O lawd.quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:13 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Misschien is ze er weleens geweest... ?Of meer dan eens
quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:11 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ll woont 9 hoog, laten we daar springen.
Ik zeg ook niet dat je je hoeft te schamen voor je orgies.quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Whut, er zijn wel meer FOK!kers bij mij over de vloer geweest hoor.
Greys bv.
Jeetje, hoeveel mensen komen er bij jouquote:Op dinsdag 7 september 2010 15:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Greys bv.
Ja, maar toen was je in je verkleedklerenquote:Op dinsdag 7 september 2010 15:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Greys bv.
quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:17 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat je je hoeft te schamen voor je orgies.
quote:
Ik ken er gewoon een aantal IRL, dus dan krijg je datquote:Op dinsdag 7 september 2010 15:17 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Jeetje, hoeveel mensen komen er bij jou
Leuk is datquote:Op dinsdag 7 september 2010 15:19 schreef tombolafan het volgende:
Ik heb al bij 2 FOK!kers geslapen!
En een keer een landalmeet gehad
Dat was inderdaad echt leukquote:
Ik heb ook bij 2 FOK!kers geslapen.quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:19 schreef tombolafan het volgende:
Hoeveel meets heb je dan al gehad?quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:19 schreef tombolafan het volgende:
Ook al zijn het mannen, care.quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:20 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat was inderdaad echt leuk
En die 2 FOK!kers waren vrouwen hoor, FYI
Daar ben ik zowaar geen vanquote:Op dinsdag 7 september 2010 15:20 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb ook bij 2 FOK!kers geslapen.
Socios en??? Ll?quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:20 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb ook bij 2 FOK!kers geslapen.
Maar geen landalmeet. Wel 2 stairway-meets.
En dit weekend de Wierden meet en bij de 3de FOK!ker slapen.
Ehm...quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:20 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hoeveel meets heb je dan al gehad?
Dat lijkt me ook leukquote:Op dinsdag 7 september 2010 15:19 schreef tombolafan het volgende:
Verwachte volgende opmerking:quote:
Oeh, schattigquote:Op dinsdag 7 september 2010 15:22 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dit kan ik bevestigen.
Netjes thuisgebracht.
Socios en vosss. Dit weekend slaap ik bij boterhamzakje. Een tentje klinkt niet zo verleidelijk.quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:22 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Socios en??? Ll?
Landal was met een hele zooi FOK!kers bij elkaar slapen![]()
Is ook echt heel leukquote:
Oh, als het mannen waren had ik het ook wel gezegd, maar nu dat het niet zijn vind ik het toch belangrijk om te zeggenquote:
Om aan te tonen dat je geen slet bent ofzo.quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:25 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh, als het mannen waren had ik het ook wel gezegd, maar nu dat het niet zijn vind ik het toch belangrijk om te zeggenofzo
Iddquote:
Nou, zoietsquote:Op dinsdag 7 september 2010 15:25 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Om aan te tonen dat je geen slet bent ofzo.
En daar kun je er binnenkort nog 2 bij optellenquote:Op dinsdag 7 september 2010 15:26 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Idd
1 in Utrecht
1 in DTH
1 bij een FOK!ker thuis
1 Landalmeet
1 door heel Nederland op bezoek bij FOK!kers meet
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat zijn er best veel.quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:26 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Idd
1 in Utrecht
1 in DTH
1 bij een FOK!ker thuis
1 Landalmeet
1 door heel Nederland op bezoek bij FOK!kers meet
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Slapen bij boterhamzakje klinkt ook apartquote:Op dinsdag 7 september 2010 15:23 schreef Myraela het volgende:
[..]
Socios en vosss. Dit weekend slaap ik bij boterhamzakje. Een tentje klinkt niet zo verleidelijk.
quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:26 schreef iBenny het volgende:
[..]
En daar kun je er binnenkort nog 2 bij optellen
En ik ben net aan een jaar echt actief op FOK! Ik ben dus wel een meet-sletquote:
You trampquote:Op dinsdag 7 september 2010 15:26 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou, zoiets
Gaat nergens over, ik weet het
meet 1 (mt)quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:27 schreef Myraela het volgende:
Ik spreek meestal gewoon met 1 iemand af. Telt dat ook als meet?
Ja, ik twijfeldequote:Op dinsdag 7 september 2010 15:27 schreef Myraela het volgende:
Ik spreek meestal gewoon met 1 iemand af. Telt dat ook als meet?
Oh lachen!quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:28 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, ik twijfeldeDie ene "meet" is met 1 iemand film kijken bij hem thuis... geen idee of dat telt
Maar die rondreis-meet was met een FOK!ster langs allemaal andere FOK!kers, ook soort van minimeetjes dus
Anoniempje.quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:30 schreef iBenny het volgende:
[..]
Tuurlijk... Utrecht en Anoniempje
GeileWaterman1984quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:30 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Anoniempje.Valt mee dat ie zich niet Scorpioentje of Bang jongetje noemt.
Nou enquote:Op dinsdag 7 september 2010 15:30 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Anoniempje.Valt mee dat ie zich niet Scorpioentje of Bang jongetje noemt.
Vind ik ookquote:Op dinsdag 7 september 2010 15:32 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nou en![]()
ik vind het juist wel leuk! Eigenlijk zou iedereen anoniem moeten zijn
Ik zou echt niet willen daten met iemand wiens gezicht ik nooit gezien heb.quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:32 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nou en![]()
ik vind het juist wel leuk! Eigenlijk zou iedereen anoniem moeten zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |