Zo'n debat wordt mijn inziens door Pechtold en Halsema alleen aangewend om zich eens extra te profileren door af te zetten tegen de voornemens over een rechte coalitie, want hun rol in het proces is slechts een bijrol zo niet onbeduidend.quote:Op dinsdag 7 september 2010 17:33 schreef vvdrulez het volgende:
[..]
ben ik het niet mee eens, naar mijn mening lazen zowel femke als pechthold, teksten op die gewoon aansloten op hun spreektekst, en die niks verhelderends toevoegde aan hun vraag en hun vraag ook niet inleiden.
dat is dus zo vreemd, verbeet doet niet hetzelfde als altijd, want normaal heeft ze daar een radar voor en is ze daar heel goed in.quote:Op dinsdag 7 september 2010 17:42 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Oh, ik had juist de indruk dat ze een deel weer oplazen omdat de vraag die ze stelden niet geheel helder werd beantwoord, dus dat het wel een inleiding was voor de vraag. Maakt ook niet uit, ik denk dat Verbeet ondehand wel weet wat ze doet.
precies, en daar had verbeet korte metten mee moeten maken, zoals ze dat altijd doet.quote:Op dinsdag 7 september 2010 17:47 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Zo'n debat wordt mijn inziens door Pechtold en Halsema alleen aangewend om zich eens extra te profileren door af te zetten tegen de voornemens over een rechte coalitie, want hun rol in het proces is slechts een bijrol zo niet onbeduidend.
Ah, nog iemand waar je mening over alles direct afhangt van je politieke voorkeur. Nee, ik ben in principe niet links, al ben ik wel tegen een kabinet met PVV-gedoogsteun. Heb ooit VVD gestemd en bij deze verkiezingen D66. Weet je al in welk hokje je me nu moet plaatsen?quote:
Ik heb Pechtold twee keer (bij Wilders en Rutte) horen vragen of ze nog wisten waar het over ging of dat hij de vraag moest herhalen. In beide gevallen was het 'herhaal maar even', maar dan politieker verwoord uiteraard. Alleen Opstelten had de vragen genoteerd en ging het rijtje af.quote:Ze hebben bij alle interrupties eerst de tijd genomen om hun tekst nog maar eens te herhalen om vervolgens hun vraag te herhalen, de tekst is niet nodig tbv de vraag, en normaal is de voorzitter hier streng op, en mag je alleen een lange tekst aan je vraag voor laten gaan als het iets toevoegd aan de vraag.
Niet waar.quote:Op dinsdag 7 september 2010 17:44 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Nee, hoor. Helemaal niet persoonlijk.
Het is de PvdA die de middenvariant niet wil en dit is geen soloactie van Cohen.
Jouw mening dat dit dan een 'schoffering' is, maar ik vind het een te groot woord.quote:Op dinsdag 7 september 2010 17:57 schreef IHVK het volgende:
[..]
Niet waar.
Dat 'mooi' van Rutte was totaal onnodig.
quote:Op dinsdag 7 september 2010 18:05 schreef damian5700 het volgende:
Ik nam er kennis van en had er verder geen oordeel over. Ik heb wel een oordeel over jouw oordeel.
Nee, want dat is al gebeurd. Ze kan hem wel opnieuw aanstellen als (in)formateurquote:Op dinsdag 7 september 2010 18:08 schreef vvdrulez het volgende:
kan hare majesteit besluiten, om het ontslag van (vrijwillige, hij krijgt er niet voor betaald toch?) formateur opstelten niet te aanvaarden, en het eindrapport niet te aanvaarden?
Het niet aanvaarden van het ontslag met terugwerkende kracht? majesteit kan toch alles, en een informateur(you right ik tikte het verkeerd) moet zijn baan toch zien als een eer, gezien hij word aangesteld door het staatshoofd.quote:Op dinsdag 7 september 2010 18:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, want dat is al gebeurd. Ze kan hem wel opnieuw aanstellen als (in)formateur
Om 19:00 uur gaat het over een aanpassing vh Statuut toch?quote:Op dinsdag 7 september 2010 18:12 schreef remlof het volgende:
[..]
Tot zeven uur. Kamervoorzitter Verbeet is ondertussen bij de koningin.
Ow ja, ik had al het idee dat ze klaar waren. Ze willen natuurlijk ook voor het voetbal thuis zijnquote:Op dinsdag 7 september 2010 18:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Om 19:00 uur gaat het over een aanpassing vh Statuut toch?
Poging 2quote:Op dinsdag 7 september 2010 17:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
Kan iemand me even "bijpraten" (op PM is ook goed). Ik moest werken en heb het dus helaas niet kunnen volgen....
En terechtquote:Op dinsdag 7 september 2010 18:16 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow ja, ik had al het idee dat ze klaar waren. Ze willen natuurlijk ook voor het voetbal thuis zijn
Links doet vals tegen rechts, waardoor rechts stom doet. O, en rechts was al stom bezig om mee te beginnen.quote:
quote:Op dinsdag 7 september 2010 18:23 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Links doet vals tegen rechts, waardoor rechts stom doet. O, en rechts was al stom bezig om mee te beginnen.
Verder heeft zich niets schokkends voorgedaan. Het gebruikelijke geouwehoer
Dank je!!quote:Op dinsdag 7 september 2010 18:24 schreef remlof het volgende:
Dit vat het wel samen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Is dat niet zo dan? Al is de SP niet pro-koningshuis?quote:Op dinsdag 7 september 2010 18:26 schreef timmmmm het volgende:
Wat ik wel mooi vond was dat Roemer (de SP, ffs) vond dat men de Koningin schoffeert.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |