bummerquote:Op woensdag 8 september 2010 18:44 schreef Duvel het volgende:
[..]
Staat ook al elders op FOK!: XM had een doof gevoel in haar gezicht, vervolgens CT-scan, echo-onderzoek van de vaten en een MRI gehad. Uitslag: MRI en CT ok, maar wel een vernauwing in een halsslagader. Dat moet nu weer verder onderzocht worden. Vrij vervelend allemaal.

dat wist ik niet eens meer johquote:Op woensdag 8 september 2010 19:46 schreef Anne het volgende:
[..]
Op vrijdag 26 oktober 2007 @ 19:07 door Alexxxxx:
Topictitel: "Groningen stad #155" -> "Groningen stad #155 - speciaal voor BoJo en Alfisti"
GAAF!quote:Op donderdag 9 september 2010 00:53 schreef Tjabbo het volgende:
andere auto gekocht.
iemand een starlet kopen?
[ afbeelding ]
6 cilnder.
achterwielaandrijving
6 versnellingen
damn wat een auto

hahaha onderhoud aan de starlet? nee.quote:Op donderdag 9 september 2010 02:25 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
dat wist ik niet eens meer johwas STA mod toen volgens mij zelfs
![]()
maar waaaaaarom heeft die excuusneger het groningentopic geopend toen????
[..]
GAAF!![]()
specs en pics van de starlet?verwacht onderhoud binnenkort?

jeah true.....de sc is soms als een soort huis waar je niet altijd meer komt....maar het lijkt of iedereen je nog kent als je terug bentquote:Op donderdag 9 september 2010 03:16 schreef Alexxxxx het volgende:
lijkt me echt een hel waar je door gaat
en het is hier de PTA SC, en daarom kan het hier juist
En als ik een baan heb voor je hem verkocht hebt hoor je direct van me.. Heb echt een fatsoenlike auto nodig.. Tijd om volwassen te worden![]()

Die is mooiquote:Op donderdag 9 september 2010 03:23 schreef Tjabbo het volgende:
Ouder worden is verplicht. opgroeien niet.

Afsluitdijk topicquote:Op donderdag 9 september 2010 02:25 schreef Alexxxxx het volgende:
een LaRo in onderdelen uit Schagen halen is nog best wat werk btw

Ja hoi.quote:Op donderdag 9 september 2010 03:23 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
jeah true.....de sc is soms als een soort huis waar je niet altijd meer komt....maar het lijkt of iedereen je nog kent als je terug bentzelfs de newbies
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |