Van die pijltjes in de vorm van een rotonde zeg maar? Dan circuleert de lucht binnen de auto in plaats van dat er lucht van buiten wordt aangezogen. Handig als je langs een zojuist bemeste akker rijdt, of in een tunnel in de file staat.quote:Op woensdag 8 september 2010 17:38 schreef house_is_a_feeling het volgende:
(links is pijltje van buiten naar binnen, rechts is van achter naar voren naar achter.. weet niet hoe dat werkt)
quote:Op woensdag 8 september 2010 17:22 schreef The6thgate het volgende:
Pfoe leuke wolkbreuk boven de A12 daarstraks. Leek wel alsof de snelweg even blank stond. Op een gegeven moment leek het ook even of m'n auto niet rechtdoor ging, dat was wel apart
Op m'n werk zei de chauffeur ook al dat de weg blank stond en dat auto's aan het glijden waren...quote:Op woensdag 8 september 2010 19:07 schreef L0we het volgende:
[..]
Ter hoogte van woerden toevallig? Richting utrecht? Daar stond ik ook in de file
Aha, okay. Dankjequote:Op woensdag 8 september 2010 19:22 schreef JDude het volgende:
[..]
Van die pijltjes in de vorm van een rotonde zeg maar? Dan circuleert de lucht binnen de auto in plaats van dat er lucht van buiten wordt aangezogen. Handig als je langs een zojuist bemeste akker rijdt, of in een tunnel in de file staat.
Waarmee schoonmaken dan? Ik heb wel eens zo'n spuitmiddel gebruikt jusit tegen condens maar daar werd het alleen maar erger vanquote:Op woensdag 8 september 2010 19:22 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Goed schoonmaken, scheelt al heel veel.
Gewoon Glassex of de Poolse variant.quote:Op woensdag 8 september 2010 19:43 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Waarmee schoonmaken dan? Ik heb wel eens zo'n spuitmiddel gebruikt jusit tegen condens maar daar werd het alleen maar erger van
Heb eerder ook een ontvettend middel gebruikt. Zag er wel iets beter uit maar na een poosje (lees: 1 week) was ik weer terug bij af. Voor de rest zit ik niet aan de ramen ofzo.quote:Op woensdag 8 september 2010 19:45 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Gewoon Glassex of de Poolse variant.
Zorgen dat alle vette troep van de ruit af is, dat scheelt al heel veel.
En anders je interieur-filter laten vervangen, als je auto die heeft, als je met de auto naar de garage gaat.
quote:Op woensdag 8 september 2010 19:57 schreef Goddelijker het volgende:
Misschien leuk...
http://www.ibood.com/nl/nl/index.php
Leuk genoeg voor mij in ieder gevalquote:Op woensdag 8 september 2010 18:40 schreef Anne het volgende:
Ik heb de Ibood vandaag, samen met ouders + broers (deze keer geen aanhang(sels)), besteld. Ben benieuwd!
Interieur-filter filtert de lucht van troep voor die de auto in wordt geblazen.quote:Op woensdag 8 september 2010 19:57 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Heb eerder ook een ontvettend middel gebruikt. Zag er wel iets beter uit maar na een poosje (lees: 1 week) was ik weer terug bij af. Voor de rest zit ik niet aan de ramen ofzo.
Wat is een interieur-filter?
Ik zit er ook over na te denken.quote:Op woensdag 8 september 2010 19:58 schreef Anne het volgende:
[..]
[..]
Leuk genoeg voor mij in ieder geval!
Waar vind ik dat in mijn auto dan? Als het er al in zit?quote:Op woensdag 8 september 2010 19:58 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Interieur-filter filtert de lucht van troep voor die de auto in wordt geblazen.
http://www.nationaalautoforum.nl/7874-nissan-micra-1-4-a.htmlquote:Op woensdag 8 september 2010 20:08 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Waar vind ik dat in mijn auto dan? Als het er al in zit?
Meestal gaat de 2e helft wel sneller dan de eerste ja.quote:Op woensdag 8 september 2010 20:10 schreef JDude het volgende:
Ik wist trouwens wel dat diesels best zuinig zijn. Maar sinds de laatste tankbeurt zit er al weer bijna 650 km. op en de meter staat nog steeds boven de 1/2. Zal me benieuwen of'ie het laatste kwart opeens heel snel daalt ofzo.
Jup.. Ik rij meestal 100 km en dan staat de meter nog op volquote:Op woensdag 8 september 2010 20:10 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Meestal gaat de 2e helft wel sneller dan de eerste ja.
Vanmiddag gedaan.. 44 euroquote:Op woensdag 8 september 2010 20:13 schreef Goddelijker het volgende:
Ik moet trouwens ook weer tanken.
Was zo'n 30 literquote:Op woensdag 8 september 2010 20:19 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Dat is bij mij een halve tank.
De mijne ookquote:Op woensdag 8 september 2010 20:26 schreef Goddelijker het volgende:
Dat zeg ik, een halve tank. Hij's 55 liter groot de mijne.
De mijne is er ook weer hard aan toe. Maar ik wil hem ook meteen even helemaal goed poetsen, die wax die ik heb liggen blijft er 6 tot 9 maanden op zitten.quote:Op woensdag 8 september 2010 20:51 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Jaloers. Ik moet het doen met 1:10 tot 1:14wat betekent morgen een volle tank scoren voor heen en weer naar het westen des lands. Boo! Heb het beestje nu wel een wasbeurt gegeven, en wat ruikt ie lekker!
![]()
Yep precies daarquote:Op woensdag 8 september 2010 19:07 schreef L0we het volgende:
[..]
Ter hoogte van woerden toevallig? Richting utrecht? Daar stond ik ook in de file
Heb 'm al eerder gezien @ iBood, laat je weten hoe 't is?quote:Op woensdag 8 september 2010 19:58 schreef Anne het volgende:
[..]
[..]
Leuk genoeg voor mij in ieder geval!
Nog een gare blauwe express gezien?quote:
Tsja, dat hoort erbij he?quote:Op woensdag 8 september 2010 20:13 schreef Goddelijker het volgende:
Ik moet trouwens ook weer tanken.
Gaat lekker he, met die dieseltjes. Als ik met mijn auto heel braaf en rustig rij haal ik de 1:20quote:Op woensdag 8 september 2010 20:10 schreef JDude het volgende:
Ik wist trouwens wel dat diesels best zuinig zijn. Maar sinds de laatste tankbeurt zit er al weer bijna 650 km. op en de meter staat nog steeds boven de 1/2. Zal me benieuwen of'ie het laatste kwart opeens heel snel daalt ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |