Ik wist het alleen van Dronten zeker... maar is volgens mij ook maar Wikiwijsheid.quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:09 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat is in Nunspeet ook zo en volgens mij op veel meer plaatsen. Hier gooi ik het ook in de groene
Volgens mij wordt met name in de VS die merknaam als algemene productnaam gebruikt.quote:
Hier hebben we groen/grijze bak voor gft en rest en een blauwe voor papier.quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:09 schreef Copycat het volgende:
Ik heb een groenbak, een grijze bak en zo'n lullig chemisch afvalemmertje. Ik wil een plasticbak. Of zakken daarvoor en dat ze die dan aan huis opphalen zodat ik niet elke week met twee zakken plastic naar de plasticbak hoef te fietsen. Witte wel hoe zwaar dat is!?!
Barbie! Natuurlijkquote:Op dinsdag 7 september 2010 15:15 schreef beequeen het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/w(...)naam_worden_gebruikt
Ik zie nu pas de connectie met het woord "pampering"quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
Volgens mij wordt met name in de VS die merknaam als algemene productnaam gebruikt.
Jullie scheiden helemaal geen afval hè? Holbewonersquote:Op dinsdag 7 september 2010 15:12 schreef Toverheks het volgende:
ging ff wat mis met FOK, alles was weg en floepte zo weer terug, verborgen krachten ik weet het zeker
![]()
ik heb geen Kliko, woon ook 1 hoog en met zo een kliko de trap af te denderen nee lijkt me niet handig, we hebben sinds 2 jaar een container verderop, ideaal kieper zo de vuilniszak erin, vroeger moest je alles bewaren kwamen ze op vrijdagochtend alleen langs.
Nu welquote:Op dinsdag 7 september 2010 15:17 schreef Copycat het volgende:
Ja, dat heet genericide.
Dat je dat niet wėėt!!!
Slome ... dat staat nota bene in dat artikel.quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:17 schreef Ian_Nick het volgende:
Barbie! Natuurlijk
Maar geen term voor dit soort dingen dus? Anders had Wiki toch niet zo'n achterlijke titel voor de lijst gehad?
Kun je nagaan hoe slim ik ben dat ik zomaar deze Wiki kan vinden.quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:17 schreef Ian_Nick het volgende:
Barbie! Natuurlijk
Maar geen term voor dit soort dingen dus? Anders had Wiki toch niet zo'n achterlijke titel voor de lijst gehad?
Ik wist het ook, vakgebied enzo.quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:17 schreef Copycat het volgende:
Ja, dat heet genericide.
Dat je dat niet wėėt!!!
Ik ben heel veel tegelijk aan het doenquote:Op dinsdag 7 september 2010 15:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
Slome ... dat staat nota bene in dat artikel.
Van generic, uiteraard.
Gepamperde billetjes! Leuke etymologie!quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:17 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik zie nu pas de connectie met het woord "pampering"Godverdomme
quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Gepamperde billetjes! Leuke etymologie!
nee, de koopwoningen hier hebben wel een groene kliko voor tuinafval, maar in die container kan je alles gooien, heb er wel eens een stofzuiger bij gekieperd alles kan je erin gooien.quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:18 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Jullie scheiden helemaal geen afval hè? Holbewoners
Het kán wel maar is het ook de bedoeling?quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:23 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee, de koopwoningen hier hebben wel een groene kliko voor tuinafval, maar in die container kan je alles gooien, heb er wel eens een stofzuiger bij gekieperd alles kan je erin gooien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |