Hahaquote:Op maandag 6 september 2010 15:44 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik denk dat hij eerder overstapt naar de PVV
*Kuch* Excuse me?quote:Op maandag 6 september 2010 15:44 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nou ja, diep van binnen willen alle vrouwen al vanaf hun 12de baren. Dus eigenlijk valt het nog mee.
Ze heeft wel gelijk. Iets onverwachts doen kun je vergeten, je moet altijd rekening houden met die blagen.quote:Op maandag 6 september 2010 15:47 schreef stbabylon het volgende:
Ik dacht dat ik een lekkere opmerking plaatste met mijn alle vrouwen willen vanaf hun 12de baren (heel doorzichtig), maar Rip gaat er even 3x overheen door te zeggen dat je met baren je eigen leven opgeeft. Heerlijk, dit wordt leuk
quote:Op maandag 6 september 2010 15:47 schreef stbabylon het volgende:
Ik dacht dat ik een lekkere opmerking plaatste met mijn alle vrouwen willen vanaf hun 12de baren (heel doorzichtig), maar Rip gaat er even 3x overheen door te zeggen dat je met baren je eigen leven opgeeft. Heerlijk, dit wordt leuk
kut, dacht ik al die rotte appels inmiddels verjaagd te hebben, komen ze weer terugquote:
Het is toch ook zo?quote:Op maandag 6 september 2010 15:47 schreef stbabylon het volgende:
Precies dat!quote:
Ik ben net zelf 3 jaar uit de pubertijd.quote:Op maandag 6 september 2010 15:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
Kinderen? AJB niet zeg, heb er gisteren genoeg gezien, en morgen heb ik er weer 30+
Als je dat in OUD zegt, wordt je er uitgemikt voor trollen.quote:Op maandag 6 september 2010 15:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is toch ook zo?
Mijn oom en tante kunnen nooit ergens heen zonder eerst oppas te regelen. Je zal maar zo'n leven hebben, wil je eens spontaan uit eten of zo, kan dat niet omdat de oppas geen tijd heeft. Lekker dan.
Hier zijn de meesten het wel met haar eensquote:Op maandag 6 september 2010 15:58 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als je dat in OUD zegt, wordt je er uitgemikt voor trollen.
Dit dus,en dat is meer dan genoeg zelfs.quote:
Maar dit is dan ook geen OUDquote:Op maandag 6 september 2010 15:58 schreef stbabylon het volgende:
[..]
OUD is een broeinest van militante moeders dat je moet vermijdenquote:Op maandag 6 september 2010 15:58 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Sja, gejank dat voetbal kut is moet je ook niet in VBL doenquote:Op maandag 6 september 2010 15:58 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Lang smal persoonquote:Op maandag 6 september 2010 15:59 schreef YipYip het volgende:
[..]
Dit dus,en dat is meer dan genoeg zelfs.
'middag luitjes
Arme Tallyquote:Op maandag 6 september 2010 16:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar dit is dan ook geen OUDThank God... het moet wel heel raar lopen wil ik daar ooit posten. Mensen met kinderen zijn raar
Middag!quote:Op maandag 6 september 2010 15:59 schreef YipYip het volgende:
[..]
Dit dus,en dat is meer dan genoeg zelfs.
'middag luitjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |