quote:Op maandag 6 september 2010 19:26 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
ja man zelfs in beverwijk was ik erbijBij dat Carlo Picorni gebeuren?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
want?
Je moet de lat hoog genoeg leggen om eronder door te kunnen
If life gives you lemons make lemonade
Behind every bitch there is a man who made her that way :)
Suikertaartje heeft altijd gelijk
je kent hem en je kan er om lachenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#Gomorra
O’ terremot è vuler’ ‘e Dio, fa ben’ alla terra. Comm’ quann’ na persona sta mal’: accumula, accumula, finchè o s’ libera e sfoga, o mor!
Een enorme biatch.quote:Op maandag 6 september 2010 19:21 schreef MPG het volgende:
WIE WAS DAT?
* MPG trommelt de FOK!knokploeg op:
[ afbeelding ]
ja die halve zachte!quote:
quote:Op maandag 6 september 2010 19:33 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
je kent hem en je kan er om lachenerg nice
waarom zou ik er niet om lachen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 6 september 2010 19:34 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
ja die halve zachte!
[..]
waarom zou ik er niet om lachen?
Als de ene helft van de knokploeg nou de ene arm van het kreng vast pakt en de ander helft van de knokploeg de andere arm dan rukken wij haar zo uit elkaar. Dat zal dr leren. Nobody messes with Suikertaartje POINTquote:Op maandag 6 september 2010 19:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Een enorme biatch.
Ze liet me niet uitpraten ook![]()
Ik werd bijna boos zelfs
Hoorn een meter van je oor af houden, rustig koffie drinken, krantje lezen, etc.quote:Op maandag 6 september 2010 19:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Een enorme biatch.
Ze liet me niet uitpraten ook![]()
Ik werd bijna boos zelfs
TJ moet je niet boos maken fokkertjes.quote:
LMFD.quote:
u heeft ervaringquote:Op maandag 6 september 2010 19:36 schreef MPG het volgende:
[..]
Hoorn een meter van je oor af houden, rustig koffie drinken, krantje lezen, etc.
ken er een paar bij mij op het werk .... daar moet niet dat soort grappen bij makenquote:Op maandag 6 september 2010 19:34 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
ja die halve zachte!
[..]
waarom zou ik er niet om lachen?
quote:
Let me Fucking Drink?quote:
Lijkt me FOK!king duidelijk.quote:Op maandag 6 september 2010 20:03 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Let me Fucking Drink?
Sorry ik snap je echt niet.
En nee ik was er in 97 niet bij (was 12) en ben ook daarna nooit bij geweld geweest. Maar als je op zulke gure plekken komt moet je niet zeiken als je klappen krijgt.
Hoorn? Op een callcenter? Ghihi.quote:Op maandag 6 september 2010 19:36 schreef MPG het volgende:
Hoorn een meter van je oor af houden, rustig koffie drinken, krantje lezen, etc.
Lijkt het je niet handig om zo'n ding thuis te hebben?quote:Op maandag 6 september 2010 20:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hoorn? Op een callcenter? Ghihi.
true truequote:Op maandag 6 september 2010 20:06 schreef MPG het volgende:
[..]
Lijkt me FOK!king duidelijk.
En nee, van beide kanten waren het geen liverdjes, maar desalniettemin ging het daar veel te ver. Niet echt iets om grappig over te gaan lopen doen imho.
Bij wijze van sprekenquote:Op maandag 6 september 2010 20:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Het moet hard aangepakt worden. Dat ben ik met je eens. Maar vind wel dat je er grappen over mag maken na 13 jaar.quote:Op maandag 6 september 2010 20:06 schreef MPG het volgende:
[..]
Lijkt me FOK!king duidelijk.
En nee, van beide kanten waren het geen liverdjes, maar desalniettemin ging het daar veel te ver. Niet echt iets om grappig over te gaan lopen doen imho.
ik snap dat ook niet. Ik dol altijd met mijn ajaxneefjes maar boven alles ben ik voetbalfan en kan ik dus ook van ajax genieten.quote:Op maandag 6 september 2010 20:21 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
true true
snap zo ie zo niet dat bv bij Ajax vs Feyenoord elkaar de hersens inslaan
en vervolgens bij het Nederlands elftal staat 80 procent gezellig met elkaar een biertje te happen :S
idioten zijn het !
Heb je dan geen mute functie?quote:Op maandag 6 september 2010 20:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dan hoor je niet wanneer persoon X uitgeraasd is.quote:
Ik moet wat ik ook maar zeg/ eet/ drink onmiddellijk inslikken als de telefoon gaat, want ik heb meteen iemand aan de lijn. Geen pauze, geen mute, nog NET een wachtknopquote:
Ik neem toch aan dat je kan zien wanneer die weer heeft opgehangenquote:Op maandag 6 september 2010 20:27 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan hoor je niet wanneer persoon X uitgeraasd is.
Oef, dat is echt niet mijn werkquote:Op maandag 6 september 2010 20:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik moet wat ik ook maar zeg/ eet/ drink onmiddellijk inslikken als de telefoon gaat, want ik heb meteen iemand aan de lijn. Geen pauze, geen mute, nog NET een wachtknop
Over die grappen verschillen we dan van mening, maargoed dat zal het verschil 'randstad - buitenland' wel zijn. En daar is imho niks mis meequote:Op maandag 6 september 2010 20:22 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Het moet hard aangepakt worden. Dat ben ik met je eens. Maar vind wel dat je er grappen over mag maken na 13 jaar.
En zo hoort het imhoquote:Op maandag 6 september 2010 20:25 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
ik snap dat ook niet. Ik dol altijd met mijn ajaxneefjes maar boven alles ben ik voetbalfan en kan ik dus ook van ajax genieten.
WTF dan is het hier nog luxe. Met mijn mute button en 2 lijnen e.d.quote:Op maandag 6 september 2010 20:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik moet wat ik ook maar zeg/ eet/ drink onmiddellijk inslikken als de telefoon gaat, want ik heb meteen iemand aan de lijn. Geen pauze, geen mute, nog NET een wachtknop
Als mn neefjes en ik vroeger gingen voetballen liepen m'n 2 neefjes en broertje in ajaxshirt, mijn andere neef in NAC-shirt en ik in mijn Feyenoord-shirt.quote:
Teringquote:Op maandag 6 september 2010 20:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Maar wat nou als je sla ineens begint te rinkelenquote:Op maandag 6 september 2010 20:30 schreef MPG het volgende:
[..]
Tering. Das toch geen werken
?
Mijn laatste kantoorbaan had ik een normale telefoon op mn bureau staan. Zoeen met een hoorn, die ik desnoods even kon laten rammelen.
Daarna altijd met DECT-handsets of GSMs over de vloer gelopen.
Dan zou ik er waarschijnlijk een GSM bij hebbenquote:Op maandag 6 september 2010 20:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar wat nou als je sla ineens begint te rinkelen
Sinds wanneer krijg je een GMS bij sla?quote:Op maandag 6 september 2010 20:34 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan zou ik er waarschijnlijk een GSM bij hebben![]()
.
Humor relativeert, dus na verloop van tijd moet een beetje humor kunnen, hoe schokkend de gebeurtenis ook was.quote:Op maandag 6 september 2010 20:29 schreef MPG het volgende:
[..]
Over die grappen verschillen we dan van mening, maargoed dat zal het verschil 'randstad - buitenland' wel zijn. En daar is imho niks mis mee.
Als de mensen op het land hun GSM verliezen en hij belandt in een krop slaquote:Op maandag 6 september 2010 20:35 schreef Trevland het volgende:
[..]
Sinds wanneer krijg je een GMS bij sla?
Kleine kans dat dan helemaal tot bij jullie komtquote:Op maandag 6 september 2010 20:38 schreef MPG het volgende:
[..]
Als de mensen op het land hun GSM verliezen en hij belandt in een krop sla![]()
.
slaquote:Op maandag 6 september 2010 20:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar wat nou als je sla ineens begint te rinkelen
Want?quote:Op maandag 6 september 2010 20:40 schreef Trevland het volgende:
[..]
Kleine kans dat dan helemaal tot bij jullie komt
idd mute conf transfer 5 lijnen of zoquote:Op maandag 6 september 2010 20:29 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
WTF dan is het hier nog luxe. Met mijn mute button en 2 lijnen e.d.
Dan kan het wel maar het lijkt me als nog sterk dat het gebeurdquote:Op maandag 6 september 2010 20:41 schreef MPG het volgende:
[..]
Want?
Als de betreffende oogstmedewerker niet doorheeft dat zijn GSM kwijt is, belandt die telefoon met 100% zekerheid bij ons. Iets met direct van het land naar de grondstofopslag van de fabriek (eigen teeltbedrijf).
Is het ook.quote:Op maandag 6 september 2010 20:43 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dan kan het wel maar het lijkt me als nog sterk dat het gebeurd
Jaaaaaaaaaa! DATquote:
Ik heb zelf namelijk nog geen mobiel tussen de prei gezien dus en helaas komen er ook geen planten uit groeien als ze onder de grond liggenquote:
quote:Op maandag 6 september 2010 20:50 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik heb zelf namelijk nog geen mobiel tussen de prei gezien dus en helaas komen er ook geen planten uit groeien als ze onder de grond liggen
Misschien duurt het gewoon heel lang voordat er een plantje van komt.quote:Op maandag 6 september 2010 20:50 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik heb zelf namelijk nog geen mobiel tussen de prei gezien dus en helaas komen er ook geen planten uit groeien als ze onder de grond liggen
* DaMart belt over 8 minuten KPN met wat moeilijke vragen.quote:Op maandag 6 september 2010 20:47 schreef TJDoornbos het volgende:
Ik wil naar huis. Nog 13 minuten......
Dat nog niet maar wel genoeg andere groente tussen de preiquote:Op maandag 6 september 2010 20:51 schreef MPG het volgende:
[..]
.
Ik heb wel eens een stuk waterleiding gevonden tussen de spinazie.
We zullen zien, van een paar collega's liggen er al wat onder de grondquote:Op maandag 6 september 2010 20:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Misschien duurt het gewoon heel lang voordat er een plantje van komt.
Geduld loont
als je het maar laat, grapjas.quote:Op maandag 6 september 2010 20:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
* DaMart belt over 8 minuten KPN met wat moeilijke vragen.
Ga je er nu naar staren, of denk je er af en toe aan als je langs die plek loopt?quote:Op maandag 6 september 2010 20:52 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat nog niet maar wel genoeg andere groente tussen de prei
[..]
We zullen zien, van een paar collega's liggen er al wat onder de grond
Dan is je nick iig goedquote:Op maandag 6 september 2010 20:52 schreef DR34M3R het volgende:
Werk. Heb iets teveel zitten dromen vanmiddag en heb dus niet af wat ik af wilde hebben.
Ik zou niet weten waar ze die kwijt geraakt zijn dus over een aantal jaar misschien dat we daar een rare plant zien groeienquote:Op maandag 6 september 2010 20:55 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ga je er nu naar staren, of denk je er af en toe aan als je langs die plek loopt?
Ik heb nog wel een oude mobiel, wil je hem in je tuin begraven?quote:Op maandag 6 september 2010 20:57 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waar ze die kwijt geraakt zijn dus over een aantal jaar misschien dat we daar een rare plant zien groeien
* DaMart zit in het keuzemenu... ik zal naar Toek vragenquote:Op maandag 6 september 2010 20:53 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
als je het maar laat, grapjas.
je doet maar. Mijn headset ligt al in mijn kluisjequote:Op maandag 6 september 2010 20:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
* DaMart zit in het keuzemenu... ik zal naar Toek vragen.
Ze verbinden me nu door naar je mobiel!quote:Op maandag 6 september 2010 20:58 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
je doet maar. Mijn headset ligt al in mijn kluisje
Nee ik rij over een aantal jaar langs een paar stukken landquote:Op maandag 6 september 2010 20:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een oude mobiel, wil je hem in je tuin begraven?
Hey LLquote:Op maandag 6 september 2010 20:59 schreef LovelyLady het volgende:
* LovelyLady kijkt even over haar dekbedjeHoe gaat het hier?
Die nick is dan ook met zorg gekozen. Alle normale varianten waren al in gebruik echter.. vandaar deze breezer-variantquote:Op maandag 6 september 2010 20:55 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ga je er nu naar staren, of denk je er af en toe aan als je langs die plek loopt?
[..]
Dan is je nick iig goed
Nee nog steeds niet, hopelijk na een goede nachtrust welquote:Op maandag 6 september 2010 21:00 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey LL![]()
![]()
Hier bij mij goed, bij jou al wat beter?
Hehe.quote:Op maandag 6 september 2010 21:00 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Die nick is dan ook met zorg gekozen. Alle normale varianten waren al in gebruik echter.. vandaar deze breezer-variant
Met mij goed, met de kinderen ook niet slecht... PM je wel ffquote:Op maandag 6 september 2010 21:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Hehe.
Hoe is het met je? (En de kinderen enzo?)
Is goedquote:Op maandag 6 september 2010 21:04 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Met mij goed, met de kinderen ook niet slecht... PM je wel ff
Owja, en ongedierte. Collega had laatst een levende slang tussen de slaquote:Op maandag 6 september 2010 20:52 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat nog niet maar wel genoeg andere groente tussen de prei
[..]
We zullen zien, van een paar collega's liggen er al wat onder de grond
Bij ons alleen maar muizen, ratten, spinnen en verschillende vogelsquote:Op maandag 6 september 2010 21:07 schreef MPG het volgende:
[..]
Owja, en ongedierte. Collega had laatst een levende slang tussen de sla.
met saus !quote:Op maandag 6 september 2010 21:10 schreef Trevland het volgende:
[..]
Bij ons alleen maar muizen, ratten, spinnen en verschillende vogels
The usual stuff dusquote:Op maandag 6 september 2010 21:10 schreef Trevland het volgende:
[..]
Bij ons alleen maar muizen, ratten, spinnen en verschillende vogels
Lijkt mij niet zo lekkere kombi met preiquote:
Yup en zo af en toe kom je op het land ook nog wat hazen en konijnen tegenquote:
Awwwquote:
Het zijn spammertjes, ik zweer het jequote:
ik hoor je wel...quote:Op maandag 6 september 2010 20:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ze verbinden me nu door naar je mobiel!
Welke dvd?quote:
Oh dat had ik zelf nog niet bedachtquote:Op maandag 6 september 2010 21:33 schreef MPG het volgende:
[..]
Het zijn spammertjes, ik zweer het je
Ik vond hem wel leukquote:Op maandag 6 september 2010 21:36 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
ach 1 topic meer of minder boeit ook niet
wat is expendables een ruk film !
flesquote:
quote:Op maandag 6 september 2010 21:33 schreef MPG het volgende:
[..]
Het zijn spammertjes, ik zweer het je
Mwa beetje domme actie, knallen hier, knallen daar. Wel aardig, maar niet dat je zegt een topfilm.quote:
jij moet hoog nodig naar de opticienquote:
Ik vroeg me al af wat ik allemaal gemist had... zó lang ben ik toch ook niet weggeweestquote:Op maandag 6 september 2010 21:42 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
jij moet hoog nodig naar de opticien
quote:Op maandag 6 september 2010 21:42 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
jij moet hoog nodig naar de opticien
droompjequote:Op maandag 6 september 2010 21:43 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af wat ik allemaal gemist had... zó lang ben ik toch ook niet weggeweest
hoeveel bier heb je al opquote:
Gewoon lekker om naar te kijken en ontspannen zeker, oke geen topfilm ben ik het wel met je eensquote:Op maandag 6 september 2010 21:39 schreef MPG het volgende:
[..]
Mwa beetje domme actie, knallen hier, knallen daar. Wel aardig, maar niet dat je zegt een topfilm.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |