Dan zit er een 4 GB kaart bij het toestel. En hij is simlock vrij, aangezien hij bij een abonnement kwam?quote:Op dinsdag 14 september 2010 14:11 schreef Bezempje het volgende:
dat heb ik niet nagekeken aangezien de HTC nog gesealed in de doos zit.
Zijn er verschillende Desires dan? Ik dacht dat de Desire amoled was...quote:
nee, er is een tekort aan amoled schermen, daarom worden er nu desires met superLCD scherm verkocht.quote:Op dinsdag 14 september 2010 14:22 schreef AlphaOmega het volgende:
[..]
Zijn er verschillende Desires dan? Ik dacht dat de Desire amoled was...
Als het een desire is met amoled dan staat er ergens op de doos amoled, staat het nergens dan is het een lcd versie.quote:Op dinsdag 14 september 2010 15:04 schreef Mark_Boelen het volgende:
hoe zie ik of de desire die ik heb, lcd of amoled heeft trouwens?
Ik kan het zo niet op mijn doos vinden, nog een snelle oftopic vraag dan, wat is beter en wat zijn de grote verschillen tussen amoled en super lcd?quote:Op dinsdag 14 september 2010 15:06 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Als het een desire is met amoled dan staat er ergens op de doos amoled, staat het nergens dan is het een lcd versie.
Als er geen amoled op je doos hebt staan heb je slcd. Voor de veschillen moet je maar even googlen, zat over te vindenquote:Op dinsdag 14 september 2010 15:10 schreef Mark_Boelen het volgende:
[..]
Ik kan het zo niet op mijn doos vinden, nog een snelle oftopic vraag dan, wat is beter en wat zijn de grote verschillen tussen amoled en super lcd?
Ja ik verkies een BB boven een HTC. Heb hiervoor ook een HTC gehad. Vind het toch niet helemaal mijn dingquote:Op dinsdag 14 september 2010 14:13 schreef AlphaOmega het volgende:
[..]
Dan zit er een 4 GB kaart bij het toestel. En hij is simlock vrij, aangezien hij bij een abonnement kwam?
En mijn eerdere vraag, weet je zeker dat je je Blackberry boven dit toestel verkiest?
Ophalen is geen probleem. We komen er wel uitquote:Op zaterdag 18 september 2010 17:49 schreef Glynnis het volgende:
Wat een snelle reactie. Liefst op komen halen, zit zelf in Den Haag of Utrecht, maar dat maakt volgens mij voor de afstand niet zo heel veel uit. Doordeweeks de voorkeur want gebruikmaken van OV scheelt weer in geld. Ik stuur wel vandaag of morgen even een PM'tje voor verdere informatie. Alvast bedankt in ieder geval!
Zoals overigens in de afbeeldingen staat, zit de factuur er gewoon bij neem ik aan?
Via welke mobiele telefoonmaatschappij heb je overigens 'm verkregen? Dit ivm simlock/branding (Ah, ik zie in je history KPN, wat goed uitkomt aangezien m'n huidige abonnement ook nog bij KPN zit)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |