Debat met Opstelten over de mislukte formatie - vanaf 14.05 uurquote:KABINETSFORMATIE: Tweede Kamer debatteert dinsdag vanaf 14.05 uur over de kabinets#formatie. Morgen live te zien op politiek24.nl
Plus, die stemmen zijn allemaal uitgebracht vóór dit hele spel begon. De vraag is hoeveel stemmen 'Verhagen vs De Dissidenten' nu zou krijgen. Meer dan 5000, dat weet ik wel zekerquote:Op dinsdag 7 september 2010 15:37 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
En dat maakt uit, omdat? Negentig procent van de stemmers stemt op de lijsstrekker of nummer 1 t/m 5.
Spiekt Wilders hier nu op het blaadje van Agema?quote:
Er zijn er wel meer die niet in een constructie met de PVV willen idd, op welke manier dan ook. Ik denk trouwens dat de 1e kamer ook geen voorstander is voor een minderheidsconstructie met gedoogsteun.quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:37 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Het is inderdaad logisch, maar de manier waarop is nogal vreemd. Daar heeft Roemer (waar ik niet op gestemd heb, dat moet je er tegenwoordig bij zeggen blijkbaar) gewoon gelijk in
Maar dat rechtse kabinet is nog geen gelopen zaak, Klink was niet de enige dissident en de achterban van het CDA staat alles behalve op één lijn momenteel.
Idd, Klink wordt bedankt.quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:41 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
[..]
Als Klink nu even een week had gewacht met opstappen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |