Welke werk je? Huisgenoot werkt op Utrecht Centraal.quote:Op woensdag 8 september 2010 11:01 schreef Crientj het volgende:
Het is opzich wel een tof idee Bitlord. ;o
Oke, nu weg richting de To go ;D Voor het eerst een lange dienst.
Stalkerquote:Op woensdag 8 september 2010 11:02 schreef Duvel het volgende:
[..]
Zet voor mij maar vast een sapje koel.
Ik kwam toevallig net uit de trein, zij had de kortste rij. Niks stalking.quote:
En iedere omloopwijziging alle extra info op de CTA's programmeren. Om maar niet te spreken van de dagelijkse sores betreffende afwijkingen van het plan.quote:Op woensdag 8 september 2010 13:10 schreef Socios het volgende:
Jullie willen het allemaal veel te gedetailleerd.![]()
De ´letterborden´ op de perrons voldoen prima. Gewoon meer borden met treinsamenstellingen en aangeven op de CTA. Zoals Deutsche Bahn dat ook doet.
Daar hebben we de stationomroepster voor.quote:Op woensdag 8 september 2010 13:13 schreef Duvel het volgende:
En iedere omloopwijziging alle extra info op de CTA's programmeren. Om maar niet te spreken van de dagelijkse sores betreffende afwijkingen van het plan.
Boeiend, die kennis is toch nodig, dus OF het wordt een doorstart, OF die mensen gaan bij concurrenten aan de slagquote:Op woensdag 8 september 2010 12:58 schreef Duvel het volgende:
http://www.nu.nl/economie(...)eluk-stavoren-.html#
Spoorflex gaat niet zo goed, nog voor het rapport van allerlei instanties gereed is.
Buiten wat Socios ook al zei: Misschien kan het maandelijkse gezeik met omloopwijzigingen dan ook wat aan banden gelegd wordenquote:Op woensdag 8 september 2010 13:13 schreef Duvel het volgende:
[..]
En iedere omloopwijziging alle extra info op de CTA's programmeren. Om maar niet te spreken van de dagelijkse sores betreffende afwijkingen van het plan.
Dan lever je een hoop flexibiliteit in, en je kunt de boel niet meer aanpassen aan wijzigende reizigersstromen/foutjes/nieuw materieel (kan ook fout zijn).quote:Op woensdag 8 september 2010 14:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Buiten wat Socios ook al zei: Misschien kan het maandelijkse gezeik met omloopwijzigingen dan ook wat aan banden gelegd worden
Jij bent dus niet voor een beter OV voor de klant zodat die het meer waardeert/mee reist, maar voor hobbyistisch gedoe op het spoor?quote:Op woensdag 8 september 2010 13:18 schreef Socios het volgende:
[..]
Daar hebben we de stationomroepster voor.Hoort men op het station ook weer echte omroepberichten en niet de standaard vooraf ingesproken berichten dat de Intercity naar <vul in> vertrekt van spoor 3, hetgeen planmatig al het geval was.
Wat een onzinnige conclusie.quote:Op woensdag 8 september 2010 15:57 schreef Bitlord het volgende:
[..]
Jij bent dus niet voor een beter OV voor de klant zodat die het meer waardeert/mee reist, maar voor hobbyistisch gedoe op het spoor?
Heb je dit al serieus onderzocht? Truus uit Delft hoor ik vooral zeuren dat die oude treinen zoveel comfortabeler waren, daar kan ik ze geen ongelijk in geven.quote:Op woensdag 8 september 2010 15:57 schreef Bitlord het volgende:
[..]
Jij bent dus niet voor een beter OV voor de klant zodat die het meer waardeert/mee reist, maar voor hobbyistisch gedoe op het spoor?
De reiziger waardeert modernere zaken over het algemeen meer; hoewel het minder zitplaatsen heeft, reist de gemiddelde reiziger liever in een SLT dan MAT '64.
Oh, is dat het verkooppraatje? En de reiziger die elke maand weer met wijzigingen geconfronteerd wordt moet gewoon de prijsverhogingen betalen en verder niet zo zeuren?quote:Op woensdag 8 september 2010 15:24 schreef Duvel het volgende:
[..]
Dan lever je een hoop flexibiliteit in, en je kunt de boel niet meer aanpassen aan wijzigende reizigersstromen/foutjes/nieuw materieel (kan ook fout zijn).
Dit is gewoon aan alle kanten totale onzin.quote:Op woensdag 8 september 2010 15:57 schreef Bitlord het volgende:
De reiziger waardeert modernere zaken over het algemeen meer; hoewel het minder zitplaatsen heeft, reist de gemiddelde reiziger liever in een SLT dan MAT '64.
Je hebt gelijk, het is rete-irritant. Ik heb een spoorboekje dat ik een paar weken na het verschijnen al in de open haard kon flikkeren. Aan de andere kant: als mensen stelselmatig een aansluiting missen, en met een kleine correctie kan dat worden gerepareerd, waarom dan niet?quote:Op woensdag 8 september 2010 16:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh, is dat het verkooppraatje? En de reiziger die elke maand weer met wijzigingen geconfronteerd wordt moet gewoon de prijsverhogingen betalen en verder niet zo zeuren?![]()
En je kan wel zeggen dat het steeds kleine wijzigingen zijn, maar een trein die ineens 2 minuten vroeger vertrekt is voor een heleboel mensen gewoon vet irritant. Doe dat gewoon 1 of 2 keer per jaar, en niet voortdurend van dat geklier omwille van flexibiliteit. Het is in de praktijk al moeilijk genoeg om je een jaar lang aan een vaste dienstregeling te houden, laat staan aan eentje die constant wisselt (denk ook aan materieel- en personeels-omlopen, dingen waar de reiziger doorgaans niets mee te maken heeft). Het is leuk om aan flexibiliteit te denken, maar daar komt in de praktijk toch niks van terecht. Probeer het dan ook maar niet
Nee, die komt per boot naar Gouda voor in m'n achtertuin.quote:Op woensdag 8 september 2010 17:39 schreef Peterselieman het volgende:
Het lijkt er op dat ze met de sloop van Mat'64 verder gaan. Schijnt bij Katwolde (Zwolle) een sloopstel gesignaleerd te zijn dat op een ponton gehesen moest worden.
Omdat er dan ergens anders weer wat omvalt, en zo blijf je dus aan het kutten. Bovendien zijn dat allemaal dingen die je vooraf had kunnen concluderen bij het opstellen van de dienstregeling. De stelselmatige dingen dus.quote:Op woensdag 8 september 2010 17:55 schreef Duvel het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, het is rete-irritant. Ik heb een spoorboekje dat ik een paar weken na het verschijnen al in de open haard kon flikkeren. Aan de andere kant: als mensen stelselmatig een aansluiting missen, en met een kleine correctie kan dat worden gerepareerd, waarom dan niet?
Daarom komt voor drgl 2011 dan ook geen spoorboekje meer uit. Ik hoop voor jullie dat NS aan pdf'jes gaan doen.quote:Op woensdag 8 september 2010 17:55 schreef Duvel het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, het is rete-irritant. Ik heb een spoorboekje dat ik een paar weken na het verschijnen al in de open haard kon flikkeren. Aan de andere kant: als mensen stelselmatig een aansluiting missen, en met een kleine correctie kan dat worden gerepareerd, waarom dan niet?
Hou dat dan lekker voor je, stoer figuur.quote:Op woensdag 8 september 2010 18:14 schreef Zug-Chef het volgende:
[..]
Ik heb ze wel ontvangen, maar deze zijn uiteraard niet voor publicatie.
Sterker nog, je kunt de stationsdienstregelingen als PDF halen...quote:Op woensdag 8 september 2010 18:14 schreef Zug-Chef het volgende:
[..]
Daarom komt voor drgl 2011 dan ook geen spoorboekje meer uit. Ik hoop voor jullie dat NS aan pdf'jes gaan doen.
Ik heb ze wel ontvangen, maar deze zijn uiteraard niet voor publicatie.
Utrecht CS dus. Wat is de naam van je huisgenoot?quote:Op woensdag 8 september 2010 11:14 schreef Bitlord het volgende:
[..]
Welke werk je? Huisgenoot werkt op Utrecht Centraal.
Omg, nee. Dat meen je nietquote:Op woensdag 8 september 2010 12:15 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik kwam toevallig net uit de trein, zij had de kortste rij. Niks stalking.
En dan nog "u" tegen me zeggen ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |