Ah, het Ho-Chi-Minh Mausauleum is dus niet in Ho-Chi-Minhstad maar in Hanoi. Misschien dat Tom dat dan wist?quote:Op maandag 6 september 2010 16:38 schreef enilnomrow het volgende:
Oh, nu doet het plaatje het hier ook niet. Op miraculeuze wijze wist Tomtomaat toch het goede antwoord te geven.
Stand AKQ 2033
1 De_Hertog
1 enilnomrow
1 tomtomaat
nopequote:Op maandag 6 september 2010 16:40 schreef tomtomaat het volgende:
Rechtermuis klik en dan afbeelding weergeven. Dan staat de foto er,
Dan heb jij wss Firefox ofzo en CaLeX IE? (ik heb ook IE en bij mij werkt het natuurlijk dus ook niet)quote:
Potsdam?quote:Op maandag 6 september 2010 16:42 schreef tomtomaat het volgende:
is de hoofdstad van de Duitse deelstaat Brandenburg. De stad telt 154.606 inwoners[1] en ligt in de agglomeratie van Berlijn;
Welke stad?
Stand AKQ 2033quote:Op maandag 6 september 2010 16:47 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Dan heb jij wss Firefox ofzo en CaLeX IE? (ik heb ook IE en bij mij werkt het natuurlijk dus ook niet)
[..]
Potsdam?
Had je in die post nou al het antwoord gepost, terwijl dat eigenlijk een hint moest zijn?quote:Op maandag 6 september 2010 16:47 schreef tomtomaat het volgende:
zo is de stad te bereiken met de S-Bahn van Berlijn.ligt aan de rivier de Havel. Potsdam is een stadsdistrict.
quote:Op maandag 6 september 2010 16:52 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Had je in die post nou al het antwoord gepost, terwijl dat eigenlijk een hint moest zijn?
Gek dat dat plaatje showen bij jou wel werkt dan... Naja.
Aan welke stad dankt de oorspronkelijke naam van de Gulden zijn naam?
Het belang van Florence als handelsstad blijkt onder meer uit het feit dat de plaatselijke munt, de fiorino d'oro of Gouden Florijn, zijn naam leende aan veel andere munten, zoals de Hongaarse forint en de Nederlandse gulden, die aanvankelijk ook Gulden (=Gouden) Florijn heette.quote:
helaasquote:Op maandag 6 september 2010 17:00 schreef Quyxz_ het volgende:
Het Gardameer is het enige meer dat ik ken dat daar ergens ligt dus ik zeg dat.
Yep.quote:
Speurwerk? Jij hebt vast de OP niet gelezen.quote:
Het staat er ook maar heel kleinquote:Op maandag 6 september 2010 19:25 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Speurwerk? Jij hebt vast de OP niet gelezen.
2 foutquote:Op maandag 6 september 2010 20:24 schreef Etcetera het volgende:
Pittsburgh Patriots
New York Giants
Denver Broncos
Miami Dolphins
New England Steelers
Damn itquote:
Nu 3 foutquote:Op maandag 6 september 2010 20:26 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Damn it
Pittsburgh Patriots
New York Giants
Denver Steelers
Miami Dolphins
New England Broncos
Dan geef ik het opquote:
InTrePidIvity +1quote:Op maandag 6 september 2010 20:29 schreef InTrePidIvity het volgende:
Pittsburgh Steelers
New York Giants
Denver Broncos
Miami Dolphins
New England Patriots
quote:Op maandag 6 september 2010 20:46 schreef tomtomaat het volgende:
Groningen Eiffeltowers
Den Helder Seals
Den Bosch Zorg & Zekerheid
Rotterdam Matrixx Magixx
Nijmegen Challengers
Leiden Gas Terra Flames
Allebei één goed. Dezelfde ook nogquote:Op maandag 6 september 2010 20:47 schreef Flitspaal het volgende:
Zelfde idee, maar dan met Nederlandse basketbalclubs!
• Den Helder • Seals
• Groningen • EiffelTowers
• Den Bosch • GasTerra Flames
• Rotterdam • Zorg & Zekerheid
• Nijmegen • Challengers
• Leiden • Matrixx Magixx
Stand AKQ 2033quote:Op maandag 6 september 2010 20:51 schreef Yankee het volgende:
Groningen - GasTerra Flames
Den Bosch - EiffelTowers
Den helder Seals
rotterdam Challengers
nijmegen Matrixx Magixx
leiden - Zorg & Zekerheid
Stand AKQ 2033quote:
Stand AKQ 2033quote:
die welquote:
quote:
Een liefhebberquote:Op maandag 6 september 2010 22:14 schreef Burnett het volgende:
Waiting For The Sun
Strange Days
Morrison Hotel
Stand AKQ 2033quote:Op maandag 6 september 2010 22:22 schreef Flitspaal het volgende:
Regatta de Blanche
Synchronicity
Outlandos d'amour
Stand AKQ 2033quote:
Zelfs dat niet. Ik ben niet zo geinteresseerd in berichten over DWDD.quote:Op maandag 6 september 2010 22:38 schreef Yankee het volgende:
[..]
ik ook niet, maar hoorde het toevallig
Stand AKQ 2033quote:
Omdat je het zo lief vraagtquote:Op maandag 6 september 2010 23:00 schreef Flitspaal het volgende:
Ga je nu wel een vraag stellen Cork?
Dat is natuurlijk helemaal goedquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Donder op man, ik pak gewoon mijn klomp
Stand AKQ 2033quote:
Stand AKQ 2033quote:
Kloptquote:
Ik dacht dat die alleen in de VS zaten...quote:Op dinsdag 7 september 2010 09:23 schreef Aap_2 het volgende:
[..]
Klopt
Stand AKQ 2033
1 De_Hertog
1 enilnomrow
2 tomtomaat
1 Quyxz_
1 Da_Sandman
1 Zeroku
1 ScotTtracy
2 InTrePidIvity![]()
3 Yankee
2 Corkscrew
3 Flitspaal
1 Burnett
1 lubje25
1 Aap_2
Mark Zuckerberg inderdaadquote:Op dinsdag 7 september 2010 09:58 schreef bierjoost het volgende:
Oprichter Facebook. Zucherberg of zo
Stand AKQ 2033quote:
quote:
Nou dan kies ik de 32ste gemeentequote:Op dinsdag 7 september 2010 11:07 schreef Da_Sandman het volgende:
Het is wel één van de 40 gemeenten in het departement Seine-Saint Denis.
quote:Op dinsdag 7 september 2010 11:23 schreef Carolyne1575 het volgende:
[..]
Nou dan kies ik de 32ste gemeente
Stand AKQ 2033quote:
Voor de geïnteresseerden: http://www.ns.nl/cs/Satel(...)ename=NS2007/Wrapperquote:
Stand AKQ 2033quote:
Komt omdat jij het plaatje al in je cachegeheugen heb doordat je het plaatje eerst opzocht.quote:Op dinsdag 7 september 2010 12:02 schreef De_Hertog het volgende:
Vreemd, doet het hier gewoon. Regisseur van Fear and Loathing in Las Vegas.
Stand AKQ 2033quote:
Stand AKQ 2033quote:
quote:
Je had al een tvp geplaatstquote:
Stand AKQ 2033quote:
quote:
Ik dacht al....ik besta.quote:
Stand AKQ 2033:quote:
+1quote:
quote:
Sttt!quote:Op dinsdag 7 september 2010 14:56 schreef Carolyne1575 het volgende:
Weduwe Rost van TONNINGEN zeker?
ja die ja, lette even niet opquote:Op dinsdag 7 september 2010 14:56 schreef Carolyne1575 het volgende:
Weduwe Rost van TONNINGEN zeker?
quote:
quote:
dat moet 'm zijnquote:
Verklaar 'ook' ?quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:41 schreef Da_Sandman het volgende:
Andere drie antwoorden ook fout btw.
Omdat jouw antwoord fouter dan fout is misschien?quote:
Wel ooit van verloren, maar dat was uitquote:
quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:42 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Omdat jouw antwoord fouter dan fout is misschien?
Klopt. Zeroku geloof ik wel. Anders heeft-ie extreem snel opgezocht...quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:48 schreef Yankee het volgende:
ik geloof er eerlijk gezegd ook geen zak van dat Carolyne1575 dankzij de hint guy hellers wist dat het luxemburg moest zijn
quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:43 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik vind dat toch knap. Bij een vraag over een EK kwalificatie wedstrijd Zuid-Korea roepen en vervolgens wel het logo van Rosenborg BK raden.
Mwah. Zover ik Luxemburgers ken vind ik het wel een typische Luxemburgse naam en ik dacht al dat ik het direct daarmee zou 'weggeven'.quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:48 schreef Yankee het volgende:
ik geloof er eerlijk gezegd ook geen zak van dat Carolyne1575 dankzij de hint guy hellers wist dat het luxemburg moest zijn
Nee. Zo ja, dan wil ik wel een team met je vormen voor 2 voor 12quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:51 schreef Zeroku het volgende:
[..]
. Denk je dat dat van Zuid-Korea serieus was. De post van Rucebo was om dinsdag 7 september 2010 @ 16:40:34. Mijn post was om dinsdag 7 september 2010 @ 16:40:54 geloof je dat ik in 20 seconden dat kan opzoeken?
Ik vind het gewoon knap. Punt. Kan het toch niet bewijzen, dus stel liever een nieuwe vraagquote:Op dinsdag 7 september 2010 16:51 schreef Zeroku het volgende:
[..]
. Denk je dat dat van Zuid-Korea serieus was. De post van Rucebo was om dinsdag 7 september 2010 @ 16:40:34. Mijn post was om dinsdag 7 september 2010 @ 16:40:54 geloof je dat ik in 20 seconden dat kan opzoeken?
quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:52 schreef Yankee het volgende:
[..]
Nee. Zo ja, dan wil ik wel een team met je vormen voor 2 voor 12
Ik wist die vraag van Nederland gewoon niet, dus ik dacht even grappig te doen. Feit blijft dat ik aardig wat van sport afweetquote:Op dinsdag 7 september 2010 16:52 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon knap. Punt. Kan het toch niet bewijzen, dus stel liever een nieuwe vraag.
Mijn excuses dan maarquote:Op dinsdag 7 september 2010 16:54 schreef Zeroku het volgende:
[..]
!
[..]
Ik wist die vraag van Nederland gewoon niet, dus ik dacht even grappig te doen. Feit blijft dat ik aardig wat van sport afweet.
Welke Amerikaan was voor Lyndon B. Johnson president van Amerika?
Is al goed johquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |