Toegegeven, scherp.quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:18 schreef Cerbie het volgende:
De SP was toch tegen het koningshuis? Roemer is wel erg begaan.

quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:18 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Heerlijk, generalisatie (..) de linkse gefrustreerde medemens.

quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:19 schreef ethiraseth het volgende:
Wat een stelletje werklozen hier, die beetje tv zitten te kijken terwijl Henk en Ingrid, de Hardwerkende Nederlanders, zich kapot beulen voor jullie uitkeringen. stufi

Je hoopt op een 'donderspeech' van Wilders in de hoop dat dit een oppervlakkige reactie in NL ontlokt van 'zie je wel, onbetrouwbare partner etc'.quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:16 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Suggestieve verwijten? Ik maak nog helemaal geen verwijten, man

Ah, jouw aanzienlijke bijdrage misten we nog idd.quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:17 schreef Sachertorte het volgende:
Gezien het gejank van de linksen hier is rechts aan de winnende hand

Wat is er dan mis met Pechtolds argumentatie net?quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:20 schreef IHVK het volgende:
Cohen voert volgens mij als enige inhoudelijk debat.

Ik zit in ieder geval gewoon op werk.quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:19 schreef ethiraseth het volgende:
Wat een stelletje werklozen hier, die beetje tv zitten te kijken terwijl Henk en Ingrid, de Hardwerkende Nederlanders, zich kapot beulen voor jullie uitkeringen.
 . Laatste loodjes voor mijn vakantie, omdat ik de hele zomer door heb gewerkt.
. Laatste loodjes voor mijn vakantie, omdat ik de hele zomer door heb gewerkt.

Klopt, maar dat zijn geen verwijten. Dat zijn wensen.quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:20 schreef Boomlaars het volgende:
[..]
Je hoopt op een 'donderspeech' van Wilders in de hoop dat dit een oppervlakkige reactie in NL ontlokt van 'zie je wel, onbetrouwbare partner etc'.

Welk regeerakkoord? Ik heb alleen maar verder afbrokkelende steun gezien binnen de betrokken partijen.quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:15 schreef Boomlaars het volgende:
[..]
Typisch links gezever, niet het regeerakkoord afwachten, geen discussie over de inhoud, maar suggestieve verwijten. Gelukkig kunnen Verhagen en Rutte wel door de politieke retoriek van Wilders heenprikken. De rechtse coalitie is zo goed als een feit.

Jammer alleen dat de inhoud tot nu toe werkelijk nergens op slaat. En dat moet dan de oppositieleider voorstellen. Er wachten mooie jaren voor het rechtse kabinet.quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:20 schreef IHVK het volgende:
Cohen voert volgens mij als enige inhoudelijk debat.

Dat heb ik gemist ik kijk niet zo langquote:Op dinsdag 7 september 2010 16:20 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Wat is er dan mis met Pechtolds argumentatie net?

Hoezo? Henk en Ingrid stemmen toch op de PVV die zijn idealisme niet waar kan maken met gedoogsteun? Hoeveel mensen zouden op de PVV hebben gestemd om hun bezuinigingen? Die komen van de koude kermis thuis nu.quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:18 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Heerlijk, generalisatie en minachting van de linkse gefrustreerde medemens.
Het feit dat je het overlopen van "Henk en Ingrid om weer te stemmen op links" "wijs" noemt is al een drogreden tegenover jezelf.....

Het echte gevaar komt van binnen. En van de zijkant.quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:21 schreef nikk het volgende:
[..]
Jammer alleen dat de inhoud tot nu toe werkelijk nergens op slaat. En dat moet dan de oppositieleider voorstellen. Er wachten mooie jaren voor het rechtse kabinet.

Het klinkt misschien tegenstrijdig t.o.v. het stereotype beeld dat de linkse politiek probeert te schetsen over Rechts. Echter is dit de bittere waarheid dat ik al in meerdere reacties in deze topic reeks terug heb zien komen.quote:

Job doet het anders best aardig. Beter dan Maxime en Mark eerder.quote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |