abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86419561
Vanochtend stond de TNT voor de deur bij mij om een nieuwe HTC Desire af te leveren. Maar aangezien ik al voorzien ben van een Blackberry is hij dus overbodig. Ik heb hem gekregen bij het verlengen van mijn abbonement. De telefoon zit nog helemaal gesealed in de doos.

Specs:
Model: A8181
CPU: 1 GHz
Platform: Android
Memory: 512MB Rom en 576MB Ram
Scherm: 3,7 inch touch
Ingebouwde GPS Antenne
WIFI
Bluetooth
5MP Camera
Geheugen uitbreidbaar met een microSD kaartje

Vraagprijs: ¤375
pi_86420300
Topic opgeschoond, gezellig kletsen over een Desire kan in DIG! Verder alleen reageren bij interesse aub!
Powered by JanetjeŽ
pi_86420391
Pardon?
Ik wil alleen de verkoper er op wijzen dat er een kans bestaat dat er en sd kaartje in de telefoon zit.
Dit was bij mijn desire namelijk ook niet aangegeven, maar zat er wel in :)
pi_86420756
dat heb ik niet nagekeken aangezien de HTC nog gesealed in de doos zit.
pi_86420831
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 14:11 schreef Bezempje het volgende:
dat heb ik niet nagekeken aangezien de HTC nog gesealed in de doos zit.
Dan zit er een 4 GB kaart bij het toestel. En hij is simlock vrij, aangezien hij bij een abonnement kwam?

En mijn eerdere vraag, weet je zeker dat je je Blackberry boven dit toestel verkiest?
The past is what made you, but the future is what you're gonna make!
pi_86421069
amoled of superLCD?
pi_86421156
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 14:19 schreef Byte_Me het volgende:
amoled of superLCD?
Zijn er verschillende Desires dan? Ik dacht dat de Desire amoled was...
The past is what made you, but the future is what you're gonna make!
pi_86421909
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 14:22 schreef AlphaOmega het volgende:

[..]

Zijn er verschillende Desires dan? Ik dacht dat de Desire amoled was...
nee, er is een tekort aan amoled schermen, daarom worden er nu desires met superLCD scherm verkocht.
pi_86422763
hoe zie ik of de desire die ik heb, lcd of amoled heeft trouwens? ;)
pi_86422858
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 15:04 schreef Mark_Boelen het volgende:
hoe zie ik of de desire die ik heb, lcd of amoled heeft trouwens? ;)
Als het een desire is met amoled dan staat er ergens op de doos amoled, staat het nergens dan is het een lcd versie.
Powered by JanetjeŽ
pi_86423003
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 15:06 schreef Dubbeldrank het volgende:

[..]

Als het een desire is met amoled dan staat er ergens op de doos amoled, staat het nergens dan is het een lcd versie.
Ik kan het zo niet op mijn doos vinden, nog een snelle oftopic vraag dan, wat is beter en wat zijn de grote verschillen tussen amoled en super lcd?
pi_86424560
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 15:10 schreef Mark_Boelen het volgende:

[..]

Ik kan het zo niet op mijn doos vinden, nog een snelle oftopic vraag dan, wat is beter en wat zijn de grote verschillen tussen amoled en super lcd?
Als er geen amoled op je doos hebt staan heb je slcd. Voor de veschillen moet je maar even googlen, zat over te vinden :)

spuit 11 :')
pi_86425464
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 14:13 schreef AlphaOmega het volgende:

[..]

Dan zit er een 4 GB kaart bij het toestel. En hij is simlock vrij, aangezien hij bij een abonnement kwam?

En mijn eerdere vraag, weet je zeker dat je je Blackberry boven dit toestel verkiest?
Ja ik verkies een BB boven een HTC. Heb hiervoor ook een HTC gehad. Vind het toch niet helemaal mijn ding :)

Ik weet niet of hij simlock vrij is. Aangezien ik hem via verlenging abonnement (bedankt voor het corrigeren) kreeg.
pi_86445157
kleine kick :p
pi_86478795
Waar op te halen?
pi_86483254
Ophalen kan in omgeving Rotterdam. Of van ma - do in Gorinchem.
Heb je interesse shiftknop?

[ Bericht 21% gewijzigd door Bezempje op 16-09-2010 14:42:19 ]
pi_86504037
kick
pi_86541792
kick
  zaterdag 18 september 2010 @ 17:29:03 #19
213568 Glynnis
Painting the roses red!
pi_86574655
Ik heb interesse, maar krijg pas over zes dagen mijn geld binnen. (Stufi, arme student, jeweet) Als je voor die tijd nog niet heb verkocht, wil ik hem zeker overnemen! :D (Voor 350 euro can :$)

Zou tof zijn als je nog die paar daagjes wil wachten (zag je advertentie ook op tweakers staan, maakt het al iets betrouwbaarder vandaar ;D) Ik hoor het graag.

[ Bericht 6% gewijzigd door Glynnis op 18-09-2010 17:41:18 ]
PAINTING THE ROSEES REEED!
pi_86575072
Prima. Geen probleem. Ik zal hem voor je vast houden! Wil je hem op komen halen of moet het verzonden worden? Ik hoor wel waar je voorkeur ligt.
  zaterdag 18 september 2010 @ 17:49:26 #21
213568 Glynnis
Painting the roses red!
pi_86575285
Wat een snelle reactie. Liefst op komen halen, zit zelf in Den Haag of Utrecht, maar dat maakt volgens mij voor de afstand niet zo heel veel uit. Doordeweeks de voorkeur want gebruikmaken van OV scheelt weer in geld. Ik stuur wel vandaag of morgen even een PM'tje voor verdere informatie. Alvast bedankt in ieder geval!

Zoals overigens in de afbeeldingen staat, zit de factuur er gewoon bij neem ik aan? :)

Via welke mobiele telefoonmaatschappij heb je overigens 'm verkregen? Dit ivm simlock/branding (Ah, ik zie in je history KPN, wat goed uitkomt aangezien m'n huidige abonnement ook nog bij KPN zit :D)

[ Bericht 17% gewijzigd door Glynnis op 18-09-2010 18:31:15 ]
PAINTING THE ROSEES REEED!
pi_86581615
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 17:49 schreef Glynnis het volgende:
Wat een snelle reactie. Liefst op komen halen, zit zelf in Den Haag of Utrecht, maar dat maakt volgens mij voor de afstand niet zo heel veel uit. Doordeweeks de voorkeur want gebruikmaken van OV scheelt weer in geld. Ik stuur wel vandaag of morgen even een PM'tje voor verdere informatie. Alvast bedankt in ieder geval!

Zoals overigens in de afbeeldingen staat, zit de factuur er gewoon bij neem ik aan? :)

Via welke mobiele telefoonmaatschappij heb je overigens 'm verkregen? Dit ivm simlock/branding (Ah, ik zie in je history KPN, wat goed uitkomt aangezien m'n huidige abonnement ook nog bij KPN zit :D)
Ophalen is geen probleem. We komen er wel uit ;)

Factuur zit er inderdaad bij. Ik heb geen idee of die simlocked is maar aangezien je ook bij KPN zit zal dit geen probleem zijn denk ik :) Omdat ie nog gesealed in de doos zit weet ik niet of hij gebrand is. Maar ik heb al mijn eerdere telefoons van KPN even nagekeken en daar zaten geen brandings op dus ik denk bij deze ook niet.

Ik zie je PM vanzelf wel verschijnen :D
pi_86669139
Weer aangeboden aangezien de koop niet door was gegaan!
pi_86672878
PM.
Karma is a fucking bitch.
pi_86673005
Pm terug.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')