 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
ah leuk! misschien schrijf ik me dan ook nog wel in, al zal het werkaanbod in Wageningen wel weer tegenvallen.. maar goed, niet geschoten is altijd mis!
Voor een baan!quote:Op woensdag 8 september 2010 08:37 schreef Swietje het volgende:
Puff, wat voor gesprek heb je? Sorry, ben niet goed bijgelezen misschien...In ieder geval succes
Komt vast goed!quote:Op woensdag 8 september 2010 08:42 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Voor een baan!
Vanavond maar goed erover nadenken enzo, met de mond vol tanden staan is vervelend dan en het is 3 jaar geleden dat ik het laatst solliciteerde, en dat was voor voedingsassistent.
Ik las 'grote vieze vrouw' en dacht:quote:
ik kan je wel in contact brengen met mijn 'accountmanager'quote:Op woensdag 8 september 2010 08:30 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
Ben afhankelijk van OV (en fiets natuurlijk) en Wageningen is behoorlijk slecht bereikbaar met OV![]()
Begin onderhand echt genoeg te krijgen van alles wat hier niet kan en niet is
nou, ga dan naar de Bakker Bart (zit in 't centrum, Spui) en haal eens in de zoveel tijd 3 broden voor 5 euroquote:Op woensdag 8 september 2010 08:45 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik las 'grote vieze vrouw' en dacht:. Grote vriezer heb ik al. Zien jullie zo wel op de foto's. Ga zo eerst afwassen en opruimen
.
In Gouda is het tropisch! Zit in m'n bikini op het balkon met de laptop. Wuivende palmen, blikkerende zon. Ja, echt genieten!quote:
quote:Op woensdag 8 september 2010 08:48 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
In Gouda is het tropisch! Zit in m'n bikini op het balkon met de laptop. Wuivende palmen, blikkerende zon. Ja, echt genieten!
Toch fijn, zo'n eigen wereldjequote:Op woensdag 8 september 2010 08:48 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
In Gouda is het tropisch! Zit in m'n bikini op het balkon met de laptop. Wuivende palmen, blikkerende zon. Ja, echt genieten!
Klinkt super!quote:Op woensdag 8 september 2010 08:45 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik kan je wel in contact brengen met mijn 'accountmanager'aardige gozer die echt vanalles weet te regelen en héél goed is met contact houden
![]()
niet geschoten is altijd mis!
Ja, dat is ook echt het enige dat niet klopte aan het verhaalquote:Op woensdag 8 september 2010 08:49 schreef Viking84 het volgende:
Oh ja hoax, want jij draagt altijd lange broeken.
Behalve.... je raadt het al.... Groningen / Noord Nederlandquote:Op woensdag 8 september 2010 08:20 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
heel nederland!![]()
en ze zoeken nog mensen!
Alvast succes gewenst dan!!quote:Op woensdag 8 september 2010 08:42 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Voor een baan!
Vanavond maar goed erover nadenken enzo, met de mond vol tanden staan is vervelend dan en het is 3 jaar geleden dat ik het laatst solliciteerde, en dat was voor voedingsassistent.
Mo, speel de naam van dat bureau eens door!quote:Op woensdag 8 september 2010 09:24 schreef motorbloempje het volgende:
LB: vast ook wel daar?je kunt 't altijd vragen!
Ja, ik.quote:Op woensdag 8 september 2010 09:34 schreef _Calimero_ het volgende:
Floris heeft een hartruisjeen als dat over 3 weken niet weg is, moet hij een echo
,
en nu moet ik bedenken of ik hem wel of niet laat verzekeren, maar die echo betalen ze ws al niet meer, omdat dat nu al bekend is![]()
heeft er hier iemand zijn huisdieren verzekerd?
Kun je op een leidinggevende positie solliciteren zonder leidinggevende ervaring? (ja, dat kan wel natuurlijk,maar heeft het ook zin?)quote:Op woensdag 8 september 2010 09:35 schreef Tinkepink het volgende:
@LB: http://www.nationalevacat(...)5&postcode_radius=30
http://www.nationalevacat(...)5&postcode_radius=30
ER stonden ook nog een heleboel secretraressejobs open. Als je jezelf goed weet te verkopen kan je ook zonder ervaring als secretaresse aan de slag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leuk dat het goed ging moblo, ik weet hoe moeilijk ICT mensen kunnen zijn haha
XM sterkte! (vandaag resultaat MRI toch?)
Gisteren met sporten de handbike 25min. volgehouden, wat een opgave zeg!
Was m'n iPod vergeten maar had in m'n hoofd, wat me er doorheen heeft gesleept.
Nu wel spierpijn in m'n triceps, maar was het waard.
Voor alle werkzoekende nog steeds succes gewenst!Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
Hangt er vanaf hoe je je presenteert en wat voor type je bent. Sommigen komen er mee weg, anderen niet.quote:Op woensdag 8 september 2010 09:38 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Kun je op een leidinggevende positie solliciteren zonder leidinggevende ervaring? (ja, dat kan wel natuurlijk,maar heeft het ook zin?)
Nee, de hele ruimte die je ziet (excl. keuken natuurlijk) is van mij. Mark heeft zijn eigen woon- en slaapkamer. Maar hij kan gewoon in mijn kamer zitten als hij dat wil, zo ging dat in Groningen ook, en als er vrouwelijk bezoek is, moet hij gewoon op z'n eigen kamer blijvenquote:Op woensdag 8 september 2010 09:43 schreef _Calimero_ het volgende:
Leuk Vik!! Maar jullie delen de huiskamer en dat is tevens jouw slaapkamer? heb je dan wel enige privacy?
Die poster op je kamerquote:Op woensdag 8 september 2010 09:39 schreef Viking84 het volgende:
Foto's van huisje!
[ afbeelding ]
Woonkamer
[ afbeelding ]
keuken. De koelkast moet nog even verplaatst worden.
[ afbeelding ]
mijn slaap'kamer'
[ afbeelding ]
Uitzicht op bos
[ afbeelding ]
halletje: deur rechts = wc, deur vooruit = voordeur. Hier staat de kattenbak enzo.
[ afbeelding ]
deze beschuitbus heeft / had (?) meneer Harmsen uit GTST ook
Foto's van Nachtwachts kamer komen later (als hij dat wil tenminste), want daar staat het nu nog vol met dozen.
Vind je het gek dat ik dat niet snap? Ik neem liever zo'n baan aan dan dat ik geen werk heb. Overigens nog een tip: ga schoonmaken. Daar kan je echt goed mee verdienen. Zet desnoods een advertentie van:quote:Op woensdag 8 september 2010 09:47 schreef motorbloempje het volgende:
KFC is principekwestie: dan nog liever lenennet als McD en zulks..
Geloof me, het loopt storm en zwart kun je in sommige gevallen wel ¤ 18,00 per uur vragen.quote:Nederlandssprekende nette studente zkt. schoonmaakwerk.
Och Floris. Met een hartruisje lijkt verzekeren me zo gek niet. Als hij over een jaar helemaal gezond verklaard is, kun je toch eventueel weer opzeggen?quote:Op woensdag 8 september 2010 09:34 schreef _Calimero_ het volgende:
Floris heeft een hartruisjeen als dat over 3 weken niet weg is, moet hij een echo
,
en nu moet ik bedenken of ik hem wel of niet laat verzekeren, maar die echo betalen ze ws al niet meer, omdat dat nu al bekend is![]()
ik ben geen geboren leidersfiguur geloof ikquote:Op woensdag 8 september 2010 09:45 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Hangt er vanaf hoe je je presenteert en wat voor type je bent. Sommigen komen er mee weg, anderen niet.
Dan niet doen. Afwijzingen zijn stom.quote:Op woensdag 8 september 2010 09:53 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
ik ben geen geboren leidersfiguur geloof ik
Maar wat ze al zegt: meestal wordt alles uitgesloten wat bekend is op het moment van verzekeren. Ik moest bijv. een compleet overzicht invullen van alle dierenartsbezoeken van het voorafgaande jaar (volwassen kat). Overigens bleek daaruit dat mijn kat blaasproblemen had, maar dat is niet uitgesloten van de verzekering.quote:Op woensdag 8 september 2010 09:50 schreef loveli het volgende:
[..]
Och Floris. Met een hartruisje lijkt verzekeren me zo gek niet. Als hij over een jaar helemaal gezond verklaard is, kun je toch eventueel weer opzeggen?
Aww, wat naar zeg!quote:Op woensdag 8 september 2010 09:34 schreef _Calimero_ het volgende:
,
Dankje Tinkquote:Op woensdag 8 september 2010 09:35 schreef Tinkepink het volgende:
@LB: http://www.nationalevacat(...)5&postcode_radius=30
ER stonden ook nog een heleboel secretraressejobs open. Als je jezelf goed weet te verkopen kan je ook zonder ervaring als secretaresse aan de slag.
Uit je comfortzone stappen kan heel verhelderend zijn. Vroegah had ik niets met Duits (was er echt heel slecht in) en ik woon nu in Duitsland. Zelfde met getallen en rekenen, ik had er neits mee. Toch heb ik vier jaar een baan in de hoek gehad. En geleerd dat ik veel meer kan dan ik zelf denk. STerker, is was er best goed in.quote:Op woensdag 8 september 2010 10:21 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Dankje TinkIk ga die secretaressejobs even bekijken!
Marketing is echt way out of my comfortzone... hoewel het digi-gedeelte (webcontent enzo) me wel aanspreekt, dus daar kan ik ook even verder in zoeken natuurlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is de afgelopen dagen echt dramatisch geweest qua eten. Het ontbijt schiet er steeds bij in, sporten gebeurt ook al niet (ik bespeur een verband) en zelfs de lunch is al twee dagen overgeslagen. Over het diner wil ik het ook niet hebben. Ben wel anderhalve kilo afgevallen maar die zal er wel zo weer op zitten als ik weer fatsoenlijk ga eten.
Waar is mijn trek gebleven?! Het staat me enorm tegen om iets te eten terwijl er allemaal lekkere dingen in huis zijn. Ik ben niet grieperig, heb geen koorts en mijn darmen spelen niet op dus er is geen enkele verklaring maar het idee om er iets in te stoppen doet me al kokhalzen.![]()
Dus ik dacht: ik gooi alles om. Vroeg opstaan om vast weer in het ritme te komen voor als volgende week de colleges weer beginnen en dan de honden uitlaten, klein ontbijtje, stuk fietsen, bij terugkomst wat pilatesoefeningen doen en dan douchen, manlief uit bed schoppen en samen ontbijten. Goed begin van de dag toch?![]()
Behalve dan dat ik al twee dagen vanaf zeven uur achter de computer zit, niet ga fietsen, mijn kleine ontbijtje niet weg krijg en het grote ontbijt helemaal aan me voorbij laat gaan. Idem voor de lunch.
There is no love sincerer than the love of food.
quote:Op woensdag 8 september 2010 10:34 schreef Tinkepink het volgende:
Spellen daarentegen verleer ik langzamerhand
quote:Op woensdag 8 september 2010 10:42 schreef MinderMutsig het volgende:
Ich brauche eine ferme schuppe unter mein hinten.Nou ja, je staat in elk geval al om zeven uur op, dat zou mij dus echt niet lukkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is de afgelopen dagen echt dramatisch geweest qua eten. Het ontbijt schiet er steeds bij in, sporten gebeurt ook al niet (ik bespeur een verband) en zelfs de lunch is al twee dagen overgeslagen. Over het diner wil ik het ook niet hebben. Ben wel anderhalve kilo afgevallen maar die zal er wel zo weer op zitten als ik weer fatsoenlijk ga eten.
Waar is mijn trek gebleven?! Het staat me enorm tegen om iets te eten terwijl er allemaal lekkere dingen in huis zijn. Ik ben niet grieperig, heb geen koorts en mijn darmen spelen niet op dus er is geen enkele verklaring maar het idee om er iets in te stoppen doet me al kokhalzen.![]()
Dus ik dacht: ik gooi alles om. Vroeg opstaan om vast weer in het ritme te komen voor als volgende week de colleges weer beginnen en dan de honden uitlaten, klein ontbijtje, stuk fietsen, bij terugkomst wat pilatesoefeningen doen en dan douchen, manlief uit bed schoppen en samen ontbijten. Goed begin van de dag toch?![]()
Behalve dan dat ik al twee dagen vanaf zeven uur achter de computer zit, niet ga fietsen, mijn kleine ontbijtje niet weg krijg en het grote ontbijt helemaal aan me voorbij laat gaan. Idem voor de lunch.Zelfs niet met hond, die slaapt dan bij mij in bed tot 9.30
"Nee, ga maar weer liggen, het is nog laaaaaaaaaang geen tijd"
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
Hup! Kssssssst naar buiten jij!!!! En eten!!quote:Op woensdag 8 september 2010 10:42 schreef MinderMutsig het volgende:
Ich brauche eine ferme schuppe unter mein hinten.
Ja maar nu regent het...quote:Op woensdag 8 september 2010 10:46 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Hup! Kssssssst naar buiten jij!!!! En eten!!
Hilft das?
De mijne kunnen ook lang uitslapen. Sterker nog, ze nemen het me niet in dank af dat ik ze nu al om zeven uur wakker maak om met ze uit te gaan en hun bak met eten laten ze ook collectief staan tot een uurtje of elf.quote:Op woensdag 8 september 2010 10:46 schreef Syrena het volgende:
[..]
Nou ja, je staat in elk geval al om zeven uur op, dat zou mij dus echt niet lukkenZelfs niet met hond, die slaapt dan bij mij in bed tot 9.30
"Nee, ga maar weer liggen, het is nog laaaaaaaaaang geen tijd"
oei, XM, niet echt het nieuws waarop je hoopte natuurlijk. gedver wat eng... ik hoop dat de uitslag dinsdag beter is....quote:Op woensdag 8 september 2010 10:57 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nou..
Geen afwijkingen in de hersenendus ook geen teken van MS o.i.d.
maar...
hals is niet goed.
"ja u hebt een vernauwing van de ader..."
Eh..ok
"... van 50%"
WTF?
Dus nu maandag met voorrang onder CT-scan met contrastvloeistof. Dinsdag week later de uitslag. Mag niet sporten en zit aan de Ascal, bloedverdunner.
Ik ben best geschrokken eigenlijk
Wow! Vernauwing als in kleiner vat of zit het dicht met plaque? Kan me voorstellen dat je schrikt, dat is geen kleinigheidje!quote:Op woensdag 8 september 2010 10:57 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nou..
Geen afwijkingen in de hersenendus ook geen teken van MS o.i.d.
maar...
hals is niet goed.
"ja u hebt een vernauwing van de ader..."
Eh..ok
"... van 50%"
WTF?
Dus nu maandag met voorrang onder CT-scan met contrastvloeistof. Dinsdag week later de uitslag. Mag niet sporten en zit aan de Ascal, bloedverdunner.
Jemig.quote:Op woensdag 8 september 2010 10:57 schreef XcUZ_Me het volgende:
-verhaal-
Wat verdrietig.quote:Op woensdag 8 september 2010 10:58 schreef _Calimero_ het volgende:
floris kan al niet meer verzekerd worden voor alles wat met zijn hart te maken heeft... en als er dan iets moet gebeuren kan ik het niet betalensowieso dus een echo waarschijnljik, en die wordt door een specialist gemaakt dus dat zal al heel duur zijn... en dat betekent dat ik hem gewoon niet kan houden
![]()
![]()
ik kan echt niet meer stoppen met huilen nu, ik wil hem niet kwijt en ookniet dat hij doodgaat, twee eerdere katten zijn ook al binnen een jaar overleden (een jonkie, reden onbekend en een oudere, overreden)
Jeetje!quote:
Dat weten ze dus nog niet. Het kan aderverkalking zijn (op je 30e?) of een aderwand die los zit, of plaque, of of of. Ze hebben vastgesteld dát het vernauwd is en ze gaan nu onderzoeken hoe dat kan. En de extra ader lijkt er toch niet te zijn. Wel vertakt er een ader eerder dan 'normaal'.quote:Op woensdag 8 september 2010 11:15 schreef loveli het volgende:
Zie dat m'n vraag anders gelezen kon worden, bedoelde eigenlijk of het een afwijking aan het vat is of plaque, zoals bij ouderen met dichtgeslibde aderen. En is het aan de kant waar die extra ader loopt?
heb al gebeld (in tranen) maar dat doen ze nietquote:Op woensdag 8 september 2010 11:16 schreef LadyBlack het volgende:
Overigens willen artsen wel eens een oogje dichtknijpen en met je meewerken zodat de verzekering nog wel uitbetaaltDat ze even een andere diagnose of behandeling opschrijven zeg maar. Vraag het inderdaad even na!
gedver XM, wat een nare onzekere kuttoestand..quote:Op woensdag 8 september 2010 11:17 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dat weten ze dus nog niet. Het kan aderverkalking zijn (op je 30e?) of een aderwand die los zit, of plaque, of of of. Ze hebben vastgesteld dát het vernauwd is en ze gaan nu onderzoeken hoe dat kan. En de extra ader lijkt er toch niet te zijn. Wel vertakt er een ader eerder dan 'normaal'.
Ik weet het ook ff niet meer Pief. Ben nu onderweg naar het werk. Me daar maar ff op storten ofzo....quote:Op woensdag 8 september 2010 11:34 schreef P.F. het volgende:
XM, ik weet niet wat ik moet zeggen. Wat erg!
Of Floris wordt er gewoon 15 mee. Dat kan ook nog he...quote:Op woensdag 8 september 2010 11:24 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
heb al gebeld (in tranen) maar dat doen ze niet
15 jaar 10 euro per maand is 1800 euro, kun je aardig wat dierenartskosten mee betalen.quote:Op woensdag 8 september 2010 11:39 schreef P.F. het volgende:
En arme Floris. Hoe veel kost de behandeling? Als je zelf elke maand 10 euro spaart, kom je dan ook niet aan een redelijk bedrag of zijn de kosten veeel hoger?
Volgens mij zijn onze katten nooit op zo iets gecontroleerd??
Zou je niet lekker thuisblijven vandaag?quote:Op woensdag 8 september 2010 11:38 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik weet het ook ff niet meer Pief. Ben nu onderweg naar het werk. Me daar maar ff op storten ofzo....
Bah.. Voel me echt heel huilerig.
zit al in de trein...quote:Op woensdag 8 september 2010 11:41 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Zou je niet lekker thuisblijven vandaag?
Moppie toch! *dikke knuffel*quote:
Ja dat bedoel ik!quote:Op woensdag 8 september 2010 11:40 schreef loveli het volgende:
[..]
15 jaar 10 euro per maand is 1800 euro, kun je aardig wat dierenartskosten mee betalen.
Hoef je jezelf niet meer af te vragen waar die stank vandaan komt en waarom er overal pafferige homo's met blonde krullen staanquote:Op woensdag 8 september 2010 13:29 schreef motorbloempje het volgende:
hier wordt net omgeroepen:
"het volgende station is Goor"
Niks mis met Drentse Kerels. Toch?quote:Op woensdag 8 september 2010 13:22 schreef V1z0R het volgende:
Sta ik net bij de kassa van de supermarkt, komen er 2 oude (70+) vrouwtjes achter me staan.
Hoor ik er eentje zeggen: 'Kiek Aaltie, ie hebt nog wel echte Drentse jonge kerels'...
Weet nu niet of ik het moet zien als compliment, of dat ik er uit zie als een lompe boer
Wat is dat nou voor opmerking.quote:Op woensdag 8 september 2010 13:37 schreef V1z0R het volgende:
Hoef je jezelf niet meer af te vragen waar die stank vandaan komt en waarom er overal pafferige homo's met blonde krullen staan
Zeker niet!quote:Op woensdag 8 september 2010 13:57 schreef loveli het volgende:
[..]
Niks mis met Drentse Kerels. Toch?
Goor = smerig => stinktquote:Op woensdag 8 september 2010 14:14 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Wat is dat nou voor opmerking.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.crap in = crap out
Ik moet echt vaker naar SBS6 (?) kijken want ik had de link Goor = Gorden echt niet gelegd.quote:Op woensdag 8 september 2010 14:19 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Goor = smerig => stinkt
Goor = Gordon = pafferige homo met blonde krullen
Hoeft niet hoor!quote:Op woensdag 8 september 2010 15:11 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Ik moet echt vaker naar SBS6 (?) kijken want ik had de link Goor = Gorden echt niet gelegd.![]()
Vandaar dat ik je opmerking aan de rare kant vond.
Er is nog meer moois te bewonderen?quote:Op woensdag 8 september 2010 15:14 schreef LadyBlack het volgende:
VMW, ik zou de kwaliteitszender SBS6 niet perse gaan kijken alleen vanwege Gordon
Wat een heldenprogramma is dat!quote:Op woensdag 8 september 2010 15:24 schreef loveli het volgende:
Oeh, op Net 5 even na 16 uur 3rd rock from the sun!
2000 kcal idem dito.quote:Op woensdag 8 september 2010 14:17 schreef V1z0R het volgende:
Bedankt Shiny!
Is soms nog best lastig om op de 2500kcal te komen zonder echt ongezonde dingen
[..]
Zeker niet!
Dat keken mijn ouders toen ik nog een mini-Chico was en ik het nooit snaptequote:Op woensdag 8 september 2010 15:24 schreef loveli het volgende:
Ben dan nog op 't werk en om 18:10 is het op Veronica, maar ben dan aan het sportenquote:Op woensdag 8 september 2010 15:24 schreef loveli het volgende:
quote:Op woensdag 8 september 2010 15:37 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik vind het zo erg dat ik niet mag sporten, gelijk bang om kilo's aan te komen.
Gewoon wandelen mag denk ik nog wel toch? Kost wat meer tijd maar helpt in ieder geval nog watquote:Op woensdag 8 september 2010 15:37 schreef XcUZ_Me het volgende:
Moet het weer wel beter worden...quote:Op woensdag 8 september 2010 15:41 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Gewoon wandelen mag denk ik nog wel toch? Kost wat meer tijd maar helpt in ieder geval nog wat
Hier is het droog! kom maar in Utrecht wandelenquote:Op woensdag 8 september 2010 15:43 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Moet het weer wel beter worden...
Ging van mezelf uit en ik ben juist gek op guur weer.quote:Op woensdag 8 september 2010 15:43 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Moet het weer wel beter worden...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
Laat Duvel het niet horen!quote:
Awww, wat ontzettend rot. Ik kan me zo goed voorstellen hoe je je voelt nu.quote:Op woensdag 8 september 2010 10:58 schreef _Calimero_ het volgende:
floris kan al niet meer verzekerd worden voor alles wat met zijn hart te maken heeft... en als er dan iets moet gebeuren kan ik het niet betalensowieso dus een echo waarschijnljik, en die wordt door een specialist gemaakt dus dat zal al heel duur zijn... en dat betekent dat ik hem gewoon niet kan houden
![]()
![]()
ik kan echt niet meer stoppen met huilen nu, ik wil hem niet kwijt en ookniet dat hij doodgaat, twee eerdere katten zijn ook al binnen een jaar overleden (een jonkie, reden onbekend en een oudere, overreden)
Precies. Jij hebt nu wel wat anders om je druk over te maken dan een paar kilo die je misschien aankomt. Als het niet kunnen sporten en aankomen de punten zijn waar jij nu het meest mee zit, dan is het tijd om weer een mevrouw uit de kast te trekken.quote:Op woensdag 8 september 2010 17:03 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ga ook niet hoor. Ben nu al bang dat ik zomaar omval. Ga dit weekend wel iets leuks kopen voor mezelf. Gewoon. Daarom.
Je kent de regels van MUUS toch? Die gelden hier ook wel, want MRI's zijn ook stom.quote:Op woensdag 8 september 2010 17:03 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ga ook niet hoor. Ben nu al bang dat ik zomaar omval. Ga dit weekend wel iets leuks kopen voor mezelf. Gewoon. Daarom.
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 10:51 schreef MUUS het volgende:
Belangrijke regels!!!!
• Na een uitstrijkje moet je een kadootje, want uitstrijkjes laten maken is stom.
• Tijdens de twee weken wachten moet je een kadootje, want wachten en stress is stom.
• Bij een goede uitslag moet je een kadootje, want dat moet gevierd worden.
• Bij een vervelende uitslag moet je een kadootje, want je moet getroost worden.
Kadootjes kunnen ook troostvoer zijn, maar kadootjes én troostvoer mag ook.
Kan dit in de OP?.
dat ja!quote:Op woensdag 8 september 2010 18:08 schreef DevilsAndDust het volgende:
Niet echt goed bijgelezen, maar wat een vreselijk nare berichten voor XM en Cali.. Heel veel sterkte voor jullie allebei!
Ik ken ze.quote:Op woensdag 8 september 2010 18:30 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Nu je er toch bent... *wijst naar regels*
En was bij 'buur'meisje dat ik al kende, we gaan misschien proberen soms samen te koken. Zij heeft ook het 'ja ik ben het maar dus ik kook niet' syndroomquote:
Ja, telkens als ik een uitstrijkje heb gehad, koop ik een cadeautje voor mezelf.quote:Op woensdag 8 september 2010 18:56 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
De belangrijkere vraag: lééf je er ook naar?
quote:Op woensdag 8 september 2010 18:57 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ja, telkens als ik een uitstrijkje heb gehad, koop ik een cadeautje voor mezelf.
Te laat.quote:Op woensdag 8 september 2010 19:14 schreef XcUZ_Me het volgende:
OK, ik had niet moeten googlen.
*wegklikt
Oh, nooit doen! Zeer eenzijdige informatie, nooit het verhaal: "toen en toen vonden ze dit en dat. Al snel bleek er een prima oplossing voor te zijn en ik leefde nog lang en gelukkig."quote:Op woensdag 8 september 2010 19:14 schreef XcUZ_Me het volgende:
OK, ik had niet moeten googlen.
*wegklikt
quote:Op woensdag 8 september 2010 18:57 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ja, telkens als ik een uitstrijkje heb gehad, koop ik een cadeautje voor mezelf.
lieve lieve XM, wat een rotnieuws. maar ga t nou niet erger voor jezelf maken door je "dik-word" angst de vrije loop te laten.quote:Op woensdag 8 september 2010 15:37 schreef XcUZ_Me het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |