Niks mis mee toch? Heeft bij mij lang geduurd voordat ik ontmaagd werd. Wel blij dat ik uiteindelijk een relatie kreeg, anders zou ik de nieuwe 40 year old virgin wordenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 18:08 schreef Mightydriver het volgende:
Ik zie enkele posts hierboven dat men 2 maanden droog staan te lang vind. Ik ben nog maagd en vind het eigenlijk zo erg nog niet: Laat ik eerst maar eens normaal vriendschappen opbouwen, en een relatie/seks komt vanzelf wel. Mezelf helpen doe ik overigens wel
Liefde bestaat niet dus neuq je er op los zou ik zeggen beste vriendquote:Op woensdag 13 oktober 2010 18:08 schreef Mightydriver het volgende:
Ik zie enkele posts hierboven dat men 2 maanden droog staan te lang vind. Ik ben nog maagd en vind het eigenlijk zo erg nog niet: Laat ik eerst maar eens normaal vriendschappen opbouwen, en een relatie/seks komt vanzelf wel. Mezelf helpen doe ik overigens wel
En zo is hetquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 18:12 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Liefde bestaat niet dus neuq je er op los zou ik zeggen beste vriend
En dan al snel Fok!'en?quote:
Waarom nietquote:
Eh nee, maar douchen ofzo of weet ik veel, jezelf fatsoeneren i.p.v. lekker snel achter forum.fok.nl duiken?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 18:28 schreef Merel- het volgende:
[..]
Waarom nietwat moet ik daarna doen dan, iets met.. 'Liefde'
Daar heb ik niet zo lang voor nodig .9quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 18:34 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Eh nee, maar douchen ofzo of weet ik veel, jezelf fatsoeneren i.p.v. lekker snel achter forum.fok.nl duiken?
Oké.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 18:38 schreef Merel- het volgende:
[..]
Daar heb ik niet zo lang voor nodig .9
ik dacht dat jij op zn minst tijdens de sex fokte....quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 18:38 schreef Merel- het volgende:
[..]
Daar heb ik niet zo lang voor nodig .9
Ik dacht al, wat zit je nou met je telefoon te doen, forumslet!quote:
Was blijkbaar interessanter dan jijquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 18:56 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik dacht al, wat zit je nou met je telefoon te doen, forumslet!
Het kan de laatste keer zijn geweest.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 19:09 schreef Merel- het volgende:
[..]
Was blijkbaar interessanter dan jij![]()
2 seconden. Ik sprintte spuitend naar de pc om snel het nieuws te melden.quote:
Ligt eraan... Ik denk niet dat we dezelfde leefomgeving hebben dan;) Maargoed, das offtopic.quote:
quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 13:56 schreef Zero17 het volgende:
[..]
2 seconden. Ik sprintte spuitend naar de pc om snel het nieuws te melden.
Eens gebroken hart valt het te lijmen, maar de barsten zullen er altijd blijven..quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 14:24 schreef Mightydriver het volgende:
[..]
Ligt eraan... Ik denk niet dat we dezelfde leefomgeving hebben dan;) Maargoed, das offtopic.
Nog even vanaf liefde afblijven oke, maar erop los neuken... Doe maar niet zegmaar. Een meid zou trouwens gek zijn het met mij te doen!quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 17:29 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Eens gebroken hart valt het te lijmen, maar de barsten zullen er altijd blijven..
Daarom afblijven van liefde, neuk je er op los.. Vermaak elkaar maar wordt gewoon niet verliefd..
het doet hele gekke dingen met je..
Behoeftes heeft iedereen;) Het vervelende is alleen, en dat merk ik best wel bij collega's, op vrijdagmiddag willen ze zo snel mogelijk naar huis omdat ze zaad kwijt moeten. Ik ben eerlijk gezegd blij dat ik daar nog geen ervaringen mee heb... naar elk weekend uitzien voor de volgende meid bij wijze van spreke lijkt me zwaar irritant;)quote:Op zondag 17 oktober 2010 19:03 schreef Turquaz52 het volgende:
Tja, heb vaker sex gehad met dames puur voor de fun, zonder gevoelens.. Vonden ze niet erg..![]()
Why should they? Zij hebben ook behoeftes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |