Okay... ik hoop dat het vakantiehuisje wat wordt!!quote:Op maandag 6 september 2010 15:02 schreef Estrys het volgende:
Nou ja schrikken. Geloof niet dat ze steil achterover zal slaan![]()
wat goed Vickyquote:Op maandag 6 september 2010 15:45 schreef Vicky het volgende:vrijdag op sollicitatiegesprek bij de andere locatie
quote:Op maandag 6 september 2010 15:45 schreef Vicky het volgende:
vrijdag op sollicitatiegesprek bij de andere locatie
Yep!quote:Op maandag 6 september 2010 15:49 schreef Estrys het volgende:
[..]
wat goed Vicky![]()
Naar aanleiding van de afwijzing op de eerste locatie dus?
Ik ga weer voor je duimen!quote:Op maandag 6 september 2010 15:45 schreef Vicky het volgende:
vrijdag op sollicitatiegesprek bij de andere locatie
Hmm ga dan maar op je kop staan vrijdagquote:Op maandag 6 september 2010 16:04 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ik ga weer voor je duimen!Of juist niet, omdat dat de vorige keren alleen maar afwijzingen betekende
Hoe laat, want mijn duimen deden ook niet het juiste werk, maar om nu de hele dag op mijn kop te gaan staan is ene beetje lastig.. Dus een tijdsindicatie zou wenselijk zijn.quote:Op maandag 6 september 2010 16:06 schreef Vicky het volgende:
[..]
Hmm ga dan maar op je kop staan vrijdag
nieuwe laarzen.quote:Op dinsdag 7 september 2010 11:02 schreef Incantrix het volgende:
Haha, inderdaad ja.. Maarja, ik pak elk oogje toe dat ik pakken kan, morgen ga ik naar Atari Teenage Riot, dus dan wordt het ook weer laat enzo.
Oh, haha, coolLijkt me best spannend inderdaad!
En eh, ja, dat is ook precies waarom het beter is van niet.. Maar ik wil zo graag nieuwe laarzen, en een nieuw pincet.. Ah well.. Ik ga zo maar eens denk ik.
quote:Op dinsdag 7 september 2010 14:28 schreef Macka66 het volgende:
Wie zit er op een interessant concert? Mijn geliefde. Wie is er thuis voor de kinderen? Ik
En wie van de twee is jarig? Juist ja. Volgens mij doe ik iets helemaal verkeerd
Klein kadootje dan, van mij: Dankjewel! Ik begin volgende week aan mijn harplessen bij M.L. in C. !!!quote:Op dinsdag 7 september 2010 14:28 schreef Macka66 het volgende:
Wie zit er op een interessant concert? Mijn geliefde. Wie is er thuis voor de kinderen? Ik
En wie van de twee is jarig? Juist ja. Volgens mij doe ik iets helemaal verkeerd
Ja maar ja, hej B.......rt daaaar ga ik niet wonenquote:Op dinsdag 7 september 2010 15:09 schreef mefke79 het volgende:
overval = lef hebben. Midden op de dag, drukke toegangsweg van nieuwbouwwijk...estrys, weet je zeker dat je naar een nieuwbouwwijk wilt? Tis niet zo veilig als het lijkt....
We hebben onbeperkt internet op de Iphonequote:Op dinsdag 7 september 2010 16:11 schreef Nijna het volgende:
Getsie Mef, overval
Estrys, ik hoop echt dat het gaat lukken met het boshuisje! Jammer dat er geen internet is, maar dat is dan maar even zo, als het verder wel een lekker plekkie is, dan is dat ook heel wat waard volgens mij!
Oxy, wat gaaf! Harples
Oxy, da's inderdaad een kadootje! Ik wens je veel plezier bij het ontdekken van je eigen muziek op een van de mooiste instrumenten die ik ken!quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:27 schreef Oxymoron het volgende:
[..]
Klein kadootje dan, van mij: Dankjewel! Ik begin volgende week aan mijn harplessen bij M.L. in C. !!!
En jij hebt me deze aardige, rustige en vrolijke vrouw, getipt!
Er staat al een huurharpje in mijn slaapkamer. En ik ben blij!! Je doet toch Iets goed
Er zijn je zowel een mogelijkheid als een keuze afgenomen.quote:Op dinsdag 7 september 2010 19:41 schreef mefke79 het volgende:
dat een miskraam geestelijk pijn doet was bekend, maar dat ook zo zou doorwerken als je het nog maar net wist en ook nog twijfelde of je er nou zo blij mee was...(al zie ik dat laatste vooral als een signaal). Het valt me tegen van mezelf. (stom, want waarom zou ik niet verdrietig mogen zijn).
Macka, wat ontzettend mooi gezegd! zo is het inderdaad. En ik weet dat ik er heel blij mee zou zijn geweest als dat stemmetje ergens achter in mijn hoofd niet gezegd had dat het niet klopte.quote:Op dinsdag 7 september 2010 21:33 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Er zijn je zowel een mogelijkheid als een keuze afgenomen.
Ben net een foto aan het uploaden.quote:
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 7 september 2010 21:29 schreef Macka66 het volgende:
Cadeauscore: van de dametjes gelpennen in goud/zilver/brons, van mezelf een robotstofzuiger (maar ik moet wachten op een nieuwe zending uit China, deze was beschadigd) en van lief een in Bretagne handgemaakte faience hanger (10 cm doorsnee, lekker groot)
![]()
[ afbeelding ]
Ziet er goed uit! Vooral dat roze uniform.quote:Op woensdag 8 september 2010 10:02 schreef Vicky het volgende:
Vorig jaar was het stralendmooi weer inderdaad.
hmm gebak heb ik nog niet eens aan gedachtVanmiddag maaf ff langs de heerlijke bakker hier. Misschien hebben ze nog wel een leuk taartje
hier vandaan denk ik
Die hebben van die heerlijke dingen
quote:Op woensdag 8 september 2010 19:30 schreef moussy het volgende:
Er is hoop Vick, 800 sollicitanten, 5 vacatures en P. heeft vanmiddag zn contract getekend
ik pm je ff over jzquote:Op woensdag 8 september 2010 19:46 schreef She-Wolf het volgende:
Bij JZ toch Vicky? Op welke locatie en wat ga je dan doen?
Gefeliciteerd met je jubileum.Was de taart lekker?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |