Ik schreeuw het niet door de supermarkt...quote:Op maandag 6 september 2010 13:38 schreef Alicey het volgende:
[..]
Hoe reageren andere supermarktbezoekers op die gesprekken?Uit eten gaan is wel makkelijk, wel jammer dat je dan voor niets de supermarkt bent in gegaan.
Daar ging ik ook niet van uit.quote:Op maandag 6 september 2010 13:47 schreef Vanyel het volgende:
Ik schreeuw het niet door de supermarkt...
Het eerste is officieel, het tweede nietquote:Op maandag 6 september 2010 14:04 schreef NanKing het volgende:
Wat is het verschil tussen een vriendin en een vriendin?
Mijn ex-vrouwquote:Op maandag 6 september 2010 14:23 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Het eerste is officieel, het tweede niet. Lang verhaal
, kom maar eens op MSN s'avonds
. Kzie tegenwoordig alleen je vrouw online
.
quote:
quote:Op maandag 6 september 2010 14:23 schreef Vanyel het volgende:
Goeie vraag.
Of mensen meeluisteren met mijn telefoongesprekken valt me trouwens in het algemeen niet op.
*Legt matras neer*quote:Op maandag 6 september 2010 15:05 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ja, maar ik kom alleen maar even binnenvallen.
Ik zit een beetje ouderwets in een Linux bash te klooienquote:Op maandag 6 september 2010 15:14 schreef Vanyel het volgende:
Ik ben nog niet dood hoor, was eens iets aan het doen. Moet ook af en toe.
quote:Op maandag 6 september 2010 16:56 schreef lezzer het volgende:
Ik was ineens niet meer bezig met dat scharen in R&P
Door die foto?quote:Op maandag 6 september 2010 16:56 schreef lezzer het volgende:
Ik was ineens niet meer bezig met dat scharen in R&P
Jaaaaaaaquote:
Gewoon naar 'het' schelden, worden ze hard van.quote:Op maandag 6 september 2010 17:47 schreef Vanyel het volgende:
Ja babies zijn wel leuk, maar dat nu net halverwege mijn bekken al naar de tering is, is een stuk minder leuk hoor!
Mijn zus zei na haar bevalling (en het uitscheuren), "ja ik hoop wel dat het weer goed komt, want ik wilde 'm nog wel gebruiken eigenlijk".quote:Op maandag 6 september 2010 17:47 schreef Vanyel het volgende:
Ja babies zijn wel leuk, maar dat nu net halverwege mijn bekken al naar de tering is, is een stuk minder leuk hoor!
quote:
Konijnen ook, veel minder lastig.quote:Op maandag 6 september 2010 17:46 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
JaaaaaaaBaaaaby's
Zacht en knuffelig en
Volhouden, jij!
Mmm, zo spectaculair zal het dan ook wel niet zijn geweestquote:Op maandag 6 september 2010 19:10 schreef Qebbel het volgende:
Ik heb weleens over Lezzer gedroomd, maar ik weet niet meer wat.
quote:Op maandag 6 september 2010 18:13 schreef wonderer het volgende:
Leuke dromen ftw![]()
Mijn vader ging reserveren voor 9 man bij Librije en ik dacht zo, whehehe, dat moet ik aan Vanyel vertellen. In mijn droom.
Ja, mijn moeder zei ook al zoiets. Maar 't is niet echt dat m'n lichaam niet ontspannen is, maar meer m'n geest echt. Die draait echt overuren en daar kan m'n lichaam dan op een gegeven moment wel op reageren. Hartkloppingenquote:Op maandag 6 september 2010 21:16 schreef Vanyel het volgende:
Oh ik vind het dan juist altijd moeilijk omdat ik echt mijn best blijf doen om het goed te doen.
Lief zegt altijd dat het helpt om een voor een al je spiergroepen aan te spannen, vast te houden en te ontspannen. Daar zou je extreem rustig van moeten worden. Ikzelf vind het meestal bij mijn bovenbenen al te lang duren, dus krijg het niet voor elkaar..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als kunst volmaakt is, is de wereld overbodig.
Wees wie je bent, maar accepteer ook anderen!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als kunst volmaakt is, is de wereld overbodig.
quote:Op maandag 6 september 2010 21:37 schreef Qebbel het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als ik een beetje m'n best doe val ik echt als een blok in slaap, soms zelfs nog in de eh, positie zullen we maar zeggen
This might be a surprise but it's true
That I'm not like you and I don't want your advice
Or your praise or to move in the ways you do
And I never will
Ik niet meer. Sowieso kan ik me niet concentreren als mijn hoofd omloopt, maar ik moet na afloop eigenlijk even douchen, in een nat en zweterig bed slaapt het OOK nietquote:Op maandag 6 september 2010 21:32 schreef lezzer het volgende:
Hoe dan ook, ik slaap er altijd wel goed op
quote:Op maandag 6 september 2010 21:39 schreef Avey het volgende:
[..]
Als ik een beetje m'n best doe val ik echt als een blok in slaap, soms zelfs nog in de eh, positie zullen we maar zeggen
Eerst wel dan? Wij hebben ook weleens last van een nat bed! Maar dat heeft ook wel weer iets romantischquote:Op maandag 6 september 2010 21:41 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik niet meer. Sowieso kan ik me niet concentreren als mijn hoofd omloopt, maar ik moet na afloop eigenlijk even douchen, in een nat en zweterig bed slaapt het OOK niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
Ja, vroeger wel, toen deed ik het tegen kouwe voeten. Maar mijn orgasmes zijn een stuk heftiger nu en voorvocht is ook vervelend, en ik zweet meer inderdaad, na tien minuten zijn de lakens doorweekt en dat koelt dan af en bleh. Dan schiet slapen er ook bij in.quote:Op maandag 6 september 2010 21:56 schreef Qebbel het volgende:
[..]
![]()
![]()
[..]
Eerst wel dan? Wij hebben ook weleens last van een nat bed! Maar dat heeft ook wel weer iets romantisch
Beste remedie!quote:Op maandag 6 september 2010 22:02 schreef wonderer het volgende:
Ja, vroeger wel, toen deed ik het tegen kouwe voeten.
Op de een of andere manier werkt Brads zaakje vasthouden ook, maar daar hebben jullie niks aanquote:Op maandag 6 september 2010 22:06 schreef lezzer het volgende:
Jullie hebben nog nooit van bedsokjes gehoord?
Je had het niet over tamme herenquote:
quote:Op maandag 6 september 2010 22:08 schreef Vanyel het volgende:
Misschien kan ik eens vragen of ik mijn lief in haar kruis mag grijpen als ik koude voeten heb. Kan me niet voorstellen dat ze enthousiast wordt.
Al kreeg ik er geld bijquote:
Ja, als je moet kiezen tussen dit of met je voet bij je vrouw in d'r kruis, weet mijn vrouw wel wat ze liever heeftquote:
Ja, ik weet ook niet hoe het werkt. Misschien gaat mijn bloed sneller stromen dan of zo. Maar van de winter werd ik wel eens wakker met mijn hand in zijn boxerquote:Op maandag 6 september 2010 22:08 schreef Vanyel het volgende:
Van hem vasthouden worden jouw voeten warm?
Misschien kan ik eens vragen of ik mijn lief in haar kruis mag grijpen als ik koude voeten heb. Kan me niet voorstellen dat ze enthousiast wordt.
Een paar dagen geleden was het 35 graden buiten (en 27 binnen of zo) en ik liep me kapot te zweten... maar ik had wel kouwe voeten.quote:Op maandag 6 september 2010 22:16 schreef Vanyel het volgende:
De mijne vraagt bij voorlezen waar je die bedsokjes koopt. Terwijl ze een halve minuut geleden nog ernstig tegen was..
Ik heb zelden zo'n last van koude voeten. Als ik het heb zijn de opties meestal a. masturberen, b. tegen de benen van de vrouw. Dat vindt ze maar een beetje vervelend.
Ik hoop voor hem dat je die hand niet eerst een uurtje boven de dekens had gehadquote:Op maandag 6 september 2010 22:17 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, ik weet ook niet hoe het werkt. Misschien gaat mijn bloed sneller stromen dan of zo. Maar van de winter werd ik wel eens wakker met mijn hand in zijn boxer
DAT doe ik ook regelmatigquote:Op maandag 6 september 2010 22:19 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik hoop voor hem dat je die hand niet eerst een uurtje boven de dekens had gehad
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
Trustequote:Op maandag 6 september 2010 22:23 schreef Vanyel het volgende:
Dat zou ik nou wel eens mee willen maken.
Maar niet meer vanavond, nu ga ik gewoon naar bed.
Trusten
Ik niet meer! Trustequote:Op maandag 6 september 2010 22:23 schreef Vanyel het volgende:
Dat zou ik nou wel eens mee willen maken.
Maar niet meer vanavond, nu ga ik gewoon naar bed.
Trusten
Hoeft toch ook niet sensueel te zijn?quote:Op maandag 6 september 2010 23:03 schreef Bakfiets. het volgende:
Het enige wat ik hier bij kon bedenken was 'Als iemand ijskoude voeten tussen je benen stopt, dan krijg je toch een koude kut? Dat is toch onprettig?'
Niks sensueels aan.
Als iets niet sensueel is blijf je tussen mijn benen vandaan.quote:Op maandag 6 september 2010 23:32 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hoeft toch ook niet sensueel te zijn?
Ik zit te keemenquote:Op dinsdag 7 september 2010 01:40 schreef lezzer het volgende:
Ik dacht aanspraak te hebben.
Maar neeeeeee![]()
Ik ga het nog maar eens proberen....
* lezzer zal morgen wel een wrak zijn
Immer twaalfquote:Op dinsdag 7 september 2010 02:01 schreef skunkasaur het volgende:
Van harte, Wonderer!
Jong van geest, he?
Zullen we samen buitenspelen?quote:
Schommelenquote:Op dinsdag 7 september 2010 07:36 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Zullen we samen buitenspelen?![]()
Gefeliciteerddddd![]()
Ik was om 6 uur opgestaan, omdat ik 8:30 op school moest zijn. Krijg ik een SMSje dat het niet doorgaat. Ik stond al met mijn fiets in de hand etc. Volgende les is om 12:40.
Lenzen uit, bed weer in. Heb alles gewoon zo laten staan.quote:Op dinsdag 7 september 2010 07:54 schreef wonderer het volgende:
[..]
Schommelen
En da's klote ja. Wat doe je dan? Terug naar bed? Bah, ik haat dat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |