Jouw rij-examen was gratisquote:Op dinsdag 7 september 2010 12:22 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik ben geslaagd na 12 lessen van 30 euro p/u (een of andere Turk)
En heb mijn theorie met 0 fout de eerste keer gehaald(¤30-.)
Tussentijdse toets was niet nodig zei hij.
Boeken heb ik geleend van mijn buurmeisje en had een oefen dvd gedownload.
Rijbewijs bij het gemeentehuis kostte ¤40-, uit mijn hoofd.
Dus mijn rijbewijs kostte: ¤430-,
Dit slaat echt nergens opquote:Op dinsdag 7 september 2010 12:29 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Ik zou graag zien dat dergelijk "gokken tot je geluk hebt" wordt verboden. Dus: slaag 1 keer meer dan je gezakt bent, dan pas krijg je je rijbewijs.
7 keer zakken? Prima, dan moet je 8 keer slagen! Laat maar zien dat je het echt kan, en niet net even geluk had.
jah eigenlijk had je ff alle posts moeten lezenquote:Op dinsdag 7 september 2010 15:09 schreef CasualMark het volgende:
Nog even ter correctie (nee, ik werk niet bij het cbr):
Een rijexamen kost bij het CBR helemaal geen 200 euro. Slechts 93,15.
Het verschil houdt de rijschool vast aan kosten autohuur + je instructeur die doorgaans meegaat.
quote:Op dinsdag 7 september 2010 12:08 schreef Netsplitter het volgende:
Ik zie nog nergens bewijs dat ze corrupt zijn.
ga eerst eens even uitzoeken hoe het wel zit.quote:Op dinsdag 7 september 2010 12:06 schreef stekemrt het volgende:
Ik weet niet precies hoe het zit, maar ik heb gehoord dat
Hmmmm.... kan je daar wat meer over vertellen? Ben al jaren benieuwd of dat mogelijk is. (Ik heb al een rijbewijs trouwens).quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:55 schreef David_ het volgende:
Voor 400 genoeg lessen + examen in Hongarije, 50 euro om het rijbewijs om te zetten naar een Nederlandse.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |