Masturbatoir.quote:
Ja, niet zeuren. Als je alleen maar aan ONS's doet zoals ik, zit er ook vaak een rustige tijd bij. Gewoon accepteren en niet zeuren. Als je een relatie hebt en dan 2 maanden geen seks hebt, doe je echter iets grondig verkeerd.quote:
Hoezo hoe? Je bent toch niet sexverslaafd ofzo.quote:
Dat ik 2 maand droog staan te lang vind maakt me toch niet gelijk seksverslaafd?? Hahaquote:Op maandag 11 oktober 2010 17:18 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Hoezo hoe? Je bent toch niet sexverslaafd ofzo.
Ik persoonlijk vind dat niet prima vol te houden hoorquote:Op maandag 11 oktober 2010 17:09 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Ja, niet zeuren. Als je alleen maar aan ONS's doet zoals ik, zit er ook vaak een rustige tijd bij. Gewoon accepteren en niet zeuren. Als je een relatie hebt en dan 2 maanden geen seks hebt, doe je echter iets grondig verkeerd.
quote:Op maandag 11 oktober 2010 17:26 schreef Zero17 het volgende:
Ben blij dat hier een Acda & De Munnik fan aanwezig is die precies mijn mening deelt.
Scheelt mij de discussie weer.
Na 2 maanden maakt het niet meer uit of het een jaartje is?quote:Op maandag 11 oktober 2010 17:31 schreef Merel- het volgende:
[..]
Ik persoonlijk vind dat niet prima vol te houden hoorpas na 2 maanden is het goed vol te houden, dan is het al zo lang geleden, dan maakt het niet uit of het nog een week/maand/jaar langer duurt, dan eenmaal zo gewend aan het droog staan;)
Maar die eerste 2 maanden vind ik moeilijker/vervelender..
ach, de meesten zijn vast nog maagd en komen hier gewoon om tof te doen.. jwtquote:Op maandag 11 oktober 2010 15:02 schreef Zero17 het volgende:
Ik had dit topic beter 'Wie heeft er eindelijk eens geneukt en wil dat meteen op Fok! posten' kunnen noemen.
Ja..quote:Op maandag 11 oktober 2010 17:37 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Na 2 maanden maakt het niet meer uit of het een jaartje is?
Weet je zeker dat het wel goed zit met je tijdsbesef?
Oké.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 00:26 schreef Merel- het volgende:
[..]
Ja..
Dat weet ik zekerHoe korter geleden, hoe moeilijker het is om droog te staan, maar hoe langer het duurt hoe meer het went..
maar gelukkig komt het nooit op een jaar..
Tot over 29 uurquote:
Ik sta ook 2 maanden droogquote:Op maandag 11 oktober 2010 17:24 schreef Merel- het volgende:
[..]
Dat ik 2 maand droog staan te lang vind maakt me toch niet gelijk seksverslaafd?? Haha
Waar kom je vandaan?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 12:01 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Ik sta ook 2 maanden droog, neuken?
Venlo &ben mobielquote:
Nja, ik vind zelf altijd dat de eerste keer niet zo speciaal hoeft te zijn, achteraf is het gewoon een keer net als alle andere keren, maar dan minder lekker. Het is wat je zelf wilt, maar om nou eerst een hele vriendschap op te gaan bouwen voor de eerste keer gaat mij wat ver.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 18:08 schreef Mightydriver het volgende:
Ik zie enkele posts hierboven dat men 2 maanden droog staan te lang vind. Ik ben nog maagd en vind het eigenlijk zo erg nog niet: Laat ik eerst maar eens normaal vriendschappen opbouwen, en een relatie/seks komt vanzelf wel. Mezelf helpen doe ik overigens wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |