Boeken van Henning Mankellquote:Op dinsdag 7 september 2010 20:38 schreef crv het volgende:
ik zit boeken te bestellen op bol. Iemand ook nog aanraders ?
Je hebt het wel naar het zin.quote:Op dinsdag 7 september 2010 20:39 schreef Bellatrix het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA KUTFINLAND KUT NOKIA MAAKJE KAPOT
ook goed jaquote:
Een schitterend gebrekquote:Op dinsdag 7 september 2010 20:39 schreef crv het volgende:
[..]
die is wel leuk ja![]()
maar die heb ik ooit al een paar keer gelezen
Kafka on the Shore en Norwegian Wood van Haruki Murakami.quote:Op dinsdag 7 september 2010 20:38 schreef crv het volgende:
ik zit boeken te bestellen op bol. Iemand ook nog aanraders ?
Hou je bakkes johquote:Op dinsdag 7 september 2010 20:39 schreef Bellatrix het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA KUTFINLAND KUT NOKIA MAAKJE KAPOT
is dat al een nieuwe van SK?quote:Op dinsdag 7 september 2010 20:39 schreef Kally het volgende:
[..]
Gevangen van Stephen King![]()
Of Lisey's verhaal
stoelendans danquote:
Joah, geen zware of piep, dat is toch duidelijkquote:Op dinsdag 7 september 2010 20:39 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Gewoon, een normale stem... Niet doorrookt, maar ook geen pieper
Duidelijk zo he![]()
Ik moet er nog inslaan, wil alles hebbenquote:Op dinsdag 7 september 2010 20:42 schreef crv het volgende:
[..]
is dat al een nieuwe van SK?
moet ff kijken of ik die al niet heb![]()
heb er nog een rijtje ongelezen
ken ik niet, ga kijkenquote:
Vindt verjaardag dat niet erg dan, dat ze op hem zit?quote:
ezeltje prikje, koekhappen, strippokerquote:Op dinsdag 7 september 2010 20:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee de huiskamer is te klein
En de trilogie van Stieg Larsson.quote:Op dinsdag 7 september 2010 20:41 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Kafka on the Shore en Norwegian Wood van Haruki Murakami.
Spijkerpoepen.quote:Op dinsdag 7 september 2010 20:43 schreef crv het volgende:
[..]
ezeltje prikje, koekhappen, strippoker
quote:
die is nieuw voor me, ik ken wel figuurpoepenquote:
Daarom kijk ik ook geen dansfilms.quote:Op dinsdag 7 september 2010 20:45 schreef Kally het volgende:
Jammer dat dansfilms altijd zo'n slecht verhaal hebben, want damn het dansen is geweldig
Vaak moet ik toch wel hardop lachenquote:Op dinsdag 7 september 2010 20:45 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nee want al mijn andere opmerkingen barsten van kwaliteit
Jahquote:
quote:Op dinsdag 7 september 2010 20:45 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nee want al mijn andere opmerkingen barsten van kwaliteit
jij ook alles hebt van SKquote:Op dinsdag 7 september 2010 20:42 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik moet er nog inslaan, wil alles hebben![]()
Maar die zijn vrij recent
Ik wel, sterker nog ik wil ze altijd hebben, ik ben helemaal gek op dansen begon met Fred Astairequote:Op dinsdag 7 september 2010 20:45 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Daarom kijk ik ook geen dansfilms.
je eet een bak spijkers en gaat daarna laxeermiddel drinken tot de lol begintquote:Op dinsdag 7 september 2010 20:45 schreef crv het volgende:
[..]
die is nieuw voor me, ik ken wel figuurpoepen
Nog niet maar ben goed bezig nuquote:
Fred Astairequote:Op dinsdag 7 september 2010 20:46 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik wel, sterker nog ik wil ze altijd hebben, ik ben helemaal gek op dansen begon met Fred Astaire
zijn flikkers dan zwaarder om te doen dan normale mannen?quote:Op dinsdag 7 september 2010 20:46 schreef Myraela het volgende:
Men, waarom ben ik zo moe. Ik heb geen flikker gedaan.
Die films ook gewoonquote:Op dinsdag 7 september 2010 20:47 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Fred AstaireZo'n mannen zijn er niet meer
"gevangen" heb ik al zag ikquote:
Wie is SK?quote:Op dinsdag 7 september 2010 20:46 schreef crv het volgende:
[..]
jij ook alles hebt van SK
"Gevangen" heb ik al zie ik
quote:Op dinsdag 7 september 2010 20:47 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Fred AstaireZo'n mannen zijn er niet meer
Stephen King.quote:
Oh ik dacht een nieuwe (voor mij onbekende) schrijverquote:
Ik heb de versie met het meisje.quote:
?quote:
Stephen Kingquote:
Roep dat alsjeblieft niet te vroeg.quote:Op dinsdag 7 september 2010 20:49 schreef iBenny het volgende:
[..]
We gaan volgens mij echt met 2 vingers in de neus door naar het EK
quote:
quote:Zulke mannen zijn er niet meer.
hoe is die ?quote:Op dinsdag 7 september 2010 20:49 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik heb de versie met het meisje.
Ik met de koepel en en het landschap eronderquote:Op dinsdag 7 september 2010 20:49 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik heb de versie met het meisje.
quote:
Ik denk hetzelfde, andere cover.quote:
Stephenquote:Op dinsdag 7 september 2010 20:51 schreef crv het volgende:
moet ik nog roepen dat SK voor Stephan King staat
Nou ben hem nog niet tegen gekomen.quote:
Hollanders.quote:Op dinsdag 7 september 2010 20:53 schreef Pisces29 het volgende:
Mensen die op Marktplaats met 50 cent overbieden, wat een treurnis
Ff terug naar bagger denk ik. Ff kijken.quote:
Daar kan het wel...quote:Op dinsdag 7 september 2010 20:53 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zie niks in baggerquote:Op dinsdag 7 september 2010 20:54 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ff terug naar bagger denk ik. Ff kijken.
Kijk-leesze Kallyquote:Op dinsdag 7 september 2010 20:54 schreef Kally het volgende:
Maar lieve mensen ik ga lekker film kijken en lezen
Pheno doe eens een centraal Shinkansen topic in PTA danquote:
Ja en als de verkoper dan stop roept dan staan ze net bovenaan, wat een flauwekulquote:
quote:
Ligt eraan hoe duur het ding stondquote:Op dinsdag 7 september 2010 20:53 schreef Pisces29 het volgende:
Veel plezier kusje.quote:Op dinsdag 7 september 2010 20:54 schreef Kally het volgende:
nou veel plezier hoorquote:Op dinsdag 7 september 2010 20:54 schreef Kally het volgende:
Als je een boek wat op 3 euro staat overbied kan het nog wel, maar een auto van 10 ruggen is het iets minder grappig inderdaad.quote:Op dinsdag 7 september 2010 20:56 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe duur het ding stond
quote:Op dinsdag 7 september 2010 20:54 schreef Kally het volgende:
Kinderkleding rond de 15 euro, elke keer weer iemand die 50 cent erbij gooit.quote:Op dinsdag 7 september 2010 20:57 schreef JJH het volgende:
[..]
Als je een boek wat op 3 euro staat overbied kan het nog wel, maar een auto van 10 ruggen is het iets minder grappig inderdaad.
Mag je ook zelf doen hoorquote:Op dinsdag 7 september 2010 20:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Pheno doe eens een centraal Shinkansen topic in PTA dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |