quote:Op maandag 6 september 2010 20:50 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik heb zelf namelijk nog geen mobiel tussen de prei gezien dus en helaas komen er ook geen planten uit groeien als ze onder de grond liggen
Misschien duurt het gewoon heel lang voordat er een plantje van komt.quote:Op maandag 6 september 2010 20:50 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik heb zelf namelijk nog geen mobiel tussen de prei gezien dus en helaas komen er ook geen planten uit groeien als ze onder de grond liggen
* DaMart belt over 8 minuten KPN met wat moeilijke vragen.quote:Op maandag 6 september 2010 20:47 schreef TJDoornbos het volgende:
Ik wil naar huis. Nog 13 minuten......
Dat nog niet maar wel genoeg andere groente tussen de preiquote:Op maandag 6 september 2010 20:51 schreef MPG het volgende:
[..]
.
Ik heb wel eens een stuk waterleiding gevonden tussen de spinazie.
We zullen zien, van een paar collega's liggen er al wat onder de grondquote:Op maandag 6 september 2010 20:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Misschien duurt het gewoon heel lang voordat er een plantje van komt.
Geduld loont
als je het maar laat, grapjas.quote:Op maandag 6 september 2010 20:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
* DaMart belt over 8 minuten KPN met wat moeilijke vragen.
Ga je er nu naar staren, of denk je er af en toe aan als je langs die plek loopt?quote:Op maandag 6 september 2010 20:52 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat nog niet maar wel genoeg andere groente tussen de prei
[..]
We zullen zien, van een paar collega's liggen er al wat onder de grond
Dan is je nick iig goedquote:Op maandag 6 september 2010 20:52 schreef DR34M3R het volgende:
Werk. Heb iets teveel zitten dromen vanmiddag en heb dus niet af wat ik af wilde hebben.
Ik zou niet weten waar ze die kwijt geraakt zijn dus over een aantal jaar misschien dat we daar een rare plant zien groeienquote:Op maandag 6 september 2010 20:55 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ga je er nu naar staren, of denk je er af en toe aan als je langs die plek loopt?
Ik heb nog wel een oude mobiel, wil je hem in je tuin begraven?quote:Op maandag 6 september 2010 20:57 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waar ze die kwijt geraakt zijn dus over een aantal jaar misschien dat we daar een rare plant zien groeien
* DaMart zit in het keuzemenu... ik zal naar Toek vragenquote:Op maandag 6 september 2010 20:53 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
als je het maar laat, grapjas.
je doet maar. Mijn headset ligt al in mijn kluisjequote:Op maandag 6 september 2010 20:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
* DaMart zit in het keuzemenu... ik zal naar Toek vragen.
Ze verbinden me nu door naar je mobiel!quote:Op maandag 6 september 2010 20:58 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
je doet maar. Mijn headset ligt al in mijn kluisje
Nee ik rij over een aantal jaar langs een paar stukken landquote:Op maandag 6 september 2010 20:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een oude mobiel, wil je hem in je tuin begraven?
Hey LLquote:Op maandag 6 september 2010 20:59 schreef LovelyLady het volgende:
* LovelyLady kijkt even over haar dekbedjeHoe gaat het hier?
Die nick is dan ook met zorg gekozen. Alle normale varianten waren al in gebruik echter.. vandaar deze breezer-variantquote:Op maandag 6 september 2010 20:55 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ga je er nu naar staren, of denk je er af en toe aan als je langs die plek loopt?
[..]
Dan is je nick iig goed
Nee nog steeds niet, hopelijk na een goede nachtrust welquote:Op maandag 6 september 2010 21:00 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey LL![]()
![]()
Hier bij mij goed, bij jou al wat beter?
Hehe.quote:Op maandag 6 september 2010 21:00 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Die nick is dan ook met zorg gekozen. Alle normale varianten waren al in gebruik echter.. vandaar deze breezer-variant
Met mij goed, met de kinderen ook niet slecht... PM je wel ffquote:Op maandag 6 september 2010 21:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Hehe.
Hoe is het met je? (En de kinderen enzo?)
Is goedquote:Op maandag 6 september 2010 21:04 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Met mij goed, met de kinderen ook niet slecht... PM je wel ff
Owja, en ongedierte. Collega had laatst een levende slang tussen de slaquote:Op maandag 6 september 2010 20:52 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat nog niet maar wel genoeg andere groente tussen de prei
[..]
We zullen zien, van een paar collega's liggen er al wat onder de grond
Bij ons alleen maar muizen, ratten, spinnen en verschillende vogelsquote:Op maandag 6 september 2010 21:07 schreef MPG het volgende:
[..]
Owja, en ongedierte. Collega had laatst een levende slang tussen de sla.
met saus !quote:Op maandag 6 september 2010 21:10 schreef Trevland het volgende:
[..]
Bij ons alleen maar muizen, ratten, spinnen en verschillende vogels
The usual stuff dusquote:Op maandag 6 september 2010 21:10 schreef Trevland het volgende:
[..]
Bij ons alleen maar muizen, ratten, spinnen en verschillende vogels
Lijkt mij niet zo lekkere kombi met preiquote:
Yup en zo af en toe kom je op het land ook nog wat hazen en konijnen tegenquote:
Awwwquote:
Het zijn spammertjes, ik zweer het jequote:
ik hoor je wel...quote:Op maandag 6 september 2010 20:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ze verbinden me nu door naar je mobiel!
Welke dvd?quote:
Oh dat had ik zelf nog niet bedachtquote:Op maandag 6 september 2010 21:33 schreef MPG het volgende:
[..]
Het zijn spammertjes, ik zweer het je
Ik vond hem wel leukquote:Op maandag 6 september 2010 21:36 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
ach 1 topic meer of minder boeit ook niet
wat is expendables een ruk film !
flesquote:
quote:Op maandag 6 september 2010 21:33 schreef MPG het volgende:
[..]
Het zijn spammertjes, ik zweer het je
Mwa beetje domme actie, knallen hier, knallen daar. Wel aardig, maar niet dat je zegt een topfilm.quote:
jij moet hoog nodig naar de opticienquote:
Ik vroeg me al af wat ik allemaal gemist had... zķ lang ben ik toch ook niet weggeweestquote:Op maandag 6 september 2010 21:42 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
jij moet hoog nodig naar de opticien
quote:Op maandag 6 september 2010 21:42 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
jij moet hoog nodig naar de opticien
droompjequote:Op maandag 6 september 2010 21:43 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af wat ik allemaal gemist had... zķ lang ben ik toch ook niet weggeweest
hoeveel bier heb je al opquote:
Gewoon lekker om naar te kijken en ontspannen zeker, oke geen topfilm ben ik het wel met je eensquote:Op maandag 6 september 2010 21:39 schreef MPG het volgende:
[..]
Mwa beetje domme actie, knallen hier, knallen daar. Wel aardig, maar niet dat je zegt een topfilm.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |