abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 7 september 2010 @ 20:56:14 #51
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_86179770
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 19:42 schreef house_is_a_feeling het volgende:

Parkeren, vooral in de randstad. :r
Nou, hier in Brabant is op zich plek zat. Maar dan zul je altijd zien dat eenofandere droplul je (afgelopen vrijdag opgehaalde) geparkeerde bolide een tik geeft en vervolgens doorrijdt. Gelukkig wel een getuige, een kenteken en morgenochtend een afspraak bij de pliesie.
It's always around me, all this noise
But not nearly as loud as the voice saying
"Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good)
Just let it happen, let it happen"
pi_86180851
Hier is het ook lekker parkeren. Aan de ene kant een megabioscoop met twee parkeerterreinen en een parkeergarage, maar de mensen zijn te beroerd om a) 1,50 te betalen om te parkeren of om b) de auto bij de supermarkt verderop te parkeren, want stel je voor dat je drie stappen moet lopen, dus soms staat hier de hele straat vol. Ik wist laatst precies hoe laat Inception begon en was afgelopen, de auto's stonden hier in het gras dubbel geparkeerd.
Aan de andere kant van de straat zit het ziekenhuis. Mensen zijn wederom te beroerd om te betalen, ook de mensen die er werken kunnen blijkbaar geen plekje veroveren, en pleuren hun auto hier in de straat neer.
Aan de achterkant hebben de huizen geen garage (wij kunnen nog twee kleine auto's kwijt in de garage, en nog eentje op de oprit), dus als daar een verjaardag is, of mensen hebben meer dan één auto, zetten ze de auto's ook hier neer, of aan de zijkant (ik woon in een hoekwoning).
Een andere straat hierachter is een appartementengebouw met parkeergarage. Maar sommige bewoners hebben daar geen parkeerplaats in gekocht en pleuren de auto in de straat neer waar de mensen geen garage hebben, dus die mensen zetten hun auto weer hier voor de deur neer. Ook wonen er in dat appartementencomplex mensen die meerdere auto's hebben, maar één parkeerplaats. Zelfde verhaal. Of die mensen hebben geen zin om de auto steeds 'helemaal' in de parkeergarage zetten. Zelfde verhaal.
Dan zijn er mensen in mijn straat die meer dan 1 auto hebben (zoals wij, maar wij kunnen beide auto's binnen zetten). Sommige mensen hebben daardoor de voortuin omgetoverd tot parkeerplaats. Vervolgens pleuren de buren hun auto of scooter op die parkeerplaats. Burenruzies :9
En mensen in deze straat hebben hun eigen bedrijfje aan huis in de garage, en die zetten de auto dus ook niet op de oprit, dus die moet op straat staan, en ze hebben minstens één auto plus bedrijfsauto.
Ik woon in het hoekhuis, en aan de zijkant zitten ook wat parkeerplaatsen. Nu hebben de mensen met bedrijf aan huis besloten dat dat een mooi plekje is om hun busjes neer te zetten. Als ik nu naar buiten kijk, staan er een Noot (nood?)-busje, een busje van de bakker, een busje van een loodgieter en nog een of ander naamloos busje. Daar zit je lekker tegen aan te kijken als je in de kamer naar buiten kijkt.
En dan hebben de buren (meerdere huizen) allemaal megacaravans die (voor ons gevoel) de halve zomer buiten staan op straat. Die nemen per stuk toch ook weer twee parkeerplekken in beslag.
Ik kan gewoon niet oefenen met parkeren hier, want er is nooit plek :') .
Tap tap tap
pi_86180941
Soms hè, vind ik het wel lekker om in een dood Zeeuws dorpje te wonen met een zee van ruimte rond het huis _O-
  dinsdag 7 september 2010 @ 21:18:01 #54
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_86180965
Dien bij de gemeente een verzoek in om de betaald-parkeren-zone uit te breiden in jullie straat. Kost je waarschijnlijk een paar tientjes voor een vergunning, maar scheelt je wel een hoop ellende :P.
  dinsdag 7 september 2010 @ 21:20:07 #55
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_86181070
Hier heeft bijna elk huis/gezin 2 auto's, er zitten er een paar tussen met één of 0, maar ook een huis/gezin met 4 auto's.
pi_86181173
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 21:18 schreef JDude het volgende:
Dien bij de gemeente een verzoek in om de betaald-parkeren-zone uit te breiden in jullie straat. Kost je waarschijnlijk een paar tientjes voor een vergunning, maar scheelt je wel een hoop ellende :P.
Er is wel gedoe over geweest vorig jaar, ik weet niet meer wat het probleem was, maar je kreeg maar één of max. twee vergunningen per huishouden. En er wordt toch niet gecontroleerd :P
Tap tap tap
  dinsdag 7 september 2010 @ 21:22:06 #57
202014 JJH
Knetter. O+
pi_86181179
Ik woon in een portiekflat, met meer dan genoeg ruimt voor de deur. die mazzel heb ik. :)

Ik kan vaak zelf nog kiezen waar ik hem parkeer ook. :D
  dinsdag 7 september 2010 @ 21:22:47 #58
202014 JJH
Knetter. O+
pi_86181229
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 21:21 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Er is wel gedoe over geweest vorig jaar, ik weet niet meer wat het probleem was, maar je kreeg maar één of max. twee vergunningen per huishouden. En er wordt toch niet gecontroleerd :P
Als die vergunningzone er is kun je weer gaan klagen, en als er geld te verdienen valt dan komen ze wel hoor. :)
  dinsdag 7 september 2010 @ 21:23:00 #59
314372 Goddelijker
pi_86181242
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 21:22 schreef JJH het volgende:
Ik woon in een portiekflat, met meer dan genoeg ruimt voor de deur. die mazzel heb ik. :)

Ik kan vaak zelf nog kiezen waar ik hem parkeer ook. :D
Ik sta regelmatig op de stoep als ik laat thuis kom of m'n vriendin thuis heb gebracht.
pi_86181266
Ik parkeer 'm gewoon in m'n eigen garage :@
  dinsdag 7 september 2010 @ 21:29:48 #61
314372 Goddelijker
pi_86181642
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 21:23 schreef Piles het volgende:
  dinsdag 7 september 2010 @ 21:29:53 #62
251095 Purdey
Better off alone..
pi_86181645
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 21:23 schreef Piles het volgende:
Doe maar luxe hoor Piles! Ik woon in een normale straat met rijtjeshuizen. Achter mij is een straat die twee keer zo groot is, maar dan met parkeerverbod. 70% van de auto's voor mijn deur zijn dus niet uit mijn straat. Wij hebben twee auto's, en de buren ook. Soms vechten voor een plaatsje dus..
So, here is the truth about the truth. It hurts, and so we lie.
  dinsdag 7 september 2010 @ 22:06:03 #63
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_86183548
Och begin me hier niet over parkeerplek. Het is dat we zelf nog geen auto hebben, en er dus meestal geen last van hebben, maar naast het feit dat de straat in principe permanent vol staat met auto's, meent onze overbuurman ook dat zijn bedrijfsbusje er wel bij kan staan, zo'n verlengje Mercedes Sprinter, zo een:

En weet je wat nou het 'grappige' is? Alle huizen aan de overkant van de straat hebben een privé afgesloten parkeerplek. Maar ja, dat is achter huis, en naar de achterdeur lopen is 12 meter, als je 'm voor huis zet is de voordeur maar 5 meter, dus pleuren we toch gewoon lekker alles voor huis!
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
  dinsdag 7 september 2010 @ 22:20:57 #64
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_86184357
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 22:06 schreef twiFight het volgende:
Och begin me hier niet over parkeerplek. Het is dat we zelf nog geen auto hebben, en er dus meestal geen last van hebben, maar naast het feit dat de straat in principe permanent vol staat met auto's, meent onze overbuurman ook dat zijn bedrijfsbusje er wel bij kan staan, zo'n verlengje Mercedes Sprinter, zo een:

[ afbeelding ]

En weet je wat nou het 'grappige' is? Alle huizen aan de overkant van de straat hebben een privé afgesloten parkeerplek. Maar ja, dat is achter huis, en naar de achterdeur lopen is 12 meter, als je 'm voor huis zet is de voordeur maar 5 meter, dus pleuren we toch gewoon lekker alles voor huis!
Wij hebben ook zo'n sprinter.. Maar omdat mijn broertje gehandicapt is, hebben we gelukkig een eigen parkeerplaats voor het huis. Daarnaast staat mijn auto normalieter gewoon in de voortuin (is allemaal bestraat)

Nu, hier in warschau staat mijn auto achterlijk ver van mijn flat af. Ik kan mijn auto nog niet eens zien vanuit het raam.. Alles zal gewoon vol -O-
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
pi_86188105
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 20:49 schreef Purdey het volgende:
Ik kijk blik op de weg nu! Mooi programma, tien keer beter dan wegmisbruikers :) En nieuwe beelden, ook weleens fijn ;)
Mensen dat verkeerlicht gespot helemaal het begin achter Leo de Haas? Laatst ging het topic over verkeerslichten die op oranje gaan vóór groen (zoals in div. buitenlanden), zodat je al tijd hebt om je bekertje weg te zetten, de koppeling op te laten komen oid. Nadeel was echter dat iemand die de hoek om kwam niet wist of het nu rood of groen zou worden (wel zeer zeldzame situatie). Welnu, in deze aflevering zag je dat er op de plek van het oranje licht (tijdens het rood) een LED-teller ging lopen (3-2-1) voordat het groen werd! Cool :)
Killing as few patients as possible.
  dinsdag 7 september 2010 @ 23:38:47 #66
202014 JJH
Knetter. O+
pi_86188511
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 23:31 schreef davidov2009 het volgende:

[..]

Mensen dat verkeerlicht gespot helemaal het begin achter Leo de Haas? Laatst ging het topic over verkeerslichten die op oranje gaan vóór groen (zoals in div. buitenlanden), zodat je al tijd hebt om je bekertje weg te zetten, de koppeling op te laten komen oid. Nadeel was echter dat iemand die de hoek om kwam niet wist of het nu rood of groen zou worden (wel zeer zeldzame situatie). Welnu, in deze aflevering zag je dat er op de plek van het oranje licht (tijdens het rood) een LED-teller ging lopen (3-2-1) voordat het groen werd! Cool :)
In duitsland is het rood/oranje voordat het groen word.
En in Nederland heb je bij sommige fietsverkeerslichten ook tellers meelopen. :Y
  dinsdag 7 september 2010 @ 23:47:21 #67
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_86188903
Ik vind dat systeem wel praktisch en fijn, maar volgens mij doet het geen drol voor de verkeersveiligheid, want mensen gaan alleen maar vaker door rood rijden.
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
pi_86189562
er staan bij ons nu 2 auto's in de schuur, Transit busje en Alto. en in de andere schuur mijn Polo. en mn stage auto kan ik overal op ons erf kwijt :P plus nog veel meer auto's maar die hebben we niet...
Gott schütze mich vor blonden Frauen und Autos die Franzosen bauen
  woensdag 8 september 2010 @ 00:05:22 #69
202014 JJH
Knetter. O+
pi_86189736
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 23:47 schreef twiFight het volgende:
Ik vind dat systeem wel praktisch en fijn, maar volgens mij doet het geen drol voor de verkeersveiligheid, want mensen gaan alleen maar vaker door rood rijden.
Dat valt wel mee denk ik. :)
Anders hadden ze er in Duitsland ook al lang een eind aan gemaakt denk ik.
pi_86189885
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 23:38 schreef JJH het volgende:

[..]

In duitsland is het rood/oranje voordat het groen word.
En in Nederland heb je bij sommige fietsverkeerslichten ook tellers meelopen. :Y
Hier hebben ze bij sommige fietspaden ook tellers. Weet je hoe lang je in de regen moet staan :9
Tap tap tap
pi_86190802
Ja bij fietspaden zie ik hier ook vaak tellers bij de verkeerslichten, maar bij normale wegen heb k het nog nooit gezien. Maar idd, het stimuleert alleen maar het door rood rijden (gaan rijden als er '1' in beeld staat) en daarmee de staatskas. Want de overheid zou de overheid niet zijn als precies op de plek waar dit type nieuwe verkeerslichten wordt neergezet, tevens een roodlicht-flitser wordt geplaatst ;)
Killing as few patients as possible.
  woensdag 8 september 2010 @ 09:20:24 #72
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_86194680
Tsja, mensen moeten ook gewoon eens leren waar rood voor is en waar groen voor is. We willen met zijn allen supersnelle computers op zakformaat, op vakantie naar de maan en het meest luxe huis, maar een groen of rood lampje snappen we al niet :{ Ik vraag me serieus af waarom het menselijke ras nog niet uitgestorven is.
pi_86195091
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 17:06 schreef Purdey het volgende:

[..]

Haha, en dan? Johnny's knokploeg erop af sturen? ;)
Waar zie je me voor aan! ;). Nee hoor, als ik hem nog eens zie zeg ik er gerust wat van, gewoon met woorden enzo, mijn vuisten spreken niet zulke duidelijke taal :').
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 17:40 schreef davidov2009 het volgende:

[..]

Nummerbord opgeschreven? Volgens mij is dat niet nodig, je hebt er zojuist een foto van gemaakt 8)7 (die tevens vereeuwigd is op het internet :P)

Oh kentekengegevens:
[ code verwijderd ]

Goh! ;). Ik heb een papiertje in mn auto liggen, voor het geval ik hem tegenkom op de parkeerplaats, kan ook wel de foto uitprinten, of weer op mn scherm toveren, maar dit vond ik makkelijker ;).

quote:
Op dinsdag 7 september 2010 20:41 schreef JJH het volgende:

[..]

Neen, ik kijk foeballuh. :Y
Ik heb weer een avondje lekker gesleuteld! Twee wiellagers van de renault 6 vervangen, vrijdag opnieuw voor de keuring.
Helaas waren de ketekenplaten niet goed, de A en de R zaten gewoon los :(.
pi_86199109
Gaaf, heb een slipcursus cadeau gekregen! Binnenkort ergens een datum prikken :D
pi_86200649
quote:
Op woensdag 8 september 2010 12:01 schreef Spelvout het volgende:
Gaaf, heb een slipcursus cadeau gekregen! Binnenkort ergens een datum prikken :D
Das stoer! Waar ga je die doen? Echt een aanrader, zo'n slipcursus!
pi_86202784
http://www.safetyexperiencecenter.nl/

Ik zie alleen net dat het in een Mercedes is, en dus achterwielaandrijving. Ik vraag me af hoeveel nut dat heeft als 90% van alle auto's voorwielaandrijving hebben :p

edit\

Aah, ze hebben daar ook voorwielaangedreven auto's :)

[ Bericht 23% gewijzigd door Spelvout op 08-09-2010 14:28:53 ]
pi_86207233
quote:
Op woensdag 8 september 2010 13:51 schreef Spelvout het volgende:
http://www.safetyexperiencecenter.nl/

Ik zie alleen net dat het in een Mercedes is, en dus achterwielaandrijving. Ik vraag me af hoeveel nut dat heeft als 90% van alle auto's voorwielaandrijving hebben :p

edit\

Aah, ze hebben daar ook voorwielaangedreven auto's :)
Nice :). Lijkt me wel dat ze zoiets met een voorwielaangedreven auto gaan doen ja! Anders heb je er toch een stuk minder aan.

Ik heb http://www.slotemakers.nl/ daar een tijdje geleden (paar jaar inmiddels :+) een cursus gedaan, is me erg goed bevallen!
  woensdag 8 september 2010 @ 15:54:08 #78
251095 Purdey
Better off alone..
pi_86207316
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 21:15 schreef CherryLips het volgende:
Hier is het ook lekker parkeren. Aan de ene kant een megabioscoop met twee parkeerterreinen en een parkeergarage, maar de mensen zijn te beroerd om a) 1,50 te betalen om te parkeren of om b) de auto bij de supermarkt verderop te parkeren, want stel je voor dat je drie stappen moet lopen, dus soms staat hier de hele straat vol. Ik wist laatst precies hoe laat Inception begon en was afgelopen, de auto's stonden hier in het gras dubbel geparkeerd.
Cherry, dit is een regelrechte 'Raad waar Cherry woont' post _O-
Aan de ene kant een bioscoop, aan de andere kant een ziekenhuis, en je hebt het over een hoekhuis met garages onder het huis. Als ik je PM met de goede straat, wat krijg ik dan? *O*
pi_86207634
quote:
Op woensdag 8 september 2010 15:54 schreef Purdey het volgende:

[..]

Aan de ene kant een bioscoop, aan de andere kant een ziekenhuis, en je hebt het over een hoekhuis met garages onder het huis. Als ik je PM met de goede straat, wat krijg ik dan? *O*
Bedankt voor de uitdaging :D Maar het viel mee, heb 'm al :')
pi_86207640
quote:

[..]

Haha ja, het is wel heel overduidelijk nu :')
Tap tap tap
  woensdag 8 september 2010 @ 16:59:35 #81
251095 Purdey
Better off alone..
pi_86209645
quote:
Op woensdag 8 september 2010 16:01 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Haha ja, het is wel heel overduidelijk nu :')
Maar wat krijg ik nu? ;)
Mag ik een nachtje komen logeren in jou, op het eerste oog uitziende, enorme huis *O*
pi_86209682
quote:

[..]

Haha, zo had ik er nog helemaal niet over na gedacht ;). Weet nu ook wel waar ik het moet zoeken.
@cherry; af en toe is het wel heel erg met het parkeren ja. Ik ga meestal op de fiets naar de bios, die kan je altijd kwijt. :)
pi_86210446
Pfoe leuke wolkbreuk boven de A12 daarstraks. Leek wel alsof de snelweg even blank stond. Op een gegeven moment leek het ook even of m'n auto niet rechtdoor ging, dat was wel apart :')
Too much is never enough!
  woensdag 8 september 2010 @ 17:36:17 #84
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_86210938
Ik vroeg mij eigenlijk af wat jullie tegen beslagen ruiten doen. Bij mij helpt namelijk niet zoveel, en ik heb er iedere dag last van.

Raam open, ventilatie aan gericht op de ruiten etc. Warm/koude lucht.. Het is niet echt efficient, blijft altijd een klein waasje zitten. |:(
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
pi_86210995
Raam dicht, ventilatie op ruiten, zo'n schuifje in het midden (links is pijltje van buiten naar binnen, rechts is van achter naar voren naar achter.. weet niet hoe dat werkt :') ) en op warm. Het duurt een minuutje of 2 bij mij hoor, dus dat is niet zo gek. Heel nare issue iig
Rui Pereira: "You're an artist, you don't give a fuck!"
pi_86211075
Bij mij ook goed warm stoken, maar dan vind ik het weer te heet worden in de auto :')
pi_86213945
quote:
Op woensdag 8 september 2010 17:22 schreef The6thgate het volgende:
Pfoe leuke wolkbreuk boven de A12 daarstraks. Leek wel alsof de snelweg even blank stond. Op een gegeven moment leek het ook even of m'n auto niet rechtdoor ging, dat was wel apart :')
Ter hoogte van woerden toevallig? Richting utrecht? Daar stond ik ook in de file :)
  woensdag 8 september 2010 @ 19:21:21 #88
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_86214468
quote:
Op woensdag 8 september 2010 17:36 schreef monsterd. het volgende:
Ik vroeg mij eigenlijk af wat jullie tegen beslagen ruiten doen.
Op één knopje drukken.
pi_86214505
quote:
Op woensdag 8 september 2010 19:21 schreef JDude het volgende:

[..]

Op één knopje drukken.
Had ik maar zo'n luxe in de auto. :')
  woensdag 8 september 2010 @ 19:22:28 #90
314372 Goddelijker
pi_86214528
quote:
Op woensdag 8 september 2010 17:36 schreef monsterd. het volgende:
Ik vroeg mij eigenlijk af wat jullie tegen beslagen ruiten doen. Bij mij helpt namelijk niet zoveel, en ik heb er iedere dag last van.

Raam open, ventilatie aan gericht op de ruiten etc. Warm/koude lucht.. Het is niet echt efficient, blijft altijd een klein waasje zitten. |:(
Goed schoonmaken, scheelt al heel veel.
  woensdag 8 september 2010 @ 19:22:33 #91
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_86214534
quote:
Op woensdag 8 september 2010 17:38 schreef house_is_a_feeling het volgende:
(links is pijltje van buiten naar binnen, rechts is van achter naar voren naar achter.. weet niet hoe dat werkt :') )
Van die pijltjes in de vorm van een rotonde zeg maar? Dan circuleert de lucht binnen de auto in plaats van dat er lucht van buiten wordt aangezogen. Handig als je langs een zojuist bemeste akker rijdt, of in een tunnel in de file staat.
  woensdag 8 september 2010 @ 19:22:55 #92
314372 Goddelijker
pi_86214549
quote:
Op woensdag 8 september 2010 17:22 schreef The6thgate het volgende:
quote:
Op woensdag 8 september 2010 19:07 schreef L0we het volgende:

[..]

Ter hoogte van woerden toevallig? Richting utrecht? Daar stond ik ook in de file :)
Op m'n werk zei de chauffeur ook al dat de weg blank stond en dat auto's aan het glijden waren...
pi_86214597
quote:
Op woensdag 8 september 2010 19:22 schreef JDude het volgende:

[..]

Van die pijltjes in de vorm van een rotonde zeg maar? Dan circuleert de lucht binnen de auto in plaats van dat er lucht van buiten wordt aangezogen. Handig als je langs een zojuist bemeste akker rijdt, of in een tunnel in de file staat.
Aha, okay. Dankje ^O^ ik leer nog eens iets hier.
  woensdag 8 september 2010 @ 19:24:47 #94
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_86214619
Had vandaag wel tien hagelstenen op de voorruit. Maar ik reed net de Drechttunnel in en denk dat de rest is gevallen voor ik aan de andere kant was :').
  woensdag 8 september 2010 @ 19:43:28 #95
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_86215447
quote:
Op woensdag 8 september 2010 19:22 schreef Goddelijker het volgende:

[..]

Goed schoonmaken, scheelt al heel veel.
Waarmee schoonmaken dan? Ik heb wel eens zo'n spuitmiddel gebruikt jusit tegen condens maar daar werd het alleen maar erger van :@
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
  woensdag 8 september 2010 @ 19:45:44 #96
314372 Goddelijker
pi_86215538
quote:
Op woensdag 8 september 2010 19:43 schreef monsterd. het volgende:

[..]

Waarmee schoonmaken dan? Ik heb wel eens zo'n spuitmiddel gebruikt jusit tegen condens maar daar werd het alleen maar erger van :@
Gewoon Glassex of de Poolse variant. :+
Zorgen dat alle vette troep van de ruit af is, dat scheelt al heel veel.
En anders je interieur-filter laten vervangen, als je auto die heeft, als je met de auto naar de garage gaat.
  woensdag 8 september 2010 @ 19:57:04 #97
314372 Goddelijker
  woensdag 8 september 2010 @ 19:57:36 #98
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_86216108
quote:
Op woensdag 8 september 2010 19:45 schreef Goddelijker het volgende:

[..]

Gewoon Glassex of de Poolse variant. :+
Zorgen dat alle vette troep van de ruit af is, dat scheelt al heel veel.
En anders je interieur-filter laten vervangen, als je auto die heeft, als je met de auto naar de garage gaat.
Heb eerder ook een ontvettend middel gebruikt. Zag er wel iets beter uit maar na een poosje (lees: 1 week) was ik weer terug bij af. Voor de rest zit ik niet aan de ramen ofzo.

Wat is een interieur-filter? :P
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
pi_86216111
@ Monsterd; Shit, dat anticondensspul heb ik dus ook flink lopen spuiten... Hopelijk zie ik morgen wat dan :')
Heb ook overal aan lopen draaien maar niks hielp, maar dat schuifje had ik nog niet geprobeeerd.
pi_86216139
quote:
Op woensdag 8 september 2010 19:57 schreef Goddelijker het volgende:
Misschien leuk...
http://www.ibood.com/nl/nl/index.php
quote:
Op woensdag 8 september 2010 18:40 schreef Anne het volgende:
Ik heb de Ibood vandaag, samen met ouders + broers (deze keer geen aanhang(sels)), besteld. Ben benieuwd!
Leuk genoeg voor mij in ieder geval :P !
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')