Dit is kennelijk wat het volk wil. Minachting, grote woorden, arrogantie. Nou, kunnen ze krijgen denkt Rutte. En ondertussen naai ik jullie er allemaal bij in mijn bezuinigingsplannen.quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:19 schreef Scrutinizer het volgende:
Man man man, waar is het fatsoen?
Voorkeur hebben is prima, maar de beoogde premier moet toch ook oog hebben voor andere opties. Rutte is premier van een klein aantal Nederlanders. Typisch voor de VVD.quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:17 schreef eriksd het volgende:
[..]
Duh, uiteraard ligt de voorkeur van de VVD bij rechts. Dat is al eeuwen duidelijk, helemaal tijdens deze campagne. Als die optie onverhoeds zich weer voordoet, dan hapt hij. In tegenstelling tot de hand van Cohen aannemen.
Wilders gaat ministers leveren?quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:19 schreef kingmob het volgende:
[..]
Daar 'regeert' er niet een partij mee, of toch niet, maar soms toch wel.
Inderdaad, wat een onbeschoftheid.quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:19 schreef Scrutinizer het volgende:
Man man man, waar is het fatsoen?
Ik zeg doen!quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:16 schreef tong80 het volgende:
[..]
Stel Geert Wilders wil de bijbel verbieden. En Rutte neemt hem op in zijn coalitie ?
De linkse partijen proberen hun morele gelijk te halen, maar de realiteit is anders en moet moreel gelijk houd je geen rechts kabinet tegen.quote:
Waar is het fatsoen gebleven!quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:20 schreef -Kadesh- het volgende:
Maar wat een zure bedoeling van die linkse partijen.
En dat onze beoogde premier niet eens het fatsoen heeft de aan hem gestelde vragen te beantwoorden, laat staan dat-ie ze genoteerd had.quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Op een goede opmerking van Cohen een legendarische arrogante "Mooi" van Rutte.
Echt schandalig.
Nog erger dan de eerste 15 minuten van zijn toespraak van dertig seconden.
Minachting voor het democratische debat.
Debatteren kan dan ook veel beter op papier.quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:20 schreef De_Hertog het volgende:
Sommige mensen houden nu eenmaal meer van soundbites dan van debat.
Inderdaad, ik kan het hier bijna ruiken.quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:20 schreef -Kadesh- het volgende:
Ja, Rutte doet er ook aan mee hoor.quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:20 schreef -Kadesh- het volgende:
Rutte heeft wel wat beters te doen dan naar dat links gejank te luisteren.quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:21 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En dat onze beoogde premier niet eens het fatsoen heeft de aan hem gestelde vragen te beantwoorden, laat staan dat-ie ze genoteerd had.
Want links doet dat niet?quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:20 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Dit is kennelijk wat het volk wil. Minachting, grote woorden, arrogantie. Nou, kunnen ze krijgen denkt Rutte. En ondertussen naai ik jullie er allemaal bij in mijn bezuinigingsplannen.
Van de PvdA, Ank Bijleveld.quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:21 schreef VaderVanJezus het volgende:
[..]
Dat wil ik nu ook wel weten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |