Link je nu naar je eigen topic?quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:24 schreef Teun_ZHV het volgende:
Dat dus
Hier maar door: [RLS SC #894] Alles wat kan moet kunnen!
deed ik vroeger ook altijd en mocht ik ergens belanden met weer zo'n grote verzamelcontainer dan doe ik het ook weerquote:Op dinsdag 7 september 2010 15:23 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee, de koopwoningen hier hebben wel een groene kliko voor tuinafval, maar in die container kan je alles gooien, heb er wel eens een stofzuiger bij gekieperd alles kan je erin gooien.
Een stofzuiger lijkt me iets waar grofvuil voor moet komen?quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:26 schreef Toverheks het volgende:
ik kom er ff op terug.
weet niet of het de bedoeling is om alles in die container te flikkeren, maar als ik bv die stofzuiger er naast zou zetten, of hij wordt snachts ergens tegenaan gegooit, of ik zie mijn buurjongentjes met een ijzeren stofzuigerslang achter elkaar aan gaan.
ik kieper er gewoon alles in net als de rest van de bewoners.
Das waar.quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:25 schreef Ian_Nick het volgende:
Kutdingen, popnagels.
Als je er vanaf wil, in ieder geval.
Dat soort dingen moeten wij naar de stort brengen. En over drie weken is het hier weer schoonmaakzaterdag, kan je al je grof vuil kwijt in containers aan het begin van de straat. Kan ik eindelijk die boomstammen in mijn achtertuin opruimen.quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:27 schreef Ian_Nick het volgende:
Een stofzuiger lijkt me iets waar grofvuil voor moet komen?
ja en als ik hem er naast zet Ian, grofvuil mag je op donderdagavond naast de container zetten, nou ik heb een poppenhuis en als er wat weg gegooid moet worden gooi ik het weg kan het nergens opslaan.quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:27 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Waar je het naartoé moet brengen ja.quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:27 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:29 schreef beequeen het volgende:
[..]
Das waar.![]()
Voor heksje.![]()
http://nl.wikipedia.org/wiki/Popnagel
grofvuil komt op vrijdagochtend en als je heel veel hebt bel je komen ze het halen kost niks.quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:31 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Waar je het naartoé moet brengen ja.
In Utrecht bel je grof vuil en die komen dan altijd op maandag. Of je brengt het naar de stort. Ook tuinafval kun je daar brengen. Graties.quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:30 schreef Copycat het volgende:
Dat soort dingen moeten wij naar de stort brengen. En over drie weken is het hier weer schoonmaakzaterdag, kan je al je grof vuil kwijt in containers aan het begin van de straat. Kan ik eindelijk die boomstammen in mijn achtertuin opruimen.
Bij ons kwamen ze het vroeger ophalen?quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:31 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Waar je het naartoé moet brengen ja.
Alles bij elkaar mikken lijkt mij een stuk goedkoper dan gescheiden inzamelen en later weer bij elkaar mikkenquote:Op dinsdag 7 september 2010 15:31 schreef Copycat het volgende:
Maar dan ook niet zeuren als de heffingen weer omhoog gaan!
Hé! Eindhoven is de vijfde stad van het land, ja!quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:34 schreef MeraViglioSa het volgende:
Oh is het in grotere plaatsen ophalen, nah dat valt dan weer mee.
En het lijkt me ook dat die ondergrondse containers daar weer niet voor gemaakt zijn.quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:35 schreef MeraViglioSa het volgende:
Stofzuigers horen iig bij oude elektrische apparaten en het is de bedoeling dat die gerecycled worden, daarom betaal je ook verwijderingsbijdrage bij de aanschaf ervan.
quote:Mogelijk tijdslot voor internet- uitzendingen publieke omroep
Programma's voor zestien jaar en ouder pas na tien uur 's avonds beschikbaar
Weeeeeh! Daar worden de wolken gemaaktquote:Op dinsdag 7 september 2010 15:39 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ondertussen op veel plaatsen in de wereld, terwijl we ons druk maken over een stofzuiger![]()
[ afbeelding ]
Onze gemeente is groter.quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hé! Eindhoven is de vijfde stad van het land, ja!
Kan iemand even een bommetje op die fabrieken gooien dan.quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:40 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Weeeeeh! Daar worden de wolken gemaakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |