Hullo

Wij hebben boodschappen gedaan en ik heb niks anders gekocht dan
euh
boodschappen

Ik vind mezelf zó knap!

Mefke, lief dat je het vraagt

Hij heeft voor we boodschappen gingen doen nog ruim een uur geslapen en sindsdien lijkt hij beter in zijn velletje te zitten. Hij is nog wel high maintenance hoor, maar het lijkt beter te gaan

En gatver, een overval?

Dat vind ik zulke enge dingen, niemand gewond geraakt hoop ik?
Estrys

Ik duim heel hard dat het supergoed te betalen is voor jullie en dat jullie echt SNEL overkunnen.. En kun je niet een internet-abbo op je mobiel nemen en dat dan gebruiken op je laptop?
Buuv, die hebben ook leuke laarzen! Ik kende heel dat merk niet, ik heb eigenlijk altijd Dr. Martens of Clarks. Die hebben op het moment alleen niet zoveel soeps geloof ik.. Nouja, maar goed ook, anders kon ik daar weer over obsessen enzo

Macka, gefeliciteerd!!

En heuj, dat was niet het plan! Hopelijk ben jij dan vanavond helemaal in the picture?
Bluh, ik moet schadeformulieren invullen, de rekeningen betalen en school-inschrijf-dingen voor Stef doen maar ik heb geen zin. Oh, en ook zo leuk: mijn lief zou vandaag contact opnemen met de mensen die het huis verkopen waar wij mee bezig zijn. Conform afspraak: we hadden beloofd uiterlijk vandaag iets te laten horen. Ik hád gisteren nog gezegd: doe het nou vandáág, maar nee, dat kon niet. En nu krijg ik hem de hele dag al niet te pakken want hij heeft het zo druk. ARGH! Fijn zeg, zo'n vent die zich aan zijn afspraken houdt. Nu kan ik lekker gaan bellen en ik zou me juist níet met de onderhandelingen hoeven te bemoeien