Heeft dit er iets mee te maken dat Wilders is afgehaakt vorige week?quote:Op maandag 6 september 2010 15:42 schreef Ronnie_bravo het volgende:
En dan zeggen ze dat Wilders wegloopt voor zijn verantwoording. Nee dan dit, gesprekken proberen op te blazen om vervolgens met de staart tussen de benen af te druipen. Sukkel
Nou, daar kun je nog weleens gelijk in hebben. Dat wegpesten dan.quote:Op maandag 6 september 2010 15:44 schreef KoosVogels het volgende:
Weggepest door bullebak Verhagen. Hiermee maakt Klink de weg alsnog vrij voor een coalitie over rechts. Je wordt bedankt, Ab.
Verhagen is nou eenmaal een dwingende persoonlijkheid, naar wat ik heb begrepen. Hij kan behoorlijk fel uit de hoek komen. Vergelijk dat met de ingetogen, ietwat sullige Ab Klink en het moge duidelijk zijn wie aan het kortste eind trekt.quote:Op maandag 6 september 2010 15:46 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou, daar kun je nog weleens gelijk in hebben. Dat wegpesten dan.
Volgende verkiezing 10 zetels?quote:Op maandag 6 september 2010 15:45 schreef caspervc het volgende:
Jee wat een lafbak.
Eerst de hele onderhandelingen met een brief en blabla opblazen, en nu dit is gelukt de 2e kamer verlaten.
Jeu! Daar heeft het CDA wat aan...
Ja, dat Maxime in de hoedanigheid van fractievoorzitter, tijdens uitgelopen vergaderingen, voor iedereen een broodje kroket besteld behalve voor Klink.quote:
Ik snap in dat opzicht niet dat Klink niet gewoon op zn zetel blijft plakken tot er een nieuw kabinet zit en dan aftaaitquote:Op maandag 6 september 2010 15:48 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Verhagen is nou eenmaal een dwingende persoonlijkheid, naar wat ik heb begrepen. Hij kan behoorlijk fel uit de hoek komen. Vergelijk dat met de ingetogen, ietwat sullige Ab Klink en het moge duidelijk zijn wie aan het kortste eind trekt.
Denk dat de situatie onwerkbaar is geworden voor Klink. Veel CDA'ers zien hem als een verrader. En binnen de fractie wordt hij waarschijnlijk hard aangepakt door Verhagen en zijn kliek. Gok dat hij praktisch werd gedwongen z'n biezen te pakken.quote:Op maandag 6 september 2010 15:45 schreef caspervc het volgende:
Jee wat een lafbak.
Eerst de hele onderhandelingen met een brief en blabla opblazen, en nu dit is gelukt de 2e kamer verlaten.
Jeu! Daar heeft het CDA wat aan...
Of juist broodjes garnalen, terwijl-ie donders goed weet dat Ab daar allergisch voor is.quote:Op maandag 6 september 2010 15:49 schreef Morendo het volgende:
Ja, dat Maxime in de hoedanigheid van fractievoorzitter, tijdens uitgelopen vergaderingen, voor iedereen een broodje kroket besteld behalve voor Klink.
Op dit moment is er weinig fundamenteel democratisch aan het verlopen vrees ik.quote:Op maandag 6 september 2010 15:50 schreef Weltschmerz het volgende:
Omdat hij onderhandelaar was is hij natuurlijk wel medeschuldig aan de verspilde tijd. Verder was het ook gewoon een hele nare leugenachtige incompetente minister.
Maar het zou wel te gek zijn als nu de onderhandelingen met de PVV weer werden geopend. Klink is gewoon democratisch verkozen, en net zo lang kamerleden wegpesten tot er steun is voor een kabinet is fundamenteel ondemocratisch.
Nou, "finaal mislukt" is nogal een verkeerde uitdrukking, de gesprekken zijn daadwerkelijk gestopt. Noem dat maar een mislukking.quote:Op maandag 6 september 2010 15:50 schreef Netsplitter het volgende:
Niet meer terecht.
Heeft het geprobeerd, is finaal mislukt in zijn poging om de gesprekken te stoppen en kan nu niet anders dan vertrekken.
Ja als het eruit ziet als een peer en het smaakt als een peer... dan is het een peer!quote:Op maandag 6 september 2010 15:51 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Denk dat de situatie onwerkbaar is geworden voor Klink. Veel CDA'ers zien hem als een verrader.
De gesprekken zijn toch gestopt/mislukt? Hij is daarin juist geslaagd. Door uit de kamer te stappen brengt hij de samenwerking op rechts juist weer dichterbij.quote:Op maandag 6 september 2010 15:50 schreef Netsplitter het volgende:
Niet meer terecht.
Heeft het geprobeerd, is finaal mislukt in zijn poging om de gesprekken te stoppen en kan nu niet anders dan vertrekken.
Het is slechts giswerk, maar ik vermoed dat er flink wat druk is uitgeoefend op Klink. Denk dat hij in figuurlijke zin de fractie is uitgeslagen. Onder aanvoering van slechte verliezer Verhagen.quote:Op maandag 6 september 2010 15:50 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ik snap in dat opzicht niet dat Klink niet gewoon op zn zetel blijft plakken tot er een nieuw kabinet zit en dan aftaait
Het punt is alleen dat Klink een CDA ideoloog pur sang is. Het programma en het gedachtegoed van het CDA de afgelopen tien jaar kwam grotendeels uit zijn pen. Tegenover een vos als Verhagen trekt ie nu aan het korste eind omdat het eigenlijk helemaal geen politicus is. Ik ben benieuwd wat dit gaat betekenen voor de koers van het CDA.quote:Op maandag 6 september 2010 15:48 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Verhagen is nou eenmaal een dwingende persoonlijkheid, naar wat ik heb begrepen. Hij kan behoorlijk fel uit de hoek komen. Vergelijk dat met de ingetogen, ietwat sullige Ab Klink en het moge duidelijk zijn wie aan het kortste eind trekt.
Ben het alweer met je eens. Eng he?quote:Op maandag 6 september 2010 15:51 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Denk dat de situatie onwerkbaar is geworden voor Klink. Veel CDA'ers zien hem als een verrader. En binnen de fractie wordt hij waarschijnlijk hard aangepakt door Verhagen en zijn kliek. Gok dat hij praktisch werd gedwongen z'n biezen te pakken.
Tja in zijn plaats had ik gewoon mn eigen fractie begonnen.quote:Op maandag 6 september 2010 15:53 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het is slechts giswerk, maar ik vermoed dat er flink wat druk is uitgeoefend op Klink. Denk dat hij in figuurlijke zin de fractie is uitgeslagen. Onder aanvoering van slechte verliezer Verhagen.
Yep.quote:Op maandag 6 september 2010 15:51 schreef Scorpie het volgende:
Mooi, opzouten met saboteurs. U heeft verloren dus tot ziens.
Ik gok op terugkeer van het KVPquote:Op maandag 6 september 2010 15:52 schreef Toad het volgende:
[..]
De gesprekken zijn toch gestopt/mislukt? Hij is daarin juist geslaagd. Door uit de kamer te stappen brengt hij de samenwerking op rechts juist weer dichterbij.
Ja, het zou een goed idee zijn als alle mensen met een eigen mening vertrekken uit de kamer.quote:Op maandag 6 september 2010 15:51 schreef Scorpie het volgende:
Mooi, opzouten met saboteurs. U heeft verloren dus tot ziens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |