Elders wel dan?quote:Op dinsdag 7 september 2010 21:01 schreef uniekhoorn het volgende:
Jeuh die augurk! Die verstop je niet zo snel in je nachtkastje
Hoeveel kcal dan LB?
We hebben een kelder waar we niks mee doenquote:
Omdat ze computerspelletjes in Japan gaan bekijken. Its a nerd thing.quote:Op dinsdag 7 september 2010 21:03 schreef XcUZ_Me het volgende:
FOK! goes Japanese!
Iemand een idee waarom?
'ze'?quote:Op dinsdag 7 september 2010 21:04 schreef neen het volgende:
[..]
Omdat ze computerspelletjes in Japan gaan bekijken. Its a nerd thing.
1384quote:Op dinsdag 7 september 2010 21:01 schreef uniekhoorn het volgende:
Jeuh die augurk! Die verstop je niet zo snel in je nachtkastje
Hoeveel kcal dan LB?
Nou?quote:Op dinsdag 7 september 2010 21:16 schreef DevilsAndDust het volgende:
Weet je waar ik me aan erger...?
Ja dat irriteert mij ook mateloos!quote:Op dinsdag 7 september 2010 21:16 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ja.quote:Op dinsdag 7 september 2010 21:16 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik weet hetquote:Op dinsdag 7 september 2010 21:16 schreef DevilsAndDust het volgende:
ik weet hetquote:Op dinsdag 7 september 2010 21:16 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb al sinds ik naar Londen ben geweest keelpijn. Dat is ruim een maand geleden.quote:Op dinsdag 7 september 2010 21:20 schreef LadyBlack het volgende:
Ohja uniek dat wou ik nog zeggen: ik word ook vaak ziek na vakantie, en ik wijt het aan de airco in vliegtuigen icm al die andere mensen die daar ook zitten te wasemen
quote:Op dinsdag 7 september 2010 21:21 schreef Razztwizzle het volgende:
De conciërge vandaag over de intercom: "Willen alle leerlingen hun eige even melden in de gymzaal voor de schoolfoto's"
Dus al mijn V6-bijdehandten: "Mevrouw, hier is me eige hoor!".
i rest my case your honourquote:Op dinsdag 7 september 2010 21:21 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik heb al sinds ik naar Londen ben geweest keelpijn. Dat is ruim een maand geleden.
Ja ik denk, ik onderstreep je bewering nog even.quote:
quote:*poef*weg*
Die liggen al in de schappen hè! Naast de (het?) marsepein. Heb ik tot nu toe kunnen weerstaanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.het lijkt niet wat het is
Wat nou sneu? Heerlijk toch!quote:Op dinsdag 7 september 2010 21:52 schreef Syrena het volgende:
Ohai. Ik lig al in bed, sneu
Donderdag bij Jysk flanellen overtrekken halen, mmmm.
Hoezo sneu, ik kruip er ook in zo, ben kapotquote:Op dinsdag 7 september 2010 21:52 schreef Syrena het volgende:
Ohai. Ik lig al in bed, sneu
Donderdag bij Jysk flanellen overtrekken halen, mmmm.
Jamaarjamaar, teh pressure om iets leuks te kopen enzo. It's too much.quote:Op dinsdag 7 september 2010 21:58 schreef Swietje het volgende:
LB, wil je het aan mij leren?
Syrena, dat is toch hartstikke leuk! Knutselen, dichten, kadootjes uitzoeken... ik hou ervanDoe het nog elk jaar met familie.. en ik hoop dit jaar ook met m'n studiegenootjes..
Morgenochtend is de bouwtechnische keuring, dan heb ik donderdagochtend het rapport daarvan binnen, en op basis daarvan beslis ik dan of ik inderdaad wil gaan kopen en zo ja hoeveel ik ervoor wil betalen. En dan kan het bieden beginnen. Maar ik vind het eng! Ik weet helemaal niet hoe je een huis hoort te kopen, welke stappen je moet nemen. Nou heb ik wel mensen die me met raad en daad bijstaan, maar toch. Het is onbekend terrein.quote:Op dinsdag 7 september 2010 22:13 schreef _Calimero_ het volgende:
Merel, wat spannend van je huis zeg!! Wanneer weet je meer?
Ik mis het fietsen naar werk wel heel erg wat dat betreft!quote:Op dinsdag 7 september 2010 22:55 schreef loveli het volgende:
[..]
Nee, je hebt juist extra sport nodig om je stress te ditchen.
Oh nu voel ik me stom. De trein had 20 min vertraging waardoor ik veel te laat zou komen. Dus ik heb niet gesportquote:Op dinsdag 7 september 2010 17:44 schreef XcUZ_Me het volgende:
We hebben beiden geen inspiratie. Dus het zal wel een maaltijdsalade worden. Sport ze Chico en GB!
oeh dat is inderdaad spannend zeg!quote:Op dinsdag 7 september 2010 22:25 schreef Merel het volgende:
[..]
Morgenochtend is de bouwtechnische keuring, dan heb ik donderdagochtend het rapport daarvan binnen, en op basis daarvan beslis ik dan of ik inderdaad wil gaan kopen en zo ja hoeveel ik ervoor wil betalen. En dan kan het bieden beginnen. Maar ik vind het eng! Ik weet helemaal niet hoe je een huis hoort te kopen, welke stappen je moet nemen. Nou heb ik wel mensen die me met raad en daad bijstaan, maar toch. Het is onbekend terrein.
En ik schiet nog heel erg heen en weer tussen "kijk mij stoer een huis gaan kopen" en "kijk hoe treurig ik ben dat ik dat alleen ga doen". In de ideale toekomstplanning zat ook iemand opgenomen met wie ik mijn eerste huis samen zou kopen zeg maar
*terugboks*!quote:Op dinsdag 7 september 2010 23:10 schreef Phaidra het volgende:
Hoi! *bokst naar Mini* Was het fijn met het vriendje?
Zo, bijgelezen, licht gaat uit! Truste Slankies!
quote:Op woensdag 8 september 2010 00:13 schreef motorbloempje het volgende:
o hai! koken was leuk! nu moe!
quote:Op woensdag 8 september 2010 07:30 schreef AKnynke het volgende:
ik moet wennen aan het leven met een kat. Om 5 uur sprong ze op m'n bed, en ging op het dekbed tussen m'n benen liggen, zodat ik me niet meer kon bewegen. En toen begon ze te snurken...Nu ben ik behoorlijk wakker!
Ik kan me wel voorstellen dat het weer even wennen is om samen te zijn ja. Maar fijn dat jullie het leuk hebben gehad! En de tijd gaat nu vast heel snel, als je al over de helft bent!quote:Op dinsdag 7 september 2010 23:43 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
*terugboks*!
Het was heel fijn.In het begin was het wel even raar, zo van "oja, zo zag hij er dus uit".
Het wende gelukkig wel heel snel. Ik heb nu wel steeds meer zin om terug te gaan naar Nederland. Maar goed, ik ben ook al over de helft dus dat komt snel genoeg, eerst nog maar genieten van de rest van mijn tijd hier.
Hoe is het met jou?
Ik heb nog wel wat ideeënquote:Op dinsdag 7 september 2010 21:04 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
We hebben een kelder waar we niks mee doen
Soms kunnen lln echt heel gevat uit de hoek komen.quote:Op dinsdag 7 september 2010 21:21 schreef Razztwizzle het volgende:
De conciërge vandaag over de intercom: "Willen alle leerlingen hun eige even melden in de gymzaal voor de schoolfoto's"
Dus al mijn V6-bijdehandten: "Mevrouw, hier is me eige hoor!".
ik mocht vanalles proberen en proeven en heb voor het eerst coquilles op! Súper lekker.quote:Shii-takes met gegratineerde geitenkaas met balsamico azijn
Soepje van tomaat met balsamicotomaat en kwartelboutjes met linguine
Op de huid gebakken zeebaars met coquilles op venkelpuree
Mousse van chocola in Cointreausoep met sinaasappel
quote:Op woensdag 8 september 2010 08:06 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mogge, redelijk geslapen, alleen blijf ik maar moe. Nouja, straks om 9:50 krijg ik bericht. Ik zou het liefst nu een struisvogeltje doen, maar ja...
Awww dat is kut idd, als je iets niet kunt eten wat je normaal wel eet, omdat je het niet hebt.quote:Op woensdag 8 september 2010 08:07 schreef Blurred86 het volgende:
Ik heb geen banaan voor in mijn havermout![]()
ben er serieus chagrijnig vanmooi begin van de dag!
Hahaha! +1 herkenbaarquote:Op woensdag 8 september 2010 08:13 schreef Viking84 het volgende:
Wat trouwens een enorm nadeel is van het werkende bestaan: de huisvrouwen roven overdag de supermarkt leeg, zodat je bijvoorbeeld helemaal geen fatsoenlijk brood meer kunt vinden om 17:30. Ik ga dus echt wel weekendboodschappen doen, want ik heb geen zin om elke dag na school óók nog eens naar de supermarkt te gaan.
heel nederland!quote:Op woensdag 8 september 2010 08:20 schreef Blurred86 het volgende:
brinta met banaan is ook lekker ja![]()
kan je inmiddels vertellen dat havermout met appelmoes en kaneel niet zo lekker is![]()
XM: succes, zal voor je duimen voor een goede uitslag!
Mo: klinkt goed! leuk zegis dat flex-uitzendbureau alleen voor klussen in Nijmegen? of heel NL?
Ik heb al werk, balen zeg!quote:Op woensdag 8 september 2010 08:20 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
heel nederland!![]()
en ze zoeken nog mensen!
ah leuk! misschien schrijf ik me dan ook nog wel in, al zal het werkaanbod in Wageningen wel weer tegenvallen.. maar goed, niet geschoten is altijd mis!quote:Op woensdag 8 september 2010 08:20 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
heel nederland!![]()
en ze zoeken nog mensen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |