Dan hoor je niet wanneer persoon X uitgeraasd is.quote:
Ik moet wat ik ook maar zeg/ eet/ drink onmiddellijk inslikken als de telefoon gaat, want ik heb meteen iemand aan de lijn. Geen pauze, geen mute, nog NET een wachtknopquote:
Ik neem toch aan dat je kan zien wanneer die weer heeft opgehangenquote:Op maandag 6 september 2010 20:27 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan hoor je niet wanneer persoon X uitgeraasd is.
Oef, dat is echt niet mijn werkquote:Op maandag 6 september 2010 20:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik moet wat ik ook maar zeg/ eet/ drink onmiddellijk inslikken als de telefoon gaat, want ik heb meteen iemand aan de lijn. Geen pauze, geen mute, nog NET een wachtknop
Over die grappen verschillen we dan van mening, maargoed dat zal het verschil 'randstad - buitenland' wel zijn. En daar is imho niks mis meequote:Op maandag 6 september 2010 20:22 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Het moet hard aangepakt worden. Dat ben ik met je eens. Maar vind wel dat je er grappen over mag maken na 13 jaar.
En zo hoort het imhoquote:Op maandag 6 september 2010 20:25 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
ik snap dat ook niet. Ik dol altijd met mijn ajaxneefjes maar boven alles ben ik voetbalfan en kan ik dus ook van ajax genieten.
WTF dan is het hier nog luxe. Met mijn mute button en 2 lijnen e.d.quote:Op maandag 6 september 2010 20:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik moet wat ik ook maar zeg/ eet/ drink onmiddellijk inslikken als de telefoon gaat, want ik heb meteen iemand aan de lijn. Geen pauze, geen mute, nog NET een wachtknop
Als mn neefjes en ik vroeger gingen voetballen liepen m'n 2 neefjes en broertje in ajaxshirt, mijn andere neef in NAC-shirt en ik in mijn Feyenoord-shirt.quote:
Teringquote:Op maandag 6 september 2010 20:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Maar wat nou als je sla ineens begint te rinkelenquote:Op maandag 6 september 2010 20:30 schreef MPG het volgende:
[..]
Tering. Das toch geen werken
?
Mijn laatste kantoorbaan had ik een normale telefoon op mn bureau staan. Zoeen met een hoorn, die ik desnoods even kon laten rammelen.
Daarna altijd met DECT-handsets of GSMs over de vloer gelopen.
Dan zou ik er waarschijnlijk een GSM bij hebbenquote:Op maandag 6 september 2010 20:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar wat nou als je sla ineens begint te rinkelen
Sinds wanneer krijg je een GMS bij sla?quote:Op maandag 6 september 2010 20:34 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan zou ik er waarschijnlijk een GSM bij hebben![]()
.
Humor relativeert, dus na verloop van tijd moet een beetje humor kunnen, hoe schokkend de gebeurtenis ook was.quote:Op maandag 6 september 2010 20:29 schreef MPG het volgende:
[..]
Over die grappen verschillen we dan van mening, maargoed dat zal het verschil 'randstad - buitenland' wel zijn. En daar is imho niks mis mee.
Als de mensen op het land hun GSM verliezen en hij belandt in een krop slaquote:Op maandag 6 september 2010 20:35 schreef Trevland het volgende:
[..]
Sinds wanneer krijg je een GMS bij sla?
Kleine kans dat dan helemaal tot bij jullie komtquote:Op maandag 6 september 2010 20:38 schreef MPG het volgende:
[..]
Als de mensen op het land hun GSM verliezen en hij belandt in een krop sla![]()
.
slaquote:Op maandag 6 september 2010 20:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar wat nou als je sla ineens begint te rinkelen
Want?quote:Op maandag 6 september 2010 20:40 schreef Trevland het volgende:
[..]
Kleine kans dat dan helemaal tot bij jullie komt
idd mute conf transfer 5 lijnen of zoquote:Op maandag 6 september 2010 20:29 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
WTF dan is het hier nog luxe. Met mijn mute button en 2 lijnen e.d.
Dan kan het wel maar het lijkt me als nog sterk dat het gebeurdquote:Op maandag 6 september 2010 20:41 schreef MPG het volgende:
[..]
Want?
Als de betreffende oogstmedewerker niet doorheeft dat zijn GSM kwijt is, belandt die telefoon met 100% zekerheid bij ons. Iets met direct van het land naar de grondstofopslag van de fabriek (eigen teeltbedrijf).
Is het ook.quote:Op maandag 6 september 2010 20:43 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dan kan het wel maar het lijkt me als nog sterk dat het gebeurd
Jaaaaaaaaaa! DATquote:
Ik heb zelf namelijk nog geen mobiel tussen de prei gezien dus en helaas komen er ook geen planten uit groeien als ze onder de grond liggenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |