abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86219564
quote:
Op woensdag 8 september 2010 21:01 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]

Dan heb je nog geen absolute zekerheid hoor. Ook in de AppStore zitten af en toe Apps die ook voor andere doeleinden gebruikt kunnen worden (bijvoorbeeld jailbreaken).
Jailbreaken gaat niet via de appstore. Die opmerking slaat dus nergens op.
pi_86219599
quote:
Op woensdag 8 september 2010 21:04 schreef Joene het volgende:
Hoe moeilijk kan je doen over zoiets simpels als een telefoon kiezen als het kut ding niet werkt haal je een ander ?
Ja, want bij iedereen groeit het geld op z'n rug, he? Het is normaal dat je je een beetje informeert voordat je een keuze maakt, helemaal met dure elektronica
pi_86219705
quote:
Op woensdag 8 september 2010 21:10 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Ja, want bij iedereen groeit het geld op z'n rug, he? Het is normaal dat je je een beetje informeert voordat je een keuze maakt, helemaal met dure elektronica
Nou sorry maar jij kan 2e hands echt bijne je iphone 4 voor nieuwprijs kwijt vanwege schaarste en ook je galaxy s raak je voor 400 euro kwijt op mp. dus ik zie je probleem nie ?
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_86219801
quote:
Op woensdag 8 september 2010 20:59 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Vrijheid om apps buiten de market om te installeren.. Dan krijg je dit soort praktijken:
http://www.devicemag.com/(...)-over-million-users/
http://phandroid.com/2010(...)steals-banking-info/

Laat mijn apps dan maar door ome Steve gekeurd worden :)
Je krijgt bij elke applicatie gewoon netjes te zien waar het allemaal toegang tot heeft. Bovenstaande voorbeelden zijn situaties waarin ontzettende dwazen hebben gedacht "Oh wat een mooie wallpaper.. Heeft toegang tot internet, contactgegevens en betaalopties maar ach, 't is een mooie wallpaper!". Sowieso, een app installeren voor wallpapers :') . 'k Geloof dat er in de appstore ook ooit een app beschikbaar was voor een paar honderd dollar, waarmee je een diamantje in je statusbalk kreeg om te laten zien hoe rijk je was. Zulke uitzonderlijke dwazen heb je overal.

Maargoed, dit zijn de uitzonderingen die de regel bevestigen, nl. dat de vrijheid van het makkelijk kunnen installeren van apps buiten de market om een enorm voordeel is :) .
pi_86219836
quote:
Op woensdag 8 september 2010 21:13 schreef Joene het volgende:
Nou sorry maar jij kan 2e hands echt bijne je iphone 4 voor nieuwprijs kwijt vanwege schaarste en ook je galaxy s raak je voor 400 euro kwijt op mp. dus ik zie je probleem nie ?
Het is duidelijk dat jij dat niet ziet.

Sommige mensen willen gewoon een geïnformeerde keuze maken, zodat de kans kleiner is dat ze moeten gaan lopen kutten met verkopen en weer opnieuw kopen via marktplaats.
pi_86219898
quote:
Op woensdag 8 september 2010 21:15 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Het is duidelijk dat jij dat niet ziet.

Sommige mensen willen gewoon een geïnformeerde keuze maken, zodat de kans kleiner is dat ze moeten gaan lopen kutten met verkopen en weer opnieuw kopen via marktplaats.
Nee ik ben gewoon Simpel , prive heb ik dat geld voor een iphone niet over dus heb ik een Galaxy S gekocht.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_86220166
quote:
Op woensdag 8 september 2010 21:16 schreef Joene het volgende:

[..]

Nee ik ben gewoon Simpel , prive heb ik dat geld voor een iphone niet over dus heb ik een Galaxy S gekocht.
Oke maar ik zoek eerst de plus en min punten uit voor zoiets

en dan kun je zeggen; ach t'is maar een telefoon dat heb je toch zo uitgezocht?

Nou ik niet, het gaat hier om honderden euro's en ik wil zeker zijn van mijn keuze!
pi_86220286
quote:
Op woensdag 8 september 2010 21:22 schreef DeStentor het volgende:

[..]

Oke maar ik zoek eerst de plus en min punten uit voor zoiets

en dan kun je zeggen; ach t'is maar een telefoon dat heb je toch zo uitgezocht?

Nou ik niet, het gaat hier om honderden euro's en ik wil zeker zijn van mijn keuze!
Noem mij 1 hele goede reden dan om een paar honderd euro meer uit te geven en prive een iphone aan te schaffen als ik het met de galaxy ook af kan ?
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 8 september 2010 @ 21:24:29 #234
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_86220301
Keuzestress :')
pi_86220319
quote:
Op woensdag 8 september 2010 21:16 schreef Joene het volgende:

[..]

En als je de moeite had genomen iets verder te kijken, had je voor de Desire kunnen gaan, een betere telefoon voor minder geld ;)
pi_86220339
quote:
Op woensdag 8 september 2010 21:24 schreef Swetsenegger het volgende:
Keuzestress :')
ik snap het ook niet Swets , als ik vandaag mn iphone 4 op mp zet ben ik hem nog voor 9:28 uur weer kwijt :D
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 8 september 2010 @ 21:27:02 #237
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_86220450
quote:
Op woensdag 8 september 2010 21:24 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

En als je de moeite had genomen iets verder te kijken, had je voor de Desire kunnen gaan, een betere telefoon voor minder geld ;)
Sinds wanneer heeft de desire amoled?
pi_86220510
quote:
Op woensdag 8 september 2010 21:27 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

De laatste keer dat ik keek had die het niet dus . Maja....

ik heb de Galaxy S swets dus ik heb die stress niet he *O*
pi_86220629
quote:
Op woensdag 8 september 2010 21:27 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Super-amoled, en de desire heeft een langzamere GPU, wat leid tot slechtere prestaties in games.
Wat ook een mooi weetje is van de SGS is dat het geen maximum heeft qua touchscreen, en dat je in theorie onbeperkt veel punten tegelijk kunt selecteren. Er zijn apps die er al 4-5 gebruiken, zoals een gitaar app.

De Desire heeft al moeite met 2 vingers tegelijk...
Wees snel en pak wat je moet, voordat de ander dit doet!
  woensdag 8 september 2010 @ 21:32:46 #240
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_86220745
De HTC Desire heeft wel AMOLED, alleen geen Super-AMOLED. Ik zou overigens voor de Galaxy S gaan, groter scherm, mooier scherm, mooier uiterlijk, betere specs.
2000 light years from home
pi_86220749
quote:
Op woensdag 8 september 2010 21:30 schreef Antony1989 het volgende:

[..]

Super-amoled, en de desire heeft een langzamere GPU, wat leid tot slechtere prestaties in games.
Wat ook een mooi weetje is van de SGS is dat het geen maximum heeft qua touchscreen, en dat je in theorie onbeperkt veel punten tegelijk kunt selecteren. Er zijn apps die er al 4-5 gebruiken, zoals een gitaar app.

De Desire heeft al moeite met 2 vingers tegelijk...
Dit is nuttige info, desire valt af
pi_86221205
quote:
Op woensdag 8 september 2010 21:32 schreef Merkie het volgende:
De HTC Desire heeft wel AMOLED, alleen geen Super-AMOLED. Ik zou overigens voor de Galaxy S gaan, groter scherm, mooier scherm, mooier uiterlijk, betere specs.
Betere specs. Zoals? Zelfde snapdragon processor, zelfde resolutie, evenveel werkgeheugen.

De Galaxy S heeft echt geen mooier scherm dan de Desire. Zelfde resolutie op een groter oppervlak, dus kleinere pixeldensiteit = minder scherp, en tekst ziet er raar uit op het scherm van de Galaxy S. En het lag niet aan de Galaxy S die ik in m'n handen had, want in reviews wordt dit ook genoemd: http://www.trustedreviews(...)/Samsung-Galaxy-S/p1

Ik lees veel ebooks op mijn iPhone, en tekst ziet er op mijn beeldscherm gewoon uit als gedrukte letters. Op de Desire is dit al minder, en bij de Galaxy zit er, behalve de mindere scherpte, af en toe ook een rare gloed om de letters.

En het verschil in pixeldensiteit mag duidelijk zijn:

Tel daarbij op dat de Galaxy aanvoelt alsof hij in je hand uit elkaar gaat vallen, tegenover de strakke afwerking van de Desire (om nog maar te zwijgen van de glas/aluminium-combi van de iPhone) en je hebt een smartphone die, hoewel niet per se slechter, een stuk minder aantrekkelijk is in mijn ogen.
pi_86221367
ik vind het lichte gewicht het bijna niet het idee hebben dat je een phone in je handen vasthoud van de galaxy s juist een plus punt. Over de tekst heb ik nog nooit wat te klagen gehad hoor en ik heb hem inmiddels toch wel iets meer dan een maand :)
  woensdag 8 september 2010 @ 21:46:05 #244
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_86221443
De processor van de Galaxy S is sneller en de GPU is gemiddeld drie keer zo snel. Daarnaast is het scherm 0,3" groter in diagonaal, en dat is m.i. echt een voordeel (beetje raar dat je zo'n voordeel om probeert te bouwen in een nadeel, want volgens jouw nadeel is een 3,2" WVGA-scherm dan nóg beter). Het scherm van de Galaxy S vind ik echt een stuk mooier dan die van de Desire. Daarnaast vind ik het PenTile-raster juist op de Desire hinderlijker dan op de Galaxy S.

Groot voordeel van de Galaxy S trouwens: hij speelt praktisch alles af. Zelfs 1GB 720p MKV'tjes die je van nieuwsgroepen downloadt speelt hij vloeiend af zonder dat er een converter aan te pas hoeft te komen :) .
pi_86221451
quote:
Op woensdag 8 september 2010 21:44 schreef Joene het volgende:
ik vind het lichte gewicht het bijna niet het idee hebben dat je een phone in je handen vasthoud van de galaxy s juist een plus punt. Over de tekst heb ik nog nooit wat te klagen gehad hoor en ik heb hem inmiddels toch wel iets meer dan een maand :)
Dat kan. Als je er tevreden mee bent, is dat alleen maar positief. Ik probeer alleen maar aan te geven dat, als je veel ebooks leest, de Desire misschien de betere keuze is, omdat deze tekst scherper en helderder weergeeft.
  woensdag 8 september 2010 @ 21:47:50 #246
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_86221541
quote:
Op woensdag 8 september 2010 21:46 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Dat kan. Als je er tevreden mee bent, is dat alleen maar positief. Ik probeer alleen maar aan te geven dat, als je veel ebooks leest, de Desire misschien de betere keuze is, omdat deze tekst scherper en helderder weergeeft.
De tekst is wel kleiner.
pi_86221583
quote:
Op woensdag 8 september 2010 21:46 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Ik lees voornamelijk mn email , de krant en speel een spelletje op dat ding . en verder gewoon bellen /smsen en daarvoor is de galaxy echt prima toestel en ja ik weet het dit kan ook op andere telefoons en ik benut niet de kracht van de galaxy , shoot me.
pi_86221591
quote:
Op woensdag 8 september 2010 21:46 schreef Merkie het volgende:
De processor van de Galaxy S is sneller en de GPU is gemiddeld drie keer zo snel. Daarnaast is het scherm 0,3" groter in diagonaal, en dat is m.i. echt een voordeel (beetje raar dat je zo'n voordeel om probeert te bouwen in een nadeel, want volgens jouw nadeel is een 3,2" WVGA-scherm dan nóg beter).
Nee, want die 3,2" schermen hebben een veel lagere resolutie. De HTC Legend heeft een resolutie van 320x480 en de HTC Wildfire zelf een resolutie van 240x320. Zo raar is het niet dat een hogere pixeldensiteit een scherper beeld geeft, hoor. Beetje raar juist dat jij dat niet inziet.
quote:
Het scherm van de Galaxy S vind ik echt een stuk mooier dan die van de Desire. Daarnaast vind ik het PenTile-raster juist op de Desire hinderlijker dan op de Galaxy S.

Groot voordeel van de Galaxy S trouwens: hij speelt praktisch alles af. Zelfs 1GB 720p MKV'tjes die je van nieuwsgroepen downloadt speelt hij vloeiend af zonder dat er een converter aan te pas hoeft te komen :) .
Dat doet mijn iPhone 4 ook. Ook zonder converter.
  woensdag 8 september 2010 @ 21:51:40 #249
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_86221725
quote:
Op woensdag 8 september 2010 21:48 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Nee, want die 3,2" schermen hebben een veel lagere resolutie. De HTC Legend heeft een resolutie van 320x480 en de HTC Wildfire zelf een resolutie van 240x320. Zo raar is het niet dat een hogere pixeldensiteit een scherper beeld geeft, hoor. Beetje raar juist dat jij dat niet inziet.
Mooi offtopic verhaal. Ik heb het over hypothetische 3,2" WVGA-schermen (dus 800x480-schermen). Overigens heeft de Xperia X1 een 3,1" 800x480-scherm (WVGA dus), dus zo hypothetisch is het niet.
quote:
Dat doet mijn iPhone 4 ook. Ook zonder converter.
Geloof ik niks van :? ? Is dit iets nieuws van iOS 4.0/4.1 of heeft de iPhone 4 speciale nieuwe functionaliteit? Met mijn iPhone was dit echt schier onmogelijk. Overigens waren we de Desire en Galaxy S aan het vergelijken he, de iPhone ging het even niet over.
pi_86221737
quote:
Op woensdag 8 september 2010 21:14 schreef Ireyon het volgende:

Maargoed, dit zijn de uitzonderingen die de regel bevestigen, nl. dat de vrijheid van het makkelijk kunnen installeren van apps buiten de market om een enorm voordeel is :) .
Je kan die vrijheid als voordeel zien, maar andersom kan je een gesloten market ook als voordeel zien: immers, als je geen apps buiten de market om kan installeren, worden developers gedwongen hun apps in de market uit te brengen waardoor je als consument er zeker van kan zijn dat alle apps in de market te vinden zijn.

Ook voor developers is er een voordeel: je hebt betere exposure, omdat iedereen voor apps alleen maar naar de market kan gaan.

Het is niet zo zwart/wit allemaal.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')