Combobreakerquote:
Buitenbeentjequote:
quote:
quote:Op dinsdag 7 september 2010 14:21 schreef Loveless85 het volgende:
Dat word pics van de Hunnebillen, vuige combobreakster
quote:
Aanstellers! Open maar een ONZ topic danquote:Op dinsdag 7 september 2010 14:21 schreef Loveless85 het volgende:
Dat word pics van de Hunnebillen, vuige combobreakster
Meeloperquote:
Mudkip blijft bij mij.quote:Op dinsdag 7 september 2010 14:22 schreef iBenny het volgende:
Ll, ik heb een Pikachu op level 63. Wil je 'm ruilen tegen jou Mudkip?
wel aan het lijntje dan he ?quote:Op dinsdag 7 september 2010 14:22 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Aanstellers! Open maar een ONZ topic dan![]()
[..]
Meeloper
Nee, dat ben ikquote:Op dinsdag 7 september 2010 14:23 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee pannenkoek, das Miauw toch niet
Ik denk dat ze 'm gewoon vast heeft hoorquote:Op dinsdag 7 september 2010 14:23 schreef tombolafan het volgende:
Jammer van dat oor
En ze heeft een Spongebob-deken
En waar zit die staart in vast!
Lijkt me best een keer tof, gebodypaint worden zoquote:Op dinsdag 7 september 2010 14:24 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik denk dat ze 'm gewoon vast heeft hoor
Volgens mij zit daar iets overheen zodat je niet ziet dat ze een tepel heeftquote:
Zegt u het maar zoonquote:
Nou dat hangt er maar net vanafquote:Op dinsdag 7 september 2010 14:23 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee pannenkoek, das Miauw toch niet
Would you buy mequote:
A mercedes benzquote:
Dan laat je dat toch een keer doen?quote:Op dinsdag 7 september 2010 14:25 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Lijkt me best een keer tof, gebodypaint worden zo
Ja, misschien doe ik dat welquote:Op dinsdag 7 september 2010 14:27 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dan laat je dat toch een keer doen?
Waarom?quote:Op dinsdag 7 september 2010 14:26 schreef Patje1987 het volgende:
Buh ik wil mijn rechteroog uitkrabben.
Ff emmertje latex halen. Kan je na afloop meteen veilig batsenquote:Op dinsdag 7 september 2010 14:27 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dan laat je dat toch een keer doen?
Goed IDquote:Op dinsdag 7 september 2010 14:27 schreef -Vaduz- het volgende:
We gaan niet bodypainten op de meet. Echt niet.
Oh, ik wilde mijn lijf net ter beschikking stellen om op te verfenquote:Op dinsdag 7 september 2010 14:27 schreef -Vaduz- het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Mmmmm, ik denk niet dat je dan nog LEKKER kan batsenquote:Op dinsdag 7 september 2010 14:27 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ff emmertje latex halen. Kan je na afloop meteen veilig batsen
Bij zulke posts mis ik een opmerking van c_aquote:Op dinsdag 7 september 2010 14:27 schreef -Vaduz- het volgende:
Ah joh, zijn de spinnenwebben meteen weg en is het interieur ook gedaanquote:Op dinsdag 7 september 2010 14:29 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Mmmmm, ik denk niet dat je dan nog LEKKER kan batsen
Al heel de dag last vanquote:
Niet veulquote:
quote:Op dinsdag 7 september 2010 14:30 schreef -Vaduz- het volgende:
Draai je TAL om krijg je LAT en dat heeft wel eng veel van LATEX.Relaties
LATSEXquote:Op dinsdag 7 september 2010 14:30 schreef -Vaduz- het volgende:
Draai je TAL om krijg je LAT en dat heeft wel eng veel van LATEX.
Ik heb een Tal-toets op mijn toetsenbordquote:Op dinsdag 7 september 2010 14:30 schreef -Vaduz- het volgende:
Latentenjachtquote:Op dinsdag 7 september 2010 14:30 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik bedoelde het andersquote:Op dinsdag 7 september 2010 14:29 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ah joh, zijn de spinnenwebben meteen weg en is het interieur ook gedaan
Dat bedoelde ik dus nietquote:
Omdat..... geldquote:Op dinsdag 7 september 2010 14:38 schreef -Miauw- het volgende:
Waarom zijn al die last-minute-vakanties nog steeds duur
Waar wil je heen?quote:Op dinsdag 7 september 2010 14:38 schreef -Miauw- het volgende:
Omdat wij willen dat je naar de meet komtquote:Op dinsdag 7 september 2010 14:38 schreef -Miauw- het volgende:
Jij wil alleen interieur witten?quote:
quote:Op dinsdag 7 september 2010 14:39 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Omdat wij willen dat je naar de meet komt![]()
[..]
Wanneer wil je gaan?quote:Op dinsdag 7 september 2010 14:39 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Weet ik ook nog niet maar zon is een belangrijk criterium
Ja, maar ik had het over zonquote:Op dinsdag 7 september 2010 14:40 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Wanneer wil je gaan?
Kijk anders ff naar mijn handtekening
Ja, ff het grove werk, en klaarquote:Op dinsdag 7 september 2010 14:39 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Jij wil alleen interieur witten?
Ze zegt dat zon een belangrijk criterium is, en dan stuur jij haar naar Zeeland?quote:Op dinsdag 7 september 2010 14:40 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Wanneer wil je gaan?
Kijk anders ff naar mijn handtekening
* noteert *quote:Op dinsdag 7 september 2010 14:42 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja, ff het grove werk, en klaar
quote:Op dinsdag 7 september 2010 14:42 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ze zegt dat zon een belangrijk criterium is, en dan stuur jij haar naar Zeeland?
quote:Op dinsdag 7 september 2010 14:42 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ze zegt dat zon een belangrijk criterium is, en dan stuur jij haar naar Zeeland?
In Zeeland is meer zon dan alle andere provincies in Nederland.quote:Op dinsdag 7 september 2010 14:41 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, maar ik had het over zon![]()
Eind september half oktober
nerdy seksehquote:Op dinsdag 7 september 2010 14:45 schreef Loveless85 het volgende:
Wat zou jij in je notitieboekje zetten over dit soort shirts Tombola,
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En de paus valt op rijpe, volwassen mensenquote:Op dinsdag 7 september 2010 14:46 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
In Zeeland is meer zon dan alle andere provincies in Nederland.
In Domburg zijn de meeste zonuren van heel NL, dat ligt op hetzelfde gedeelte als onze bungalow
Laatst waren er die enorme regenbuien, maar in Zeeland waaiden ze allemaal over.
Tokyo -> 29 graden, zonnig. En vis.quote:Op dinsdag 7 september 2010 14:39 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
WTF slaat dat nou weer op!quote:Op dinsdag 7 september 2010 14:47 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En de paus valt op rijpe, volwassen mensen
Schat, ik heb het idee dat de aankomende herfst, die start op 21 september, Zeeland niet overslaat.quote:Op dinsdag 7 september 2010 14:46 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
In Zeeland is meer zon dan alle andere provincies in Nederland.
In Domburg zijn de meeste zonuren van heel NL, dat ligt op hetzelfde gedeelte als onze bungalow
Laatst waren er die enorme regenbuien, maar in Zeeland waaiden ze allemaal over.
Zeeuwse zonquote:Op dinsdag 7 september 2010 14:49 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Schat, ik heb het idee dat de aankomende herfst, die start op 21 september, Zeeland niet overslaat.
Volgens mij heeft Den Helder trouwens de meeste zonuren (weet ik niet zeker).
MHmm lastige keuze Domburgse zon, Turkse zon, Domburgse zon, Italiaanse zon, Domburgse zon, Spaanse zon hmmmm.....
thee op mijn schermquote:Op dinsdag 7 september 2010 14:47 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En de paus valt op rijpe, volwassen mensen
In Utrecht schijnt 16 oktober de zonquote:Op dinsdag 7 september 2010 14:39 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
We zullen zienquote:Op dinsdag 7 september 2010 14:49 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Schat, ik heb het idee dat de aankomende herfst, die start op 21 september, Zeeland niet overslaat.
MHmm lastige keuze Domburgse zon, Turkse zon, Domburgse zon, Italiaanse zon, Domburgse zon, Spaanse zon hmmmm.....
Als je naar de meet komt neem ik m meequote:Op dinsdag 7 september 2010 14:43 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik ben zó benieuwd naar jouw notitieboekje
Ik hou wel van Atari hoorquote:Op dinsdag 7 september 2010 14:45 schreef Loveless85 het volgende:
Wat zou jij in je notitieboekje zetten over dit soort shirts Tombola,
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die 2 heb ik besteld. Had nog een tegoedbon van zo'n dagaanbiedingssite, maar ze hadden steeds niks leuks. En in het weekend deze, dus toen heb ik er maar meteen 2 genomen (anders kwam m'n tegoed niet opquote:Op dinsdag 7 september 2010 14:52 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Als je naar de meet komt neem ik m mee
[..]
Ik hou wel van Atari hoor
En dat Miauw dan ook misschien zwanger terugkomtquote:Op dinsdag 7 september 2010 14:52 schreef Loveless85 het volgende:
Turkse zon is lekker cheap, en zit zo af en toe nog best wat leuks tussen. Heb ooit in Alanya in onwijs leuk appartementje gezeten. Maarja, reken erop dat je tussen veel dronken Britten, Russen en Nederlanders zit. En zo'n beetje iedere Turk je op probeert te lichten bij wat je dan ook koopt.
turkse zon, gaan er dit jaar veel heen. denk dit jaar minder naar Spanje gaan dan naar Turkijequote:Op dinsdag 7 september 2010 14:49 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
een weekje maar hoor. Zó decadent bent ik niet (lees: zo toereikend is mijn banksaldo niet)quote:Op dinsdag 7 september 2010 14:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tokyo -> 29 graden, zonnig. En vis.
Tenzij ze met een scharrel gaat denk ik van niet. Mijn vriendin is blond, dus dat was toen wel raak, want dat zien die Turken daar amper, dus blonde Europese vrouwen vinden ze geweldig. Zeker als er dan ook nog bovengemiddelde borsten op zittenquote:Op dinsdag 7 september 2010 14:53 schreef tombolafan het volgende:
[..]
En dat Miauw dan ook misschien zwanger terugkomt
ja maar jij moet je ook gewoon insmerenquote:Op dinsdag 7 september 2010 14:51 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
We zullen zien
Ik ben anders afgelopen zaterdag en zondag nog verbrand in Zeeland![]()
Ik vind ze leukquote:Op dinsdag 7 september 2010 14:53 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Die 2 heb ik besteld. Had nog een tegoedbon van zo'n dagaanbiedingssite, maar ze hadden steeds niks leuks. En in het weekend deze, dus toen heb ik er maar meteen 2 genomen (anders kwam m'n tegoed niet op). Die regenboog en legend dus
Ik koop nietsquote:Op dinsdag 7 september 2010 14:52 schreef Loveless85 het volgende:
Turkse zon is lekker cheap, en zit zo af en toe nog best wat leuks tussen. Heb ooit in Alanya in onwijs leuk appartementje gezeten. Maarja, reken erop dat je tussen veel dronken Britten, Russen en Nederlanders zit. En zo'n beetje iedere Turk je op probeert te lichten bij wat je dan ook koopt.
quote:Op dinsdag 7 september 2010 14:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Tenzij ze met een scharrel gaat denk ik van niet. Mijn vriendin is blond, dus dat was toen wel raak, want dat zien die Turken daar amper, dus blonde Europese vrouwen vinden ze geweldig. Zeker als er dan ook nog bovengemiddelde borsten op zitten
Scheelde wel veel in de bedieningstijd bij het hotel
Chantagequote:Op dinsdag 7 september 2010 14:52 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Als je naar de meet komt neem ik m mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |