Ik zit te keemenquote:Op dinsdag 7 september 2010 01:40 schreef lezzer het volgende:
Ik dacht aanspraak te hebben.
Maar neeeeeee
Ik ga het nog maar eens proberen....
* lezzer zal morgen wel een wrak zijn
 .
.  

Immer twaalfquote:Op dinsdag 7 september 2010 02:01 schreef skunkasaur het volgende:
Van harte, Wonderer!
Jong van geest, he?

Zullen we samen buitenspelen?quote:

Schommelenquote:Op dinsdag 7 september 2010 07:36 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Zullen we samen buitenspelen?
Gefeliciteerddddd
Ik was om 6 uur opgestaan, omdat ik 8:30 op school moest zijn. Krijg ik een SMSje dat het niet doorgaat. Ik stond al met mijn fiets in de hand etc. Volgende les is om 12:40.

.
.

Lenzen uit, bed weer in. Heb alles gewoon zo laten staan.quote:Op dinsdag 7 september 2010 07:54 schreef wonderer het volgende:
[..]
Schommelen
En da's klote ja. Wat doe je dan? Terug naar bed? Bah, ik haat dat.

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als kunst volmaakt is, is de wereld overbodig.
Wees wie je bent, maar accepteer ook anderen!

Heb ik idd iets over gelezen. Waar koop je dat?quote:Op maandag 6 september 2010 23:02 schreef Sitethief het volgende:
Melatonine, geloof me. Ik heb mijn hele leven al slaap problemen door mijn autisme, mijn hoofd loopt altijd over met van alles, melatonine helpt dan om te slapen. Is overigens geen slaapmiddel maar een natuurlijk slaaphormoon dat je lichaam zelf ook aanmaakt.

Drogist, kruidvat ed. Heb het hier ook staan, helpt bij mij helemaal niet......quote:Op dinsdag 7 september 2010 12:12 schreef Qebbel het volgende:
[..]
Heb ik idd iets over gelezen. Waar koop je dat?

quote:Op dinsdag 7 september 2010 12:18 schreef soapie het volgende:
[..]
Drogist, kruidvat ed. Heb het hier ook staan, helpt bij mij helemaal niet......

Ja, dat heb ik dus ook nog eens! Maar dat heb ik al 10jr en eigenlijk nooit echt slaapproblemen gehad. Maar nu begint dat gevoel soms ook in mijn armen en dan word ik dus gek. Ik moet gewoon serieus ff een afspraak maken bij de huisarts.quote:Op dinsdag 7 september 2010 14:42 schreef Bakfiets. het volgende:
Ik heb vroeger ook wel slaapproblemen gehad, restless legs etc..
Maar nu kan ik gewoon 16 uur achter elkaar vast slapen.

quote:Op dinsdag 7 september 2010 14:46 schreef Qebbel het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik dus ook nog eens! Maar dat heb ik al 10jr en eigenlijk nooit echt slaapproblemen gehad. Maar nu begint dat gevoel soms ook in mijn armen en dan word ik dus gek. Ik moet gewoon serieus ff een afspraak maken bij de huisarts.
En er staat ook ergens dat je B12 vitaminen kunt slikken en dat je je huisarts kunt vragen of hij het ijzergehalte in je bloed zou willen testen. Of je benen insmeren met Dampo.quote:Restless Legs
Verder kan het syndroom optreden bij een vitaminetekort, bloedarmoede[...]Koffie, thee, cola of chocolade kunnen de symptomen verergeren.

Dosis van onder de 2 mg die je in de super kan kopen doen ook niet echt wat. Ik zelf heb 5 mg op recept.quote:Op dinsdag 7 september 2010 12:38 schreef lezzer het volgende:
Ik heb dat 15 jaar geleden geprobeerd, hielp ook niks.
Maar ik heb de halve nacht wakker gelegen, dus zo'n geweldig tips kan ik sowieso niet geven
quote:In Nederland is melatonine in zeer lage doseringen (0,1 mg, het wettelijk maximum voor producten die onder de Warenwet vallen) als voedingssupplement bij de apotheek of drogist te verkrijgen onder verschillende merknamen of onder de stofnaam. Melatoninepreparaten met sterktes hoger dan 0,1 mg vallen onder de Geneesmiddelenwet en zijn in Nederland uitsluitend op recept verkrijgbaar bij de apotheek. Deze worden in de apotheek zelf gemaakt (capsules 2–10 mg) of bij een bereidingsapotheek (tabletten 1, 3 en 5 mg).[1]
In juni 2007 is melatonine in Nederland en andere Europese landen als geneesmiddel geregistreerd onder de merknaam Circadin.[2][3]
Circadin is een tablet met verlengde afgifte (2 mg melatonine) en bestemd voor patiënten van 55 jaar en ouder met een slechte slaapkwaliteit. Sinds september 2008 is Circadin in Nederland op recept verkrijgbaar.

In thee zit ook caffeïne(dat noemen ze theïne, maar is in feite hetzelfde). Dus je krijgt het wel binnen.quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:30 schreef Qebbel het volgende:
Ik heb wel een tijdje ijzertabletten geslikt, maar merkte weinig verschil. B12 wist ik niet. Ben erg gevoelig voor koffie, dus dat drink ik sowieso best weinig en verder altijd groene, jasmijn, kamille, of rooibosthee. Telt dat ook? En ik merk altijd verergering na het drinken van alcohol.
Maar is het bij jou helemaal weg? En had je ook overdag last van je benen, want de mijne voel ik dus 24/7.

Als je van nature een slechte opname van B12 hebt, waardoor er een tekort aan is, helpen de pillen niets en krijg je het geinjecteerd. Anders kun je gewoon pillen slikken.quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:11 schreef lezzer het volgende:
Kun je B12 slikken?
Ik kreeg dat jarenlang ingespoten.

Niet persé. Als je pillen slikt, terwijl je moeite hebt met de opname hier van, komt het amper tot niet in je bloedbaan terecht. Bij injecties spuit je het direct in de bloedbaan.quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:34 schreef lezzer het volgende:
zijn die pillen dan een veel minder grote hoeveelheid b12 ofzo?

quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:56 schreef lezzer het volgende:
ik kreeg dat in m'n bilspier gespoten.
en dat deed zeer
 Was het wel een mooie arts?
 Was het wel een mooie arts?

[aksie modus aan]quote:Op dinsdag 7 september 2010 17:02 schreef Vanyel het volgende:
Zo, echo gehad.
We zijn een nieuw potje aan het maken

Congrats!quote:Op dinsdag 7 september 2010 17:02 schreef Vanyel het volgende:
Zo, echo gehad.

Tof!quote:Op dinsdag 7 september 2010 17:02 schreef Vanyel het volgende:
Zo, echo gehad.

quote:Op dinsdag 7 september 2010 17:05 schreef Vanyel het volgende:
Oh en mijn moeder wist me net te vertellen dat kinderen van lesbische stellen niet alleen liever en leuker, maar ook nog intelligenter zijn.
Toch leuk, zo'n trotse oma in spé

quote:Op dinsdag 7 september 2010 17:02 schreef Vanyel het volgende:
Zo, echo gehad.

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |