Link je nu naar je eigen topic?quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:24 schreef Teun_ZHV het volgende:
Dat dus
Hier maar door: [RLS SC #894] Alles wat kan moet kunnen!
deed ik vroeger ook altijd en mocht ik ergens belanden met weer zo'n grote verzamelcontainer dan doe ik het ook weerquote:Op dinsdag 7 september 2010 15:23 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee, de koopwoningen hier hebben wel een groene kliko voor tuinafval, maar in die container kan je alles gooien, heb er wel eens een stofzuiger bij gekieperd alles kan je erin gooien.
Een stofzuiger lijkt me iets waar grofvuil voor moet komen?quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:26 schreef Toverheks het volgende:
ik kom er ff op terug.
weet niet of het de bedoeling is om alles in die container te flikkeren, maar als ik bv die stofzuiger er naast zou zetten, of hij wordt snachts ergens tegenaan gegooit, of ik zie mijn buurjongentjes met een ijzeren stofzuigerslang achter elkaar aan gaan.
ik kieper er gewoon alles in net als de rest van de bewoners.
Das waar.quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:25 schreef Ian_Nick het volgende:
Kutdingen, popnagels.
Als je er vanaf wil, in ieder geval.
Dat soort dingen moeten wij naar de stort brengen. En over drie weken is het hier weer schoonmaakzaterdag, kan je al je grof vuil kwijt in containers aan het begin van de straat. Kan ik eindelijk die boomstammen in mijn achtertuin opruimen.quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:27 schreef Ian_Nick het volgende:
Een stofzuiger lijkt me iets waar grofvuil voor moet komen?
ja en als ik hem er naast zet Ian, grofvuil mag je op donderdagavond naast de container zetten, nou ik heb een poppenhuis en als er wat weg gegooid moet worden gooi ik het weg kan het nergens opslaan.quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:27 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Waar je het naartoé moet brengen ja.quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:27 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:29 schreef beequeen het volgende:
[..]
Das waar.![]()
Voor heksje.![]()
http://nl.wikipedia.org/wiki/Popnagel
grofvuil komt op vrijdagochtend en als je heel veel hebt bel je komen ze het halen kost niks.quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:31 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Waar je het naartoé moet brengen ja.
In Utrecht bel je grof vuil en die komen dan altijd op maandag. Of je brengt het naar de stort. Ook tuinafval kun je daar brengen. Graties.quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:30 schreef Copycat het volgende:
Dat soort dingen moeten wij naar de stort brengen. En over drie weken is het hier weer schoonmaakzaterdag, kan je al je grof vuil kwijt in containers aan het begin van de straat. Kan ik eindelijk die boomstammen in mijn achtertuin opruimen.
Bij ons kwamen ze het vroeger ophalen?quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:31 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Waar je het naartoé moet brengen ja.
Alles bij elkaar mikken lijkt mij een stuk goedkoper dan gescheiden inzamelen en later weer bij elkaar mikkenquote:Op dinsdag 7 september 2010 15:31 schreef Copycat het volgende:
Maar dan ook niet zeuren als de heffingen weer omhoog gaan!
Hé! Eindhoven is de vijfde stad van het land, ja!quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:34 schreef MeraViglioSa het volgende:
Oh is het in grotere plaatsen ophalen, nah dat valt dan weer mee.
En het lijkt me ook dat die ondergrondse containers daar weer niet voor gemaakt zijn.quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:35 schreef MeraViglioSa het volgende:
Stofzuigers horen iig bij oude elektrische apparaten en het is de bedoeling dat die gerecycled worden, daarom betaal je ook verwijderingsbijdrage bij de aanschaf ervan.
quote:Mogelijk tijdslot voor internet- uitzendingen publieke omroep
Programma's voor zestien jaar en ouder pas na tien uur 's avonds beschikbaar
Weeeeeh! Daar worden de wolken gemaaktquote:Op dinsdag 7 september 2010 15:39 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ondertussen op veel plaatsen in de wereld, terwijl we ons druk maken over een stofzuiger![]()
[ afbeelding ]
Onze gemeente is groter.quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hé! Eindhoven is de vijfde stad van het land, ja!
Kan iemand even een bommetje op die fabrieken gooien dan.quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:40 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Weeeeeh! Daar worden de wolken gemaakt
Jep, zo ook Ruttequote:Op dinsdag 7 september 2010 16:02 schreef Jian het volgende:
De Prince of Darkness (Maxime)achter het Katheder !
Wilders was net weer leuk vond ik!
Die was wijzer dan dat hele zooitje in de 2e kamer bij elkaarquote:Op dinsdag 7 september 2010 16:03 schreef Copycat het volgende:
't Is goed. Ik blijf niet achter een interviewtje aanbellen om steeds een voicemail te krijgen.
Lekker weer voor een kop thee en het tweede deel van Gandhi.
Ja!quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:04 schreef Jian het volgende:
Die was wijzer dan dat hele zooitje in de 2e kamer bij elkaar
Het is vermakelijk om naar te kijken en luisteren, maar ik snap nooit wat ze nu toch trachten te bereiken met elkaar vliegen af te vangen (ik verwijs naar Pechtold )quote:
Geniet, mooie film, ik heb m 3 x gezienquote:Op dinsdag 7 september 2010 16:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja!
Ik moest gisteren weer met een grote grijns een traantje wegpinken toen hij de Britten tot opstaan dwong met God save the Queen.
Ben Kingsley speelt Gandhi ook wel uitmuntend.
Ga ik nu kijken hoe zijn eerste hongerstaking ook weer verliep.
Pechtold wordt met de week slechter. Cohen is gewoon een slecht politicus en voegt nauwelijks iets toe. Roemer is de enige die er wat mij betreft nog toe doet v.w.b. links.quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:08 schreef Jian het volgende:
[..]
Het is vermakelijk om naar te kijken en luisteren, maar ik snap nooit wat ze nu toch trachten te bereiken met elkaar vliegen af te vangen (ik verwijs naar Pechtold )
Oeh die is geweldig, moet hem eens op de kop zien te tikken.quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:03 schreef Copycat het volgende:
't Is goed. Ik blijf niet achter een interviewtje aanbellen om steeds een voicemail te krijgen.
Lekker weer voor een kop thee en het tweede deel van Gandhi.
quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:09 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Roemer is de enige die er wat mij betreft nog toe doet v.w.b. links.
Verhagen is een haan. Hij spreekt over "mijn" en over "ik" i.p.v. "het CDA" en "wij'. Die gaat het niet lang maken binnen het CDA, daar geloof ik niets van.quote:
Verhagen is een "Machiavelli" , een politiek roofbeest, "het doel heiligt de middelen" Ik zie m ooit MP worden!quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:15 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Verhagen is een haan. Hij spreekt over "mijn" en over "ik" i.p.v. "het CDA" en "wij'. Die gaat het niet lang maken binnen het CDA, daar geloof ik niets van.
No way, daarvoor maakt hij teveel slachtoffers. Hij is té hanerig en gunt volgens mij niemand iets. Dat werkt niet.quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:20 schreef Jian het volgende:
[..]
Verhagen is een "Machiavelli" , een politiek roofbeest, "het doel heiligt de middelen" Ik zie m ooit MP worden!
LOL, zo deed de buurman de archeoloog bij mijn ouders aan het pleintje dat ook altijd.... en dan hebben we het over een pleintje van 6 twee-onder-een-kappers aan iedere kant, en twee villa's aan het eind... uiteraard woonde hij in een van de twee villa's en had hij wegens zijn werk een grote ouderwetse 4 x 4 waarvan de trekhaak ook een stuk hoger zat dan bij de gemiddelde middenklasser...quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:04 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik moet 150 meter lopen met die kliko en heb er het volgende op gevonden:
Ik hang hem aan de trekhaak, scheur er vervolgens mee over het park, verlies het ding onderweg naar de parkeerplaats drie keer, inclusief inhoud, zodat ik hem zo goed als leeg zonder aan de weg gezet te hebben weer thuis kan parkeren.
Ik vind m niet sympathiek ofzo, maar wel heel kundig en scherp, daar heb ik wel respect voor. Zie hoe hij nu Job wegvaagtquote:Op dinsdag 7 september 2010 16:22 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
No way, daarvoor maakt hij teveel slachtoffers. Hij is té hanerig en gunt volgens mij niemand iets. Dat werkt niet.
Job levert niets en zegt bijna niets, dus die kun je zo het bos insturen.quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:25 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik vind m niet sympathiek ofzo, maar wel heel kundig en scherp, daar heb ik wel respect voor. Zie hoe hij nu Job wegvaagt
Hij levelt gewoon met Wilders, die heeft het ook alleen over "mijn" en "ik" ipv "de PVV" en "wij", en in het geval van Wilders weet je waarom hij dat doet; hij is ook werkelijk de enige die wat te zeggen heeft in zijn partij, de rest zijn direct vervangbare meelopers.quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:15 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Verhagen is een haan. Hij spreekt over "mijn" en over "ik" i.p.v. "het CDA" en "wij'. Die gaat het niet lang maken binnen het CDA, daar geloof ik niets van.
Femke is een dramaqueen, maar het zet zo weinig zoden aan de dijk. Fozzy is inderdaad de enige die inhoudelijk gewoon erg sterk is en bovendien zeer correctquote:Op dinsdag 7 september 2010 16:27 schreef Teun_ZHV het volgende:
Femke luistert niet, WIlders zit immers niet in de regering
Haal Verhagen uit het CDA en je hakt het hoofd van de partij af. Dat zou politieke zelfmoord zijn!quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hij levelt gewoon met Wilders, die heeft het ook alleen over "mijn" en "ik" ipv "de PVV" en "wij", en in het geval van Wilders weet je waarom hij dat doet; hij is ook werkelijk de enige die wat te zeggen heeft in zijn partij, de rest zijn direct vervangbare meelopers.
De achterban zou zich eens goed moeten afvragen of ze wel een leider willen hebben die zijn belang hoger stelt dan het partijbelang.
maakt er weer een middenpartij van.quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:32 schreef Jian het volgende:
[..]
Haal Verhagen uit het CDA en je hakt het hoofd van de partij af. Dat zou politieke zelfmoord zijn!
Godsamme, dat heb ik helemaal gemist. CarO, wann een djoomkind.quote:Op dinsdag 7 september 2010 17:52 schreef Noek het volgende:
Jezus CarO, dat haar! Wat ontzettend lief en nobel. Wann mooi kind.
quote:Op dinsdag 7 september 2010 18:47 schreef liesje1979 het volgende:
Litmanen, ohooh! Litmanen, oooohooh!
quote:Op dinsdag 7 september 2010 18:47 schreef liesje1979 het volgende:
En wie speelt daar op 10, wie niet weg is is gezien?
dat is die snelle spits uit Finland.
Litmanen, ohooh! Litmanen, oooohooh!
Jeugdsentimentliedje.
Ik hoor het geluid ook niet.quote:
Welk seizoen? S4 begint in de VS eind septemberquote:Op dinsdag 7 september 2010 19:48 schreef Ian_Nick het volgende:
Zometeen Big Bang Theory op Veronica
Eerste dacht ik? Volgens mij zijn ze net begonnen met uitzenden.quote:Op dinsdag 7 september 2010 19:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Welk seizoen? S4 begint in de VS eind september
Ow dan heb ik het al gezien. Zonder reclame tussendoorquote:Op dinsdag 7 september 2010 19:53 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Eerste dacht ik? Volgens mij zijn ze net begonnen met uitzenden.
Ik had er nog nooit van gehoord tot Veronica het ging uitzenden en kijk het nu gewoon elke avond, zo ongeveerquote:Op dinsdag 7 september 2010 20:00 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow dan heb ik het al gezien. Zonder reclame tussendoor
2-1, wel oplettenquote:
Dat zie je toch aankomen?quote:Op dinsdag 7 september 2010 20:25 schreef PietjePuk007 het volgende:
Zorgtoeslag deels terug moeten betalen, eikels. Alsof 't niks kost.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |