Haha, een homovriendje van me zei ooit: jullie vrouwen hebben het zo simpel, je hoeft alleen maar met je benen wijd te liggen en af en toe eens oeh of aaah te zeggenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 05:22 schreef theKiD het volgende:
[..]
Zowiezo meer voor hem als voor jou.. tenslotte, jij hoeft alleen maar te liggen he..
Dat vind ik nou flauwquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 10:38 schreef liesje1979 het volgende:
Klaar met het slowchatten nu.
Stuur elkaar maar een pm ofzo.
Toch wel veranderingen.. last minute change of plannenquote:Op donderdag 30 september 2010 12:49 schreef theKiD het volgende:
Alweer te langEn voorlopig zal dr ook geen verandering in zitten denk
De aanmoedigingsprijs voor aandachtshoeren.quote:
Lekker rustig aan, zo van, 'wat heb ik van het weekend weer heerlijk niet geneukt... lang geleden dat ik zo geweldig droog stond.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:46 schreef SuusOetMaiden het volgende:
weet niet precies wanneer ik voor het laatst seks heb gehad.
heb inmiddels wel een hele lieve leuke jongen leren kennenmaar nog geen seks mee gehad, doen het lekker rustig aan.
Hetzelfde, maar 2 maanden is nog prima vol te houden.quote:Op maandag 11 oktober 2010 16:22 schreef MrsTeese het volgende:
Al 3 weken, en de laatste keer stelde helemaal niks voor dus eigenlijk 2 maanden!![]()
Prima vol te houden?quote:Op maandag 11 oktober 2010 16:46 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Hetzelfde, maar 2 maanden is nog prima vol te houden.
Ja hoor.quote:
Masturbatoir.quote:
Ja, niet zeuren. Als je alleen maar aan ONS's doet zoals ik, zit er ook vaak een rustige tijd bij. Gewoon accepteren en niet zeuren. Als je een relatie hebt en dan 2 maanden geen seks hebt, doe je echter iets grondig verkeerd.quote:
Hoezo hoe? Je bent toch niet sexverslaafd ofzo.quote:
Dat ik 2 maand droog staan te lang vind maakt me toch niet gelijk seksverslaafd?? Hahaquote:Op maandag 11 oktober 2010 17:18 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Hoezo hoe? Je bent toch niet sexverslaafd ofzo.
Ik persoonlijk vind dat niet prima vol te houden hoorquote:Op maandag 11 oktober 2010 17:09 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Ja, niet zeuren. Als je alleen maar aan ONS's doet zoals ik, zit er ook vaak een rustige tijd bij. Gewoon accepteren en niet zeuren. Als je een relatie hebt en dan 2 maanden geen seks hebt, doe je echter iets grondig verkeerd.
quote:Op maandag 11 oktober 2010 17:26 schreef Zero17 het volgende:
Ben blij dat hier een Acda & De Munnik fan aanwezig is die precies mijn mening deelt.
Scheelt mij de discussie weer.
Na 2 maanden maakt het niet meer uit of het een jaartje is?quote:Op maandag 11 oktober 2010 17:31 schreef Merel- het volgende:
[..]
Ik persoonlijk vind dat niet prima vol te houden hoorpas na 2 maanden is het goed vol te houden, dan is het al zo lang geleden, dan maakt het niet uit of het nog een week/maand/jaar langer duurt, dan eenmaal zo gewend aan het droog staan;)
Maar die eerste 2 maanden vind ik moeilijker/vervelender..
ach, de meesten zijn vast nog maagd en komen hier gewoon om tof te doen.. jwtquote:Op maandag 11 oktober 2010 15:02 schreef Zero17 het volgende:
Ik had dit topic beter 'Wie heeft er eindelijk eens geneukt en wil dat meteen op Fok! posten' kunnen noemen.
Ja..quote:Op maandag 11 oktober 2010 17:37 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Na 2 maanden maakt het niet meer uit of het een jaartje is?
Weet je zeker dat het wel goed zit met je tijdsbesef?
Oké.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 00:26 schreef Merel- het volgende:
[..]
Ja..
Dat weet ik zekerHoe korter geleden, hoe moeilijker het is om droog te staan, maar hoe langer het duurt hoe meer het went..
maar gelukkig komt het nooit op een jaar..
Tot over 29 uurquote:
Ik sta ook 2 maanden droogquote:Op maandag 11 oktober 2010 17:24 schreef Merel- het volgende:
[..]
Dat ik 2 maand droog staan te lang vind maakt me toch niet gelijk seksverslaafd?? Haha
Waar kom je vandaan?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 12:01 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Ik sta ook 2 maanden droog, neuken?
Venlo &ben mobielquote:
Nja, ik vind zelf altijd dat de eerste keer niet zo speciaal hoeft te zijn, achteraf is het gewoon een keer net als alle andere keren, maar dan minder lekker. Het is wat je zelf wilt, maar om nou eerst een hele vriendschap op te gaan bouwen voor de eerste keer gaat mij wat ver.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 18:08 schreef Mightydriver het volgende:
Ik zie enkele posts hierboven dat men 2 maanden droog staan te lang vind. Ik ben nog maagd en vind het eigenlijk zo erg nog niet: Laat ik eerst maar eens normaal vriendschappen opbouwen, en een relatie/seks komt vanzelf wel. Mezelf helpen doe ik overigens wel
Niks mis mee toch? Heeft bij mij lang geduurd voordat ik ontmaagd werd. Wel blij dat ik uiteindelijk een relatie kreeg, anders zou ik de nieuwe 40 year old virgin wordenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 18:08 schreef Mightydriver het volgende:
Ik zie enkele posts hierboven dat men 2 maanden droog staan te lang vind. Ik ben nog maagd en vind het eigenlijk zo erg nog niet: Laat ik eerst maar eens normaal vriendschappen opbouwen, en een relatie/seks komt vanzelf wel. Mezelf helpen doe ik overigens wel
Liefde bestaat niet dus neuq je er op los zou ik zeggen beste vriendquote:Op woensdag 13 oktober 2010 18:08 schreef Mightydriver het volgende:
En zo is hetquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 18:12 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Liefde bestaat niet dus neuq je er op los zou ik zeggen beste vriend
En dan al snel Fok!'en?quote:
Waarom nietquote:
Eh nee, maar douchen ofzo of weet ik veel, jezelf fatsoeneren i.p.v. lekker snel achter forum.fok.nl duiken?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 18:28 schreef Merel- het volgende:
[..]
Waarom nietwat moet ik daarna doen dan, iets met.. 'Liefde'
Daar heb ik niet zo lang voor nodig .9quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 18:34 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Eh nee, maar douchen ofzo of weet ik veel, jezelf fatsoeneren i.p.v. lekker snel achter forum.fok.nl duiken?
Oké.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 18:38 schreef Merel- het volgende:
[..]
Daar heb ik niet zo lang voor nodig .9
ik dacht dat jij op zn minst tijdens de sex fokte....quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 18:38 schreef Merel- het volgende:
[..]
Daar heb ik niet zo lang voor nodig .9
Ik dacht al, wat zit je nou met je telefoon te doen, forumslet!quote:
Was blijkbaar interessanter dan jijquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 18:56 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik dacht al, wat zit je nou met je telefoon te doen, forumslet!
Het kan de laatste keer zijn geweest.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 19:09 schreef Merel- het volgende:
[..]
Was blijkbaar interessanter dan jij![]()
2 seconden. Ik sprintte spuitend naar de pc om snel het nieuws te melden.quote:
Ligt eraan... Ik denk niet dat we dezelfde leefomgeving hebben dan;) Maargoed, das offtopic.quote:
quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 13:56 schreef Zero17 het volgende:
[..]
2 seconden. Ik sprintte spuitend naar de pc om snel het nieuws te melden.
Eens gebroken hart valt het te lijmen, maar de barsten zullen er altijd blijven..quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 14:24 schreef Mightydriver het volgende:
[..]
Ligt eraan... Ik denk niet dat we dezelfde leefomgeving hebben dan;) Maargoed, das offtopic.
Nog even vanaf liefde afblijven oke, maar erop los neuken... Doe maar niet zegmaar. Een meid zou trouwens gek zijn het met mij te doen!quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 17:29 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Eens gebroken hart valt het te lijmen, maar de barsten zullen er altijd blijven..
Daarom afblijven van liefde, neuk je er op los.. Vermaak elkaar maar wordt gewoon niet verliefd..
het doet hele gekke dingen met je..
Behoeftes heeft iedereen;) Het vervelende is alleen, en dat merk ik best wel bij collega's, op vrijdagmiddag willen ze zo snel mogelijk naar huis omdat ze zaad kwijt moeten. Ik ben eerlijk gezegd blij dat ik daar nog geen ervaringen mee heb... naar elk weekend uitzien voor de volgende meid bij wijze van spreke lijkt me zwaar irritant;)quote:Op zondag 17 oktober 2010 19:03 schreef Turquaz52 het volgende:
Tja, heb vaker sex gehad met dames puur voor de fun, zonder gevoelens.. Vonden ze niet erg..![]()
Why should they? Zij hebben ook behoeftes
Dat je niet de IT in moet gaan voor de wijven is al jaren duidelijk hoor.quote:Op zondag 17 oktober 2010 19:22 schreef b4kl4p het volgende:
Drie en halve maand en het frustreert me de pan uit. Geen kut gezien meer sindsdien en ook geen zicht op een toekomstige kut.
Mensen ga nooit de IT in, de enige kut die je nog ziet is dat kutbeeldscherm van je.
Voor sommige mensen is het een soort zwart gat he, je ontkomt er niet aan.quote:Op zondag 17 oktober 2010 19:33 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Dat je niet de IT in moet gaan voor de wijven is al jaren duidelijk hoor.
Ja precies, werken in de IT pusht de bankrekening behoorlijk maar of dat opweegt tegen een compleet celibaat? Geld zou in de regel toch vrouwen moeten aantrekken?quote:Op zondag 17 oktober 2010 19:42 schreef Outlined het volgende:
[..]
Voor sommige mensen is het een soort zwart gat he, je ontkomt er niet aan.
Maar, wat is geld in deze tijd van crisis? En dan nog, als je een vrouw hebt die op je geld af komt, en je verliest je geld na een poosje weer, is die vrouw ook weg. Nee das een goed vooruitzicht!quote:Op zondag 17 oktober 2010 19:49 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Ja precies, werken in de IT pusht de bankrekening behoorlijk maar of dat opweegt tegen een compleet celibaat? Geld zou in de regel toch vrouwen moeten aantrekken?
We hadden het over de IT toch?quote:Op zondag 17 oktober 2010 20:06 schreef Adolecens het volgende:
Na deze streep weer ontopic.
Toch niet nee?quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:20 schreef fairytalessuck het volgende:
Heuj hallo, ik ga het bed niet delen met mensen die ik niet ken.
quote:Op zondag 17 oktober 2010 19:22 schreef b4kl4p het volgende:
Drie en halve maand en het frustreert me de pan uit. Geen kut gezien meer sindsdien en ook geen zicht op een toekomstige kut.
Mensen ga nooit de IT in, de enige kut die je nog ziet is dat kutbeeldscherm van je.
Achterbank ook niet okee?quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:20 schreef fairytalessuck het volgende:
Anders had ik niet al zolang droog gestaan.
Helmond dat ligt toch dicht bij Eindhoven?quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:20 schreef fairytalessuck het volgende:
Anders had ik niet al zolang droog gestaan.
Same herequote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:06 schreef Jolene22 het volgende:
Maanden. En ben het flink zat. Helaas ben ik niet van de one night stands of korte contacten. Zal er dus maar aan moeten wennen.
Dan vraag ik me toch af hoe je aan je ondertitel komt.quote:
Eigen schuld, dus niet zo miepen.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:06 schreef Jolene22 het volgende:
Maanden. En ben het flink zat. Helaas ben ik niet van de one night stands of korte contacten. Zal er dus maar aan moeten wennen.
Wie zegt dat mijn ondertitel specifiek over een ONS gaat?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:57 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Dan vraag ik me toch af hoe je aan je ondertitel komt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |