Combobreakerquote:
Buitenbeentjequote:
quote:
quote:Op dinsdag 7 september 2010 14:21 schreef Loveless85 het volgende:
Dat word pics van de Hunnebillen, vuige combobreakster
quote:
Aanstellers! Open maar een ONZ topic danquote:Op dinsdag 7 september 2010 14:21 schreef Loveless85 het volgende:
Dat word pics van de Hunnebillen, vuige combobreakster
Meeloperquote:
Mudkip blijft bij mij.quote:Op dinsdag 7 september 2010 14:22 schreef iBenny het volgende:
Ll, ik heb een Pikachu op level 63. Wil je 'm ruilen tegen jou Mudkip?
wel aan het lijntje dan he ?quote:Op dinsdag 7 september 2010 14:22 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Aanstellers! Open maar een ONZ topic dan![]()
[..]
Meeloper
Nee, dat ben ikquote:Op dinsdag 7 september 2010 14:23 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee pannenkoek, das Miauw toch niet
Ik denk dat ze 'm gewoon vast heeft hoorquote:Op dinsdag 7 september 2010 14:23 schreef tombolafan het volgende:
Jammer van dat oor
En ze heeft een Spongebob-deken
En waar zit die staart in vast!
Lijkt me best een keer tof, gebodypaint worden zoquote:Op dinsdag 7 september 2010 14:24 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik denk dat ze 'm gewoon vast heeft hoor
Volgens mij zit daar iets overheen zodat je niet ziet dat ze een tepel heeftquote:
Zegt u het maar zoonquote:
Nou dat hangt er maar net vanafquote:Op dinsdag 7 september 2010 14:23 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee pannenkoek, das Miauw toch niet
Would you buy mequote:
A mercedes benzquote:
Dan laat je dat toch een keer doen?quote:Op dinsdag 7 september 2010 14:25 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Lijkt me best een keer tof, gebodypaint worden zo
Ja, misschien doe ik dat welquote:Op dinsdag 7 september 2010 14:27 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dan laat je dat toch een keer doen?
Waarom?quote:Op dinsdag 7 september 2010 14:26 schreef Patje1987 het volgende:
Buh ik wil mijn rechteroog uitkrabben.
Ff emmertje latex halen. Kan je na afloop meteen veilig batsenquote:Op dinsdag 7 september 2010 14:27 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dan laat je dat toch een keer doen?
Goed IDquote:Op dinsdag 7 september 2010 14:27 schreef -Vaduz- het volgende:
We gaan niet bodypainten op de meet. Echt niet.
Oh, ik wilde mijn lijf net ter beschikking stellen om op te verfenquote:Op dinsdag 7 september 2010 14:27 schreef -Vaduz- het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Mmmmm, ik denk niet dat je dan nog LEKKER kan batsenquote:Op dinsdag 7 september 2010 14:27 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ff emmertje latex halen. Kan je na afloop meteen veilig batsen
Bij zulke posts mis ik een opmerking van c_aquote:Op dinsdag 7 september 2010 14:27 schreef -Vaduz- het volgende:
Ah joh, zijn de spinnenwebben meteen weg en is het interieur ook gedaanquote:Op dinsdag 7 september 2010 14:29 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Mmmmm, ik denk niet dat je dan nog LEKKER kan batsen
Al heel de dag last vanquote:
Niet veulquote:
quote:Op dinsdag 7 september 2010 14:30 schreef -Vaduz- het volgende:
Draai je TAL om krijg je LAT en dat heeft wel eng veel van LATEX.Relaties
LATSEXquote:Op dinsdag 7 september 2010 14:30 schreef -Vaduz- het volgende:
Draai je TAL om krijg je LAT en dat heeft wel eng veel van LATEX.
Ik heb een Tal-toets op mijn toetsenbordquote:Op dinsdag 7 september 2010 14:30 schreef -Vaduz- het volgende:
Latentenjachtquote:Op dinsdag 7 september 2010 14:30 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik bedoelde het andersquote:Op dinsdag 7 september 2010 14:29 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ah joh, zijn de spinnenwebben meteen weg en is het interieur ook gedaan
Dat bedoelde ik dus nietquote:
Omdat..... geldquote:Op dinsdag 7 september 2010 14:38 schreef -Miauw- het volgende:
Waarom zijn al die last-minute-vakanties nog steeds duur
Waar wil je heen?quote:Op dinsdag 7 september 2010 14:38 schreef -Miauw- het volgende:
Omdat wij willen dat je naar de meet komtquote:Op dinsdag 7 september 2010 14:38 schreef -Miauw- het volgende:
Jij wil alleen interieur witten?quote:
quote:Op dinsdag 7 september 2010 14:39 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Omdat wij willen dat je naar de meet komt![]()
[..]
Wanneer wil je gaan?quote:Op dinsdag 7 september 2010 14:39 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Weet ik ook nog niet maar zon is een belangrijk criterium
Ja, maar ik had het over zonquote:Op dinsdag 7 september 2010 14:40 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Wanneer wil je gaan?
Kijk anders ff naar mijn handtekening
Ja, ff het grove werk, en klaarquote:Op dinsdag 7 september 2010 14:39 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Jij wil alleen interieur witten?
Ze zegt dat zon een belangrijk criterium is, en dan stuur jij haar naar Zeeland?quote:Op dinsdag 7 september 2010 14:40 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Wanneer wil je gaan?
Kijk anders ff naar mijn handtekening
* noteert *quote:Op dinsdag 7 september 2010 14:42 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja, ff het grove werk, en klaar
quote:Op dinsdag 7 september 2010 14:42 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ze zegt dat zon een belangrijk criterium is, en dan stuur jij haar naar Zeeland?
quote:Op dinsdag 7 september 2010 14:42 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ze zegt dat zon een belangrijk criterium is, en dan stuur jij haar naar Zeeland?
In Zeeland is meer zon dan alle andere provincies in Nederland.quote:Op dinsdag 7 september 2010 14:41 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, maar ik had het over zon![]()
Eind september half oktober
nerdy seksehquote:Op dinsdag 7 september 2010 14:45 schreef Loveless85 het volgende:
Wat zou jij in je notitieboekje zetten over dit soort shirts Tombola,
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En de paus valt op rijpe, volwassen mensenquote:Op dinsdag 7 september 2010 14:46 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
In Zeeland is meer zon dan alle andere provincies in Nederland.
In Domburg zijn de meeste zonuren van heel NL, dat ligt op hetzelfde gedeelte als onze bungalow
Laatst waren er die enorme regenbuien, maar in Zeeland waaiden ze allemaal over.
Tokyo -> 29 graden, zonnig. En vis.quote:Op dinsdag 7 september 2010 14:39 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
WTF slaat dat nou weer op!quote:Op dinsdag 7 september 2010 14:47 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En de paus valt op rijpe, volwassen mensen
Schat, ik heb het idee dat de aankomende herfst, die start op 21 september, Zeeland niet overslaat.quote:Op dinsdag 7 september 2010 14:46 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
In Zeeland is meer zon dan alle andere provincies in Nederland.
In Domburg zijn de meeste zonuren van heel NL, dat ligt op hetzelfde gedeelte als onze bungalow
Laatst waren er die enorme regenbuien, maar in Zeeland waaiden ze allemaal over.
Zeeuwse zonquote:Op dinsdag 7 september 2010 14:49 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Schat, ik heb het idee dat de aankomende herfst, die start op 21 september, Zeeland niet overslaat.
Volgens mij heeft Den Helder trouwens de meeste zonuren (weet ik niet zeker).
MHmm lastige keuze Domburgse zon, Turkse zon, Domburgse zon, Italiaanse zon, Domburgse zon, Spaanse zon hmmmm.....
thee op mijn schermquote:Op dinsdag 7 september 2010 14:47 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En de paus valt op rijpe, volwassen mensen
In Utrecht schijnt 16 oktober de zonquote:Op dinsdag 7 september 2010 14:39 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
We zullen zienquote:Op dinsdag 7 september 2010 14:49 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Schat, ik heb het idee dat de aankomende herfst, die start op 21 september, Zeeland niet overslaat.
MHmm lastige keuze Domburgse zon, Turkse zon, Domburgse zon, Italiaanse zon, Domburgse zon, Spaanse zon hmmmm.....
Als je naar de meet komt neem ik m meequote:Op dinsdag 7 september 2010 14:43 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik ben zó benieuwd naar jouw notitieboekje
Ik hou wel van Atari hoorquote:Op dinsdag 7 september 2010 14:45 schreef Loveless85 het volgende:
Wat zou jij in je notitieboekje zetten over dit soort shirts Tombola,
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die 2 heb ik besteld. Had nog een tegoedbon van zo'n dagaanbiedingssite, maar ze hadden steeds niks leuks. En in het weekend deze, dus toen heb ik er maar meteen 2 genomen (anders kwam m'n tegoed niet opquote:Op dinsdag 7 september 2010 14:52 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Als je naar de meet komt neem ik m mee
[..]
Ik hou wel van Atari hoor
En dat Miauw dan ook misschien zwanger terugkomtquote:Op dinsdag 7 september 2010 14:52 schreef Loveless85 het volgende:
Turkse zon is lekker cheap, en zit zo af en toe nog best wat leuks tussen. Heb ooit in Alanya in onwijs leuk appartementje gezeten. Maarja, reken erop dat je tussen veel dronken Britten, Russen en Nederlanders zit. En zo'n beetje iedere Turk je op probeert te lichten bij wat je dan ook koopt.
turkse zon, gaan er dit jaar veel heen. denk dit jaar minder naar Spanje gaan dan naar Turkijequote:Op dinsdag 7 september 2010 14:49 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
een weekje maar hoor. Zó decadent bent ik niet (lees: zo toereikend is mijn banksaldo niet)quote:Op dinsdag 7 september 2010 14:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tokyo -> 29 graden, zonnig. En vis.
Tenzij ze met een scharrel gaat denk ik van niet. Mijn vriendin is blond, dus dat was toen wel raak, want dat zien die Turken daar amper, dus blonde Europese vrouwen vinden ze geweldig. Zeker als er dan ook nog bovengemiddelde borsten op zittenquote:Op dinsdag 7 september 2010 14:53 schreef tombolafan het volgende:
[..]
En dat Miauw dan ook misschien zwanger terugkomt
ja maar jij moet je ook gewoon insmerenquote:Op dinsdag 7 september 2010 14:51 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
We zullen zien
Ik ben anders afgelopen zaterdag en zondag nog verbrand in Zeeland![]()
Ik vind ze leukquote:Op dinsdag 7 september 2010 14:53 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Die 2 heb ik besteld. Had nog een tegoedbon van zo'n dagaanbiedingssite, maar ze hadden steeds niks leuks. En in het weekend deze, dus toen heb ik er maar meteen 2 genomen (anders kwam m'n tegoed niet op). Die regenboog en legend dus
Ik koop nietsquote:Op dinsdag 7 september 2010 14:52 schreef Loveless85 het volgende:
Turkse zon is lekker cheap, en zit zo af en toe nog best wat leuks tussen. Heb ooit in Alanya in onwijs leuk appartementje gezeten. Maarja, reken erop dat je tussen veel dronken Britten, Russen en Nederlanders zit. En zo'n beetje iedere Turk je op probeert te lichten bij wat je dan ook koopt.
quote:Op dinsdag 7 september 2010 14:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Tenzij ze met een scharrel gaat denk ik van niet. Mijn vriendin is blond, dus dat was toen wel raak, want dat zien die Turken daar amper, dus blonde Europese vrouwen vinden ze geweldig. Zeker als er dan ook nog bovengemiddelde borsten op zitten
Scheelde wel veel in de bedieningstijd bij het hotel
Chantagequote:Op dinsdag 7 september 2010 14:52 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Als je naar de meet komt neem ik m mee
Ja, misschien ben ik dat ook welquote:Op dinsdag 7 september 2010 14:53 schreef tombolafan het volgende:
[..]
En dat Miauw dan ook misschien zwanger terugkomt
Ja, maar nu kom je met details.quote:Op dinsdag 7 september 2010 14:56 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
WutIk geloof dat iedereen hier wel wist dat ik een vriendin heb hoor
Toch jammer, zo'n standaard PIquote:Op dinsdag 7 september 2010 14:57 schreef charmed_angel het volgende:
GDVR!
Ik maak testcase.... ik heb een 7
Ik ga examen doen.... ik zak
Verdomme
Hmm, ik ben niet blondquote:Op dinsdag 7 september 2010 14:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Tenzij ze met een scharrel gaat denk ik van niet. Mijn vriendin is blond, dus dat was toen wel raak, want dat zien die Turken daar amper, dus blonde Europese vrouwen vinden ze geweldig. Zeker als er dan ook nog bovengemiddelde borsten op zitten
Scheelde wel veel in de bedieningstijd bij het hotel
Das klotequote:Op dinsdag 7 september 2010 14:57 schreef charmed_angel het volgende:
GDVR!
Verdomme
Oh wat nu?quote:Op dinsdag 7 september 2010 14:57 schreef charmed_angel het volgende:
GDVR!
Verdomme
quote:Op dinsdag 7 september 2010 14:56 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Idd..quote:
HA! Wel grote hunneboobs dusquote:Op dinsdag 7 september 2010 14:59 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hmm, ik ben niet blonden ik ga ook niet met een man.
Zou ik dat niet-blond kunnen compenseren door alleen te gaan?
Oh? Zo gedraag je je anders niet!quote:Op dinsdag 7 september 2010 14:56 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 7 september 2010 14:58 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Toch jammer, zo'n standaard PI
Wel kut
Waarvoor???
quote:
quote:
3 keer gezaktquote:
Dat dusquote:Op dinsdag 7 september 2010 15:02 schreef Myraela het volgende:
NOESSSSS Loveless heeft een vriendin.Mijn leven.
Mijn liefde.
WATMOETIKNUDOEN!
Wie springt er eerst? De ander komt wat zachter neer namelijk.quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:03 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat dus
Zullen we samen van een flat springen?
tegelijk, hand in handquote:Op dinsdag 7 september 2010 15:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wie springt er eerst? De ander komt wat zachter neer namelijk.
quote:
Klote zeg, wat is het voor cursus dan? Welk onderwerp/programma/vaardigheid?quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
3 keer gezaktE-learning voor me werk.
Nu moet er speciaal een examen aangevraagd worden voor mij. Ik baal, want het zit gewoon in me kop! Kijk maar naar die Testcase... daar slaag ik gewoon
Ik voel me echt kut!
Als ik hierna weer zak, dan tja... ontslagGeen idee... ik moet die certificaat hebben (werk er al bijna 13 jaar
)
Het gaat om de opmerkingquote:Op dinsdag 7 september 2010 15:07 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ze weerlegt alles behalve dat
Nou nou nouquote:Op dinsdag 7 september 2010 15:07 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Het gaat om de opmerking
Kleuter
Fokking hel.quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:02 schreef Myraela het volgende:
NOESSSSS Loveless heeft een vriendin.Mijn leven.
Mijn liefde.
WATMOETIKNUDOEN!
Ja dat dus!quote:
quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
3 keer gezaktE-learning voor me werk.
Nu moet er speciaal een examen aangevraagd worden voor mij. Ik baal, want het zit gewoon in me kop! Kijk maar naar die Testcase... daar slaag ik gewoon
Ik voel me echt kut!
Als ik hierna weer zak, dan tja... ontslagGeen idee... ik moet die certificaat hebben (werk er al bijna 13 jaar
)
Samen toch? hand in hand.quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:08 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja dat dus!
Straks is ze gesprongen zonder mij
Klantintegriteit Natuurlijke Personen / MOT/WIDquote:Op dinsdag 7 september 2010 15:06 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Klote zeg, wat is het voor cursus dan? Welk onderwerp/programma/vaardigheid?
Ik ben nog nooit gezaktquote:Op dinsdag 7 september 2010 15:08 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
![]()
eerst even kalmeren en misschien met je leidinggevende praten. Ben je heel erg zenuwachtig ofzo?
quote:
quote:
Gofferquote:Op dinsdag 7 september 2010 15:11 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ll woont 9 hoog, laten we daar springen.
Hoe weet je dat.quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:11 schreef Myraela het volgende:
[..]
+2 scherpquote:
Je was toch bezig met het interieur witten?quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:13 schreef Loveless85 het volgende:
Oh komen jullie samen. Dan heb ik eerst nog wel ff een ander eeuhh 'klusje'
O lawd.quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:13 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Misschien is ze er weleens geweest... ?Of meer dan eens
quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:11 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat je je hoeft te schamen voor je orgies.quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Whut, er zijn wel meer FOK!kers bij mij over de vloer geweest hoor.
Greys bv.
Jeetje, hoeveel mensen komen er bij jouquote:Op dinsdag 7 september 2010 15:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Greys bv.
Ja, maar toen was je in je verkleedklerenquote:Op dinsdag 7 september 2010 15:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Greys bv.
quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:17 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat je je hoeft te schamen voor je orgies.
quote:
Ik ken er gewoon een aantal IRL, dus dan krijg je datquote:Op dinsdag 7 september 2010 15:17 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Jeetje, hoeveel mensen komen er bij jou
Leuk is datquote:Op dinsdag 7 september 2010 15:19 schreef tombolafan het volgende:
Ik heb al bij 2 FOK!kers geslapen!
En een keer een landalmeet gehad
Dat was inderdaad echt leukquote:
Ik heb ook bij 2 FOK!kers geslapen.quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:19 schreef tombolafan het volgende:
Hoeveel meets heb je dan al gehad?quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:19 schreef tombolafan het volgende:
Ook al zijn het mannen, care.quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:20 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat was inderdaad echt leuk
En die 2 FOK!kers waren vrouwen hoor, FYI
Daar ben ik zowaar geen vanquote:Op dinsdag 7 september 2010 15:20 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb ook bij 2 FOK!kers geslapen.
Socios en??? Ll?quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:20 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb ook bij 2 FOK!kers geslapen.
Maar geen landalmeet. Wel 2 stairway-meets.
En dit weekend de Wierden meet en bij de 3de FOK!ker slapen.
Ehm...quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:20 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hoeveel meets heb je dan al gehad?
Dat lijkt me ook leukquote:Op dinsdag 7 september 2010 15:19 schreef tombolafan het volgende:
Verwachte volgende opmerking:quote:
Oeh, schattigquote:Op dinsdag 7 september 2010 15:22 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dit kan ik bevestigen.
Netjes thuisgebracht.
Socios en vosss. Dit weekend slaap ik bij boterhamzakje. Een tentje klinkt niet zo verleidelijk.quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:22 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Socios en??? Ll?
Landal was met een hele zooi FOK!kers bij elkaar slapen![]()
Is ook echt heel leukquote:
Oh, als het mannen waren had ik het ook wel gezegd, maar nu dat het niet zijn vind ik het toch belangrijk om te zeggenquote:
Om aan te tonen dat je geen slet bent ofzo.quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:25 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh, als het mannen waren had ik het ook wel gezegd, maar nu dat het niet zijn vind ik het toch belangrijk om te zeggenofzo
Iddquote:
Nou, zoietsquote:Op dinsdag 7 september 2010 15:25 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Om aan te tonen dat je geen slet bent ofzo.
En daar kun je er binnenkort nog 2 bij optellenquote:Op dinsdag 7 september 2010 15:26 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Idd
1 in Utrecht
1 in DTH
1 bij een FOK!ker thuis
1 Landalmeet
1 door heel Nederland op bezoek bij FOK!kers meet
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat zijn er best veel.quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:26 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Idd
1 in Utrecht
1 in DTH
1 bij een FOK!ker thuis
1 Landalmeet
1 door heel Nederland op bezoek bij FOK!kers meet
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Slapen bij boterhamzakje klinkt ook apartquote:Op dinsdag 7 september 2010 15:23 schreef Myraela het volgende:
[..]
Socios en vosss. Dit weekend slaap ik bij boterhamzakje. Een tentje klinkt niet zo verleidelijk.
quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:26 schreef iBenny het volgende:
[..]
En daar kun je er binnenkort nog 2 bij optellen
En ik ben net aan een jaar echt actief op FOK! Ik ben dus wel een meet-sletquote:
You trampquote:Op dinsdag 7 september 2010 15:26 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou, zoiets
Gaat nergens over, ik weet het
meet 1 (mt)quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:27 schreef Myraela het volgende:
Ik spreek meestal gewoon met 1 iemand af. Telt dat ook als meet?
Ja, ik twijfeldequote:Op dinsdag 7 september 2010 15:27 schreef Myraela het volgende:
Ik spreek meestal gewoon met 1 iemand af. Telt dat ook als meet?
Oh lachen!quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:28 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, ik twijfeldeDie ene "meet" is met 1 iemand film kijken bij hem thuis... geen idee of dat telt
Maar die rondreis-meet was met een FOK!ster langs allemaal andere FOK!kers, ook soort van minimeetjes dus
Anoniempje.quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:30 schreef iBenny het volgende:
[..]
Tuurlijk... Utrecht en Anoniempje
GeileWaterman1984quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:30 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Anoniempje.Valt mee dat ie zich niet Scorpioentje of Bang jongetje noemt.
Nou enquote:Op dinsdag 7 september 2010 15:30 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Anoniempje.Valt mee dat ie zich niet Scorpioentje of Bang jongetje noemt.
Vind ik ookquote:Op dinsdag 7 september 2010 15:32 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nou en![]()
ik vind het juist wel leuk! Eigenlijk zou iedereen anoniem moeten zijn
Ik zou echt niet willen daten met iemand wiens gezicht ik nooit gezien heb.quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:32 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nou en![]()
ik vind het juist wel leuk! Eigenlijk zou iedereen anoniem moeten zijn
Als je enig idee hebt wie het is wel ja. Er zijn zoveeel Fokkersquote:Op dinsdag 7 september 2010 15:32 schreef iBenny het volgende:
Qua taalgebruik zou je 'm zo moeten kunnen vinden denk ik
Niet?quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:34 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik zou echt niet willen daten met iemand wiens gezicht ik nooit gezien heb.
Ja, was echt coolquote:
Oh jaquote:Op dinsdag 7 september 2010 15:30 schreef iBenny het volgende:
[..]
Tuurlijk... Utrecht en Anoniempje
Ik wil hoorquote:Op dinsdag 7 september 2010 15:34 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik zou echt niet willen daten met iemand wiens gezicht ik nooit gezien heb.
Nee, maar misschien wel nueken.quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:34 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik wil hoorHoef er toch niet mee te trouwen...
Nou, dat dusquote:Op dinsdag 7 september 2010 15:34 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik wil hoorHoef er toch niet mee te trouwen...
Als je een beetje weet waar die van houd is zoiets makkelijk te vinden dmv de PoHi hoorquote:Op dinsdag 7 september 2010 15:34 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Als je enig idee hebt wie het is wel ja. Er zijn zoveeel Fokkers
Ik dit jaar ookquote:Op dinsdag 7 september 2010 15:27 schreef tombolafan het volgende:
[..]
En ik ben net aan een jaar echt actief op FOK! Ik ben dus wel een meet-slet
quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:35 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nee, maar misschien wel nueken.
Dat deed ik wel bij mijn eerste fok!minimeet.quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:35 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat deed ik wel bij mijn eerste fok!minimeet.
quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat deed ik wel bij mijn eerste fok!minimeet.
Dat doe ik eigenlijk nooit op een eerste datequote:Op dinsdag 7 september 2010 15:35 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Hij zal toch wel eerst hand geschud hebben.quote:
quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:37 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Hij zal toch wel eerst hand geschud hebben.
Voor spanning kijk ik wel een goeie horror.quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:37 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dat doe ik eigenlijk nooit op een eerste date![]()
De spanning opbouwen vind ik veel leuker
quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:35 schreef iBenny het volgende:
[..]
Als je een beetje weet waar die van houd is zoiets makkelijk te vinden dmv de PoHi hoor
Ook niet als de spanning zo groot is dat je echt NU het bed in wil met hem?quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:37 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dat doe ik eigenlijk nooit op een eerste date![]()
De spanning opbouwen vind ik veel leuker
Jij met je grote mondquote:Op dinsdag 7 september 2010 15:38 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Voor spanning kijk ik wel een goeie horror.
nee, later op de avond.quote:
Hahaha hmm ik kan het weerstaan, echtquote:Op dinsdag 7 september 2010 15:38 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ook niet als de spanning zo groot is dat je echt NU het bed in wil met hem?
The only way to get rid of a temptation is to yield to it.quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:39 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hahaha hmm ik kan het weerstaan, echt
quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:39 schreef tombolafan het volgende:
Op mijn minimeet heb ik zelfs niet eens gezoend, we hebben alleen film gekeken
quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:39 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hahaha hmm ik kan het weerstaan, echt
Ik ben er mee getrouwd, dus ik zal de uitzondering wel zijnquote:Op dinsdag 7 september 2010 15:39 schreef Loveless85 het volgende:
Neuken op de eerste date... Mjah... je loopt alleen dan vaak het 'risico' dat het dat niveau niet ontstijgt zeg maar. Zeker als man heb je dan vaak zoiets van ' Nah, doel bereikt' en ga je niet echt moeite doen leuke dingen te doen of elkaar goed leren kennen.
Voor sommige scharrels/relaties prima natuurlijk, die WIL je niet beter kennen
Voor andere is het wel zonde
Hahaha rightquote:Op dinsdag 7 september 2010 15:40 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
The only way to get rid of a temptation is to yield to it.
Ik ook niet. Niet het bed iig.quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:40 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ben ook nog nooit op de eerste date met iemand het bed in gedoken trouwens
quote:
Maar moet je een date hebben om seks te hebbenquote:Op dinsdag 7 september 2010 15:43 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
Let me refrase that
Ik heb nog nooit op de eerste date seks gehad. En ook niet erna
Dus voor je date had je sex, daarna niet meer?quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:43 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
Let me refrase that
Ik heb nog nooit op de eerste date seks gehad. En ook niet erna
quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:43 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Maar moet je een date hebben om seks te hebben
quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:43 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dus voor je date had je sex, daarna niet meer?
quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
[..]
ik ben gewoon nog maagd. Tot het huwelijk, maar niemand wil met me trouwen
quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
[..]
I'm with u sis.quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
[..]
Zullen wij neuken trouwen?quote:
Bakkes slaan.quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:45 schreef -Miauw- het volgende:
Oh mijn collegaatje vraagt zulke stomme dingen. Houd toch je mond dicht
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:47 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Aber du hast deine SchatzeDuits is siewosie een lelijke taal, valt niets aan te verpesten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
Pony-Fleurquote:
quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:47 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Aber du hast deine SchatzeIn die tijd heul niet...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:49 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Pony-Fleur![]()
Vanochtend, had net ontbijt naar binnen gepropt.
F: Hé -Miauw- wil jij een druif?
M: Nee, dankje ik heb net gegeten.
F: Oh, houd je niet van druiven?
Ik vind het beter dan Nederlands. Al is het wel echt een schreeuwtaalquote:Op dinsdag 7 september 2010 15:47 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Duits is siewosie een lelijke taal, valt niets aan te verpesten.
OMGquote:Op dinsdag 7 september 2010 15:49 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Pony-Fleur![]()
Vanochtend, had net ontbijt naar binnen gepropt.
F: Hé -Miauw- wil jij een druif?
M: Nee, dankje ik heb net gegeten.
F: Oh, houd je niet van druiven?
Nederlands vind ik zachter en dus ook mooier. Duits klinkt zo oetig, en ook totaal niet charmant.quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:50 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik vind het beter dan Nederlands. Al is het wel echt een schreeuwtaal
Maar toen viel je ook al buiten mijn leeftijds-criteriaquote:
Ik ben niet te jong voor je he?quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:51 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Maar toen viel je ook al buiten mijn leeftijds-criteria
Nee, want jij bent vrouwquote:
Smoesjesquote:Op dinsdag 7 september 2010 15:51 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Maar toen viel je ook al buiten mijn leeftijds-criteria
quote:
Ja echt en dat gaat dan de hele dag zo doorquote:
sloeber.... hup naar de kapper jijquote:Op dinsdag 7 september 2010 15:58 schreef Loveless85 het volgende:
Zal ik gewoon nu WEL eens naar de kapper gaan. Als m'n haar nat is en kam ik het voorover komt het bijnnnnnnnnnna tot het puntje van m'n neus
Langharig werkschuw tuig, hup opflikkeren nar uw eigen land.quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:58 schreef Loveless85 het volgende:
Zal ik gewoon nu WEL eens naar de kapper gaan. Als m'n haar nat is en kam ik het voorover komt het bijnnnnnnnnnna tot het puntje van m'n neus
als ik mijn haar voorover kam zie ik niets meerquote:Op dinsdag 7 september 2010 15:58 schreef Loveless85 het volgende:
Kan leuk zijn, tochquote:Op dinsdag 7 september 2010 15:58 schreef Loveless85 het volgende:
Ik heb het altijd wat langer ja, dus het is niet dat het gek staat ofzo. Maar het is dus wel tijd het weer eens even onder handen te laten nemenquote:
Mannen met lang haarquote:Op dinsdag 7 september 2010 15:58 schreef Loveless85 het volgende:
De BIEBER-lookquote:Op dinsdag 7 september 2010 15:58 schreef Loveless85 het volgende:
quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:00 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik heb het altijd wat langer ja, dus het is niet dat het gek staat ofzo. Maar het is dus wel tijd het weer eens even onder handen te laten nemen
Dus ik ben weg
Niks mis mee, Bieber isquote:Op dinsdag 7 september 2010 16:01 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee zo heb ik het niet.
En nu ga je naar de kapper om dat toch maar ff te regelen?quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:01 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee zo heb ik het niet.
Grohl had het echt niet zo smooth als Bieberquote:Op dinsdag 7 september 2010 16:01 schreef Loveless85 het volgende:
Voor het de Bieber look was, was het de Grohl look. Maarja, die zag al snel in dat het niks meer was, en nam dus een ander kapsel (dan hebben we het over 5 jaar terug ofzo). En loopt Biebertje ermee
Doe eens pics.quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:58 schreef Loveless85 het volgende:
En voor Grohl iedereen in de jaren 70.quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:01 schreef Loveless85 het volgende:
Voor het de Bieber look was, was het de Grohl look. Maarja, die zag al snel in dat het niks meer was, en nam dus een ander kapsel (dan hebben we het over 5 jaar terug ofzo). En loopt Biebertje ermee
Ja, voor- en na-quote:
Met kort of lang haar Bellabella?quote:
Lang, kort is net een Pool.quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Met kort of lang haar Bellabella?
[ afbeelding ]
quote:
Dit meen je niet?quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Met kort of lang haar Bellabella?
[ afbeelding ]
Nee, hoezo?quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:05 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dit meen je niet?
Dit is gephotoshopt toch?
Waarom niet?quote:
ja, de content aware fill heeft per ongeluk gebrobeerd de bekleding van die bank over zijn hoofd te poetsenquote:Op dinsdag 7 september 2010 16:05 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dit meen je niet?
Dit is gephotoshopt toch?
quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja, de content aware fill heeft per ongeluk gebrobeerd de bekleding van die bank over zijn hoofd te poetsen
quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja, de content aware fill heeft per ongeluk gebrobeerd de bekleding van die bank over zijn hoofd te poetsen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |