abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86197534
quote:
Op woensdag 8 september 2010 11:01 schreef Crientj het volgende:
Het is opzich wel een tof idee Bitlord. ;o

Oke, nu weg richting de To go ;D Voor het eerst een lange dienst. :')
Welke werk je? Huisgenoot werkt op Utrecht Centraal.
pi_86197784
quote:
Op woensdag 8 september 2010 11:02 schreef Duvel het volgende:

[..]


Zet voor mij maar vast een sapje koel. :')
Stalker :P
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  woensdag 8 september 2010 @ 12:15:54 #103
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_86199669
quote:
Op woensdag 8 september 2010 11:22 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Stalker :P
Ik kwam toevallig net uit de trein, zij had de kortste rij. Niks stalking.

En dan nog "u" tegen me zeggen ook. ;(
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_86200423
Moet je je maar "Djijvel" noemen :P
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  woensdag 8 september 2010 @ 12:58:46 #105
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_86200958
http://www.nu.nl/economie(...)eluk-stavoren-.html#

Spoorflex gaat niet zo goed, nog voor het rapport van allerlei instanties gereed is.
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_86201354
Jullie willen het allemaal veel te gedetailleerd. :')

De ´letterborden´ op de perrons voldoen prima. Gewoon meer borden met treinsamenstellingen en aangeven op de CTA. Zoals Deutsche Bahn dat ook doet.
  woensdag 8 september 2010 @ 13:13:18 #107
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_86201452
quote:
Op woensdag 8 september 2010 13:10 schreef Socios het volgende:
Jullie willen het allemaal veel te gedetailleerd. :')

De ´letterborden´ op de perrons voldoen prima. Gewoon meer borden met treinsamenstellingen en aangeven op de CTA. Zoals Deutsche Bahn dat ook doet.
En iedere omloopwijziging alle extra info op de CTA's programmeren. Om maar niet te spreken van de dagelijkse sores betreffende afwijkingen van het plan.
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_86201651
quote:
Op woensdag 8 september 2010 13:13 schreef Duvel het volgende:
En iedere omloopwijziging alle extra info op de CTA's programmeren. Om maar niet te spreken van de dagelijkse sores betreffende afwijkingen van het plan.
Daar hebben we de stationomroepster voor. ^O^ Hoort men op het station ook weer echte omroepberichten en niet de standaard vooraf ingesproken berichten dat de Intercity naar <vul in> vertrekt van spoor 3, hetgeen planmatig al het geval was. :')
pi_86201977
quote:
Op woensdag 8 september 2010 12:58 schreef Duvel het volgende:
http://www.nu.nl/economie(...)eluk-stavoren-.html#

Spoorflex gaat niet zo goed, nog voor het rapport van allerlei instanties gereed is.
Boeiend, die kennis is toch nodig, dus OF het wordt een doorstart, OF die mensen gaan bij concurrenten aan de slag ^O^
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_86203245
quote:
Op woensdag 8 september 2010 13:13 schreef Duvel het volgende:

[..]


En iedere omloopwijziging alle extra info op de CTA's programmeren. Om maar niet te spreken van de dagelijkse sores betreffende afwijkingen van het plan.
Buiten wat Socios ook al zei: Misschien kan het maandelijkse gezeik met omloopwijzigingen dan ook wat aan banden gelegd worden ^O^
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  woensdag 8 september 2010 @ 15:24:58 #111
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_86206126
quote:
Op woensdag 8 september 2010 14:03 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Buiten wat Socios ook al zei: Misschien kan het maandelijkse gezeik met omloopwijzigingen dan ook wat aan banden gelegd worden ^O^
Dan lever je een hoop flexibiliteit in, en je kunt de boel niet meer aanpassen aan wijzigende reizigersstromen/foutjes/nieuw materieel (kan ook fout zijn).
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_86207448
quote:
Op woensdag 8 september 2010 13:18 schreef Socios het volgende:

[..]

Daar hebben we de stationomroepster voor. ^O^ Hoort men op het station ook weer echte omroepberichten en niet de standaard vooraf ingesproken berichten dat de Intercity naar <vul in> vertrekt van spoor 3, hetgeen planmatig al het geval was. :')
Jij bent dus niet voor een beter OV voor de klant zodat die het meer waardeert/mee reist, maar voor hobbyistisch gedoe op het spoor?

De reiziger waardeert modernere zaken over het algemeen meer; hoewel het minder zitplaatsen heeft, reist de gemiddelde reiziger liever in een SLT dan MAT '64. De autoforens rijdt ook liever in een Golfje uit 2009 dan een auto uit 1966.


  woensdag 8 september 2010 @ 16:02:34 #113
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_86207667
quote:
Op woensdag 8 september 2010 15:57 schreef Bitlord het volgende:

[..]

Jij bent dus niet voor een beter OV voor de klant zodat die het meer waardeert/mee reist, maar voor hobbyistisch gedoe op het spoor?
Wat een onzinnige conclusie.
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_86208071
quote:
Op woensdag 8 september 2010 15:57 schreef Bitlord het volgende:

[..]

Jij bent dus niet voor een beter OV voor de klant zodat die het meer waardeert/mee reist, maar voor hobbyistisch gedoe op het spoor?

De reiziger waardeert modernere zaken over het algemeen meer; hoewel het minder zitplaatsen heeft, reist de gemiddelde reiziger liever in een SLT dan MAT '64.
Heb je dit al serieus onderzocht? Truus uit Delft hoor ik vooral zeuren dat die oude treinen zoveel comfortabeler waren, daar kan ik ze geen ongelijk in geven.
pi_86208187
quote:
Op woensdag 8 september 2010 15:24 schreef Duvel het volgende:

[..]


Dan lever je een hoop flexibiliteit in, en je kunt de boel niet meer aanpassen aan wijzigende reizigersstromen/foutjes/nieuw materieel (kan ook fout zijn).
Oh, is dat het verkooppraatje? En de reiziger die elke maand weer met wijzigingen geconfronteerd wordt moet gewoon de prijsverhogingen betalen en verder niet zo zeuren? :)

En je kan wel zeggen dat het steeds kleine wijzigingen zijn, maar een trein die ineens 2 minuten vroeger vertrekt is voor een heleboel mensen gewoon vet irritant. Doe dat gewoon 1 of 2 keer per jaar, en niet voortdurend van dat geklier omwille van flexibiliteit. Het is in de praktijk al moeilijk genoeg om je een jaar lang aan een vaste dienstregeling te houden, laat staan aan eentje die constant wisselt (denk ook aan materieel- en personeels-omlopen, dingen waar de reiziger doorgaans niets mee te maken heeft). Het is leuk om aan flexibiliteit te denken, maar daar komt in de praktijk toch niks van terecht. Probeer het dan ook maar niet :s)
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_86208226
quote:
Op woensdag 8 september 2010 15:57 schreef Bitlord het volgende:

De reiziger waardeert modernere zaken over het algemeen meer; hoewel het minder zitplaatsen heeft, reist de gemiddelde reiziger liever in een SLT dan MAT '64.
Dit is gewoon aan alle kanten totale onzin.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 8 september 2010 @ 17:39:03 #117
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_86211022
Het lijkt er op dat ze met de sloop van Mat'64 verder gaan. Schijnt bij Katwolde (Zwolle) een sloopstel gesignaleerd te zijn dat op een ponton gehesen moest worden.
Altijd onderweg naar het avontuur
  woensdag 8 september 2010 @ 17:55:01 #118
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_86211493
quote:
Op woensdag 8 september 2010 16:17 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Oh, is dat het verkooppraatje? En de reiziger die elke maand weer met wijzigingen geconfronteerd wordt moet gewoon de prijsverhogingen betalen en verder niet zo zeuren? :)

En je kan wel zeggen dat het steeds kleine wijzigingen zijn, maar een trein die ineens 2 minuten vroeger vertrekt is voor een heleboel mensen gewoon vet irritant. Doe dat gewoon 1 of 2 keer per jaar, en niet voortdurend van dat geklier omwille van flexibiliteit. Het is in de praktijk al moeilijk genoeg om je een jaar lang aan een vaste dienstregeling te houden, laat staan aan eentje die constant wisselt (denk ook aan materieel- en personeels-omlopen, dingen waar de reiziger doorgaans niets mee te maken heeft). Het is leuk om aan flexibiliteit te denken, maar daar komt in de praktijk toch niks van terecht. Probeer het dan ook maar niet :s)
Je hebt gelijk, het is rete-irritant. Ik heb een spoorboekje dat ik een paar weken na het verschijnen al in de open haard kon flikkeren. Aan de andere kant: als mensen stelselmatig een aansluiting missen, en met een kleine correctie kan dat worden gerepareerd, waarom dan niet?
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  woensdag 8 september 2010 @ 17:55:37 #119
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_86211513
quote:
Op woensdag 8 september 2010 17:39 schreef Peterselieman het volgende:
Het lijkt er op dat ze met de sloop van Mat'64 verder gaan. Schijnt bij Katwolde (Zwolle) een sloopstel gesignaleerd te zijn dat op een ponton gehesen moest worden.
Nee, die komt per boot naar Gouda voor in m'n achtertuin.
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_86211708
quote:
Op woensdag 8 september 2010 17:55 schreef Duvel het volgende:

[..]


Je hebt gelijk, het is rete-irritant. Ik heb een spoorboekje dat ik een paar weken na het verschijnen al in de open haard kon flikkeren. Aan de andere kant: als mensen stelselmatig een aansluiting missen, en met een kleine correctie kan dat worden gerepareerd, waarom dan niet?
Omdat er dan ergens anders weer wat omvalt, en zo blijf je dus aan het kutten. Bovendien zijn dat allemaal dingen die je vooraf had kunnen concluderen bij het opstellen van de dienstregeling. De stelselmatige dingen dus.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_86212059
quote:
Op woensdag 8 september 2010 17:55 schreef Duvel het volgende:

[..]


Je hebt gelijk, het is rete-irritant. Ik heb een spoorboekje dat ik een paar weken na het verschijnen al in de open haard kon flikkeren. Aan de andere kant: als mensen stelselmatig een aansluiting missen, en met een kleine correctie kan dat worden gerepareerd, waarom dan niet?
Daarom komt voor drgl 2011 dan ook geen spoorboekje meer uit. Ik hoop voor jullie dat NS aan pdf'jes gaan doen.

Ik heb ze wel ontvangen, maar deze zijn uiteraard niet voor publicatie.
  woensdag 8 september 2010 @ 18:26:27 #122
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_86212397
quote:
Op woensdag 8 september 2010 18:14 schreef Zug-Chef het volgende:

[..]
Ik heb ze wel ontvangen, maar deze zijn uiteraard niet voor publicatie.
Hou dat dan lekker voor je, stoer figuur. :')
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_86212565
Hap hap ;)
  woensdag 8 september 2010 @ 19:25:38 #124
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_86214656
quote:
Op woensdag 8 september 2010 18:14 schreef Zug-Chef het volgende:

[..]

Daarom komt voor drgl 2011 dan ook geen spoorboekje meer uit. Ik hoop voor jullie dat NS aan pdf'jes gaan doen.

Ik heb ze wel ontvangen, maar deze zijn uiteraard niet voor publicatie.
Sterker nog, je kunt de stationsdienstregelingen als PDF halen...
pi_86214695
quote:
Op woensdag 8 september 2010 11:14 schreef Bitlord het volgende:

[..]

Welke werk je? Huisgenoot werkt op Utrecht Centraal.
Utrecht CS dus. Wat is de naam van je huisgenoot?

quote:
Op woensdag 8 september 2010 12:15 schreef Duvel het volgende:

[..]


Ik kwam toevallig net uit de trein, zij had de kortste rij. Niks stalking.

En dan nog "u" tegen me zeggen ook. ;(
Omg, nee. Dat meen je niet :') Dan heb ik echt niet op zitten letten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')