quote:Op dinsdag 7 september 2010 17:46 schreef Da_Sandman het volgende:
En dan ook nog het topique volgooien, nee, het gaat prima.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stand # 2034
1 Yankee (pyongyang).
De rest ookquote:Op dinsdag 7 september 2010 20:00 schreef Ireyon het volgende:
't Gezicht heeft wat weg van Ricky Gervais..
En meer hoef je ook niet te kennenquote:
Dat is overigens dit de naam van de vulkaan maar van de gletsjer op de vulkaan.quote:
En dit is Bas Heijne (NRC columnist)quote:
Dat lijkt er niet op.quote:
Daar heb je dan wel weer gelijk in, ik zoek de naam van de gletsjer.quote:Op dinsdag 7 september 2010 22:01 schreef MREn het volgende:
[..]
Dat is overigens dit de naam van de vulkaan maar van de gletsjer op de vulkaan.
Eyjafajllajökullquote:Op dinsdag 7 september 2010 22:07 schreef InTrePidIvity het volgende:
De letters die er in zitten:
yjfjlljkll
eaaaöu
Eyjafjallajökullquote:Op dinsdag 7 september 2010 22:16 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Draai twee letters om en je bent er!
Dat is 'm geloof ik. Waarbij je de dubbele L'en trouwens ook nog als 'tl' moet uitspreken.quote:
quote:
Die won in 1990.quote:
Jawelquote:
wat een debielenquote:
yepquote:
thanksquote:Op woensdag 8 september 2010 10:29 schreef Da_Sandman het volgende:
En succes btw. Hoop m volgend jaar ook op te fietsen.
Wat isquote:is een begrip uit de Amerikaanse voorverkiezingen (primaries), waarbij verschillende partijen een presidentskandidaat kiezen. Op
mogen negen staten stemmen waarbij een kwart van de delegatieleden te verdelen zijn. Dit is altijd de belangrijkste dag van de voorverkiezingen.
Cool! .....Toch niet met een triple he?quote:Op woensdag 8 september 2010 10:27 schreef tomtomaat het volgende:
[..]
Ik ga dit weekend de Alpe d'Huez opfietsen. Hoeveel haarspeldbochten heeft deze berg?
Stand # 2034quote:
Nee, niet met een triple.quote:Op woensdag 8 september 2010 10:35 schreef Yankee het volgende:
[..]
Cool! .....Toch niet met een triple he?
Stand # 2034quote:
Kloptquote:
quote:
Astrid Kersseboomquote:
Stand # 2034quote:
Dat klopt. En nu iets specifiekerquote:
Ware het niet dat...?quote:
Ja 2 jaar voordat de ramp gebeurde hè.quote:Op woensdag 8 september 2010 11:49 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ware het niet dat...?
Stand # 2034
4 Yankee
2 InTrePidIvity
1 Ireyon
2 Flitspaal
1 Burnett
3 Da_Sandman
3 tomtomaat
1 De_Hertog
1 Quyxz_
Ja, zet dan "Ik heb in die trein gezeten" neerquote:Op woensdag 8 september 2010 11:52 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Ja 2 jaar voordat de ramp gebeurde hè.
[ afbeelding ]
Ja, dubbele verleden tijd inderdaad. Maar met had doelde ik terug naar de dag van de ramp en met gezeten doelde ik terug naar 2 jaar ervoor, maar ik snap het misverstand.quote:Op woensdag 8 september 2010 11:53 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ja, zet dan "Ik heb in die trein gezeten" neer.
Stand # 2034quote:
We waren er alquote:
Stand # 2034quote:Op woensdag 8 september 2010 13:08 schreef banaantjeEE het volgende:
- Oostenrijk (shilling)
- Finland (finse mark)
- Portugal (escudo)
- Slovenië (tolar)
- Estland (estse kroon)
Stand # 2034quote:
Das Experimentquote:Op woensdag 8 september 2010 13:20 schreef bierjoost het volgende:
Studenten werden willekeurig in twee groepen opgesplitst: een gevangenengroep en een bewakersgroep. Na korte tijd begonnen de studenten zich naar hun rol te gedragen; gevangenen werden onderdanig, en bewakers kwamen in de verleiding om hun macht te misbruiken.
Waar heb ik het over?
Stand # 2034quote:Op woensdag 8 september 2010 13:25 schreef InTrePidIvity het volgende:
The Stanford Prison Experiment.
hahahahaquote:
quote:is een baksel van Europese afkomst gemaakt van deeg, in harde of zachte variant met hartige of zoete smaak, in een typische knoopachtige vorm.
Die zocht ikquote:
Wat boeit dat, ik had acht in het hoofd omdat wij dat hier zo noemen in ons dialect. Dus omdat jullie dat wss anders noemen had ik plaatje erbij gezet.quote:Op woensdag 8 september 2010 13:36 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Hoe kom je nou weer aan zo'n plaatje?
Dat boeit omdat je dingen gaat opzoeken voor het antwoord op de vraag.quote:
Herlees wat ik zei analfabeet.quote:Op woensdag 8 september 2010 13:46 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Dat boeit omdat je dingen gaat opzoeken voor het antwoord op de vraag.
Is er niet ergens een Belgisch dialect forum?quote:Op woensdag 8 september 2010 13:47 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Herlees wat ik zei analfabeet.
Neequote:Op woensdag 8 september 2010 13:48 schreef bierjoost het volgende:
[..]
Is er niet ergens een Belgisch dialect forum?
Amazone?quote:Op woensdag 8 september 2010 13:53 schreef tomtomaat het volgende:
Wat is de langste rivier ter wereld (volgens wiki)?
Ik lees wat je zegt, je hebt een plaatje opgezocht omdat je dacht dat wij anders niet wisten wat je bedoelde. Dan heb je toch nog steeds iets opgezocht?quote:Op woensdag 8 september 2010 13:47 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Je zei het overigens niet, maar schreef of typte het. Maar dat terzijde.quote:Op woensdag 8 september 2010 13:47 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Doe je goed.quote:
quote:
quote:
Ja! Dat dusquote:
Dat is hemquote:
Dat zocht ik!quote:
Stand # 2034quote:
Dat klopt inderdaad, maar ik wil toch echt de naam horenquote:Op woensdag 8 september 2010 15:13 schreef bierjoost het volgende:
Hoofdpersoon uit Machete. Naam vandaag nog in de krant gelezen
Dolph Lundgren inderdaad, tegenwoordig schittert-ie weer in The Expendablesquote:
Echt schitteren kun je het niet noemen, het lijkt wel een kartonnen bordquote:Op woensdag 8 september 2010 15:37 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Dolph Lundgren inderdaad, tegenwoordig schittert-ie weer in The Expendables![]()
quote:
Welkom terug!!quote:Op woensdag 8 september 2010 15:43 schreef vanKampen het volgende:
Het is al weer een topic of 1000 geleden, maar ik speel graag weer een tijdje mee!
quote:Met het begripwordt een verzameling van een bepaald type hypertextdocumenten aangeduid alsook de software die gebruikt wordt om deze te realiseren. Een
is een applicatie of (web)toepassing, waarmee webdocumenten gezamenlijk kunnen worden bewerkt. De term is afgeleid van het woord
![]()
, dat uit het Hawaïaans komt en 'snel, vlug, beweeglijk' beteken
Juist. Nooit geweten dat dat voor meer dan alleen Wikipedia een begrip was.quote:
Ireyon was nog iets vollediger, maar dit reken ik goed.quote:
Opgezocht en volgens mij klopt 't.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Spoiler is het met je eensquote:
Stand # 2034quote:
Stand # 2034quote:
quote:
Stand # 2034quote:
quote:is één van de zachtste vaste elementaire materialen. De kristalstructuur is hexagonaal.
bestaat uit op elkaar gestapelde lagen van in een patroon van regelmatige zeshoeken gerangschikte koolstofatomen. De C-C bindingslengte in deze zeshoeken is 0,142 nanometer (nm). De atoomafstanden tussen de lagen is groter, met een C-C bindingslengte van 0,335 nm [1]. Hierdoor is de binding tussen de lagen zwakker. Het is echter een misverstand dat het gebruik van
als smeermiddel berust op het gemakkelijk van elkaar af kunnen schuiven van deze lagen. Het is gebleken dat
in vacuüm deze smerende werking niet bezit.
Stand # 2034quote:
Stand # 2034quote:
Stand # 2034quote:
quote:Op dinsdag 7 september 2010 23:50 schreef Flitspaal het volgende:
Toch zeker goed.
Stand # 2034
1 Yankee
2 InTrePidIvity
1 Ireyon
2 Flitspaal
1 Burnett
Kaart van?
[ afbeelding ]
Hou ik dus nog achter de hand voor later (vanavond?)quote:Op woensdag 8 september 2010 20:37 schreef Quyxz_ het volgende:
Flitspaal, wat was nou het antwoord op deze vraag?
Niemand wist het.
[..]
Ja is goed, maar als dan weer niemand het weet wil ik wel het antwoord horen.quote:Op woensdag 8 september 2010 20:45 schreef Flitspaal het volgende:
[..]
Hou ik dus nog achter de hand voor later (vanavond?)
Het is Oekraïne?quote:Op woensdag 8 september 2010 20:45 schreef Flitspaal het volgende:
[..]
Hou ik dus nog achter de hand voor later (vanavond?)
Stand # 2034quote:
Nu ben ik toch ook benieuwd. Kan je het niet gewoon zeggen?quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |