Hé! Hier exact hetzelfde probleem.quote:Op zondag 12 september 2010 13:25 schreef Devolution het volgende:
[..]
Dit had ik continu op vakantie in Turkije.. Lag ie idd gewoon op mn nachtkastje of in mn broekzak en dan ging ie ineens rebooten. Maar voordat en nadat ik in Turkije ben geweest, is het niet meer voorgekomen. Erg vreemd..
quote:Op zondag 12 september 2010 15:27 schreef Renesite het volgende:
[..]
Naar de winkel terug ermee. Is mogelijk een moederbord probleem.
Geen idee. Het kan ook met de zon te maken hebben? De temperaturen oid. Maar het uitvallen warm worden en accu wat minder heb ik in Nederland ook, ik ben alleen niet in Turkije geweest maar in Zuid-Frankrijkquote:Op maandag 13 september 2010 22:44 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
En waarom treedt dat moederbord-probleem alleen op in 't buitenland dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben benieuwd, net de lite versie binnen gehaald. Straks eens even kijken wat het is...quote:Op dinsdag 14 september 2010 10:06 schreef iBenny het volgende:
Ik heb gister What the Doodle!? gedownload op m'n desire... wat een geweldig spel
Je speelt tegen 4 anderen.. 1tje tekent het onderwerp dat in beeld komt, de anderen moeten raden.quote:Op dinsdag 14 september 2010 10:51 schreef IkWilbert het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd, net de lite versie binnen gehaald. Straks eens even kijken wat het is...
Wat korting eisen op je abbonement vanwege het ongemak?quote:Op dinsdag 14 september 2010 17:45 schreef Stefanovic83 het volgende:
Gaat lekker met mijn bestelling bij Hi (telefonisch verlenging, gedaan op 4 september).
Iedere keer verschillende beloften over levering, ik kan geen orderstatus checken omdat ze geen bevestiging gestuurd hebben, en na navraag krijg ik nu te horen dat ze vandaag een retourzending ontvangen hebben
--> verlenging terug gedraaid
--> over 15 werkdagen kan 'ie opnieuw ingevoerd worden. (lekkere service)
En dat terwijl ik niet eens een levering aangeboden heb gekregen
't Moet niet gekker wordenquote:Op dinsdag 14 september 2010 13:41 schreef Bezempje het volgende:
.. aangezien ik al voorzien ben van een Blackberry is hij dus overbodig.
Hier is eergisteren een nieuwe Desire aangekomen die de simkaart van T-Mobile niet "ziet". Nieuw toestel, nieuwe simkaartquote:Op woensdag 15 september 2010 01:43 schreef Breathtaking het volgende:
Hm, Desire pakt steeds vaker m'n simkaart ineens niet meer.
Dat heb ik bij mijn eerste ook gehad. Heb 1x mijn pin in kunnen toetsen en toen deed ie het niet meer.quote:Op woensdag 15 september 2010 01:43 schreef Breathtaking het volgende:
Hm, Desire pakt steeds vaker m'n simkaart ineens niet meer.
In eerste instantie mijn huidige Hi-sim. Later de T-mobile sim, maar hij pakte het niet meer.quote:Op woensdag 15 september 2010 08:56 schreef Kloonhommel het volgende:
Hebben jullie een gloednieuwe sim erin geduwd of een 2ehandse?
Ik niet.quote:Op woensdag 15 september 2010 07:00 schreef lekzzz het volgende:
Als ik WhatsApp gebruik moet ik alle nummers die erin staan opnieuw opslaan, eerder voegt hij ze niet toe aan mijn contacten. Hebben meer mensen hier last van?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |