abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86161390
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 13:12 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Alsof die kerel alleen een CDA-netwerk heeft, dat mag ik toch niet hopen als ex-minister zijnde. :') Verder is het onzinnig om te stellen dat zijn zorgen niet echt zijn, omdat hij gekozen heeft voor het afstaan van zijn zetel. Het verband blijkt in ieder geval uit niets.
Hij is ergens bang voor een rechtse coalitie, maar maakt dit nu zelf juist mogelijk door op te stappen, dat zegt mij genoeg eigenlijk over zijn belangen.
pi_86161399
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 13:11 schreef Arcee het volgende:
Ik ben zelf ook niet voor deze coaltie, maar de reacties van de beoogde oppositie vind ik dan wel weer mooi. Halsema die een beroep doet op het CDA en de rechtse coalitie niet goed vindt voor Nederland. Goh, hoe verrassend is dat altijd dat de (beoogde) oppositie tegen de (beoogde) regering is. :s)
Ja, maar dat is toch allemaal redelijk logisch toch? En ook goed verder? Het zou pas vervelend zijn als er geen oppositie zou zijn.
pi_86161441
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 13:14 schreef MrBadGuy het volgende:

[..]

Hij is ergens bang voor een rechtse coalitie, maar maakt dit nu zelf juist mogelijk door op te stappen, dat zegt mij genoeg eigenlijk over zijn belangen.
Of hij nu wel of niet zou opstappen, die rechtse coalitie zou er sowieso misschien wel of misschien niet komen. Immers, hij had al aangegeven door te willen onderhandelen met de PVV. Zijn vertrek heeft feitelijk niet iets bijzonders mogelijk gemaakt.
Allah Al Watan Al Malik
pi_86161463
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 13:12 schreef MrBadGuy het volgende:

[..]

VVD, PVV en CDA willen samen (met mogelijk extra steun van de SGP). Als die echt samen willen, dan is er geen andere combinatie meer mogelijk.
Dan hadden ze de onderhandelingen niet af moeten breken vorige week. Echt onzin wat je zegt.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  dinsdag 7 september 2010 @ 13:18:17 #130
165633 eriksd
The grand facade...
pi_86161531
Dat was om de druk even van de ketel te halen en Klink eruit te werken.
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
  dinsdag 7 september 2010 @ 13:18:23 #131
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_86161534
Deze onderhandelingen bewijzen trouwens wel weer dat democratie en politiek niet meer is dan wat ego's bij elkaar die een beetje de kleuterklas naspelen. En dit soort mensen moet de leiding krijgen? Het is te bespottelijk voor woorden. :')
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
pi_86161569
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 13:18 schreef eriksd het volgende:
En dan zit je nog met minimaal twee dissidenten.
Allah Al Watan Al Malik
pi_86161598
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 13:16 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Of hij nu wel of niet zou opstappen, die rechtse coalitie zou er sowieso misschien wel of misschien niet komen. Immers, hij had al aangegeven door te willen onderhandelen met de PVV. Zijn vertrek heeft feitelijk niet iets bijzonders mogelijk gemaakt.
Alleen nu heeft hij er zelf geen controle meer over en de drie dissidenten waren belangrijk om zo'n coalitie tegen te houden, mochten de plannen niet goed zijn (en daar had hij niet al te veel vertrouwen in). Met twee dissidenten is het probleem een stuk kleiner.

quote:
Op dinsdag 7 september 2010 13:16 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Dan hadden ze de onderhandelingen niet af moeten breken vorige week. Echt onzin wat je zegt.
Hoezo onzin? Als ze hun poot stijf houden is er gewoon geen enkele andere combinatie mogelijk, wie de koningin ook aan zou wijzen als informateur. Dat is geen onzin, maar gewoon een feitelijke constatering.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 7 september 2010 @ 13:20:02 #134
862 Arcee
Look closer
pi_86161603
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 13:14 schreef Toad het volgende:
Ja, maar dat is toch allemaal redelijk logisch toch? En ook goed verder? Het zou pas vervelend zijn als er geen oppositie zou zijn.
Ja, het is een no brainer. :Y
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_86161612
quote:
Volstrekt ongeloofwaardig en volkomen belachelijk. Het is toch absurd dat een storende factor er even wordt uitgewerkt waarna de draad vrolijk weer wordt opgepakt. Ik snap dat jij dit kabinet graag ziet komen, maar je moet erkennen dat de gang zaken ronduit genant is.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 7 september 2010 @ 13:21:07 #136
862 Arcee
Look closer
pi_86161640
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 13:11 schreef KoosVogels het volgende:
Alleen PaarsPlus en rechts zijn onderzocht. Vind het een nogal wat dat jij stelt dat er geen andere combinaties mogelijk zijn.
Op dit moment, nu VVD, PVV en CDA weer willen onderhandelen, is er idd geen andere combinatie mogelijk die een meerderheid heeft.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_86161654
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 13:19 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

En dan zit je nog met minimaal twee dissidenten.
dat zijn geen zwaargewichten zoals Klink, de vraag is of zij zich tegen de fractie durven te richten.
  † In Memoriam † dinsdag 7 september 2010 @ 13:22:31 #138
230491 Zith
pls tip
pi_86161679
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 13:20 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Volstrekt ongeloofwaardig en volkomen belachelijk. Het is toch absurd dat een storende factor er even wordt uitgewerkt waarna de draad vrolijk weer wordt opgepakt. Ik snap dat jij dit kabinet graag ziet komen, maar je moet erkennen dat de gang zaken ronduit genant is.
Laat het studentje nou maar :P
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  dinsdag 7 september 2010 @ 13:22:43 #139
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_86161683
quote:
Alles om dit kabinet maar mogelijk te maken hè, ongeacht het gedrag van de politici?
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
pi_86161690
Hoeveel meer bewijs wil Rutte om hem te overtuigen dat dit een zeer wankel kabinet gaat worden. Op een Wilders kun je nou eenmaal niet bouwen.
pi_86161692
Ik pleit voor een zakenkabinet. Maar niet een die wordt geleid door zakenlui, maar door journalisten. Die hebben namelijk het meeste verstand van zaken als het aankomt op politieke kwesties.
  dinsdag 7 september 2010 @ 13:23:23 #142
165633 eriksd
The grand facade...
pi_86161706
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 13:20 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Mwoah, ik snap het wel hoor. Verdient niet de schoonheidsprijs, dat ben ik met je eens, maar ik zou als ik mijn zinnen op een bepaald kabinet gezet zou hebben, ook niet wachten op zo'n dolksteek, en dan ook nog doormiddel van een brief.
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
  † In Memoriam † dinsdag 7 september 2010 @ 13:24:00 #143
230491 Zith
pls tip
pi_86161728
kan niet wachten tot 11 september!

En de akkoordpresentaties van het CDA en de VVD, en een paar dagen later die speciale presentatie van de PVV _O_

En een kabinet van 76/78 zetels waarin vrouwen/seks/drugs/privacy/vrijheid/moslims/rechten gehaat worden, dat zal een knaller worden voor de liberale partijen (lees: niet VVD) iets later nadat het is gebroken_O_
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  dinsdag 7 september 2010 @ 13:24:06 #144
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_86161730
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 13:22 schreef Dutchguy het volgende:
Hoeveel meer bewijs wil Rutte om hem te overtuigen dat dit een zeer wankel kabinet is. Op een Wilders kun je nou eenmaal niet bouwen.
Rutte is volledig verblind door de mogelijkheid zijn naam aan een kabinet te verbinden. Zijn uitspraken de laatste tijd wijzen daar volledig op. Hij wilt ook geen premier van het land zijn, maar premier van het rechtse deel van Nederland.
pi_86161733
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 13:21 schreef Arcee het volgende:

[..]

Op dit moment, nu VVD, PVV en CDA weer willen onderhandelen, is er idd geen andere combinatie mogelijk die een meerderheid heeft.
Eigenlijk hoop ik dat er een hel is, dan zit die Verhagen namelijk op de eerste rang als hij de pijp uitgaat (ja, ben aardig gefrustreerd op dit moment)
pi_86161734
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 13:23 schreef KoosVogels het volgende:
Ik pleit voor een zakenkabinet. Maar niet een die wordt geleid door zakenlui, maar door journalisten. Die hebben namelijk het meeste verstand van zaken als het aankomt op politieke kwesties.
:')
pi_86161746
quote:
journalisten :')
Laat een zakenkabinet maar bestaan uit mensen die feeling hebben met de inhoud van hun ministerie.
Arts op volksgezondheid
Jurist op justitie
  dinsdag 7 september 2010 @ 13:25:22 #148
268409 voice-over
Geeft commentaar op alles
pi_86161757
Ik dank Klink voor zijn besluit om het hazenpad te kiezen. De weg is weer vrij voor een rechts kabinet.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 7 september 2010 @ 13:25:25 #149
862 Arcee
Look closer
pi_86161758
quote:
Frits, Ferry of Kustaw for president. ^O^
pi_86161761
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 13:24 schreef nikk het volgende:

[..]

:')
Linkse politiek verzekerd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: