Okay... ik hoop dat het vakantiehuisje wat wordt!!quote:Op maandag 6 september 2010 15:02 schreef Estrys het volgende:
Nou ja schrikken. Geloof niet dat ze steil achterover zal slaan![]()
wat goed Vickyquote:Op maandag 6 september 2010 15:45 schreef Vicky het volgende:vrijdag op sollicitatiegesprek bij de andere locatie
quote:Op maandag 6 september 2010 15:45 schreef Vicky het volgende:
vrijdag op sollicitatiegesprek bij de andere locatie
Yep!quote:Op maandag 6 september 2010 15:49 schreef Estrys het volgende:
[..]
wat goed Vicky![]()
Naar aanleiding van de afwijzing op de eerste locatie dus?
Ik ga weer voor je duimen!quote:Op maandag 6 september 2010 15:45 schreef Vicky het volgende:
vrijdag op sollicitatiegesprek bij de andere locatie
Hmm ga dan maar op je kop staan vrijdagquote:Op maandag 6 september 2010 16:04 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ik ga weer voor je duimen!Of juist niet, omdat dat de vorige keren alleen maar afwijzingen betekende
Hoe laat, want mijn duimen deden ook niet het juiste werk, maar om nu de hele dag op mijn kop te gaan staan is ene beetje lastig.. Dus een tijdsindicatie zou wenselijk zijn.quote:Op maandag 6 september 2010 16:06 schreef Vicky het volgende:
[..]
Hmm ga dan maar op je kop staan vrijdag
nieuwe laarzen.quote:Op dinsdag 7 september 2010 11:02 schreef Incantrix het volgende:
Haha, inderdaad ja.. Maarja, ik pak elk oogje toe dat ik pakken kan, morgen ga ik naar Atari Teenage Riot, dus dan wordt het ook weer laat enzo.
Oh, haha, coolLijkt me best spannend inderdaad!
En eh, ja, dat is ook precies waarom het beter is van niet.. Maar ik wil zo graag nieuwe laarzen, en een nieuw pincet.. Ah well.. Ik ga zo maar eens denk ik.
quote:Op dinsdag 7 september 2010 14:28 schreef Macka66 het volgende:
Wie zit er op een interessant concert? Mijn geliefde. Wie is er thuis voor de kinderen? Ik
En wie van de twee is jarig? Juist ja. Volgens mij doe ik iets helemaal verkeerd
Klein kadootje dan, van mij: Dankjewel! Ik begin volgende week aan mijn harplessen bij M.L. in C. !!!quote:Op dinsdag 7 september 2010 14:28 schreef Macka66 het volgende:
Wie zit er op een interessant concert? Mijn geliefde. Wie is er thuis voor de kinderen? Ik
En wie van de twee is jarig? Juist ja. Volgens mij doe ik iets helemaal verkeerd
Ja maar ja, hej B.......rt daaaar ga ik niet wonenquote:Op dinsdag 7 september 2010 15:09 schreef mefke79 het volgende:
overval = lef hebben. Midden op de dag, drukke toegangsweg van nieuwbouwwijk...estrys, weet je zeker dat je naar een nieuwbouwwijk wilt? Tis niet zo veilig als het lijkt....
We hebben onbeperkt internet op de Iphonequote:Op dinsdag 7 september 2010 16:11 schreef Nijna het volgende:
Getsie Mef, overval
Estrys, ik hoop echt dat het gaat lukken met het boshuisje! Jammer dat er geen internet is, maar dat is dan maar even zo, als het verder wel een lekker plekkie is, dan is dat ook heel wat waard volgens mij!
Oxy, wat gaaf! Harples
Oxy, da's inderdaad een kadootje! Ik wens je veel plezier bij het ontdekken van je eigen muziek op een van de mooiste instrumenten die ik ken!quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:27 schreef Oxymoron het volgende:
[..]
Klein kadootje dan, van mij: Dankjewel! Ik begin volgende week aan mijn harplessen bij M.L. in C. !!!
En jij hebt me deze aardige, rustige en vrolijke vrouw, getipt!
Er staat al een huurharpje in mijn slaapkamer. En ik ben blij!! Je doet toch Iets goed
Er zijn je zowel een mogelijkheid als een keuze afgenomen.quote:Op dinsdag 7 september 2010 19:41 schreef mefke79 het volgende:
dat een miskraam geestelijk pijn doet was bekend, maar dat ook zo zou doorwerken als je het nog maar net wist en ook nog twijfelde of je er nou zo blij mee was...(al zie ik dat laatste vooral als een signaal). Het valt me tegen van mezelf. (stom, want waarom zou ik niet verdrietig mogen zijn).
Macka, wat ontzettend mooi gezegd! zo is het inderdaad. En ik weet dat ik er heel blij mee zou zijn geweest als dat stemmetje ergens achter in mijn hoofd niet gezegd had dat het niet klopte.quote:Op dinsdag 7 september 2010 21:33 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Er zijn je zowel een mogelijkheid als een keuze afgenomen.
Ben net een foto aan het uploaden.quote:
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 7 september 2010 21:29 schreef Macka66 het volgende:
Cadeauscore: van de dametjes gelpennen in goud/zilver/brons, van mezelf een robotstofzuiger (maar ik moet wachten op een nieuwe zending uit China, deze was beschadigd) en van lief een in Bretagne handgemaakte faience hanger (10 cm doorsnee, lekker groot)
![]()
[ afbeelding ]
Ziet er goed uit! Vooral dat roze uniform.quote:Op woensdag 8 september 2010 10:02 schreef Vicky het volgende:
Vorig jaar was het stralendmooi weer inderdaad.
hmm gebak heb ik nog niet eens aan gedachtVanmiddag maaf ff langs de heerlijke bakker hier. Misschien hebben ze nog wel een leuk taartje
hier vandaan denk ik
Die hebben van die heerlijke dingen
quote:Op woensdag 8 september 2010 19:30 schreef moussy het volgende:
Er is hoop Vick, 800 sollicitanten, 5 vacatures en P. heeft vanmiddag zn contract getekend
ik pm je ff over jzquote:Op woensdag 8 september 2010 19:46 schreef She-Wolf het volgende:
Bij JZ toch Vicky? Op welke locatie en wat ga je dan doen?
Gefeliciteerd met je jubileum.Was de taart lekker?
quote:Op woensdag 8 september 2010 19:30 schreef moussy het volgende:
Er is hoop Vick, 800 sollicitanten, 5 vacatures en P. heeft vanmiddag zn contract getekend
misschien zit hier iets bijquote:Op woensdag 8 september 2010 20:16 schreef lady-wrb het volgende:
ik heb net op de open avond van de schooltuinen een pompoen gescoord (zo'n oranje)
wie heeft voor mij een goed recept? (hoeft niet vegetarisch anders krijg ik het hier in het gezin zeker niet naar binnen)
Ik heb toevallig afgelopen week 3 keer iets met pompoen gemaaktquote:Op woensdag 8 september 2010 20:16 schreef lady-wrb het volgende:
wie heeft voor mij een goed recept? (hoeft niet vegetarisch anders krijg ik het hier in het gezin zeker niet naar binnen)
ik heb nog nooit pompoen gegeten en ik heb ook geen flauw idee wat ik ermee moet.quote:Op woensdag 8 september 2010 20:19 schreef lily het volgende:
[..]
Ik heb toevallig afgelopen week 3 keer iets met pompoen gemaakt
Het mooie van herhalen is.....quote:
recept!!!!quote:Op woensdag 8 september 2010 23:04 schreef Oxymoron het volgende:
Trouwens vandaag heb ik zoete bietentaart met witte chocolade gebakken.
Heel lekker!
Dat is voor mij een contradictio in terminis!quote:Op woensdag 8 september 2010 19:51 schreef Vicky het volgende:
de taart was heeeerlijk! We hebben nog een halve over
Met mij prima!quote:
Moussy wat ontzettend goed zeg!quote:Op woensdag 8 september 2010 19:30 schreef moussy het volgende:
warme chocolademelk is een stuk beterquote:Op donderdag 9 september 2010 10:29 schreef Stiemie het volgende:
Blegh ik heb nu al een paar dagen last van mijn maag door dat hele zenuwen-sollicitatiegebeurenKoffie is dan niet evrstandig heb ik net gemerkt
Dat gaat steeds beter.quote:Op donderdag 9 september 2010 09:05 schreef k_i_m het volgende:
Is Jen al een beetje gewend ondertussen?
nee hoor, ik ben nog heel.quote:Op donderdag 9 september 2010 10:47 schreef Incantrix het volgende:
Woops, te lang open laten staan.. LadyWTF? Niemand gewond?
Stiemie..Klote joh..
Dan had ik vast een gele anjer in mijn knoopsgatquote:Op donderdag 9 september 2010 11:28 schreef trui het volgende:
lady_wrb, bizar! en linke soep ook inderdaad!
stiemie, geen idee meer hoe je er uit zag, maar er was geen twijfel overmogelijk dat jij 't was.
Nou ja ik heb de ervaring, alleen had die ene dus nog meer ervaring... Want soms solliciteer ik en dan heb ik juist weer teveel ervaringquote:Op donderdag 9 september 2010 12:30 schreef lady-wrb het volgende:
he verdorie stiemie. balen is dat.
hoe kan je nou ervaring opdoen als niemand je de kans geeft
Dat is idd schrikken.quote:Op donderdag 9 september 2010 15:08 schreef lady-wrb het volgende:
net stond ik luid zingend in de keuken mijn muffins te besmeren, stond ineens mijn schoonvader achter me
ik dacht dat ik doodbleef!
maar goed, hier zijn ze dan: muffins voor iedereen !
[ afbeelding ]
Bij bol.com kun je ook tweedehands verkopen, en dan kun je hele bestanden in 1 keer invoeren! Heel veul makkelijker, en ik verkoop daar sneller dan op mp, wat boeken betreft.quote:Op donderdag 9 september 2010 15:02 schreef bodpa09 het volgende:
Bleeegh, ik zit allemaal jaren 50 meisjesboeken in te voeren op Marktplaats. Cissy van Marxveldt met Joop ter Heuls. Wat een k*twerk zeg.
quote:Op donderdag 9 september 2010 15:51 schreef Stiemie het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
IK HEB EEN BAAN
![]()
![]()
![]()
![]()
Na mijn hele diepe dal van de afgelopen dagen ben ik zojuist gebeld over echt een droombaan. Ik ga schrijven over iets dat ik geweldig vind. En het is ook nog eens heel dichtbij!
Oh ik kan gewoon niet evrtellen hoe blij ik nu ben!!!
Nou nadat ik benaderd was, heb ik vorige week een sollicitatie gehad en nu dus de uitslagquote:Op donderdag 9 september 2010 15:53 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Je bent gewoon gebeld voor een baan??![]()
Wat goe-hoed!!quote:Op donderdag 9 september 2010 15:51 schreef Stiemie het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
IK HEB EEN BAAN
![]()
![]()
![]()
![]()
Na mijn hele diepe dal van de afgelopen dagen ben ik zojuist gebeld over echt een droombaan. Ik ga schrijven over iets dat ik geweldig vind. En het is ook nog eens heel dichtbij!
Echt goed hoor!! Eet smakelijk vanavond!!quote:Op donderdag 9 september 2010 15:56 schreef Stiemie het volgende:
[..]
Nou nadat ik benaderd was, heb ik vorige week een sollicitatie gehad en nu dus de uitslagOh mensen we gaan vanavond ergens pannenkoeken eten met de kinders om het te vieren
Jeetje er is echt zo'n last van mijn schouders na 8 maanden intensief zoeken
quote:Op donderdag 9 september 2010 15:51 schreef Stiemie het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
IK HEB EEN BAAN
![]()
![]()
![]()
![]()
Ze zijn zo oud dat ze geen ISBN hebben. Ik kan t in elk geval niet vinden.quote:Op donderdag 9 september 2010 15:36 schreef Oxymoron het volgende:
[..]
Bij bol.com kun je ook tweedehands verkopen, en dan kun je hele bestanden in 1 keer invoeren! Heel veul makkelijker, en ik verkoop daar sneller dan op mp, wat boeken betreft.
quote:Op donderdag 9 september 2010 15:59 schreef Estrys het volgende:
En morgen Vicky nog, we zitten in een positive flowik voel het
Dan zijn ze minimaal 40 jaar oudquote:Op donderdag 9 september 2010 16:00 schreef bodpa09 het volgende:
[..]
Ze zijn zo oud dat ze geen ISBN hebben. Ik kan t in elk geval niet vinden.
Over alles wat met wonen te maken heeftquote:Op donderdag 9 september 2010 16:03 schreef Estrys het volgende:
Stiemie waar ga je voor/over schrijven?
Klopt, de meeste zijn uit 1948-1952. Originele Joop ter Heuls dus. Eerste drukken, you name it.quote:Op donderdag 9 september 2010 16:02 schreef Estrys het volgende:
[..]
Dan zijn ze minimaal 40 jaar oud
Dat is je echt op het lijf geschreven! Wat geweldig zeg!quote:Op donderdag 9 september 2010 16:05 schreef Stiemie het volgende:
[..]
Over alles wat met wonen te maken heeft
oh wacht, hier lees ik het.quote:Op donderdag 9 september 2010 16:05 schreef Stiemie het volgende:
[..]
Over alles wat met wonen te maken heeft
NIKS sadnessquote:Op donderdag 9 september 2010 16:10 schreef Keshet het volgende:
Dat is inderdaad balen Ingrid! Heb je het al gemeld bij TNT? Zij kunnen dan gaan zoeken enzo. (Ik heb er niet veel verstand van, is 't te merken?)
Ik heb vanochtend Little People kerstgebeuren gekocht. The sadness.
Niks sadness! Die heb ik ookquote:Op donderdag 9 september 2010 16:10 schreef Keshet het volgende:
Dat is inderdaad balen Ingrid! Heb je het al gemeld bij TNT? Zij kunnen dan gaan zoeken enzo. (Ik heb er niet veel verstand van, is 't te merken?)
Ik pm je straks/vanavond nog evenquote:Op donderdag 9 september 2010 16:09 schreef trui het volgende:
[..]
oh wacht, hier lees ik het.klinkt erg leuk! voor een tijdschrift oid?
nu al een kerststal?quote:Op donderdag 9 september 2010 16:10 schreef Keshet het volgende:
Ik heb dus een donatie gestuurd naar een hyves. En bij hun doet de code het niet. Nu net bij mij wel. Daar staat bij dat het vandaag geleverd word. Is zaterdag al opgestuurd. Dus ik wacht nog ff af.quote:Op donderdag 9 september 2010 16:10 schreef Keshet het volgende:
Graag gedaanquote:Op donderdag 9 september 2010 20:10 schreef trui het volgende:
saffier, bedankt voor de mooie geboortekaart van Ylana!
(web)redacteur inderdaadquote:Op donderdag 9 september 2010 21:02 schreef Vivi het volgende:
Te gek Stiemie, van harte! Ben je journaliste oid?
ben blij dat we t voor die tijd doorhaddenquote:Op donderdag 9 september 2010 22:06 schreef Ticootje het volgende:
Sonnetje katten zijn heel goed in het doen alsof er niets is. De mijne lag op apegapen op m'n bed toen we pas doorhadden dat er iets serieus mis was.
quote:Beste Vicky,
Gefeliciteerd! U bent één van onze dagwinnaars van de TOTAL-vakantiefotowedstrijd. Uw foto van uw meest onbezorgde vakantiemoment wordt beloond met een gratis afdruk op canvas. Dit hoeft niet de foto te zijn die u heeft ingestuurd.
Om u de vrijheid te geven om zélf te bepalen hoe groot uw canvasdoek moet worden, treft u onderstaand een kortingscode t.w.v. ¤ 49,- aan. U kunt hiervoor een gratis canvasdoek met de afmeting 40x60 of 50x50 bestellen. Wanneer u een groter canvasdoek wenst, gebruikt u deze code voor een korting van ¤ 49,-. De kortingscode is 1 jaar lang geldig.
Gewoon het onderkantje (quote:Op vrijdag 10 september 2010 12:15 schreef Saffier het volgende:wat leuk Vicks!
Ik wil zo graag in bad. Heel simpel ff ontspannen in badMaar ik moet nog ruim 2 weken wachten
Ik hoop het ook!quote:Op vrijdag 10 september 2010 12:50 schreef lady-wrb het volgende:
dat is mooi nieuws vicky
nu nog hopen dat de positieve flow doorzet
ik heb ze alweer op ookquote:Op vrijdag 10 september 2010 13:11 schreef Brighteyes het volgende:
Ik ben er nog steeds nog nooit geweest.
Oh, en hier gingen gisteren in de supermarkt de pepernoten al weer het schap in.
quote:Op vrijdag 10 september 2010 13:11 schreef Brighteyes het volgende:
Ik ben er nog steeds nog nooit geweest.
Mijn nagels zijn zo ontiegelijk lelijk en slecht op het moment...quote:Op vrijdag 10 september 2010 13:13 schreef moussy het volgende:
[..]
nagellak van 45 cent!
Ik moet weer naar de action, nep uggjes kopen voor mn kind, dan nog een stel sneakers er bij en ze is weer klaar voor de winter. Tis alleen haast zeldzaam om een paar volledig van leer te vinden onder de 100 euro
Ik lak ook gewoon als ik korte stompies hebquote:Op vrijdag 10 september 2010 13:25 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Mijn nagels zijn zo ontiegelijk lelijk en slecht op het moment...Ik denk er zelfs over om mij hele collectietje te koop aan te bieden!
Voorlopig even niet meer lakken tot ik ze op orde heb. Weet alleen niet goed hoe ik dat ga doen.
Da's inderdaad zeldzaam ja. Maar... Laatst was er mega-opruiming bij Schott, een goede schoenenzaak hier in het dorp. Ik heb voor Sterre 2 paar laarzen gekocht voor de helft van de helft, samen waren ze 55 euro.quote:Op vrijdag 10 september 2010 13:13 schreef moussy het volgende:
[..]
nagellak van 45 cent!
Ik moet weer naar de action, nep uggjes kopen voor mn kind, dan nog een stel sneakers er bij en ze is weer klaar voor de winter. Tis alleen haast zeldzaam om een paar volledig van leer te vinden onder de 100 euro
Ja, maar ik wil ze nou eindelijk wel weer eens gewoon hebben zoals ze altijd waren. Ik heb altijd prachtige mooie nagels gehad. Hard van zichzelf, mooie wit enzo... En nu bladdert het eraf waar je bij staat.quote:Op vrijdag 10 september 2010 13:33 schreef moussy het volgende:
[..]
Ik lak ook gewoon als ik korte stompies hebzijn ze iig nog een béétje om aan te zien
Ja BE? Ik koop zelden goedkopere schoenen voor mezelf. Nou heb ik ook lastige pootjes (lees:kobbelige kleine teentjes en smal voor de rest en lage wreef), maar Ik zit altijd ruim boven de honderd euro voor een paar schoenen voor mezelf.quote:Op vrijdag 10 september 2010 13:37 schreef Brighteyes het volgende:
Allemachtig spuug! Wat een bedragen!Daar zou ik zelfs voor mezelf moeite mee hebben.
quote:Op vrijdag 10 september 2010 13:39 schreef moussy het volgende:
pft spuug, das een acute anorexia aanval van je portemonnee
quote:Op vrijdag 10 september 2010 13:41 schreef huuphuup het volgende:
[..]
en het lijkt zo veel he die kinderbijslag als je kind nog zo klein is. Maar als ik dit soort dingen hoor dan is t net genoeg voor een paar schoenen en 2 onderbroeken
o wat goed trui.quote:Op vrijdag 10 september 2010 13:49 schreef trui het volgende:
wat fijn diaan!
met vriendinvanbroer gaat 't momenteel ook weer best goed, de intensieve kuren van de zomer hebben hun werk goed gedaan, haar beenmerg is weer schoon. ook is er een donor gevonden voor de stamcel transplantatie. half oktober gaat 't waarschijnlijk gebeuren, superspannend!!
Ik koop niet vaak schoenen omdat ik, zeker nu met die achterlijke grote voeten, zelden leuke schoenen zomaar tegenkom. Ik moet er echt voor naar speciale winkels en dat valt me eig. altijd tegen.quote:Op vrijdag 10 september 2010 13:40 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Ja BE? Ik koop zelden goedkopere schoenen voor mezelf. Nou heb ik ook lastige pootjes (lees:kobbelige kleine teentjes en smal voor de rest en lage wreef), maar Ik zit altijd ruim boven de honderd euro voor een paar schoenen voor mezelf.
Nou! als ik nou een hele zeldzame bloedgroep had deed ik het misschien wel. Het is wel een superpijnlijke ingreep, stamcellen doneren.quote:Op vrijdag 10 september 2010 14:05 schreef trui het volgende:
het is een stuk minder simpel dan bloed geven hoor. maar wel heel mooi dat mensen 't doen!
is eigenlijk ook een gevolg van de ziekte van mijn vader.quote:
ik moest toch een paar keer goed kijken voor ik begreep wat er stondquote:Op vrijdag 10 september 2010 14:06 schreef trui het volgende:
wij eten vanavond viscouscous, denk ik.
ik heb een zeldzame bloedgroep.quote:Op vrijdag 10 september 2010 14:06 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nou! als ik nou een hele zeldzame bloedgroep had deed ik het misschien wel. Het is wel een superpijnlijke ingreep, stamcellen doneren.![]()
Maar idd, heeeeeel mooi dat mensen dat doen.
ik heb het daar gevraagd, omdat ik zo weinig opgeroepen werd. en zo werd het me uitgelegd.quote:Op vrijdag 10 september 2010 14:11 schreef trui het volgende:
maar dan zijn er ook maar weinig donoren met dat bloed, dus het had ook kunnen zijn dat jij dan juist vaker moest, toch? al mag het dacht ik toch al niet al te vaak.
Haha dat dacht ik ookquote:Op vrijdag 10 september 2010 14:11 schreef trui het volgende:
maar dan zijn er ook maar weinig donoren met dat bloed, dus het had ook kunnen zijn dat jij dan juist vaker moest, toch? al mag het dacht ik toch al niet al te vaak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |