abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86189616
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 22:52 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

De browser van de Desire is erg goed, misschien wel beter dan Safari op de iPhone (al scheelt het vrijwel niets), omdat tekstblokken bij inzoomen automatisch aangepast worden aan het beeldscherm en je een groter oppervlak van je scherm gebruikt. Al kun je op de iPhone ook een alternatieve browser gebruiken, maar zonder jailbreak wordt elke link die je opent toch nog in Safari geopend.

Typen vind ik op de iPhone lekkerder gaan, vind de indeling van het toetsenbord en de predictive text beter, al kun je ook Better Keyboard met een iPhone skin op de Desire zetten.

Als je neigt naar de Desire en er een goed gevoel bij hebt als je hem in je hand hebt, gewoon doen. Het is een heel mooi toestel. Luister je veel muziek en/of audioboeken?
ja ik luister erg veel muziek, zit er een fm tuner op?
pi_86190195
quote:
Op woensdag 8 september 2010 00:02 schreef DeStentor het volgende:

[..]

ja ik luister erg veel muziek, zit er een fm tuner op?
Dat heb je zelf nergens kunnen vinden?

Ach ja alles voorgekauwd krijgen is ook wel erg makkelijk natuurlijk :{

http://www.htc.com/nl/product/desire/specification.html

quote:
Multimedia

• Foto applicatie voor het bekijken van foto’s en video’s
• Muziek
• FM Radio
• Audio ondersteunende formaten:
• Afspelen: .aac, .amr, .ogg, .m4a, .mid, .mp3, .wav, .wma
• Opnemen: .amr
• Video supported formats:
• Playback: .3gp, .3g2, .mp4, .wmv
• Recording: .3gp
pi_86190807
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 19:04 schreef DeStentor het volgende:

[..]

Ga geen kut praten als je het topic niet volgt grapjas
Nou nou stoere praat, heel volwassen. ^O^
pi_86211370
quote:
Op woensdag 8 september 2010 00:34 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Nou nou stoere praat, heel volwassen. ^O^
Ik ben ook heel cool
  woensdag 8 september 2010 @ 17:53:26 #205
230788 n8n
Pragmatisch
pi_86211435
Há, m'n mams heeft een S, ben nog steeds erg blij met m'n 3GS O+ Alles werkt toch net even wat fijner, op het weergeven van meldingen na.
Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
pi_86211652
quote:
Op woensdag 8 september 2010 17:53 schreef n8n het volgende:
Há, m'n mams heeft een S, ben nog steeds erg blij met m'n 3GS O+ Alles werkt toch net even wat fijner, op het weergeven van meldingen na.
Oke, ik heb nu een ipod touch dus ik weet wel hoe iOS is, maar ik heb oude ipod touch dus het loopt zo soepeltjes niet meer op iOS4..

In de winkel lagen alleen maar demomodellen met nepscherm.. dus heb niet kunnen kijken
pi_86212534
Ik kan van een vriend de iphone 3g 8gb overnemen voor 200 euro, zou ik doen?

gr
pi_86212792
quote:
Op woensdag 8 september 2010 18:30 schreef DeStentor het volgende:

gr
Nee, achterhaald ding
pi_86212902
quote:
Op woensdag 8 september 2010 18:37 schreef retorbrapi het volgende:

[..]

Nee, achterhaald ding
qua snelheid bedoel je?
pi_86213206
quote:
Op woensdag 8 september 2010 18:40 schreef DeStentor het volgende:

[..]

qua snelheid bedoel je?
Oa, maar ook qua scherm, camera, geen kompas, etc.

Ik zou het niet doen. Ga gewoon voor de iPhone 4.
pi_86213685
quote:

gr
200 euro? Doe normaal. Is echt teveel geld.
iPhone 3g is langzaam en kan amper iOsx 4 draaien.
Minimaal een 3Gs. Anders kan je beter niks doen.
[b]Op vrijdag 27 april 2012 23:21 schreef AldoTheApache het volgende:[/b]
_O_ jij bent de grootste baas op FOK!
Aller tijden :D _O_ _O_
  woensdag 8 september 2010 @ 19:14:03 #212
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_86214181
quote:

gr
:')

Natuurlijk niet.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_86214631
quote:
Op woensdag 8 september 2010 18:40 schreef DeStentor het volgende:

[..]

qua snelheid bedoel je?
Ach het is een prima ding, maar qua features loopt deze iPhone natuurlijk wel weer achter, ook draait deze niet meer de nieuwste games...
pi_86217486
Haha oke, hier mij 4 laatste keuzes haha wat nog steeds veel is.. Maar voor mij is het toch een hoop geld dus sorry dat ik hier zo moeilijk over doe enzo, ik waardeer jullie hulp enorm! Bedankt :D

- iPod Touch 4g (met telefoon Samsung E250 :P)
- iPhone 4 (over een paar maanden als hij goedkoper is op marktplaats)
- Galaxy S (zeer waarschijnlijk ook marktplaats)
- HTC desire

LOL
pi_86217748
quote:
Op woensdag 8 september 2010 20:25 schreef DeStentor het volgende:
- iPhone 4 (over een paar maanden als hij goedkoper is op marktplaats)
- Galaxy S (zeer waarschijnlijk ook marktplaats)

Echt, neem toch gewoon een LG of goedkoop Nokiaatje, meer dan genoeg functionaliteit voor je.
pi_86217815
quote:
Op woensdag 8 september 2010 20:30 schreef Ireyon het volgende:

[..]

Echt, neem toch gewoon een LG of goedkoop Nokiaatje, meer dan genoeg functionaliteit voor je.
ik heb nu een ipod touch waar ik erg blij mee ben, ben veel bezig met het maken van themes en ik probeer kleine programmatjes te maken (niet dat het goed is ofzo haha) maar ga alsjeblieft niet zo denegerend doen
pi_86218478
quote:
Op woensdag 8 september 2010 20:31 schreef DeStentor het volgende:

[..]

ik heb nu een ipod touch waar ik erg blij mee ben, ben veel bezig met het maken van themes en ik probeer kleine programmatjes te maken (niet dat het goed is ofzo haha) maar ga alsjeblieft niet zo denegerend doen
Nouja dat lok je toch echt zelf uit. Ten eerste ben je blijkbaar op zoek naar een nieuwe telefoon, maar dat kan over een paar maanden ook nog wel (?).

Ten tweede moet je je toch eens afvragen of het wel zo verstandig is een dure smartphone te willen als je daar het geld niet voor hebt (althans, ik neem niet aan dat je hem van Marktplaats wilt halen vanwege de betere kwaliteit/betrouwbaarheid/nieuwigheid). Als je hem van Marktplaats zou halen, hoe ga je dat dan met het abonnement doen? Of denk je het wel te redden met een prepaid kaartje zonder onbeperkt internet?
pi_86218611
Hoe ga je je telefoon gebruiken? Wil je een beperkte UI, of wil je deze helemaal kunnen aanpassen zoals je zelf wilt? ( Live wallpapers, heel veel widgets! )

Zit er in de Iphone niet ook een Hummingbird variant van de CPU? Die door Samsung is gemaakt en ook in de Galaxy S zit? En die games die de vorige pagina werden genoemd, Quake 3 draait super vlotjes, Doom draait vlot.

Ga voor de SGS als je meer vrijheid wilt van wat installeer ik en wat niet, zoals dingen buiten de market om die niet in de market komen te liggen..
Wees snel en pak wat je moet, voordat de ander dit doet!
pi_86218658
quote:
Op woensdag 8 september 2010 20:46 schreef Ireyon het volgende:

[..]

Nouja dat lok je toch echt zelf uit. Ten eerste ben je blijkbaar op zoek naar een nieuwe telefoon, maar dat kan over een paar maanden ook nog wel (?).

Ten tweede moet je je toch eens afvragen of het wel zo verstandig is een dure smartphone te willen als je daar het geld niet voor hebt (althans, ik neem niet aan dat je hem van Marktplaats wilt halen vanwege de betere kwaliteit/betrouwbaarheid/nieuwigheid). Als je hem van Marktplaats zou halen, hoe ga je dat dan met het abonnement doen? Of denk je het wel te redden met een prepaid kaartje zonder onbeperkt internet?
ik neem het tmobile abbo over van mijn vader, en ja onbeperkt internet met genoeg sms en belminuten, hier betaal ik dan een stuk minder voor omdat het om simonly gaat..

Ik heb zeer goede ervaring met marktplaats, op deze manier kan je een losse iphone veel goedkoper krijgen dan in de winkel. Voordat ik koop ga ik altijd even langs, nooit via post ;)
pi_86218712
quote:
Op woensdag 8 september 2010 20:49 schreef Antony1989 het volgende:
Hoe ga je je telefoon gebruiken? Wil je een beperkte UI, of wil je deze helemaal kunnen aanpassen zoals je zelf wilt? ( Live wallpapers, heel veel widgets! )

Zit er in de Iphone niet ook een Hummingbird variant van de CPU? Die door Samsung is gemaakt en ook in de Galaxy S zit? En die games die de vorige pagina werden genoemd, Quake 3 draait super vlotjes, Doom draait vlot.

Ga voor de SGS als je meer vrijheid wilt van wat installeer ik en wat niet, zoals dingen buiten de market om die niet in de market komen te liggen..
met cydia kom je best ver al, en ik kan zelf themes maken. (en nee niet alleen icoontjes veranderen)
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 8 september 2010 @ 20:51:52 #221
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_86218741
quote:

Zit er in de Iphone niet ook een Hummingbird variant van de CPU?
Nee.

quote:
Die door Samsung is gemaakt en ook in de Galaxy S zit?
Nee.
pi_86219100
quote:

Vrijheid om apps buiten de market om te installeren.. Dan krijg je dit soort praktijken:
http://www.devicemag.com/(...)-over-million-users/
http://phandroid.com/2010(...)steals-banking-info/

Laat mijn apps dan maar door ome Steve gekeurd worden :)
pi_86219189
quote:
Op woensdag 8 september 2010 20:59 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Vrijheid om apps buiten de market om te installeren.. Dan krijg je dit soort praktijken:

Dan heb je nog geen absolute zekerheid hoor. Ook in de AppStore zitten af en toe Apps die ook voor andere doeleinden gebruikt kunnen worden (bijvoorbeeld jailbreaken).
pi_86219242
quote:
Op woensdag 8 september 2010 21:01 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]

Dan heb je nog geen absolute zekerheid hoor. Ook in de AppStore zitten af en toe Apps die ook voor andere doeleinden gebruikt kunnen worden (bijvoorbeeld jailbreaken).
100% zekerheid heb je nooit, maar ik heb liever 99% zekerheid dan 0% zekerheid.
pi_86219316
Hoe moeilijk kan je doen over zoiets simpels als een telefoon kiezen als het kut ding niet werkt haal je een ander ?
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_86219564
quote:
Op woensdag 8 september 2010 21:01 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]

Jailbreaken gaat niet via de appstore. Die opmerking slaat dus nergens op.
pi_86219599
quote:
Op woensdag 8 september 2010 21:04 schreef Joene het volgende:
Hoe moeilijk kan je doen over zoiets simpels als een telefoon kiezen als het kut ding niet werkt haal je een ander ?
Ja, want bij iedereen groeit het geld op z'n rug, he? Het is normaal dat je je een beetje informeert voordat je een keuze maakt, helemaal met dure elektronica
pi_86219705
quote:
Op woensdag 8 september 2010 21:10 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Ja, want bij iedereen groeit het geld op z'n rug, he? Het is normaal dat je je een beetje informeert voordat je een keuze maakt, helemaal met dure elektronica
Nou sorry maar jij kan 2e hands echt bijne je iphone 4 voor nieuwprijs kwijt vanwege schaarste en ook je galaxy s raak je voor 400 euro kwijt op mp. dus ik zie je probleem nie ?
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_86219801
quote:
Op woensdag 8 september 2010 20:59 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Je krijgt bij elke applicatie gewoon netjes te zien waar het allemaal toegang tot heeft. Bovenstaande voorbeelden zijn situaties waarin ontzettende dwazen hebben gedacht "Oh wat een mooie wallpaper.. Heeft toegang tot internet, contactgegevens en betaalopties maar ach, 't is een mooie wallpaper!". Sowieso, een app installeren voor wallpapers :') . 'k Geloof dat er in de appstore ook ooit een app beschikbaar was voor een paar honderd dollar, waarmee je een diamantje in je statusbalk kreeg om te laten zien hoe rijk je was. Zulke uitzonderlijke dwazen heb je overal.

Maargoed, dit zijn de uitzonderingen die de regel bevestigen, nl. dat de vrijheid van het makkelijk kunnen installeren van apps buiten de market om een enorm voordeel is :) .
pi_86219836
quote:
Op woensdag 8 september 2010 21:13 schreef Joene het volgende:
Nou sorry maar jij kan 2e hands echt bijne je iphone 4 voor nieuwprijs kwijt vanwege schaarste en ook je galaxy s raak je voor 400 euro kwijt op mp. dus ik zie je probleem nie ?
Het is duidelijk dat jij dat niet ziet.

Sommige mensen willen gewoon een geïnformeerde keuze maken, zodat de kans kleiner is dat ze moeten gaan lopen kutten met verkopen en weer opnieuw kopen via marktplaats.
pi_86219898
quote:
Op woensdag 8 september 2010 21:15 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Het is duidelijk dat jij dat niet ziet.

Sommige mensen willen gewoon een geïnformeerde keuze maken, zodat de kans kleiner is dat ze moeten gaan lopen kutten met verkopen en weer opnieuw kopen via marktplaats.
Nee ik ben gewoon Simpel , prive heb ik dat geld voor een iphone niet over dus heb ik een Galaxy S gekocht.
pi_86220166
quote:
Op woensdag 8 september 2010 21:16 schreef Joene het volgende:

[..]

Nee ik ben gewoon Simpel , prive heb ik dat geld voor een iphone niet over dus heb ik een Galaxy S gekocht.
Oke maar ik zoek eerst de plus en min punten uit voor zoiets

en dan kun je zeggen; ach t'is maar een telefoon dat heb je toch zo uitgezocht?

Nou ik niet, het gaat hier om honderden euro's en ik wil zeker zijn van mijn keuze!
pi_86220286
quote:
Op woensdag 8 september 2010 21:22 schreef DeStentor het volgende:

[..]

Oke maar ik zoek eerst de plus en min punten uit voor zoiets

en dan kun je zeggen; ach t'is maar een telefoon dat heb je toch zo uitgezocht?

Nou ik niet, het gaat hier om honderden euro's en ik wil zeker zijn van mijn keuze!
Noem mij 1 hele goede reden dan om een paar honderd euro meer uit te geven en prive een iphone aan te schaffen als ik het met de galaxy ook af kan ?
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 8 september 2010 @ 21:24:29 #234
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_86220301
Keuzestress :')
pi_86220319
quote:
Op woensdag 8 september 2010 21:16 schreef Joene het volgende:

[..]

En als je de moeite had genomen iets verder te kijken, had je voor de Desire kunnen gaan, een betere telefoon voor minder geld ;)
pi_86220339
quote:
Op woensdag 8 september 2010 21:24 schreef Swetsenegger het volgende:
Keuzestress :')
ik snap het ook niet Swets , als ik vandaag mn iphone 4 op mp zet ben ik hem nog voor 9:28 uur weer kwijt :D
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 8 september 2010 @ 21:27:02 #237
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_86220450
quote:
Op woensdag 8 september 2010 21:24 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

En als je de moeite had genomen iets verder te kijken, had je voor de Desire kunnen gaan, een betere telefoon voor minder geld ;)
Sinds wanneer heeft de desire amoled?
pi_86220510
quote:
Op woensdag 8 september 2010 21:27 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

De laatste keer dat ik keek had die het niet dus . Maja....

ik heb de Galaxy S swets dus ik heb die stress niet he *O*
pi_86220629
quote:
Op woensdag 8 september 2010 21:27 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Super-amoled, en de desire heeft een langzamere GPU, wat leid tot slechtere prestaties in games.
Wat ook een mooi weetje is van de SGS is dat het geen maximum heeft qua touchscreen, en dat je in theorie onbeperkt veel punten tegelijk kunt selecteren. Er zijn apps die er al 4-5 gebruiken, zoals een gitaar app.

De Desire heeft al moeite met 2 vingers tegelijk...
Wees snel en pak wat je moet, voordat de ander dit doet!
  woensdag 8 september 2010 @ 21:32:46 #240
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_86220745
De HTC Desire heeft wel AMOLED, alleen geen Super-AMOLED. Ik zou overigens voor de Galaxy S gaan, groter scherm, mooier scherm, mooier uiterlijk, betere specs.
2000 light years from home
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')