Debat met Opstelten over de mislukte formatie - vanaf 14.05 uurquote:KABINETSFORMATIE: Tweede Kamer debatteert dinsdag vanaf 14.05 uur over de kabinets#formatie. Morgen live te zien op politiek24.nl
Erg moe volgens mij. Rutte was gewoon in de gemakkelijke antwoordmethode.quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:29 schreef De_Hertog het volgende:
Verhagen boos, Rutte boos.. Waarom laten ze zich zo enorm kennen, ze kunnen toch gewoon hun gang gaan, ongeacht wat de andere partijen zeggen...
Jij hebt wel altijd de hand op de knop bij dit soort reeksen he?quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:29 schreef Arcee het volgende:
[..]
Nou, die zal wel balen dat-ie nu al weer flink aan de bak moet.
LIVE: TK-Debat met Opstelten over de mislukte formatie #4
dat is wel duidelijk ja. ze probeert (nog meer?) verdeling te zaaien.quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:30 schreef KingOfMars het volgende:
Dit relaas was natuurlijk vooral gericht aan de gehele CDA fractie en niet alleen aan Verhagen. Ze hoopt op meer twijfelaars.
Slap excuus.quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:30 schreef eriksd het volgende:
[..]
Erg moe volgens mij. Rutte was gewoon in de gemakkelijke antwoordmethode.
liever CU dan SGPquote:Op dinsdag 7 september 2010 16:30 schreef horned_reaper het volgende:
Waarom zouden we die CU willen horen?
Er legitiem na de afgelopen weken. Ik ben al moe van het volgen, laat staat het voeren van de onderhandelingen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |