Of de SGP die wilt regeren met gedoogsteun van de rest van de partijen.quote:Op dinsdag 7 september 2010 18:26 schreef timmmmm het volgende:
Wat ik wel mooi vond was dat Roemer (de SP, ffs) vond dat men de Koningin schoffeert.
Niet pro? Je mag ze gerust anti noemen. Alhoewel die passage sinds enige jaren uit het verkiezingsprogramma is verdwenen uit populistische motieven.quote:Op dinsdag 7 september 2010 18:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Is dat niet zo dan? Al is de SP niet pro-koningshuis?
Ja, weet ik ook welquote:Op dinsdag 7 september 2010 18:35 schreef nikk het volgende:
[..]
Niet pro? Je mag ze gerust anti noemen. Alhoewel die passage sinds enige jaren uit het verkiezingsprogramma is verdwenen uit populistische motieven.
Dat kan ik me toch echt niet voorstellen.quote:Op dinsdag 7 september 2010 18:36 schreef Mike het volgende:
Mooi hoor, dat iedereen opeens zo bezorgd is over Beatrix. Ik denk dat ze het hartverwarmend vond toen ze vanmiddag naar de tv keek.
Ik kan me zelfs voorstellen dat ze helemaal niet naar de tv heeft gekeken, bijvoorbeeld omdat ze vindt dat het moet zoals het hoort en dat ze haar beslissing moet nemen op basis van het verslag van de informateur en de adviezen van de fractievoorzitters. Dat is ook wel zo zuiver.quote:Op dinsdag 7 september 2010 18:37 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat kan ik me toch echt niet voorstellen.
ja, maar om dat nou te horen van de partij die het liefst danst op het spreekwoordelijke graf van ons koningshuis vond ik wel hilarischquote:
Tsja, daar zit ook wel weer wat inquote:Op dinsdag 7 september 2010 18:44 schreef timmmmm het volgende:
[..]
ja, maar om dat nou te horen van de partij die het liefst danst op het spreekwoordelijke graf van ons koningshuis vond ik wel hilarisch
Keep on dreaming.. Kan me niet voorstellen dat ze "de drie" niet verder laat onderhandelen..quote:Op dinsdag 7 september 2010 18:42 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ik kan me zelfs voorstellen dat ze helemaal niet naar de tv heeft gekeken, bijvoorbeeld omdat ze vindt dat het moet zoals het hoort en dat ze haar beslissing moet nemen op basis van het verslag van de informateur en de adviezen van de fractievoorzitters. Dat is ook wel zo zuiver.
Dat dusquote:Op dinsdag 7 september 2010 18:44 schreef timmmmm het volgende:
[..]
ja, maar om dat nou te horen van de partij die het liefst danst op het spreekwoordelijke graf van ons koningshuis vond ik wel hilarisch
Snap ik ook niet, wat een onzin. Alsof het ook maar enigszins boeit dat zij een dagje verknoeid zou hebben.quote:Op dinsdag 7 september 2010 18:36 schreef Mike het volgende:
Mooi hoor, dat iedereen opeens zo bezorgd is over Beatrix. Ik denk dat ze het hartverwarmend vond toen ze vanmiddag naar de tv keek.
Geen idee.quote:Op dinsdag 7 september 2010 18:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Keep on dreaming.. Kan me niet voorstellen dat ze "de drie" niet verder laat onderhandelen..
Wanneer besluit ze eigenlijk? Vandaag? Morgen? Iemand een idee?
Zag het idd.. Waarom? Verslag over het debat?quote:Op dinsdag 7 september 2010 18:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Geen idee.
Nu is Verbeet bij haar.
Denk het.quote:Op dinsdag 7 september 2010 18:51 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zag het idd.. Waarom? Verslag over het debat?
Ik bedoel: ze was maandag toch al op "normaal" informatiegesprek geweest?
Morgen denk ik. Vanavond nog effe bellen met Tjeenk enzo.quote:Op dinsdag 7 september 2010 18:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Keep on dreaming.. Kan me niet voorstellen dat ze "de drie" niet verder laat onderhandelen..
Wanneer besluit ze eigenlijk? Vandaag? Morgen? Iemand een idee?
Voor een verslag van het debat, als voorzitter van die vergadering.quote:Op dinsdag 7 september 2010 18:53 schreef timmmmm het volgende:
Wat Verbeet bij Bea te zoeken heeft is mij ook een raadsel. Iemand die debatten in de Tweede Kamer in goede banen leidt, heeft toch niets met kabinetsformaties van doen?
Dan neemt niet weg dat je met elkaar afspraken hebt, en het niet sjiek is hoe het nu allemaal is gegaan. De ene dag adviseren ze dit, dan bedenkt Wilders zich toch opeens, en dan moet het allemaal weer omgegooid worden.quote:Op dinsdag 7 september 2010 18:44 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Top Arceequote:Op dinsdag 7 september 2010 18:54 schreef Arcee het volgende:
Debat is afgelopen, dus straks maar gewoon weer verder in VVD, CDA en PVV onderhandelen verder #8: Met dank aan Ab Klink. lijkt me?
Maar het is toch doorzichtig gemauw en gelul van de oppositie? Waarom zou je daar serieus naar luisteren?quote:Op woensdag 8 september 2010 00:52 schreef Michie_ het volgende:
Als je de oorlog wint door je achterbaks en populistisch te gedragen dan zou ik liever verliezen.
Erg onbeschoft hoe Rutte en Wilders zich gedroegen dit debat en ik vind het ook erg onbeleefd dat Rutte en Verhage samen erg veel lol hebben wanneer er iemand aan het spreken is zonder ook maar naar diegene te luisteren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |