doe eens een foto van je vriendin danquote:Op maandag 6 september 2010 21:44 schreef Svubeqak het volgende:
wie is die chick trouwens op de eerste post? die lijkt wel veel op me vriendin v
HAHA WANT ED WEET NIET WIE DAT IS HAHAquote:Op maandag 6 september 2010 21:44 schreef Svubeqak het volgende:
wie is die chick trouwens op de eerste post? die lijkt wel veel op me vriendin v
You rang?quote:
Nick-Gizmo heeft een soaquote:Op maandag 6 september 2010 22:50 schreef Nick-GizMo het volgende:
Volgens mij is ed weer uit de gevangenis, kreeg weer een friend request.
Oh kun je met abbo ook mensen "blokken"?
Michhas houd van piemelsquote:
Edwin van der Slootquote:Op maandag 6 september 2010 22:50 schreef Nick-GizMo het volgende:
Volgens mij is ed weer uit de gevangenis, kreeg weer een friend request.
Oh kun je met abbo ook mensen "blokken"?
Maandag en dinsdag avond zit ik weer op school, dus pas vanaf woensdag kan ik weer game.quote:
Ahaaaa, je hebt wel wat lachen shit gemist manquote:Op maandag 6 september 2010 23:06 schreef badboynova het volgende:
[..]
Maandag en dinsdag avond zit ik weer op school, dus pas vanaf woensdag kan ik weer game.
Dan heb ik woensdag aardig wat in te halen.quote:Op maandag 6 september 2010 23:08 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ahaaaa, je hebt wel wat lachen shit gemist man
Heb hem vandaag in de pre-order gezet!quote:Op maandag 6 september 2010 23:27 schreef Nick-GizMo het volgende:
Ach met Halo komt dat wel goed badboy
quote:Op maandag 6 september 2010 23:31 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Heb hem vandaag in de pre-order gezet!
Halo sowieso. Ik heb de eerste delen op PC en Xbox gespeeld, maar echt, wat een suffe game is het. Grafisch best saai, verhaalmatig best saai en gameplaymatig een 'nee'. Vooral het aansturen van wagens is werkelijk een ramp. Ik weet nog dat ik Gamepower keek op JimTV (soort van Vlaamse MTV-kloon van VTM, de Vlaamse RTL4) waarin de presentator (Frank Molnar) enthousiast riep dat HALO de beste shooter ooit was op Quake naquote:
Ja toch?!quote:
Nee, ik heb zelf een baan gemaakt en deze vervolgens genomen. BUYA!quote:Op dinsdag 7 september 2010 00:27 schreef Sigmund666 het volgende:
Nebo, heb jij de baan van Ritse gejat?
Wat een onzin, grafisch gezien was het op de xbox een uniekum (op de PC hadden we al wel beter uitziende shooters), gameplay is echt niets mis mee, gevarieerd met voertuigen, verschillend wapentuig en uiteenlopende vijanden en het verhaal, dat kan ik nog wel begrijpen, het wordt niet op de meest duidelijke manier verteld, je moet flink wat bij elkaar sprokkelen nog om het volledige plaatje te krijgen. Wat betreft de besturing van de voertuigen dat went heel snel, het is ff wennen dat het allemaal met 1 stick is maar betekent wel dat je heel je auto bestuurt met 1 duim.quote:Op maandag 6 september 2010 23:59 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Halo sowieso. Ik heb de eerste delen op PC en Xbox gespeeld, maar echt, wat een suffe game is het. Grafisch best saai, verhaalmatig best saai en gameplaymatig een 'nee'. Vooral het aansturen van wagens is werkelijk een ramp. Ik weet nog dat ik Gamepower keek op JimTV (soort van Vlaamse MTV-kloon van VTM, de Vlaamse RTL4) waarin de presentator (Frank Molnar) enthousiast riep dat HALO de beste shooter ooit was op Quake na![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Toeteren! Dan gaan ze weer doorrijden!quote:Op dinsdag 7 september 2010 07:59 schreef Rossdale het volgende:
klotefile op de A16verveel me in de auto
Leve de A7 en N31 waar ik nog nooit in de file heb gestaanquote:Op dinsdag 7 september 2010 07:59 schreef Rossdale het volgende:
klotefile op de A16verveel me in de auto
Ja, dat daar niemand woont heeft een redenquote:Op dinsdag 7 september 2010 08:22 schreef Morthill het volgende:
[..]
Leve de A7 en N31 waar ik nog nooit in de file heb gestaan
HA! ik weet wie dit is!quote:Anoniem4
Ik zou me graag op willen geven als kandidaat voor (blind) date in the dark. Graag wel zonder username omdat ik anders te makkelijk vindbaar ben.
26 jaar, vrouw, scm, knbsb, PS3, GoW, himym, widm, BoB
zoekt: man, ongeveer dezelfde leeftijd
Klopt, al die klapjosti's die elke ochtend weer in de randstad de file induiken, evenals elke middag.quote:Op dinsdag 7 september 2010 08:26 schreef errrbek het volgende:
[..]
Ja, dat daar niemand woont heeft een reden
Die is wel makkelijkquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
Soms is rustig rijden wel verstandigquote:Op dinsdag 7 september 2010 08:44 schreef Solique het volgende:
Goedemorgen
Wat een bagger weer, gelijk iedereen op zijn rem op de snelweg.
quote:Op dinsdag 7 september 2010 08:40 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Die is wel makkelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Den Haag, 7 sept. Nog niet eerder was het dit jaar zo druk op de Nederlandse wegen. Rond half negen 's ochtends stond er voor 630 kilometer aan files. De regen die over het land trekt zorgt ervoor dat er overal veel langere files dan normaal staan, zo liet de ANWB vanochtend weten.
Met name rond Amsterdam en Utrecht was het erg druk. Op de A2 tussen Den Bosch en Utrecht was een ongeluk gebeurd waardoor er 18 kilometer file stond. Verder waren er nauwelijks ongevallen. De ANWB raadt mensen aan later van huis te gaan dinsdagochtend.
Op 1 februari dit jaar stond er rond half negen 's ochtends door regen en sneeuwval 571 kilometer file, dat was de drukste dag tot nu toe dit jaar.
Bij mij had een dwaas zijn auto in de vangrail geparkeerdquote:Op dinsdag 7 september 2010 08:44 schreef Solique het volgende:
Goedemorgen
Wat een bagger weer, gelijk iedereen op zijn rem op de snelweg.
Hangt er vanaf waar je de ring op gaat en weer vanaf moet he?quote:Op dinsdag 7 september 2010 08:33 schreef Morthill het volgende:
[..]
Klopt, al die klapjosti's die elke ochtend weer in de randstad de file induiken, evenals elke middag.
Goed, tijdens de middagspits is het soms lastig om Leeuwarden uit te komen, maar als de bruggen meewerken kost dat nog steeds amper tijd. Ik rijd naar huis in de tijd dat het de gemiddelde persoon kost om uberhaupt de ring van Amsterdam af te komen.
Bij een evenredige snelheid van alle banen heb ik ook geen problemen ook als dit 80 is, maar er zijn altijd josti's die gelijk bij een druppel in de ankers gaan en rustig 60 gaan rijden of mensen die abrupt van baan gaan wisselen vanwege de regen. Dit soort abrupte en lompe acties zorgen er juist voor dat alles vast loopt of dat er weer een ongeluk gebeurd.quote:Op dinsdag 7 september 2010 08:45 schreef Morthill het volgende:
Soms is rustig rijden wel verstandigBij noodweer laatst reed ik 80 op de snelweg en niemand die me inhaalde ondanks dat de linkerrijstrook vrij was.
Enige probleem is aquaplaning, maar dat is verwaarloosbaar op de wegen die ik heb.quote:Op dinsdag 7 september 2010 09:00 schreef Rossdale het volgende:
Ik snap nog steeds niet waarom je 40 km/h langzamer moet gaan rijden als je alleen maar kaarsrecht vooruit moet rijden... Op een ring ofzo snap ik het wel, maar als je gewoon je snelheid blijft houden maar meer afstand neemt is er toch niets aan de hand?
volgens mij stappen er bij dit weer ook meer josti's in de auto die normaal bijv met de trein zouden gaanquote:Op dinsdag 7 september 2010 09:00 schreef Rossdale het volgende:
Ik snap nog steeds niet waarom je 40 km/h langzamer moet gaan rijden als je alleen maar kaarsrecht vooruit moet rijden... Op een ring ofzo snap ik het wel, maar als je gewoon je snelheid blijft houden maar meer afstand neemt is er toch niets aan de hand?
http://www.gimp.org/ ?quote:Op dinsdag 7 september 2010 09:06 schreef Kn0x het volgende:
Zucht, weet iemand een gratis programma waarmee ik foto's kan bewerken. Ik heb een standaard size en daar moet een plaatje inkomen. De meeste programmas laten mij mijn plaatjes wel veranderen van size maar dan worden de dimensies niet mooi.
Nieuwste irmwareupdate van de playstation 3quote:Op dinsdag 7 september 2010 09:06 schreef Kn0x het volgende:
Zucht, weet iemand een gratis programma waarmee ik foto's kan bewerken. Ik heb een standaard size en daar moet een plaatje inkomen. De meeste programmas laten mij mijn plaatjes wel veranderen van size maar dan worden de dimensies niet mooi.
Zelfs als je immer rechtdoor gaat, loop je het risico op aquaplanning en schuiven van je auto.quote:Op dinsdag 7 september 2010 09:00 schreef Rossdale het volgende:
Rijdt jouw auto op slicks ofzo?quote:Op dinsdag 7 september 2010 09:09 schreef Kn0x het volgende:
[..]
Zelfs als je immer rechtdoor gaat, loop je het risico op aquaplanning en schuiven van je auto.
paint.netquote:Op dinsdag 7 september 2010 09:06 schreef Kn0x het volgende:
Bij een flinke hoosbui kan het nog steeds optreden in NL, maar aquaplanning is met rechtdoor rijden niet zo'n grote issue. Zolang geen noodstop, flinke rembeurt of te scherpe stuurbeweging nodig is.quote:Op dinsdag 7 september 2010 09:25 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Rijdt jouw auto op slicks ofzo?En in Belgie geloof ik dat wel met die betonondergrond, maar met het zoab in nederland heb je daar echt geen last van...
hmmmm, een tegenstelling, en vooral die tweede dikgedrukte zin doet wonderen in een contactadvertentiequote:Schenkstroop
29 jaar. M. voorkeur: vrouw (of meisje)
Rete intelligent maar niet saai, super-sportief maar neem dingen serieus genoeg. 1.73 ? brede shouders, grote handen, sterke benen. beetje gezet. stijl: down to earth en beetje ghetto. beetje verlegen totdat je me kwaad maakt of puntje bij paaltje komt. Ik hou ontzettend veel van muziek maar zal je er niet mee lastig vallen. heb gedraaid als DJ. en gewerkt als tapper en manusje van alles in buurthuizen. En nog veel meer. Interessant?
Oja, kleur ogen: bruin.
Ooit op de A1 of A2 gereden vanaf Amsterdam?quote:Op dinsdag 7 september 2010 09:25 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Rijdt jouw auto op slicks ofzo?En in Belgie geloof ik dat wel met die betonondergrond, maar met het zoab in nederland heb je daar echt geen last van...
Welke van de 2 ? Of kwam er vandaag maar 1tje?quote:Op dinsdag 7 september 2010 09:43 schreef Tain het volgende:Ik zit gewoon te twijfelen of ik de Mafia 2 DLC ga kopen... Zou de eerste DLC ooit zijn die ik aanschaf...
Op steam staat alleen Jimmy's Vendetta voor 8 euroquote:Op dinsdag 7 september 2010 10:00 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Welke van de 2 ? Of kwam er vandaag maar 1tje?
En dat is even oud als mijquote:Op dinsdag 7 september 2010 09:40 schreef errrbek het volgende:
[..]
hmmmm, een tegenstelling, en vooral die tweede dikgedrukte zin doet wonderen in een contactadvertentie
Gaan we vlammen! Heb mezelf maar eens getrakteerd op een Collectors Editie.quote:Op maandag 6 september 2010 23:31 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Heb hem vandaag in de pre-order gezet!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.U heeft de issues, ik heb de tissues.
Your shit's weak! My shit will fuck you up son! YEAH BUDDY!
Wat mot ik nou weer in Amsterdamned?quote:Op dinsdag 7 september 2010 09:40 schreef errrbek het volgende:
[..]
Ooit op de A1 of A2 gereden vanaf Amsterdam?
Amsterdoom!quote:Op dinsdag 7 september 2010 12:04 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Wat mot ik nou weer in Amsterdamned?
Die heb ik hier nog compleet in de doos liggen. Vorig jaar in één avond uitgespeeld.quote:
Die meid die ook de hele tijd dat loserteken doetquote:
op die stukken snelweg ligt voor een deel iig geen zoab en dat is dus ook bijzonder kut rijden met regenquote:Op dinsdag 7 september 2010 12:04 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Wat mot ik nou weer in Amsterdamned?
dat ga ik natuurlijk niet zelf doenquote:Op dinsdag 7 september 2010 12:38 schreef Gamer_V het volgende:
Zeg errbek. voeg jezelf eens toe aan de OP
Wel de regels van het OP gelezen:quote:Op dinsdag 7 september 2010 12:38 schreef Gamer_V het volgende:
Zeg errbek. voeg jezelf eens toe aan de OP
quote:Nieuwe mensen die in de OP van deze slowchat willen kunnen een (naakt)foto sturen naar Poit (dames) of koei (heren).
quote:Op dinsdag 7 september 2010 12:43 schreef Gamer_V het volgende:
Regels zijn er om genegeerd te worden!
Ik neem mijn statement terugquote:
quote:Op dinsdag 7 september 2010 12:43 schreef Gamer_V het volgende:
Flodders zijn er om genegeerd te worden!
Die meid kijkt zo stoned, wat heeft haar gegeven?quote:
Een blik op zijn goddelijke lichaam!quote:Op dinsdag 7 september 2010 12:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die meid kijkt zo stoned, wat heeft haar gegeven?
Hij is de god van het bierbuikisme?quote:Op dinsdag 7 september 2010 12:53 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Een blik op zijn goddelijke lichaam!
Mijn senseiquote:Op dinsdag 7 september 2010 12:56 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Hij is de god van het bierbuikisme?
Boedha is er niets bij.quote:Op dinsdag 7 september 2010 12:53 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Een blik op zijn goddelijke lichaam!
Zeer vermakelijke film inderdaad.quote:
Het is geen pokémon en geen Darwiniaanse baan, dus nee.quote:
Ga je nog wel nabellen/vragen om te kijken waarom ze je niet hebben uitgenodigd? Kan nuttige informatie zijn voor een komende sollicitatie!quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:22 schreef Morthill het volgende:
Tripo
maar ben er niet blij mee. Geen solligesprek gekregen
Misschien, maar dit was een toevallige sollicitatie, verwacht de komende jaren toch geen andere sollicitaties te voeren en tegen die tijd is alles weer heel anders, dus zal een sollicitatie al anders zijn.quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:27 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ga je nog wel nabellen/vragen om te kijken waarom ze je niet hebben uitgenodigd? Kan nuttige informatie zijn voor een komende sollicitatie!
Hij bedoelde natuurlijk een evalueringsgesprek maar dat wist jij ook wel als taalexpertquote:Op dinsdag 7 september 2010 15:25 schreef Morthill het volgende:
[..]
Het is geen pokémon en geen Darwiniaanse baan, dus nee.
maar wel een prima opmerking van Morthillquote:Op dinsdag 7 september 2010 15:30 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Hij bedoelde natuurlijk een evalueringsgesprek maar dat wist jij ook wel als taalexpert
Oh echtquote:Op dinsdag 7 september 2010 15:30 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Hij bedoelde natuurlijk een evalueringsgesprek maar dat wist jij ook wel als taalexpert
*Morthill nadert sollicitatie*quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:25 schreef Morthill het volgende:
[..]
Het is geen pokémon en geen Darwiniaanse baan, dus nee.
Hmmm Top Spin of Virtua Tennis?quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:16 schreef Morthill het volgende:
http://www.eurogamer.net/articles/2010-09-07-top-spin-4-announced
Naast een nieuwe Virtua Tennis ook een nieuwe Top Spin
Duidelijk TS, ik heb namelijk geen PS3quote:
*Wild manager appearsquote:Op dinsdag 7 september 2010 15:37 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
*Morthill nadert sollicitatie*
*Manager drinkt van koude koffie*
*Morthill slaat drinken af*
*Manager raakt in de war en doet zichzelf pijn*
*Morthill pakt CV*
*Manager gebruikt 'waar heb je hiervoor gewerkt*
*Morthill gebruikt zijn ex-werkgever*
*Het heeft effect!*
*Manager verslagen!*
*Morthill is geëvolueerd in 'Medewerker D66*
Nog bedankt daarvoor verrekte mooiboyquote:Op dinsdag 7 september 2010 12:43 schreef errrbek het volgende:
naaktfoto heb ik al naar poit gestuurd
Lol, nu weer verder werkenquote:
He niet tegelijk fokken, dat is verdachtquote:Op dinsdag 7 september 2010 16:37 schreef Poit het volgende:
[..]
Nog bedankt daarvoor verrekte mooiboy
Els, was jij gisteren in tilburg?quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:38 schreef GameBabe het volgende:
[..]
He niet tegelijk fokken, dat is verdacht
Ehm niet dat ik weet, hoezo?quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:39 schreef RitseB het volgende:
[..]
Els, was jij gisteren in tilburg?
quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:40 schreef RitseB het volgende:
[..]
Dan zag ik iemand lopen die ontzettend op jouw leek..
Je weet toch..Nerd bijeenkomsten zijn zegmaar echt mijn ding..quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:43 schreef SpankmasterC het volgende:
Poit! Ik was laatst in de VS op zo'n nerd-bijeenkomst, hadden ze potverdomme allemaal schilderijen van je hangen jongen! Met echt een huuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuge rij ervoor!! Het zag er echt fucking tof uit!!!
Jij nietquote:
Dit zijn er 2, er waren er nog meer!!quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:45 schreef Poit het volgende:
[..]
Je weet toch..Nerd bijeenkomsten zijn zegmaar echt mijn ding..
Maar pics?
Zelfs geen triootje?quote:
Ah, met die haai weet ik nog wel ja..quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:47 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Dit zijn er 2, er waren er nog meer!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Prima, maar dat gaat je geld kosten!quote:
En ik maar denken dat het als eerbetoon werd gemaaktquote:Op dinsdag 7 september 2010 16:51 schreef Poit het volgende:
[..]
Ah, met die haai weet ik nog wel ja..
dat geld is allang weer op.. Weet je wat het kost om Duke Nukem Forever te maken!!
Weet je hoelang het duurt voordat de al afgenomen diensten betaald zijnquote:Op dinsdag 7 september 2010 16:51 schreef Poit het volgende:
[..]
Prima, maar dat gaat je geld kosten!
Ja, dacht ut!! Is allemaal waargebeurt!quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:53 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
En ik maar denken dat het als eerbetoon werd gemaakt
Is enkle uitstel van executie.. Letterlijk...quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:55 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Weet je hoelang het duurt voordat de al afgenomen diensten betaald zijnIk pik wel een gratis vriend van je op ofzo
Maar wat/wie gaat er dan in de executieverkoop?quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:56 schreef Poit het volgende:
[..]
Is enkle uitstel van executie.. Letterlijk...
Wat een faalhazen.quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:55 schreef Poit het volgende:
[..]
Ja, dacht ut!! Is allemaal waargebeurt!
Laatst trouwens een filmcontract aangeboden gekregen. Wilde z'n m'n stem laten doen door Nolan North..![]()
De filmsquote:Op dinsdag 7 september 2010 16:58 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Maar wat/wie gaat er dan in de executieverkoop?
Peter North zou stukken beter bij je passen!quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:55 schreef Poit het volgende:
[..]
Ja, dacht ut!! Is allemaal waargebeurt!
Laatst trouwens een filmcontract aangeboden gekregen. Wilde z'n m'n stem laten doen door Nolan North..![]()
Fantastisch dat je daaraan kunt denkenquote:Op dinsdag 7 september 2010 17:04 schreef Morthill het volgende:
http://www.eurogamer.net/(...)aving-wife-and-childheld
Gewoon North http://www.imdb.com/video/screenplay/vi244973849/quote:Op dinsdag 7 september 2010 17:07 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Peter North zou stukken beter bij je passen!
Ssssht... alter egoquote:Op dinsdag 7 september 2010 17:07 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Peter North zou stukken beter bij je passen!
Dat is pure evolutie dat die genen het overlevenquote:Op dinsdag 7 september 2010 17:09 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Fantastisch dat je daaraan kunt denkenEn dat allemaal omdat een dom wijf zo nodig haar trui uit moest....
Ik hou daar niet zo van, dat dominante genen evolutie... Vind het niet bewijs voor die enorme rip niet overtuigend, op andere vlakken wel,daar kan evolutie veel bijdragen aan het begrip van het systeem,maar als het op individueel menselijk handelen aankomt vind ik het geen nut meer hebben om alles nog te analyseren in het licht van evolutie..!quote:Op dinsdag 7 september 2010 17:45 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Dat is pure evolutie dat die genen het overleven
Alleen als het een tof verhaal is, wat het volgens mij niet zal zijnquote:Op dinsdag 7 september 2010 18:35 schreef Morthill het volgende:
ik kwam trouwens vandaag een college van Egamer tegen, blijkbaar studeert die dezelfde vakken als ikwie wil weten hoe Egamer terugkwam bij XGN?
agh, hij heeft zichzelf stevig moeten vernederen en is redelijk door het stof gekropenquote:Op dinsdag 7 september 2010 18:36 schreef Nebo het volgende:
[..]
Alleen als het een tof verhaal is, wat het volgens mij niet zal zijn
Wtf! Wel een echte held!quote:Op dinsdag 7 september 2010 17:04 schreef Morthill het volgende:
http://www.eurogamer.net/(...)aving-wife-and-childheld
In that case, tellquote:Op dinsdag 7 september 2010 18:39 schreef Morthill het volgende:
[..]
agh, hij heeft zichzelf stevig moeten vernederen en is redelijk door het stof gekropen
quote:
Die gozer is geniaal.quote:
Epic! Maar kan hem niet instellen als beltoonquote:Op dinsdag 7 september 2010 20:40 schreef Morthill het volgende:
http://208.53.138.111/sou(...)hqfq/09-the-moon.mp3
In een retrobui dit maar ingesteld als nieuwe beltoon
Moet hem nog luisteren, maar bij 3fm vinden ze hem geweldigquote:Op dinsdag 7 september 2010 19:15 schreef Poit het volgende:
Nein Mann, ich will noch nicht geh'n, ich will noch n bisschen tanzen.
Dit nummer is zo epic ownage
Klinkt als een Ab Klinkje.quote:Op dinsdag 7 september 2010 18:39 schreef Morthill het volgende:
[..]
agh, hij heeft zichzelf stevig moeten vernederen en is redelijk door het stof gekropen
Nee, Klink vertrok juist, die is niet door het stof gegaan om terug te mogen komen.quote:
Dat komt nogquote:Op dinsdag 7 september 2010 20:54 schreef Morthill het volgende:
[..]
Nee, Klink vertrok juist, die is niet door het stof gegaan om terug te mogen komen.
Die game moet echt zoooooo gaaf wordenquote:Op dinsdag 7 september 2010 20:59 schreef Nebo het volgende:
Er staat een afspraak voor The Last Guardian
Zijn retourticket wordt pas geboekt nadat zijn preview af is?quote:Op dinsdag 7 september 2010 21:01 schreef Nebo het volgende:
Voor minder hoeft Pheno niet terug te komen!
Nice! Dat is toch zo'n pup uit hetzelfde nest als ICO en Shadow of the Colossus? (Wat hoop ik iedere keer toch hartelijk dat ze hem bij Game Mania in de Used Game-sectie hebben liggen)quote:Op dinsdag 7 september 2010 20:59 schreef Nebo het volgende:
Er staat een afspraak voor The Last Guardian
Ja, wederom, de OP hier is naar waarheid ingevuldquote:Op dinsdag 7 september 2010 20:58 schreef Morthill het volgende:
Maar Pheno, Tokyo dus. Vertel, wat ga je daar allemaal doen? Welke games wil je zien? Welke totale waanzin wil je meemaken?
Oh en scoor een Famitsuik heb nog steeds een toffe DOA:Xtreme standee hier staan
Je bent een brunette?quote:
Nee daarnaast zit ik maar dus BUITEN beeldquote:
I wanna touch you!quote:Op dinsdag 7 september 2010 21:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, wederom, de OP hier is naar waarheid ingevuldVierde keer, dus ik denk dat ik een best-of rondje ga maken in de week er voor. Yokohama, Odaiba, Yoyoghi park op zondag, dat is echt mijn favoriet
![]()
Qua spellen? Catherina bij Sega, Last Guardian bij Sony, Ni No Kuni (Level 5 + Gibli studio voor de kenners) en ik ben persoonlijk al gelukkig. Toen ik las dat Ni No Kuni speelbaar zou zijn moest ik mijn onderbroek verschonenVoor de rest waren Sega en Capcom niet te bekennen op gamescom, dus daar ga ik zeker langs. Capcom al op het pre-event, dus laat resident evil 6/devil may cry 5 maar komen. Square Enix natuurlijk en voor de rest ga ik alle vage shizzle langs die ik maar zie
Maar als het goed is moeten die GAM modjes nog wat doen. Dan kan er ook input van jullie kant komen
Yupquote:Op dinsdag 7 september 2010 21:25 schreef Fallen het volgende:
Ik hoop echt dat ze met HD remakes komen van Ico en Shadow of the Colossus, nog voor dat ze met The Last Guardian komen.
Als je ze alle 100 in één post kan noemen houd ik je niet tegen...quote:Op dinsdag 7 september 2010 21:30 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Yup
Ik kan nog wel 100 namen noemen die ik graag in HD wil of in elk geval opnieuw uitgegeven
Sinds wanneer is Rossje blond?quote:Op dinsdag 7 september 2010 21:03 schreef Morthill het volgende:
[ afbeelding ]
Rossdale, ik wist helemaal niet dat jij in NY was
Ik wil er veel nog wel spelen maar dan niet op het ouwe systeem maar liever op de 360 bijvoorbeeld omdat die dan in die lijst staatquote:Op dinsdag 7 september 2010 21:37 schreef Fallen het volgende:
[..]
Als je ze alle 100 in één post kan noemen houd ik je niet tegen...
Ik heb ook nog wel een lijstje waarvan ze remakes mogen maken, maar dat is niet zo heel erg lang eigenlijk.
Ico, SotC, Primal, FF-X, Okami (Move editie), Kingdom Hearts en Jak 3.
Van de overige PS2 toppers zijn over het algemeen vergelijkbare games/franchises uitgekomen in PS3 vorm.
1600 euro na afdingen. (Hij was oorspronkelijk 1500, toen moest de koppeling vervangen worden en werd het 1700, afgedongen naar 1600)quote:Op dinsdag 7 september 2010 21:14 schreef AQuila360 het volgende:
Morthill hoeveel was die 205 van jou ongeveer? En die bevalt dus goed?
Ooooohh, that ticklesquote:
Scrumquote:Op dinsdag 7 september 2010 22:40 schreef errrbek het volgende:
Prima avond gehad vandaag. Workshop Planning Poker en een introductie tot agile scrum development
precies jaquote:
Nu nog met boeiende shit komen en het komt wel goedquote:Op dinsdag 7 september 2010 23:02 schreef Nebo het volgende:
FOK!games moet weer flink gaan groeien en daar was iedereen het wel zo'n beetje mee eens!
Sorry, RUP en SCRUM, ik moet te vaak wisselen, maar SCRUM vind ik grappiger werken.quote:Op dinsdag 7 september 2010 22:56 schreef errrbek het volgende:
[..]
precies ja
btw echt gaaf dat jullie naar de TGS gaan Pheno! Hoe hebben jullie dat voor elkaar gebokst?
[JAP] FOK!games @ Tokyo Game Showquote:Op dinsdag 7 september 2010 23:03 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nu nog met boeiende shit komen en het komt wel goed
Persbericht naar buiten geknald neem ik aan?quote:Op dinsdag 7 september 2010 23:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
Sorry, RUP en SCRUM, ik moet te vaak wisselen, maar SCRUM vind ik grappiger werken.
Lief kijken. En een ervaren Jap-ganger zijnFOK!games krijgt flink wat meer adem om wat tofs te doen en dit jaar is een voorproefje. Ook de admins waaronder Danny zelf ziet de site graag groeien, dus dit is een mooie mogelijkheid.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
quote:Op dinsdag 7 september 2010 23:11 schreef Poit het volgende:
http://www.gametrailers.com/video/pax-10-kung-fu-live/704081
Over een epic trailer gesproken.. Who needs fucking Natal! Kinect...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deze week meteen ff bestellen, briljant concept!![]()
Over een epic trailer gesproken.. Who needs fucking Natal! Kinect...NiceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
DavidDuchovny: Alle programma's op SBS 6 zijn van grootse kwaliteit
Als jij je rugzak even snel volpropt, ga ik slapen!quote:Op dinsdag 7 september 2010 23:26 schreef Pheno het volgende:
Wat is verstandig, gaan slapen, of toch maar die rugzak nog volproppen, ik stel steeds uit.
Ik had het meer over algemeen, maar goed het was ook geen aanvalquote:Op dinsdag 7 september 2010 23:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
[JAP] FOK!games @ Tokyo Game Show
Geef hier aan wat je boeiende shit vind en ik zal kijken of ik je op je wenken kan bedienenIk ben er niet alleen voor mezelf, mijn twee games die hoog op mijn lijstje staan zijn er op de een of andere manier, dus ik ben al blij en laat me met andere vage meuk ook verrassen
Over een epic trailer gesproken.. Who needs fucking Natal! Kinect...Geen grapje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
Over een epic trailer gesproken.. Who needs fucking Natal! Kinect...Als dit werkt, ga ik ook weer eens gamen denk ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En Poit waarom denk ik dat er blote mannenbillen in jouw stripjes gaan komen
Chase down your passion like it's the last bus of the night.
If you think you can, you can! If you think you can't, you're right!
Problems are only opportunities with thorns on them.
Ach je vliegt straks toch tegen de zon in, dus je kunt je wel wat veroorloven!quote:Op dinsdag 7 september 2010 23:26 schreef Pheno het volgende:
Wat is verstandig, gaan slapen, of toch maar die rugzak nog volproppen, ik stel steeds uit.
Oh, ik verdedig ook niet, ik heb graag meer input. Ik ben een Japanfreak, maar ik weet niet alle games, series etc. Hoe meer input, hoe meer ik gericht kan kijken op de beurs. Ik weet ook wel dat ik me vier dagen ga vermaken (en verbazen)quote:Op dinsdag 7 september 2010 23:33 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ik had het meer over algemeen, maar goed het was ook geen aanval!
Wel ff gepost in dat topic, altijd wel leuk!
En natuurlijk vet dat je er heen gaat
Ik vlieg richting een tropische storm, begreep ik vanochtendquote:Op dinsdag 7 september 2010 23:40 schreef Nebo het volgende:
[..]
Ach je vliegt straks toch tegen de zon in, dus je kunt je wel wat veroorloven!
Omdat jij de game bij me komt doen?quote:Op dinsdag 7 september 2010 23:36 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Als dit werkt, ga ik ook weer eens gamen denk ik
En Poit waarom denk ik dat er blote mannenbillen in jouw stripjes gaan komen
Heeft GameBabe harige billen?quote:
Oh my...quote:
Turnoff isn't it?quote:
Nu moet ik wel wat verwerken ja.quote:
Die game gaat zo hard harige aarsen schoppen.quote:
GB die haar haar boven mijn tas scheert?quote:Op dinsdag 7 september 2010 23:54 schreef errrbek het volgende:
[..]
Anders pak je ff je tas in tijdens het verwerken
Harige tas
Dacht sowieso dat je er jaren hebt gezetenquote:Op dinsdag 7 september 2010 23:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, ik verdedig ook niet, ik heb graag meer input. Ik ben een Japanfreak, maar ik weet niet alle games, series etc. Hoe meer input, hoe meer ik gericht kan kijken op de beurs. Ik weet ook wel dat ik me vier dagen ga vermaken (en verbazen)
Haha ik zou het ook erg vindenquote:Op woensdag 8 september 2010 00:03 schreef Pheno het volgende:
nee, ik ga er alleen (te) vaak er naar toe
7 uur is het ringggggggggggggggg, dus ga ook maar slapen!quote:Op woensdag 8 september 2010 00:05 schreef Nebo het volgende:
Ik ga ook maar eens slapen, wil niet net als vanochtend pas om kwart over 11 wakker worden
Ik zou wel willen, dan was ik gisteren al geëmigreerd. Ik vertrek morgenmiddag.quote:Op woensdag 8 september 2010 00:06 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Haha ik zou het ook erg vinden. Dacht dat je er huis had gehad
! Maar misschien was dat 1 van je trips
?
Nja vrij tof natuurlijk en veel plezier! Weet niet wanneer je vertrekt?!
Ik kom hem best een keer doen hoor, maar het moonen laat ik aan jou en je vrienden overquote:Op dinsdag 7 september 2010 23:49 schreef Poit het volgende:
[..]
Omdat jij de game bij me komt doen?
[..]
Heeft GameBabe harige billen?
Het proces rond de aanvraag en verstrekking van chemokurenquote:Op woensdag 8 september 2010 07:51 schreef errrbek het volgende:
Waarover gaat je scriptie eigenlijk?
Dit hier is geen KLB maar GAMquote:Op woensdag 8 september 2010 08:12 schreef Flodder450 het volgende:
ik herinner me ineens een topic hier in KLB
had iemand z'n broer een Goatse in zijn Scriptie gedaan
Met "Hier" bedoel ik natuurlijk "Op Fok!" he?quote:Op woensdag 8 september 2010 08:47 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Dit hier is geen KLB maar GAM
Maar ik heb helemaal geen vrienden...quote:Op woensdag 8 september 2010 07:48 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Ik kom hem best een keer doen hoor, maar het moonen laat ik aan jou en je vrienden over
Goedemorgen allemaal, heb kort maar heerlijk geslapen, nu weer even verder stressen aan mijn scriptie tot ik in Utrecht ben![]()
Vanwaar de "?" als je het zo goed weet?quote:Op woensdag 8 september 2010 09:06 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Met "Hier" bedoel ik natuurlijk "Op Fok!" he?![]()
Coolquote:Op woensdag 8 september 2010 07:56 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Het proces rond de aanvraag en verstrekking van chemokuren
Trollquote:Op woensdag 8 september 2010 09:18 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Vanwaar de "?" als je het zo goed weet?
Thanks voor het antwoordquote:Op woensdag 8 september 2010 09:20 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Troll
omdat ik vraag aan jou om of jij dat wel doorhebt he
Denk aan termen als procesverbetering, kostenbesparing, klantvriendelijkheid en efficientie. Met een six sigma aanpak naar het proces gekeken (oftwel waar zit het grootste probleem) en daar alternatieven voor doorrekenenquote:Op woensdag 8 september 2010 09:20 schreef errrbek het volgende:
[..]
Coolwaar doel je dan specifiek op? Of het proces verbeterd kan worden en of de beoordelingsslagen juist verlopen?
dus je scriptie is uiteindelijk een adviesrapport?quote:Op woensdag 8 september 2010 09:28 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Denk aan termen als procesverbetering, kostenbesparing, klantvriendelijkheid en efficientie. Met een six sigma aanpak naar het proces gekeken (oftwel waar zit het grootste probleem) en daar alternatieven voor doorrekenen
Maar het regent hier welquote:Op woensdag 8 september 2010 10:58 schreef errrbek het volgende:
oh wij hebben gelukkig geen last van honden hier
Dat vraag ik mij ook al een geruime tijd afquote:Op woensdag 8 september 2010 11:25 schreef Tain het volgende:
Wanneer gaat cutscene een normale pagina weergave ipv de mooi asp foutmelding die er nu staat?
Mja, maar gezien de recente ontwikkelingen van DN:F zegt dit ook niet zo veel meer.quote:Op woensdag 8 september 2010 11:36 schreef Pettigrew81 het volgende:
Puur om Morthill te helpen post ik dit alvast
[ afbeelding ]
it's done, when it's done.quote:Op woensdag 8 september 2010 11:29 schreef Fallen het volgende:
Ik ben ook benieuwd naar CutScene... kom op, hoelang nog?
Een mythisch internetfenomeen!quote:
Die paal waar die vrouw tegenaan smakt op 0,48 komt ook hard aan...quote:Op woensdag 8 september 2010 12:07 schreef Kn0x het volgende:
http://www.liveleak.com/view?i=975_1283799588
Dat stuk @1.25 is sick. Je zou maar zo'n gevaarte tegen je aan krijgen.
* Nick-GizMo voelt zich een noobquote:
Tsja, maar DNF komt er nu ook echtquote:Op woensdag 8 september 2010 11:36 schreef Pettigrew81 het volgende:
Puur om Morthill te helpen post ik dit alvast
[ afbeelding ]
zekerquote:Op woensdag 8 september 2010 12:37 schreef Pettigrew81 het volgende:
Ik dacht dat je plaatje sowieso mooi vond
Nee en neequote:Op woensdag 8 september 2010 12:48 schreef koei het volgende:
Wie gaan er zaterdag vanuit regio zuid holland richting ro�dale? en heeft iedereen zijn outfit al?
? Ik heb iets gemist blijkbaar. Maar, nee dus.quote:Op woensdag 8 september 2010 12:48 schreef koei het volgende:
Wie gaan er zaterdag vanuit regio zuid holland richting roßdale? en heeft iedereen zijn outfit al?
Nee en nee.quote:Op woensdag 8 september 2010 12:48 schreef koei het volgende:
Wie gaan er zaterdag vanuit regio zuid holland richting roßdale? en heeft iedereen zijn outfit al?
quote:Op woensdag 8 september 2010 13:02 schreef Rossdale het volgende:
Je hebt geen uitnodiging gehad? Seriously?Volgens mij had ik alle gam SC'ers die hier al lang rondliepen had uitgenodigd. Foutje dan
outfit heb ik, maar ik ga niet vanuit Z-H; daar rij ik heel snel voorbij. Gamebabe zat trouwens met hetzelfde probleem koei, misschien kunnen jullie samen iets regelen. Anders misschien met SB/SD?quote:Op woensdag 8 september 2010 12:48 schreef koei het volgende:
moet jij nog meerijden heen en/of weer?quote:Op woensdag 8 september 2010 12:59 schreef Nebo het volgende:
Ik heb er wel een idee voor, maar nu maar hopen dat ik het kan vinden...
Je hebt geen recht van spreken, je verkiest een studentengroepje boven onsquote:
Geeft niks, ik kan helaas toch niet.quote:Op woensdag 8 september 2010 13:02 schreef Rossdale het volgende:
Je hebt geen uitnodiging gehad? Seriously?Volgens mij had ik alle gam SC'ers die hier al lang rondliepen had uitgenodigd. Foutje dan
meer gewillige wijven lijkt me een valide reden Rossdale, dat kun je 'm niet aanrekenenquote:Op woensdag 8 september 2010 13:06 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Je hebt geen recht van spreken, je verkiest een studentengroepje boven ons
quote:Op woensdag 8 september 2010 13:13 schreef errrbek het volgende:
[..]
meer gewillige wijven lijkt me een valide reden Rossdale, dat kun je 'm niet aanrekenen
hmm...quote:Op woensdag 8 september 2010 13:30 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]ware het niet dat alle gewillige wijven verboden terrein zijn...
En toch vinden we dat je gewoon moet komen hoor. Wat is nou een housewarming zonder onze spankert?quote:Op woensdag 8 september 2010 13:30 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]ware het niet dat alle gewillige wijven verboden terrein zijn...
Of je huis die daar toevallig staatquote:Op woensdag 8 september 2010 13:38 schreef errrbek het volgende:
Het zal je auto maar zijn die daar toevallig geparkeerd stond
http://www.nu.nl/buitenla(...)deerd-in-keulen.html
Gelukkig hebben we de foto's noghttp://www.rundschau-onli(...)18604/rahmen.shtml?1
dat is:quote:Op woensdag 8 september 2010 13:39 schreef Rossdale het volgende:
[..]
En toch vinden we dat je gewoon moet komen hoor. Wat is nou een housewarming zonder onze spankert?
SPOILER: voor het aanklikken ff een tromroffel voorstellenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
of dat je de hond toevallig aan het uitlaten wasquote:Op woensdag 8 september 2010 13:40 schreef Tain het volgende:
[..]
Of je huis die daar toevallig staat
quote:Op woensdag 8 september 2010 12:33 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
* Nick-GizMo voelt zich een noob
Wie is Kn0x?
quote:Op woensdag 8 september 2010 13:38 schreef errrbek het volgende:
Gelukkig hebben we de foto's noghttp://www.rundschau-onli(...)18604/rahmen.shtml?1
SB en SD moeten vanaf een andere kant komen volgens mij. maar ik heb op zich geen probleem, heb een auto tot mn beschikking zaterdag als het goed is, maar carpoolen is wel handig soms en heeft wellicht invloed op mijn wel/niet blijven slapen.quote:Op woensdag 8 september 2010 13:06 schreef errrbek het volgende:
[..]
outfit heb ik, maar ik ga niet vanuit Z-H; daar rij ik heel snel voorbij. Gamebabe zat trouwens met hetzelfde probleem koei, misschien kunnen jullie samen iets regelen. Anders misschien met SB/SD?
Neequote:
Wij gaan ook ja, pilotenpak en stewardessenpak zijn in de pocket. We (ik dus) rijden 's nachts wel weer terug.quote:Op woensdag 8 september 2010 14:28 schreef koei het volgende:
[..]
SB en SD moeten vanaf een andere kant komen volgens mij. maar ik heb op zich geen probleem, heb een auto tot mn beschikking zaterdag als het goed is, maar carpoolen is wel handig soms en heeft wellicht invloed op mijn wel/niet blijven slapen.
tain, ga jij/jullie ook?
Het bedrijfskundige stuk wel jaquote:Op woensdag 8 september 2010 09:56 schreef errrbek het volgende:
[..]
dus je scriptie is uiteindelijk een adviesrapport?
Ik heb een tuin, dus jaquote:Op woensdag 8 september 2010 14:32 schreef errrbek het volgende:
[..]
Wij gaan ook ja, pilotenpak en stewardessenpak zijn in de pocket. We (ik dus) rijden 's nachts wel weer terug.
Rossdale, heb je een rookruimte?
Ja maar... erm... je kunt met lillie meerijden!quote:Op woensdag 8 september 2010 14:50 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Het bedrijfskundige stuk wel ja
Het wiskunde en informatica stuk is wat meer theorie over gekozen modellen, opbouw van simulatie etc
En Ross ik denk niet dat ik kom zaterdag, ik ben heel erg moe al een week en heb zondagmiddag een verjaardag en het reizen blijft wel lastig...
precies, daar hintte ik al heul de tijd opquote:Op woensdag 8 september 2010 15:04 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ja maar... erm... je kunt met lillie meerijden!
quote:Op woensdag 8 september 2010 13:38 schreef errrbek het volgende:
Ik ga over mijn nek van de lucht, dus erm.. neequote:
Goed verhaalquote:Op woensdag 8 september 2010 14:50 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Het bedrijfskundige stuk wel ja
Het wiskunde en informatica stuk is wat meer theorie over gekozen modellen, opbouw van simulatie etc
dan neem ik gewoon geen sigaren mee, ook geen goedequote:Op woensdag 8 september 2010 15:09 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik ga over mijn nek van de lucht, dus erm.. neeHeel erg nee.
Ik rook niet, maar sigaren ruiken beter als sigaretten.quote:Op woensdag 8 september 2010 15:09 schreef Rossdale het volgende:
Ik ga over mijn nek van de lucht, dus erm.. neeHeel erg nee.
Ligt aan de sigaar uiteraardquote:Op woensdag 8 september 2010 15:11 schreef Solique het volgende:
[..]
Ik rook niet, maar sigaren ruiken beter als sigaretten.
Maar als ze 's avonds terug gaat kom ik niet thuis en ik moet zondag vroeg en fit thuis zijn dus dat gaat niet heel erg denk ik...quote:Op woensdag 8 september 2010 15:04 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ja maar... erm... je kunt met lillie meerijden!
Thanks, maar het lukt wel, als je een tijdmachine hebt dat zou dat wel relaxed zijn, 48 uur in een dag lijkt me ideaal!quote:Op woensdag 8 september 2010 15:09 schreef errrbek het volgende:
[..]
Goed verhaalmocht je vragen hebben over procesanalyse en -optimalisatie en het adviseren zelf dan geef je maar een gil. Inhoudelijke vragen zijn meer jouw vakgebied
misschien dat je op de terugweg afgezet kunt worden?quote:Op woensdag 8 september 2010 15:28 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Maar als ze 's avonds terug gaat kom ik niet thuis en ik moet zondag vroeg en fit thuis zijn dus dat gaat niet heel erg denk ik...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |