Da's het mooie van op Wilders stemmen. Je kunt er met droge ogen op stemmen en het er tóch niet mee eens zijn. Sterker nog, je mag zelfs hopen dat zijn plannen nooit werkelijkheid worden.quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:16 schreef kingmob het volgende:
[..]
De ultieme Wilders dooddoener: |hij weet zelf ook wel dat dat niet gaat gebeuren". Enorm zwaktebod, waarom roept hij het dan? En is het dan ineens ok?
Ja dat is het trieste.quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:17 schreef Derfel het volgende:
Het debat is na de meest recente ontwikkelingen alweer achterhaald. Het gaat allemaal over procedures terwijl er morgen weer, misschien informeel, wel weer onderhandeld gaat worden over een rechts kabinet.
Daar 'regeert' er niet een partij mee, of toch niet, maar soms toch wel.quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:17 schreef Cerbie het volgende:
pst.. Job.. Minderheidskabinetten komen ook in Scandinavische landen voor, hebben ze helemaal geen moeite mee om dat uit te leggen aan buitenlanders.
Op een goede opmerking van Cohen een legendarische arrogante "Mooi" van Rutte.quote:
Dit is kennelijk wat het volk wil. Minachting, grote woorden, arrogantie. Nou, kunnen ze krijgen denkt Rutte. En ondertussen naai ik jullie er allemaal bij in mijn bezuinigingsplannen.quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:19 schreef Scrutinizer het volgende:
Man man man, waar is het fatsoen?
Voorkeur hebben is prima, maar de beoogde premier moet toch ook oog hebben voor andere opties. Rutte is premier van een klein aantal Nederlanders. Typisch voor de VVD.quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:17 schreef eriksd het volgende:
[..]
Duh, uiteraard ligt de voorkeur van de VVD bij rechts. Dat is al eeuwen duidelijk, helemaal tijdens deze campagne. Als die optie onverhoeds zich weer voordoet, dan hapt hij. In tegenstelling tot de hand van Cohen aannemen.
Wilders gaat ministers leveren?quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:19 schreef kingmob het volgende:
[..]
Daar 'regeert' er niet een partij mee, of toch niet, maar soms toch wel.
Inderdaad, wat een onbeschoftheid.quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:19 schreef Scrutinizer het volgende:
Man man man, waar is het fatsoen?
Ik zeg doen!quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:16 schreef tong80 het volgende:
[..]
Stel Geert Wilders wil de bijbel verbieden. En Rutte neemt hem op in zijn coalitie ?
De linkse partijen proberen hun morele gelijk te halen, maar de realiteit is anders en moet moreel gelijk houd je geen rechts kabinet tegen.quote:
Waar is het fatsoen gebleven!quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:20 schreef -Kadesh- het volgende:
Maar wat een zure bedoeling van die linkse partijen.
En dat onze beoogde premier niet eens het fatsoen heeft de aan hem gestelde vragen te beantwoorden, laat staan dat-ie ze genoteerd had.quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Op een goede opmerking van Cohen een legendarische arrogante "Mooi" van Rutte.
Echt schandalig.
Nog erger dan de eerste 15 minuten van zijn toespraak van dertig seconden.
Minachting voor het democratische debat.
Debatteren kan dan ook veel beter op papier.quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:20 schreef De_Hertog het volgende:
Sommige mensen houden nu eenmaal meer van soundbites dan van debat.
Inderdaad, ik kan het hier bijna ruiken.quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:20 schreef -Kadesh- het volgende:
Ja, Rutte doet er ook aan mee hoor.quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:20 schreef -Kadesh- het volgende:
Rutte heeft wel wat beters te doen dan naar dat links gejank te luisteren.quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:21 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En dat onze beoogde premier niet eens het fatsoen heeft de aan hem gestelde vragen te beantwoorden, laat staan dat-ie ze genoteerd had.
Want links doet dat niet?quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:20 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Dit is kennelijk wat het volk wil. Minachting, grote woorden, arrogantie. Nou, kunnen ze krijgen denkt Rutte. En ondertussen naai ik jullie er allemaal bij in mijn bezuinigingsplannen.
Van de PvdA, Ank Bijleveld.quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:21 schreef VaderVanJezus het volgende:
[..]
Dat wil ik nu ook wel weten.
Eens. Het is schandalig.quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Op een goede opmerking van Cohen een legendarische arrogante "Mooi" van Rutte.
Echt schandalig.
Nog erger dan de eerste 15 minuten van zijn toespraak van dertig seconden.
Minachting voor het democratische debat.
Inderdaad, wát een gezanik. Rutte heeft er zo langzamerhand ook genoeg van zo te zien.quote:
Provincie is altijd beter dan de grote steden.quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:19 schreef Louis22 het volgende:
Denemarken, kutlandEén en al provincie.
quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:22 schreef IHVK het volgende:
Dat je niks hebt met geloof geeft je nog niet het recht boeken te verbieden. We leven niet in fokking Noord Korea.
Die zure opmerkingen zijn terecht omdat je met de zoete broodjes van Rutte niet kunt debateren.quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:20 schreef -Kadesh- het volgende:
Dan heeft ie pech want zo werken we niet in een democratie.quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:22 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Inderdaad, wát een gezanik. Rutte heeft er zo langzamerhand ook genoeg van zo te zien.
Alsof het werkelijk anders zou zijn als de rollen omgedraaid waren.quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:22 schreef PaarsBeestje het volgende:
Rutte laat hier wel erg zien dat de 'linkse' opinie hem geen r**t interesseert...
Ik hoop dat ie het straks 4 jaar lang vol gaat houden.quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:22 schreef PaarsBeestje het volgende:
Rutte laat hier wel erg zien dat de 'linkse' opinie hem geen r**t interesseert...
Ik haal ze altijd door elkaar. Ze zat voor de PvdA in het kabinet.quote:
Nee, maar hij zit wel bij het schrijven van het akkoord, heeft er zijn punten in en heeft z'n eigen akkoord. Maar het is precies hetzelfde als een minderheidskabinet, laat me toch niet lachen. Dit is niet uit te leggen en in niets gelijk aan het Scandinavische model en dat was het punt.quote:
Ze gaan het toch niet winnen.quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die zure opmerkingen zijn terecht omdat je met de zoete broodjes van Rutte niet kunt debateren.
Dit is echt walgelijk.
Ik vermoed dat ze in ieder geval zouden doen alsof..quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:23 schreef Boekenwurm het volgende:
[..]
Alsof het werkelijk anders zou zijn als de rollen omgedraaid waren.
Dit moét de VVD gewoon stemmen kosten. Daar moéten gewoon nog echte liberalen zitten met hart voor het democratisch proces.quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:23 schreef remlof het volgende:
Ik heb Rutte het nog nooit zo slecht zien doen in een debat
Dat gezeur noemen we debatteren.quote:
Rutte heeft z'n beslissing allang gemaakt, over rechts. Links boeit hem gewoon niet.quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:23 schreef Boekenwurm het volgende:
[..]
Alsof het werkelijk anders zou zijn als de rollen omgedraaid waren.
Komt in de praktijk op hetzelfde neerquote:Op dinsdag 7 september 2010 15:24 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Ik vermoed dat ze in ieder geval zouden doen alsof..
En dat moet MP worden?quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:23 schreef remlof het volgende:
Geert weer lekker vanuit de heup schieten, zoals we het gewend zijn.quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:24 schreef eriksd het volgende:
Mark heeft er geen zin in. Dat is wel duidelijk.
Zometeen Geert en Maxime, dat wordt ook nog wat.
Precies. Hij begint met een zeer kort stukje waarin hij niet eens op vragen ingaat en dan wordt hij boos als mensen er alsnog om vragen. Nóóit zo makkelijk laten merken dat je boos wordt, of die andere persoon nou terecht of onterecht irritant is.quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:23 schreef remlof het volgende:
'Links' over de zeik zien gaanquote:
Welnee... Ik vond die uitspraak van Halsema wel aardig. Dit kabinet wordt inderdaad een kruiwagen vol kikkers. Probeer ze maar eens allemaal binnen die kruiwagen te houden..quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:23 schreef -Kadesh- het volgende:
[..]
Ik hoop dat ie het straks 4 jaar lang vol gaat houden.
Dit dus. Argumentatie van lik mn reet.quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:23 schreef remlof het volgende:
Op een andere toon. Het klinkt als gezeik, wat ze ook zegt.quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat gezeur noemen we debatteren.
Wat wil je anders zien ?
Een goed begin is het halve werkquote:Op dinsdag 7 september 2010 15:22 schreef PaarsBeestje het volgende:
Ja ach wat boeit die TK nou weer..quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:24 schreef eriksd het volgende:
Mark heeft er geen zin in. Dat is wel duidelijk.
Zometeen Geert en Maxime, dat wordt ook nog wat.
Dan moet ie dictator worden.quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:22 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Inderdaad, wát een gezanik. Rutte heeft er zo langzamerhand ook genoeg van zo te zien.
In welke zin?quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:25 schreef kingmob het volgende:
Rutte laat zich enorm kennen ineens. Merkwaardig.
Dat wordt nog wat. Hij moet eens effe dimmen met die kleine verkiezingswinst van em.quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:24 schreef IHVK het volgende:
Minachting/angst voor de PvdA en Cohen neemt absurde vormen aan bij de VVD.
Rutte moet gewoon toegeven dat hij hypocriet bezig is ipv een onbeschoft te debatteren.
Maar goed waar je mee omgaat daar raak je mee besmet..
Lastig he, democratie?quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:25 schreef misterDre het volgende:
[..]
Een goed begin is het halve werk
Ja, wat is jouw mening, Mike?quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:25 schreef Mike het volgende:
Grappig dat mensen zo verschillend kunnen denken over het optreden van Rutte.
Ochjee, de linkse kerk is boosquote:Op dinsdag 7 september 2010 15:25 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dit dus. Argumentatie van lik mn reet.
Tja ik zou me ook niet kunnen verantwoorden als ik met xenofobe fascistoïde partijen zou reageren, dus ik snap t wel.quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:25 schreef kingmob het volgende:
Links: Rutte is onbeschoft en schoffeert links.quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:25 schreef Mike het volgende:
Grappig dat mensen zo verschillend kunnen denken over het optreden van Rutte.
Misschien staat ie toch in tweestrijd en komt de linksliberaal weer in hem op die ook geen goed woord over heeft voor hoe dit alles is gegaan.quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:25 schreef kingmob het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |