ja ik luister erg veel muziek, zit er een fm tuner op?quote:Op dinsdag 7 september 2010 22:52 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
De browser van de Desire is erg goed, misschien wel beter dan Safari op de iPhone (al scheelt het vrijwel niets), omdat tekstblokken bij inzoomen automatisch aangepast worden aan het beeldscherm en je een groter oppervlak van je scherm gebruikt. Al kun je op de iPhone ook een alternatieve browser gebruiken, maar zonder jailbreak wordt elke link die je opent toch nog in Safari geopend.
Typen vind ik op de iPhone lekkerder gaan, vind de indeling van het toetsenbord en de predictive text beter, al kun je ook Better Keyboard met een iPhone skin op de Desire zetten.
Als je neigt naar de Desire en er een goed gevoel bij hebt als je hem in je hand hebt, gewoon doen. Het is een heel mooi toestel. Luister je veel muziek en/of audioboeken?
Dat heb je zelf nergens kunnen vinden?quote:Op woensdag 8 september 2010 00:02 schreef DeStentor het volgende:
[..]
ja ik luister erg veel muziek, zit er een fm tuner op?
quote:Multimedia
• Foto applicatie voor het bekijken van foto’s en video’s
• Muziek
• FM Radio
• Audio ondersteunende formaten:
• Afspelen: .aac, .amr, .ogg, .m4a, .mid, .mp3, .wav, .wma
• Opnemen: .amr
• Video supported formats:
• Playback: .3gp, .3g2, .mp4, .wmv
• Recording: .3gp
Nou nou stoere praat, heel volwassen.quote:Op dinsdag 7 september 2010 19:04 schreef DeStentor het volgende:
[..]
Ga geen kut praten als je het topic niet volgt grapjas
Ik ben ook heel coolquote:Op woensdag 8 september 2010 00:34 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Nou nou stoere praat, heel volwassen.
Oke, ik heb nu een ipod touch dus ik weet wel hoe iOS is, maar ik heb oude ipod touch dus het loopt zo soepeltjes niet meer op iOS4..quote:Op woensdag 8 september 2010 17:53 schreef n8n het volgende:
Há, m'n mams heeft een S, ben nog steeds erg blij met m'n 3GSAlles werkt toch net even wat fijner, op het weergeven van meldingen na.
Nee, achterhaald dingquote:Op woensdag 8 september 2010 18:30 schreef DeStentor het volgende:
Ik kan van een vriend de iphone 3g 8gb overnemen voor 200 euro, zou ik doen?
gr
Oa, maar ook qua scherm, camera, geen kompas, etc.quote:
200 euro? Doe normaal. Is echt teveel geld.quote:Op woensdag 8 september 2010 18:30 schreef DeStentor het volgende:
gr
quote:Op woensdag 8 september 2010 18:30 schreef DeStentor het volgende:
gr
Ach het is een prima ding, maar qua features loopt deze iPhone natuurlijk wel weer achter, ook draait deze niet meer de nieuwste games...quote:
quote:Op woensdag 8 september 2010 20:25 schreef DeStentor het volgende:
- iPhone 4 (over een paar maanden als hij goedkoper is op marktplaats)
- Galaxy S (zeer waarschijnlijk ook marktplaats)
ik heb nu een ipod touch waar ik erg blij mee ben, ben veel bezig met het maken van themes en ik probeer kleine programmatjes te maken (niet dat het goed is ofzo haha) maar ga alsjeblieft niet zo denegerend doenquote:Op woensdag 8 september 2010 20:30 schreef Ireyon het volgende:
[..]
![]()
Echt, neem toch gewoon een LG of goedkoop Nokiaatje, meer dan genoeg functionaliteit voor je.
Nouja dat lok je toch echt zelf uit. Ten eerste ben je blijkbaar op zoek naar een nieuwe telefoon, maar dat kan over een paar maanden ook nog wel (?).quote:Op woensdag 8 september 2010 20:31 schreef DeStentor het volgende:
[..]
ik heb nu een ipod touch waar ik erg blij mee ben, ben veel bezig met het maken van themes en ik probeer kleine programmatjes te maken (niet dat het goed is ofzo haha) maar ga alsjeblieft niet zo denegerend doen
ik neem het tmobile abbo over van mijn vader, en ja onbeperkt internet met genoeg sms en belminuten, hier betaal ik dan een stuk minder voor omdat het om simonly gaat..quote:Op woensdag 8 september 2010 20:46 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Nouja dat lok je toch echt zelf uit. Ten eerste ben je blijkbaar op zoek naar een nieuwe telefoon, maar dat kan over een paar maanden ook nog wel (?).
Ten tweede moet je je toch eens afvragen of het wel zo verstandig is een dure smartphone te willen als je daar het geld niet voor hebt (althans, ik neem niet aan dat je hem van Marktplaats wilt halen vanwege de betere kwaliteit/betrouwbaarheid/nieuwigheid). Als je hem van Marktplaats zou halen, hoe ga je dat dan met het abonnement doen? Of denk je het wel te redden met een prepaid kaartje zonder onbeperkt internet?
met cydia kom je best ver al, en ik kan zelf themes maken. (en nee niet alleen icoontjes veranderen)quote:Op woensdag 8 september 2010 20:49 schreef Antony1989 het volgende:
Hoe ga je je telefoon gebruiken? Wil je een beperkte UI, of wil je deze helemaal kunnen aanpassen zoals je zelf wilt? ( Live wallpapers, heel veel widgets! )
Zit er in de Iphone niet ook een Hummingbird variant van de CPU? Die door Samsung is gemaakt en ook in de Galaxy S zit? En die games die de vorige pagina werden genoemd, Quake 3 draait super vlotjes, Doom draait vlot.
Ga voor de SGS als je meer vrijheid wilt van wat installeer ik en wat niet, zoals dingen buiten de market om die niet in de market komen te liggen..
Nee.quote:Op woensdag 8 september 2010 20:49 schreef Antony1989 het volgende:
Zit er in de Iphone niet ook een Hummingbird variant van de CPU?
Nee.quote:Die door Samsung is gemaakt en ook in de Galaxy S zit?
Vrijheid om apps buiten de market om te installeren.. Dan krijg je dit soort praktijken:quote:Op woensdag 8 september 2010 20:49 schreef Antony1989 het volgende:
Hoe ga je je telefoon gebruiken? Wil je een beperkte UI, of wil je deze helemaal kunnen aanpassen zoals je zelf wilt? ( Live wallpapers, heel veel widgets! )
Zit er in de Iphone niet ook een Hummingbird variant van de CPU? Die door Samsung is gemaakt en ook in de Galaxy S zit? En die games die de vorige pagina werden genoemd, Quake 3 draait super vlotjes, Doom draait vlot.
Ga voor de SGS als je meer vrijheid wilt van wat installeer ik en wat niet, zoals dingen buiten de market om die niet in de market komen te liggen..
Dan heb je nog geen absolute zekerheid hoor. Ook in de AppStore zitten af en toe Apps die ook voor andere doeleinden gebruikt kunnen worden (bijvoorbeeld jailbreaken).quote:Op woensdag 8 september 2010 20:59 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Vrijheid om apps buiten de market om te installeren.. Dan krijg je dit soort praktijken:
http://www.devicemag.com/(...)-over-million-users/
http://phandroid.com/2010(...)steals-banking-info/
Laat mijn apps dan maar door ome Steve gekeurd worden
100% zekerheid heb je nooit, maar ik heb liever 99% zekerheid dan 0% zekerheid.quote:Op woensdag 8 september 2010 21:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan heb je nog geen absolute zekerheid hoor. Ook in de AppStore zitten af en toe Apps die ook voor andere doeleinden gebruikt kunnen worden (bijvoorbeeld jailbreaken).
Jailbreaken gaat niet via de appstore. Die opmerking slaat dus nergens op.quote:Op woensdag 8 september 2010 21:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan heb je nog geen absolute zekerheid hoor. Ook in de AppStore zitten af en toe Apps die ook voor andere doeleinden gebruikt kunnen worden (bijvoorbeeld jailbreaken).
Ja, want bij iedereen groeit het geld op z'n rug, he? Het is normaal dat je je een beetje informeert voordat je een keuze maakt, helemaal met dure elektronicaquote:Op woensdag 8 september 2010 21:04 schreef Joene het volgende:
Hoe moeilijk kan je doen over zoiets simpels als een telefoon kiezen als het kut ding niet werkt haal je een ander ?
Nou sorry maar jij kan 2e hands echt bijne je iphone 4 voor nieuwprijs kwijt vanwege schaarste en ook je galaxy s raak je voor 400 euro kwijt op mp. dus ik zie je probleem nie ?quote:Op woensdag 8 september 2010 21:10 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Ja, want bij iedereen groeit het geld op z'n rug, he? Het is normaal dat je je een beetje informeert voordat je een keuze maakt, helemaal met dure elektronica
Je krijgt bij elke applicatie gewoon netjes te zien waar het allemaal toegang tot heeft. Bovenstaande voorbeelden zijn situaties waarin ontzettende dwazen hebben gedacht "Oh wat een mooie wallpaper.. Heeft toegang tot internet, contactgegevens en betaalopties maar ach, 't is een mooie wallpaper!". Sowieso, een app installeren voor wallpapersquote:Op woensdag 8 september 2010 20:59 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Vrijheid om apps buiten de market om te installeren.. Dan krijg je dit soort praktijken:
http://www.devicemag.com/(...)-over-million-users/
http://phandroid.com/2010(...)steals-banking-info/
Laat mijn apps dan maar door ome Steve gekeurd worden
Het is duidelijk dat jij dat niet ziet.quote:Op woensdag 8 september 2010 21:13 schreef Joene het volgende:
Nou sorry maar jij kan 2e hands echt bijne je iphone 4 voor nieuwprijs kwijt vanwege schaarste en ook je galaxy s raak je voor 400 euro kwijt op mp. dus ik zie je probleem nie ?
Nee ik ben gewoon Simpel , prive heb ik dat geld voor een iphone niet over dus heb ik een Galaxy S gekocht.quote:Op woensdag 8 september 2010 21:15 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Het is duidelijk dat jij dat niet ziet.
Sommige mensen willen gewoon een geïnformeerde keuze maken, zodat de kans kleiner is dat ze moeten gaan lopen kutten met verkopen en weer opnieuw kopen via marktplaats.
Oke maar ik zoek eerst de plus en min punten uit voor zoietsquote:Op woensdag 8 september 2010 21:16 schreef Joene het volgende:
[..]
Nee ik ben gewoon Simpel , prive heb ik dat geld voor een iphone niet over dus heb ik een Galaxy S gekocht.
Noem mij 1 hele goede reden dan om een paar honderd euro meer uit te geven en prive een iphone aan te schaffen als ik het met de galaxy ook af kan ?quote:Op woensdag 8 september 2010 21:22 schreef DeStentor het volgende:
[..]
Oke maar ik zoek eerst de plus en min punten uit voor zoiets
en dan kun je zeggen; ach t'is maar een telefoon dat heb je toch zo uitgezocht?
Nou ik niet, het gaat hier om honderden euro's en ik wil zeker zijn van mijn keuze!
En als je de moeite had genomen iets verder te kijken, had je voor de Desire kunnen gaan, een betere telefoon voor minder geldquote:Op woensdag 8 september 2010 21:16 schreef Joene het volgende:
[..]
Nee ik ben gewoon Simpel , prive heb ik dat geld voor een iphone niet over dus heb ik een Galaxy S gekocht.
ik snap het ook niet Swets , als ik vandaag mn iphone 4 op mp zet ben ik hem nog voor 9:28 uur weer kwijtquote:
Sinds wanneer heeft de desire amoled?quote:Op woensdag 8 september 2010 21:24 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
En als je de moeite had genomen iets verder te kijken, had je voor de Desire kunnen gaan, een betere telefoon voor minder geld
De laatste keer dat ik keek had die het niet dus . Maja....quote:Op woensdag 8 september 2010 21:27 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Sinds wanneer heeft de desire amoled?
Super-amoled, en de desire heeft een langzamere GPU, wat leid tot slechtere prestaties in games.quote:Op woensdag 8 september 2010 21:27 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Sinds wanneer heeft de desire amoled?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |