Niet doodsbang dat ik 'm laat vallen, maar als ik door het poortje moet wat handigerquote:Op dinsdag 7 september 2010 15:04 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Dat hebben heel veel mensen... Doosbang dat ze hem laten vallen als ze er mee lopen, terwijl het gewoon een van de skills is die je zou moeten beheersen.
Ik heb een nichtje (te klein om met 2 voeten bij de grond te komen), en zij loopt met de motor alsof het een fiets is
What the shit, dan stak m'n rijschool dus ongeveer 150 euro in eigen zak, voor die 30 minuutjesquote:Op dinsdag 7 september 2010 15:09 schreef CasualMark het volgende:
Nog even ter correctie (nee, ik werk niet bij het cbr):
Een rijexamen kost bij het CBR helemaal geen 200 euro. Slechts 93,15.
Het verschil houdt de rijschool vast aan kosten autohuur + je instructeur die doorgaans meegaat.
Daarvoor betaal je toch ook tijdens lessen? En dan rekenen ze "maar" ongeveer ¤40/uur. Waarom het dan 3 of 4 keer hoger ligt tijdens een examen is me niet duidelijk.quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:02 schreef CasualMark het volgende:
Mwah.. van die 150 euro betalen ze brandstof, auto(afschrijving/onderhoud), je instructeur, etc.
Daarnaast kan je examen misschien een 30 minuten geduurd hebben, maar je bent minimaal 15 minuten bezig geweest er heen te rijden en dan moet je aan het einde nog terug. Al met al niet zo'n gek hoog bedrag imho.
Dit dus.quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:04 schreef BasementDweller het volgende:
[..]
Daarvoor betaal je toch ook tijdens lessen? En dan rekenen ze "maar" ongeveer ¤40/uur. Waarom het dan 3 of 4 keer hoger ligt tijdens een examen is me niet duidelijk.
Jij lest gewoon goedkoopquote:Op dinsdag 7 september 2010 16:04 schreef BasementDweller het volgende:
[..]
Daarvoor betaal je toch ook tijdens lessen? En dan rekenen ze "maar" ongeveer ¤40/uur. Waarom het dan 3 of 4 keer hoger ligt tijdens een examen is me niet duidelijk.
Ik betaalde 40 euro voor 50 minuten 3 jaar geleden.quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:05 schreef Twiitch het volgende:
[..]
42 Euro voor een lesuur is vrij standaard.
Ik ¤39 per heel uur nu, maar daar gaat het niet om. ¤40 is iig wel een normaal tarief.quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:06 schreef I_Need_Money het volgende:
[..]
Ik betaalde 40 euro voor 50 minuten 3 jaar geleden.
Je wil de vergelijking met het CBR toch maken?quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:06 schreef BasementDweller het volgende:
[..]
Ik ¤39 per heel uur, maar daar gaat het niet om
Nee, lees het nog eens. Ik zeg dat ik niet snap waarom de rijschool ongeveer 3 keer zoveel vraagt per uur tijdens een praktijkexamen in vergelijking met een gewone rijles.quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:07 schreef I_Need_Money het volgende:
[..]
Je wil de vergelijking met het CBR toch maken?
Waarschijnlijk omdat ze op normale uurtarieven concurreren, en mensen bij de keuze van een rijschool niet naar de examenkosten kijken.quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:04 schreef BasementDweller het volgende:
[..]
Hoog tijd om met terugwerkende kracht iedereen die z'n rijexamen hier niet gehaald heeft, het rijbewijs af te pakkenquote:Op dinsdag 7 september 2010 15:55 schreef David_ het volgende:
Voor 400 genoeg lessen + examen in Hongarije, 50 euro om het rijbewijs om te zetten naar een Nederlandse.
Dus vergelijk je een rijles met het uurtarief van het CBR. Of betaal je tegenwoordig je rijschool voor het examen?quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:08 schreef BasementDweller het volgende:
[..]
Nee, lees het nog eens. Ik zeg dat ik niet snap waarom de rijschool ongeveer 3 keer zoveel vraagt per uur tijdens een praktijkexamen in vergelijking met een gewone rijles.
quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:10 schreef I_Need_Money het volgende:
[..]
Dus vergelijk je een rijles met het uurtarief van het CBR.
Woon je bij mij in de buurtquote:Op dinsdag 7 september 2010 16:14 schreef SinofEnvy het volgende:
Ik wil niks voor mezelf goedpraten, maar ben 2x gezakt voor ik slaagde. Naar mijn mening in ieder geval de laatste keer zakken was uiterst onterecht, terwijl een meid 2 straten verderop in één keer is geslaagd, en als je ziet hoe zij rijdt dan sta je doodsangsten uit. Echt verschrikkelijk, non-stop gevaarlijke situaties creëren, etc.
Dan denk ik, waarom zij in één keer, en ik pas de derde keerTerwijl ik in ieder geval op mijn eerste examen al vele malen beter reed dan zij nu (nu ze geslaagd is en zelfs al aardig wat ervaring heeft!).
Dan had ze mazzel.quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:14 schreef SinofEnvy het volgende:
Ik wil niks voor mezelf goedpraten, maar ben 2x gezakt voor ik slaagde. Naar mijn mening in ieder geval de laatste keer zakken was uiterst onterecht, terwijl een meid 2 straten verderop in één keer is geslaagd, en als je ziet hoe zij rijdt dan sta je doodsangsten uit. Echt verschrikkelijk, non-stop gevaarlijke situaties creëren, etc.
Dan denk ik, waarom zij in één keer, en ik pas de derde keerTerwijl ik in ieder geval op mijn eerste examen al vele malen beter reed dan zij nu (nu ze geslaagd is en zelfs al aardig wat ervaring heeft!).
zoveel houden ze niet over hoor.quote:Op dinsdag 7 september 2010 19:46 schreef SuperwormJim het volgende:
42 euro voor een uur rijles?![]()
Ik betaalde gewoon 50 gulden
Mijn broer ookquote:Op dinsdag 7 september 2010 12:23 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
De 5e keer krijg je een zogenaamd 'staatsexamen, oftewel een speciaal examen voor incompetente infantiele mongolen.
Een vriend van me is zelfs voor het staatsexamen gezakt en heeft zijn rijbewijs nog steeds niet___
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |